lasten lukumäärä ja haaveet

Mapy
Kaks on ja kolmatta haaveilen... ...tai en sittenkään... ...tai jos kumminkin...
Olisin siis halunnu kolme lasta pienin ikäeroin mutta kun on tuo miehen puolisko jarruna... :/ Lapsilla on 2v 2kk ikäeroo mut olisin halunnu 1.5v. Kolmannen olisin halunnut heti perään mutta mies on päättänyt että jo riittää. Nyt kun kuopus on jo 5 vuotias niin en tiä haluisinkokaan enää alottaa alusta. Sit tarttis jo iltatähtikin kaverin ja ehkä toisenkin...
Siis mahdoton haave!
 
meillä on 1 poika (5v), toista lasta odottelen helmikuussa syntyväksi ja miehelle sanoin että kolmas olisi myös joskus kiva saada, mies tokaisi vaan siihen että puhutaan siitä kolmannesta kunhan tämän yhden olen saanut synnytettyä :D
 
meillä on 2 (poika 5v6kk ja tyttö 2v)
kolmatta odotellaan 3viikon sisällä syntyväksi.
meidän lapsimäärä taitaa jäädä kolmeen (jos ei kuume yllätä) muutamiksi vuosiksi,ehkä joskus iltatähti ja sille kaveri..
 
Olen uusi täällä palstalla ja halusin tulla mukaan jutustelemaan aikani kuluksi.. =) Meillä 10v poika ja tytöt 6v ja 1,9v ja masussa asustelee meidän neljäs
vaavi jonka jälkee luku taitaa olla täys. tai katsotaan :D
 
Esikoinen (poika) on nyt reilun 5kk, pari kaveria olis jätkälle haaveissa. Siis kolmen lapsen perhettä toivon. :) Ei o tosin mahdottomuus, että hurahdan toivomaan neljättä ja siitä onkin sit pmatala kynnys viidenteen. :whistle: Mut sellasen jengin kanssa ei välttämättä mulla kädet riitä ja pää kestä, joten ehkä sit tyydyn kuitenki tohon kolmeen.
 
meillä on tällähetkellä kaksi lasta tyttö 4v. poika 2v.8kk
olisi haaveena 4 lasta, mut kyl lisää saa tulla jos on tullakseen.
mulla on 6 veljeä 2 siskoa . miehellä on 1 veli .
minulla itellä on haaveena suur perhe, mut saa nähä miten käy noitten synnytys. toinen lapsi tuli tosi vauhilla etten kerennyt edes sairaalaan kun lapsi tuli ulos. alle tunnissa. synnytin sen kotiin... :) synnytän sit kolmannen kotona sairaalaan ei minua saa. :)
 
kaksi poikaa löytyy kotoota 4v ja 7kk.. nämä oli suunnitelmissa ja viiden vuoden ehkäisy on jo paikallaan... kolmannesta on puhuttu mies sitöä mieltä että heti sitten jos tulisi minä en kahta pientä jaksa tällä hetkellä kyllä eli taitaapi kahteen jäädä
 

Yhteistyössä