lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Kaksosten äiti
Sara löytyy myös meidän toisen tytön nimestä ja Aleksandraa (x:llä) oon miettinyt jos tulee vielä tyttö... Kivoja nimiä siis!
Meillä on Ada Sara Elina ja Alisa Taika Maria.
 
kauniit on nimet prinsessoilla =) :heart:

meidän typy sai nimekseen Miina Sara Maria :heart:

Miina oli Miina koko raskausajan, joten mitäpä sitä sitten enää vaihtelemaan =) (tietty jos olisi poika tullut ni sitten olisi ehkä pitänyt harkita uudelleen ;) )
 
maama viidelle
Kivan perinteinen ja tavallinen nomi- Aleksi Antero. :) Tykkäsin.

Meillä lapsia on kolmessa "erässä" ja esikoinen, 19v sai toukokuussa oman lapsen (Aava Katriina) eli olen jo mummokin. :heart:

Petra Maria (19v)
Elias Juhani (12v), Akseli Mikael (8v 2kk), Elmeri Samuel (5v 6kk) menee nyt syksyllä esikouluun) ja perheen kuopus Oskari Eemeli (3v 5kk).

Petralla on eri-isä kuin muilla. Tyttö oli aikoinaan sellainen onnellinen vahinko. :)
 
Aurinko- harmailee
Kivat nimet edelisellä. Tässä ketjussa on ollu tosi paljon ihania ja kauniita nimiä!

4v 5k esikoispoikamme Leo Kasper, äskeittäin 2v täyttänyt Mio Julius ja heinäkuussa kasteessa nimekseen saa Isak Oliver.
 
Vaahteranlehti
Ihana perinteinen pojan nimi edellisellä!!! :heart: :heart: :heart: :saint: :saint: :saint:

Meillä on kaksi poikaa; Sebastian Aaron Alexander (12/01) ja Leon Andreas Jonathan (11/05).

Olemme kaksikielinen perhe, mies on kotoisin Kanadasta ja muutimme viime syksynä Suomeen. Toivon että täällä asuminen olisi pysyvää... omaa kotimaata kaipaa aina. :whistle:
Esikoisella on pienoinen kielenopettelu menossa, kun poika ei millään tunnu käsittävän että nyt ihan oikeasti ollaan Suomessa ja täällä puhutaan Suomea pääkielenä.... No ehkä se tästä... :p
 
Heikki on aika tavallinen nimi ja tulee mieleen joku vanhempi mies...mutta en tarkoita pahalla. Mutta jos lapsesi on Heikin näköinen niin mikäs siinä =)

Mulla on kaksi poikaa

Patrik Tapani (isänsä toinen nimi)
Niklas Juhani (mun isän toinen nimi) :heart: :heart:
 
Kivat poikien nimet, tykkäsin varsinkin etunimistä!!!

Miehellä on yksi poika, Verneri Toni Juhani, ikää pian 5 vuotta.
Lisäksi on meidän yhteiset kaksospojat, Leevi Matias Aleksanteri ja Leo Matias Joonatan, ikää 13kk
 
Kukkaa
Ihana pojan nimi. =)

Meillä: Helmi Aino Karoliina, Onni Jaakko Aukusti sekä vähän aikaa sitten kasteessa nimen saanut Oiva Juho Simeon.

Kaikki lasten toiset ja kolmannet nimet on suvusta.
Olen aikaisemminkin tähän etjuun vastannut, mutta "täytin tiedot" kuopuksenin osalta.
 

Yhteistyössä