lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:
Toivotaanko siis kukkaistyttöä vib? Perinteiset nimet minustakin parhaita, meillä Kerttu Liisa Elena! :flower:
Kyllä mulla on vähän tyttöolo.... mutta ihan yhtä mielelläni ottaisin toisen poikaviikarinkin :heart:

Mä sanoin miehelle äsken, että kukkanimi ois tytölle kiva, niin mies vastasi että "Tulppaani!" :LOL: En ole kenelläkään kyllä kuullut tuota olevan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:
Toivotaanko siis kukkaistyttöä vib? Perinteiset nimet minustakin parhaita, meillä Kerttu Liisa Elena! :flower:
Kyllä mulla on vähän tyttöolo.... mutta ihan yhtä mielelläni ottaisin toisen poikaviikarinkin :heart:

Mä sanoin miehelle äsken, että kukkanimi ois tytölle kiva, niin mies vastasi että "Tulppaani!" :LOL: En ole kenelläkään kyllä kuullut tuota olevan:)
No Tulppaania ei väestörekisterin mukaan tosiaan olekaan kellään nimenä, mutta seuraavat kukkanimet löytyivät: Atsalea, Amaryllis, Orkidea, Neilikka, Akileija ja Krassi. Tavanomaisten Liljan, Kielon, Vanamon ja Kanervan ohella...
 
Ihania nimiä! Ja ihanan inspiroiva ketju, tätä lukiessa alkaa kyllä mitä erilaisempia nimiehdotuksia tulla mieleen... Edellisen Iida on jotenkin niin ihana nimi, miten ihanaa kun on Eemeli ja Iida samassa perheessä! :D

Meillä esikoisen odotus on vasta alussa, mutta nimiä tietysti pohditaan jo kovasti. Tällä hetkellä vahvimmin ehdolla ovat nimet Aapo Juho Mikael tai Helmi Emma Olivia. Meillä on onneksi vähän erikoisempi suomalainen sukunimi, perinteinen mutta kaunis vaikka itse sanonkin. Siihen on helppo saada sopimaan mikä nimi tahansa :) Tosin ongelmia tuottaa jo nyt pikkukakkosen ajatteleminen, mies kun ei oikein kelpuuta mitään muuta pojan nimeä kuin tuon Aapon... Itse tykkäisin Frans -nimestä, ja on vielä kulkenut suvussakin, mutta ei kuulemma käy!
 
täällä on kyl tosi paljon ihania nimiä..:) meillä kaksi poikaa vanhempi niistä: Joona Arttu Daniel ja 3viikon ikäinen poitsu tulee saamaan nimekseen: Johannes Aleksanteri. Meillä kulkee myös frans mutta mieheni ei suostunut siihen...!!
 
Pietu on ihana nimi. Meidän neiti sai nimeksi Liinu Hilja. Hilja Tulee miehen mummon mukaan. Muita vaihtoehtoja Hiljalle oli Heleena (minun ja mummoni toinen nimi) ja Helmiina Liinun enkelitädin mukaan (pääsi taivaskotiin sairauden uuvuttamana 7v iässä noin 2kk ennen Liinun syntymää ) .
 
Lanella
Kiia Marianne, Neea Senja Linnea, Aada Kira Lanella. Mua harmittaa, ettei tullu Kiialle laitettua Helmi -nimeä lisäksi, kun se ois ollu suvusta, niinkun Neean toinen nimi on. Aada sai etunimensä synnytyksessä mukana olleen ystävän ensimmäisestä ehdotuksesta.

Liinu on ihana nimi :heart:
 
Aada ollut itselläinkin mielessä... monien muiden kivojen tyttöjen nimien lisäksi. Me haluttiin kutsumanimeksi "tavallinen", mutt toiseksi kelpasi vähän erikoisempi - olin mieltynyt Kaari Utrio kirjojen fanina tuohon toiseen nimeen. Eli esikoistytöstämme tuli Veera Terhen =)
 

Yhteistyössä