lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sere:
Vatukka: Leevi Elmeri on oikeen kiva nimi! aika vekkuli =)

Meillä on Miro Eemil

Meillä on kyllä kolme lasta, mutta laitan kuiten nyt nuorimmaisen nimen..

Neiti on Emma Sofie


Miro olis ollu mun suosikki, kun valittiin vanhimmalle nimeä, mut mies ei innostunu.. Miro on niin ihana nimi!! :heart:
Eemil sopii hyvin Miron perään..
 
Aivan ihana nimi Emma Sofie.

Emmi Aada Mariia (09/01)
Oliver Tuomas Joakim (04/07)
Patrick Sean Elias (05/08)

Sofia tulee Emmin isän isöäidiltä. Tuomas taas mun pappalta, Sean taas isänisältä.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä lapset
hugo aleksi
saga julia
olga ilona
helga lydia
ja nyt olisi sitten tulokkaalle keksittävä nimi... tyttö jos tulee niin nimeksi tulee varmaan taika jotain. Pojalle on vaikeampi keksiä, mutta kyllä se sieltä tulee viimeistään syntymän jälkeen kun lapsen näkee.
 
saunasse se päätettiin keskiraskauden aikoihin että pojasta tullee Sebastian.. sitten jouluyönä synnärillä kun poika saatiin syliin.. minä ensin voi kamala sillä on mun nenä ja Isi siihen totesi että voi se siitä muuttua ja ei tää sebastian ole tää on Luukas.. neuvottelun jälkeen kastettiin Lucas Leo-Anttoniksi!! =)
 
Aleksi on tukkilaisromantiikka :heart: , Toivo on hieno nimi ja fiksun kuuloinen nimi, Mikael on hieno ja mun rakas on Mikael nimeltään.
Aada on herkkä kaunotar joka hurmaa hyvällä käytöksellään, Odessa toisena nimenä kuin joku jumalatar ja Olivia on kiva nimi myös. Pitkiä monimutkaisia nimiä joita lapsesi kantavat varmasti ylpeydellä.

Mun poika on Anton Ilves
 
Minäkin tänne pistän, vaikka ensimmäinen lapsi vasta tuloillaan, mutta kun nimet on jo valmiiks aikaa sitte päätetty. :D

Joona on mun veljeni nimi. Sehän meinaa heprean "kyyhkystä". :)

Meillä pojan nimeksi laitetaan Mikael Kimmo Matias, jossa Mikael miehen toinen nimi ja Kimmo miehen isän kutsumanimi. Matias vain sopii tuonne jatkoks.
Ja tytölle nimeksi Veera Aurora tai Jemina Juulia.
Veera on slaavilainen "uskoa" tarkoittava ja Aurora meinaa "aamuruskoa". Jemina on Joonan tavoin "kyyhkynen" ja Juulia on Juliuksen sisarnimi, Julius tarkoittaa "maitopartaista nuorukaista".
Tyttöjen nimet olen itse keksinyt, eli ei mitää suvun nimiä. Ja tärkeää on, että nimillä on jokin merkitys. :)

Pitää keksiä vielä toinen pojan nimi jos tuleekin vaan poikia. :LOL:
 
^
Minun mielestä taas nimet ovat kauniin tuttuja :) Siskon nimi on Sara, kavereilta löytyy sitten nuo muut mainitsemasi nimet.


Omasta lapsesta tulee joko LILLI MIRJUSKA tai NIILO ANSELMI. Olen hulluna saamelaisiin nimeihin, tytön molemmat nimet on saamelaisia ja pojalla Niilo, Anselmi vaan jostain tuli kun mietin toista nimeä. Ja nämä nimet päätin jo joskus kolmisen vuotta sitten :)
 
Tosi kauniita nimiä kaikilla.Tuo Serafinakin on tosi nätti nimi ja aika harvinainen taitaa myös olla.

Meidän lapsoset ovat

Jenna Maarit
Janette Sofia
Jasmin Eerika
Juho Ossian
ja marraskuussa syntyneen pojan nimeksi tulee Julius Viljami
 
taaperotx5: Serafina on vanha nimi jota ei ollut hirveästi kun laitettiin se tytölle,enemmän sitä on ollu Serafia muodossa. Mutta heti kun tutut sai tietää tytön nimen alkoi lähipiirin tulla Serafinoja kuin sieniä sateella.
 

Yhteistyössä