lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Sievät nimet sinun lapsilla heidih87 =) Ihanan erikoisia (ainakin minun korviin) eikä varmasti ole joka toisella lapsella .

Meillä on kolme lasta. Onni Oskari, Fiia Hilda Emilia ja kuopus Martti Sulo Johannes :heart:

 
Olen jo kyllä kerran tähän pinoon vastannut, mutta kirjoitan uudelleen, koska meidän Pinja Inarin pikkusiskosta tuli Minttu Aurelia.

Eemi on kiva nimi, Elviira myös, vaikka en itse sitä omalle lapselleni laittaisikaan (ja Eemiin ei mies varmaankaan suostuisi.. :whistle: )
 
kaikki nimet minusta hyviä jos oikeen ajattelee. Meillä pojat Juuso Matti Olavi, Rasmus Onni Zoltan Ja Roope Jimmy... Neljännelle ei millään tahdo pojan nimeä keksiä. Tytölle haluaisin laittaa Marttan nimeksi, mut mies ei oikeen lämpene. Itse hurahtanut täysin tohon nimeen. Uskon kyllä että saamme tammikuussa neljännen pojan.
 
Kauniita nimiä on teidän lapsosilla...Lucas ja Daniel ovat aivan ihania =) Meidän poikamme sai nimen Ilyas Onni...lausutaan Ilias. Alunperin pojan nimeksi piti tulla Elias mutta päädyimme mieheni kanssa hieman erikoisempaan vaihtoehtoon osaksi johtuen mieheni ulkomaalaisesta taustasta :heart:
 
Kauniit nimet UfaKukin pikkuneideillä! Erityisesti Enni Mella-Sofia on tosi nätti yhdistelmä, jotenkin ihanan naisellinen.

Meidän 04/08 syntynyt esikoispoika on nimeltään Ilkka Aalto Olavi. Mieheni elää surffatakseen, siitäpä tuo Aalto... :D
 

Yhteistyössä