lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 16:44 tammika kirjoitti:
Kauniita nimiä.
Meillä Tiia Tuulia ja Tea Helena. Mitä ehdottaisitte muuten jos saataisiin kolmas tyttö ja nimi olisi samankaltainen kuin sisarillaan?
Mihen sisko on Tea ja toinen sisko Tuuli eli sitä ehdota... :whistle: :D ;)
 
Ruusunnuppu
Ihania nimi edellisillä!

Meillä
Jere Valtteri,Sini Venla Sofia ja Suvi Emilia !
Kaksoset mahassa,mitä ehdottaisitte nimiksi? Jos tyttö ollaan ajateltu Veeraa,Oonaa tai Pinjaa.Tuuli on myös nätti :D..:D
 
Hepsula
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 19:01 Ruusunnuppu kirjoitti:
Ihania nimi edellisillä!

Meillä
Jere Valtteri,Sini Venla Sofia ja Suvi Emilia !
Kaksoset mahassa,mitä ehdottaisitte nimiksi? Jos tyttö ollaan ajateltu Veeraa,Oonaa tai Pinjaa.Tuuli on myös nätti :D..:D

Ihanat nimet :)
Jos kaksoset on tyttöjä, niin miltä kuulostais Noora ja Veera?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2005 klo 11:32 sara kirjoitti:
Ihania nimiä teillä.. mulla on ikäjärjestyksessä mennyt näin, Jonne Matias, Toni Jesse Mikael, Julia Sara Evelyn, ja nuorin Jimi Daniel, joka tosin on meidän enkelipoika. Hän siirtyi taivaankotiin juhannuksena ja seurailee sieltä meidän muiden tekemisiä..
Osanotot pienen pojan pois menosta...Sitä sanotaan, että kaikki -el loppuisten nimien kantajat ovat enkeleitä.

Meidän muruset on Onni Oskari Jussinpoika ja Olivia Lilja Matilda. Onni niminen oli miehen pappa ja mun ukin veli ja tytön toinen nimi Lilja tulee mun toisen mummin nimestä.
 
Talviomena


Meidän muruset on Onni Oskari Jussinpoika ja Olivia Lilja Matilda. Onni niminen oli miehen pappa ja mun ukin veli ja tytön toinen nimi Lilja tulee mun toisen mummin nimestä.
[/quote]

Kauniita nimiä,mutta mielestäni tuo Jussinpoika on vähän vanhanaikainen,mutta mitäpä siitä =) Suloisia nimiä,varsinkin olivia on tooooosi ihana!

Meidän armaat ovat;Miia Emilia ja Roni Juhani..tavallisia mutta niin halusinkin =) :heart:
 
Lahti mama
Kivat nimet Riku ja Roosa mä tykkään, että lapset alkavat samalla kirjaimella, että varmasti menee sekasin... meidän tehotytöt ovat Jemina Iina Emilia, Janni Juuli Alina ja Juulia Aino Marjatta
 
Mutsi83
Joo olen kans samaa mieltä että on hyvä jos lasten nimet alkaa samalla kirjaimella..meillä on poika ja hänen nimi on Jere ja jos seuraava on tyttö niin hänestä tulee Jemina.
 
S-perhe
Salla Sini Emilia -94
Saara Viivi Maria -95
Severi Tuomas Juhani -98
Siiri Aino Sofia -00
Sanni Iida Eliisa -01
Sampo Henri Sakari -03
Silja Heini Tuulia -05

Ja minäkin tykkään että nimet alkavat samalla kirjaimella :D B)
Masukki vauvasta tulee joko Santeri Jimi Markus tai Senja Lotta Katriina, la on tänään.
 
mimmu26
Meidän tytön nimi valittiin sillä tavalla että, miehelle kalenteri käteen ja käsky että valitse 10 mieleistä. Itse tein saman. Nimet kirjoitettiin paperille ja sitten katsottiin että löytyykö samoja. Löytyihän niitä ja niistä sitten valittiin Moona Maria Aleksandra. Maria nimi kulkee minun suvussa.
Ronja löytyi myös minun listasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 13:22 Lana kirjoitti:
Ihanat nimet!

Oikein lämmiitti sydämen, että löytyi muitakin Luka nimiä anttaneita vanhempia ;) .
Meidän lapset ovat Sonja Anita :heart: ja Luka Alek Juhani :heart:
kivat nimet =)

meidän prinsessat ovat
Nea Christa Tuulia :heart: ja Rianna Sara Tuulia :heart:
 

Yhteistyössä