Letrozol & ovulaatio

Voi hitsipilli, kun tekisi taas niin mieli testata, vaikka tärppiin en uskokaa. :X3: Tänään tulee 11 päivää Ovitrellesta eli sen vaikutus voisi olla jo lakannut. Mut lupasin jo, etten testaa. Miks sitä ei vaan malta odottaa? :ROFLMAO:

@Iiduliinu Paljon onnea jo huomisen hääpäivän johdosta! <3 Nauti päivästä täysin siemauksin! :love:
 
Voi hitsipilli, kun tekisi taas niin mieli testata, vaikka tärppiin en uskokaa. :X3: Tänään tulee 11 päivää Ovitrellesta eli sen vaikutus voisi olla jo lakannut. Mut lupasin jo, etten testaa. Miks sitä ei vaan malta odottaa? :ROFLMAO:

@Iiduliinu Paljon onnea jo huomisen hääpäivän johdosta! <3 Nauti päivästä täysin siemauksin! :love:
Mä testasin tänään ja nega.. :cry:
toivottavasti sulla on parempi onni :love:

Kiitos kovasti :love:
 
Nyt oon pitäny pääni enkä oo testannu! :D Näin saan vielä ainaki pari päivää elää pilvihattaraunelmissa. :love: En kyllä yhtään taas tiiä koska menkkojen pitäis alkaa, kun pitkästä aikaa oon syöny taas Teroluteja. Tää on kyl raastavaa. o_O

Alkoiko sulla menkat vai oisko nega kuitenki vaihtunu plussaksi? :love:
Aaaa no siellä sitten jännätään. Menkat alkoi :cry:
 
@Keltain3n Onko sulla ollut mitään muita merkittäviä oireita ku tunne että menkat alkais? Ite täällä kuumeisesti yritän miettiä, että oisko niitä oireita ( :ROFLMAO: ), mutta ei ainakaan ummetusta ja aamuisin pirteänä heräämistä ole eikä arkoja nännejäkään, joita muistaakseni oli viimeksi jo ennen plussaa. Eli metsään taisi taas mennä täällä.

Mutta ihanaa, että ainakin yksi plussa tuli tähänkin ketjuun! <3
 
@Keltain3n Onko sulla ollut mitään muita merkittäviä oireita ku tunne että menkat alkais? Ite täällä kuumeisesti yritän miettiä, että oisko niitä oireita ( :ROFLMAO: ), mutta ei ainakaan ummetusta ja aamuisin pirteänä heräämistä ole eikä arkoja nännejäkään, joita muistaakseni oli viimeksi jo ennen plussaa. Eli metsään taisi taas mennä täällä.

Mutta ihanaa, että ainakin yksi plussa tuli tähänkin ketjuun! <3
Kiitooos, en usko tätä kyllä ennen kun pääsen neuvolaan ja nään itse. Jotenki, kun otin vahingossa liikaa niitä letroja niin pelkään et viallinen raskaus.. No nyt vaan odotellaa neukkua :love:

Ei mulla oikee mitään oo, muutaku vähä enemmän jomottelee menkkamaisesti mahaa ja tuntuu, et menkat alkaa iha millon vaa. Vähä väsyttää ja päätä meinaa särkee iihan vähän. Tissit perus turvoksissa. Toivotaan, että masussa kaikki hyvin ja kyytiläinen pysyisi :love:
 
Kiitooos, en usko tätä kyllä ennen kun pääsen neuvolaan ja nään itse. Jotenki, kun otin vahingossa liikaa niitä letroja niin pelkään et viallinen raskaus.. No nyt vaan odotellaa neukkua :love:

Ei mulla oikee mitään oo, muutaku vähä enemmän jomottelee menkkamaisesti mahaa ja tuntuu, et menkat alkaa iha millon vaa. Vähä väsyttää ja päätä meinaa särkee iihan vähän. Tissit perus turvoksissa. Toivotaan, että masussa kaikki hyvin ja kyytiläinen pysyisi :love:
Onnea onnea! :love:
Kuinka monta sä otit niitä liikaa? Pitäiskö itsekin testata. ;)
 
Kiitos :love:

Vaikea uskoa vielä, että kaikki hyvin, kun aikamoiset jomotukset ja äsken taas vessassa ku kävin niin tuli pikkuisen punasta vuotoo.

Otin siis yhteensä 3 kpl liikaa 2,5 mg tabuja.
Eikös noi vähäiset veren vuodot kuulu alkuraskauteen. Eiköhän siellä ole kaikki hyvin. Huoli pois ja koitat olla mahdollisimman zenn.
Mikä annostus sulla alunperin olikaan niissä letroista?
 
Kiitos :love:

Vaikea uskoa vielä, että kaikki hyvin, kun aikamoiset jomotukset ja äsken taas vessassa ku kävin niin tuli pikkuisen punasta vuotoo.

Otin siis yhteensä 3 kpl liikaa 2,5 mg tabuja.
Tosiaan, huoli pois ja koita nauttia olostasi vaikka se voi olla vaikeaa! <3 Vuodot on tosi yleisiä alkuraskaudessa ja varsinkin, jos nyt olisi menkkojen aika, niin ihan hyvin voi jotain punaista tulla. Meinaatko varata alkuraskauden ultran?
 
@Iiduliinu Eka piti ottaa 2x 2,5mg kp 4-7 vai 8 ja sit kp 12-14 1x 2,5mg koska mulla oli niin hankalat munasarjat.

@Emppuelkku soittelin eilen ja sain ensiviikolle jo ajan. Ne laskee 28 kierron mukaan. Sitten kuunlopussa ihan sairaalassa varhaisultra.

Sairaanhoitaja sano, et jännä nähä monta rakkulaa on kypsynyt o_O
Ja toivotaan, et olis normaalissa paikassa kii ja max kaksoset.. Jänniä aikoja.
Nää vatsa kivut/väänteet/ pistot pelottaa aikalailla. Saa ajattelee, et joo nyt se on munatorvessa kasvamassa ja muuta sellasta.
Mutta joo yritän olla ajattelematta ja sit ens to tietää ehkä enemmän..

Pääsisinköhä pyynnöstä jo aijemmin verikokeeseen vaikka eihän sekään varmista muutakun että on kiinnittynyt..
 
Täällä tiputtu erittäin korkealta ja erittäin kovaa. Menkat ei oo alkanu vieläkään ja illalla olis tiedossa juhlimista, joten testasin varmuuden vuoksi. Puhdas nega tuli. :cry:Tänään irrotuspiikistä tulee 19 päivää ja dpo on oletettavasti 17. Terolutit pitävät siis jostain syystä vuodon edelleen poissa. Oireet alkoivat viitata jo plussaan (pari päivää nännit arat, munasarjajomotus, aamuheräilyä), mutta johtuvatkin sitten jostain muusta. :poop:
 
Epätoivoisena kaivoin aamuiset r-testit roskiksesta. Toiseen oli piirtynyt roskishaamu ja kun toistakin oikein tihrusti niin jotain siinäkin näkyi, mutta eihän noi tietty mitään tarkoita, tai negojahan ne kuitenkin on. Mut oisko jotain yritystä kuitenki ollu. (n)
 
Epätoivoisena kaivoin aamuiset r-testit roskiksesta. Toiseen oli piirtynyt roskishaamu ja kun toistakin oikein tihrusti niin jotain siinäkin näkyi, mutta eihän noi tietty mitään tarkoita, tai negojahan ne kuitenkin on. Mut oisko jotain yritystä kuitenki ollu. (n)
Minkä merkkinen testi? Mun mielestä
ihan kaikkiin tulee vp testiajan jälkeen.. tai ainakin omalla kohdalla.
 
Minkä merkkinen testi? Mun mielestä
ihan kaikkiin tulee vp testiajan jälkeen.. tai ainakin omalla kohdalla.
Toinen oli Pregcheck ja toinen oli RFSU. Preckcheckissä näkyi selkeämpi roskishaamu. Tänään testasin myös viivanpaikan/haamun molemmilla. Ennen nega on näyttänyt puhdasta negaa enkä ole saanut koskaan edes roskishaamua negakierroissa. Syytän kaikesta Ovitrellea vaikka se ei pitäisi enää näkyä. Voi kun pääsisi nyt vaan uuteen kiertoon. Tänään taas jo kp 34 eikä menkkojen alkamisesta tietoakaan. Täytynee jatkaa testailua, jos ei menkat ala.
 
Viimeksi muokattu:
Toinen oli Pregcheck ja toinen oli RFSU. Preckcheckissä näkyi selkeämpi roskishaamu. Tänään testasin myös viivanpaikan/haamun molemmilla. Ennen nega on näyttänyt puhdasta negaa enkä ole saanut koskaan edes roskishaamua negakierroissa. Syytän kaikesta Ovitrellea vaikka se ei pitäisi enää näkyä. Voi kun pääsisi nyt vaan uuteen kiertoon. Tänään taas jo kp 34 eikä menkkojen alkamisesta tietoakaan. Täytynee jatkaa testailua, jos ei menkat ala.
Oho. Laita tänne kuvaa haamusta / vpstä. Osaan tulkita niitä :p on tullut nähtyä yhtä ja toista tuolla meidän facebook ryhmässä.. voi kun siellä nyt sitten haamuilisi ja siitä tulisi pysyvä plussa.
 
No joo, eipä tarvi miettii enää oliko viivanpaikka, haamu vai mikä, sillä yöllä aukes hanat kunnolla. :poop:

Voi kunpa tämä kolmas letrokierto olisi viimein normaalimpi niin olisi edes jotain mahdollisuuksia saada plussaan päättyvä kierto.
 
Mitäs tänne kuuluu?

@Iiduliinu Siellä taitaa olla pian taas oviksen aika?

@Keltain3n Eikö sulla ollu jo eka ultraus takana? Selvisikö siellä vielä mitään ja onko vielä ollut kipuja? Toivottavasti kaikki on siellä hyvin. <3
Moikka :) Eka neuvola oli, mutta ultra vasta kuun lopussa. Aika hassua, ettei heti katota missä mennään vaan vasta sit vähä myöhemmin. Kivut onneks laantuneet, välillä enään. Väsymys on aika selkeää :whistle::love: No ei auta, kun odottaa kuun loppua niin saa tietää missä mennään ja sit seuraavaks odotan rv 12, että uskaltaisi luottaa tähän :love:

Mitenkäs siellä? Jatkatteko te samoilla ohjeilla tässä kuussa? :love:
 
Moikka :) Eka neuvola oli, mutta ultra vasta kuun lopussa. Aika hassua, ettei heti katota missä mennään vaan vasta sit vähä myöhemmin. Kivut onneks laantuneet, välillä enään. Väsymys on aika selkeää :whistle::love: No ei auta, kun odottaa kuun loppua niin saa tietää missä mennään ja sit seuraavaks odotan rv 12, että uskaltaisi luottaa tähän :love:

Mitenkäs siellä? Jatkatteko te samoilla ohjeilla tässä kuussa? :love:
Niin sulla olikin vasta eka neuvola! Se on kyllä jotenkin hassua, kun neuvola on niin paljon ennen ultrausta. Luulin aina ennen, että se olisi juuri toisinpäin, mutta itelleki selvis silloin, että onkin noin.

Täällä mennään samalla ohjeistuksella kuin ennenkin. Luotto letrojen toimivuuteen ja ylipäänsä koko hommaan on kyllä aika nollissa, kun viime kiertokaan ei onnistunut, vaikka kaikken piti näyttää niin hyvältä. 5 kk jo siitä, kun oli km ja pelottaa suunnattomasti miten pitkä prosessi tästä vielä tulee. Olin niin valmistautunut siihen, että viimeistään kesän lopussa taas plussaan.
 
Heissulivei! Täällä tosiaan ovis oli eilen ja nyt olen matkalla lentokentälle: me lähdetään häämatkalle :p:p
Toivottavasti pian tärppi kävisi meille. Pidän @Emppuelkku peukkuja meille molemmille :p

Tämä taitaa olla mun viimeinen kierto ennen julkiselle menoa. Meinasin sitten kun menkat alkaa, niin yksityiseltä käydä hakemassa polille lähetteen. Sitten tulis se 12kk täyteen.
 

Yhteistyössä