Leviääkö luteet helpolla?

  • Viestiketjun aloittaja tili nollilla
  • Ensimmäinen viesti
tili nollilla
Kävin joku aiak sitten ulkomailla ja huoneessan i oli pieniä ruskeita ötököitä. Kotonani ei ole saunaa ja taloyhtiön saunassa en saanut saunottaa matkatavaroitani niin imuroin ja pesin huolellisesti kaiki tavarat.
Nyt olen kiertänyt suomea kavereitten ja sukulaisten luona ja yhdestä kyläpaikasta jälkikäteen ole nkuullut että he ovat kutsumassa myrkyttäjää. Olenko minä voinut levittää noita ötököitä ja voiko minua osoittaa jotenkin syylliseksi jos näin on? Ei olisi varaa maksaa kuka tietää moneko asunnon siivousta :(
 
ap.
Mitin jo pitääkö minun siirtää viimeisiä kyläilyjä mutta jos ei ole minun vastuullani niin porhallan sitten loputkin sukuloinnit. Oon siis ottanut pidemmän pääsisäis loman. Ehkä ne ei sittn olleet luteita mitä yhdet aikoivat mykryttää.
 
en tekisi ikinä noin
Mitin jo pitääkö minun siirtää viimeisiä kyläilyjä mutta jos ei ole minun vastuullani niin porhallan sitten loputkin sukuloinnit. Oon siis ottanut pidemmän pääsisäis loman. Ehkä ne ei sittn olleet luteita mitä yhdet aikoivat mykryttää.
No jos yhtään toivot sukulaistesi parasta, niin et mene nyt kylään kenenkään luo! Miksi ihmeessä ottasit sen riskin, jos on pienikin mahdollisuus levittä luteita? Ainakin olisi kohteliasta kysyä, haluavatko ottaa sinut vastaan, kun on tuollainen mahdollisuus.
 
"Vieras"
Onko sulla itselläsi punaisia purema jälkiä kropassa esim. verisuonten lähettyvillä (taipeet)? Oletko havainnut sängyssäsi lakanassa/ rungossa punaruskeita pieniä tahroja? Itsekäs olisit jos menisit kyläileen nyt jos epäilet jotta teillä sellaisia olis omas kodis. Tosi surullista jotta sun muutaman lomapäivän nautinnon takia toiset saisivat kuukausien siivousrumpat / henkisen stressin / tonnien myrkytys maksut ja mahdollisesti pitäisi uusia sängyt yms.
 
nahkuri
Siis onko sinun kotona luteita vai saitko ne poistettua? Mistä tiedät että luteet ovat sinusta peräisin?

Mutta kyllä tuosta ludeongelmasta on hankala päästä eroon joten varovaisuutta pitäisin yllä.
 
"vieras"
Luteista ja niiden vaiheista pääsee eroon vain saunottamalla kaikki matkatavarat. ennen laukkujen aukaisemista. Imuroinnit ja huolelliset pesut eivät auta mitään. Häätöön on ainut keino kutsua myrkyttäjä kylään. kerrostalossa häädettäessä on myrkytettävä koko talo. Luikkivat naapuriin myrkkyjä pakoon ja tulevat myöhemmin uudestaan. Leviävät kuin rutto ja säilyvät jopa 90 vrk ilman veriateriaa.
 
vierailija
Luteista ja niiden vaiheista pääsee eroon vain saunottamalla kaikki matkatavarat. ennen laukkujen aukaisemista. Imuroinnit ja huolelliset pesut eivät auta mitään. Häätöön on ainut keino kutsua myrkyttäjä kylään. kerrostalossa häädettäessä on myrkytettävä koko talo. Luikkivat naapuriin myrkkyjä pakoon ja tulevat myöhemmin uudestaan. Leviävät kuin rutto ja säilyvät jopa 90 vrk ilman veriateriaa.
Siksikö niistä on kehittynyt resistenttejä kantoja?
 

Yhteistyössä