"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Mulla vähän samanlainen tilanne, kun Tiksuliinilla :) Pillereitä syönyt kyl vasta muutaman kuukauden.. Ed. menkat alko 17.8. ja oviksesta asti ollut raskausolo! Tein tosiaan testin sunnuntaina ja sain siihen haamujen haamun.
La tuli limaverta yks pyyhkäsy, sen jälkeen ei mitään. Su ei mitään, ma taas pikku veriviirut paperiin. Mulla ei oo IKINÄ ollut mitään tollasta!
Oireet:
-pissatus
-päänsärky
-alamahanippailu
-selkäkipu
-ei näläntunnetta
-hajuherkkyys
-himo yksiin karkkeihin mitä söin ed. odotuksessa (12v sitten ;) )
-iltapäiväväsymys
-mielialavaihtelut!!
 
Mä edelleen odotan 1,5vkoa myöhässä olevia menkkojani....meinasin soittaa terveyskeskukseen tai neuvolaan jos sais lähetteen labraan tai joku sanois mikä mun kroppaa vaivaa !! Argh.

Vatsaa vihlonut koko viikon ja yhdyntä sattuu. Alavatsalla on edelleen möntti-olo, tuntuu että just alkaa menkat muttei mitään vuotoon viittaavaakaan. Argh.
 
Kauniina päivänä tuut nii siis lopetitko pillerit sieki nyt vai mitä meinasit?:D ite puhuin e-pillereistä joista oli vähä liikaa tauko jääny (eli kaksiviikkoa ) jonka syystä munasolu luultavasti ehti sopivasti kypsyy :) jäi vaan vaivaamaan toi siu juttu. pillerit siis olen nyt kokonaan jättäny. Jos se pieni tulos meillekki sitte kuitenki :3

Omanapailua: tänää vuotoa edellee, ei ole tullu tavanomaisia menkkakipuja eli nyt pelkkää ajoittaista nippailuu/kihelmöntiä alamahassa. Vuoto välillä tummempaa ja välillä vaalempaa. Sanoisin vähäiseks mitä nyt menkoissa olis kauhee niagara. Tähän haluun lisää et ei oo eka kerta et olen paksuna (jos nyt oon :3) ekalla kerralla olin tositosi nuori ja tuli tällanen vuoto jonka luulin menkaks mut olin paksuna; jouduin tekee kyl abortin ja en haluu paskaragee tästä koska se oli kamalaa mutta silloin parhain vaihtoehto. :(
Tähänpäivään palaten, pahoinvointi edelleen jatkuu ja rinnat kipeilevät ja ne suonet rinnoissa ehkä erottuu paremmi(?) :D ja öö.. Toivoa on edellee.. :)

Tsemppiä jokaiselle tilanteeseesa ! :)
 
Tiksuliini meinasitko milloin tehdä testiä? Mitä teillä mies tuumii raskausmahdollisuudests kun ehkäisykin käytössä oli?

Täällä kp 13, ovistesti nega, mutta ehkä hieman tummumista nähtävissä..? Saa vielä kyl negana pysyä kun mies tulee kotiin huomenillalla. :) kauhee ikävä vaan miestä, olis jo huominen!
 
Moi!

Olen ihan uusi täällä, mutta nyt on pakko onnitella heti teitä plussaajia! On niin parhaat fiilikset kun ne kaksi viivaa ilmestyy siihen tikkuun ja saa oikeasti alkaa tunnustelemaan raskauden ensi oireita:)(y)

Onko täällä muita "lievästi kuumeilijoita", joilla ei oo vielä se varsinainen yritys alkanut, mutta kuume kasvaa koko ajan? Meillä on kaksi lasta ennestään, 3- ja 4-vuotiaat tyttö ja poika. Ennen ajattelin, että sitten kun nämä menevät kouluun, voisi tehdä vielä yhden "iltatähden", mutta nyt, ihan yllättäen, vauvakuume on kasvanut jo aika (liian?) suuriin mittoihin. Varsinkin kun luen näitä teidän plussausuutisia niin nousee ne tunteet pintaat jotka oli itsellä sillä hetkellä joitain vuosia sitten ja kuume nousee entisestään. :ninja:

Mieskin on onneksi kolmannen lapsen kannalla, mutta ei ehkä ihan vielä. Täytyy alkaa pikku hiljaa pehmittelemään, että josko sittenkin jo kohta... Löytyisikö muitakin "lievästi kuumeilijoita"? (vai voiko tämän kuumeen laatu olla koskaan vain lievää??:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Ja sitä testiä mietin et josko jaksaa ootella perjantaihin ku mietin et mahtaako vielä näyttää :\ himottas kyl aamulla jo :3 mitä lukenu nii viikko mahdollisesta kiinnittymisestä ja sit näyttää.. En sit tiedä :D tekis mielinjo kokeilla pidätellä ja iltapisust yrittää jos sen 4h pidättelis :3 näkysköhän mitää jos tää on sitä kinarivuotoo.. Kumminki menkat :D mut oudot menkat ku eivät oon kipeet ja ei vuoda seulana vaan tiputtelee :p
 
Anumarika mä oon kuumeillu kauan, ja kuume kasvaa koko ajan. Mies ei oo vielä halunnut yrittää.. Se on viimesen puolen vuoden ajan monta kertaa luvannut, että yritys voisi alkaa, ja yhtä monta kertaa perunut. Pelko voittaa aina :/ nyt tosin on jotenkin tuntunut asenne muuttuneen, ja lupaus on nyt pitänyt erilailla, kuin ennen. Joten kun nää menkat tästä loppuis, niin jos hyvin käy, päästäön yrittämään :)
Onko sun mies mitään aikataulua yrityksen aloittamiselle antanut?
 
Ellieamanda peukkuja pidän :D ja nenni88 jänistin ja teen aamulla varmaa, kuvaa en saa laitettuu ellen sitten koneelle saa kuvaa lisättyy yms :) ..jännittää.. Varmaa nega kyl tulee niinku aina ku uskon et oisin muka raskaana :S olot kyl sellaset et voivoi D:
 
Kuten osasin arvata, testi nega eli nää on menkat :/ mutta olipa mukava kutina ku oli se pieni mahis et paksuna :D nyt pitää miehen kaa miettii jos sen ehkäsyn jatkossa kans jättää ja sitä alkaa tosissaa kokeilemaan ;)

Onnea ja plussatuulia teille jatkossa! <3
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Annimaria93 jospa teillä yritys tosissaan jo sitten alkaisi! Ei oo meillä mitään aikarajaa sovittu, minä ajattelen, että joulun jälkeen vois alkaa kierukan poistoa hommaamaan ja sitte yrittämään. Ekaa yritettiin puoli vuotta ja toinen tärppäs ekasta kerrasta, joten en yhtään osaa sanoa miten tässä tulee käymään. Kerroppas taas kuulumisia kun joudat :)

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :) En malta odottaa uusia plussa-uutisia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Mä tilasin eilen multisun (?) raskausvitamiineja. Aloitan syömään niitä heti kun yritys alkaa. En vielä kovin luottavaisin mielin oo, kumminki niin monta kertaa mies perunut viimehetkellä.
Mietin vaan, että kuinkahan muistan ne vitamiinit ottaa, kun en nykyisiäkään muista, vaikka ne on keittiön pöydällä esillä :D noita en oikeen viitti näkyville jättää :D
Onko anumarika sun mies halukas myös silloin aloittamaan yrityksen, vai onko vielä lämmittelyvaiheessa?
Tiksuliini harmi kun oli nega, mutta jospa nyt yritys vois alkaa kunnolla! :)
 
Ellieamanda vau :) toivotaan että viiva vahvistuu!

Tanja kiitos <3 Ja ihana kuulla susta :) Ihan outoa ku et enää kirjoittele täällä :( Miten teillä menee?

Tiksuliini voi harmi :( Jospa yritys nyt alkais ja pian saisit sen plussankin :)

Anumarika tervetuloa :)

annimaria kiva jos mies suostuu nyt alkaa yrittämään :) Jospa Se ei enään peruis.Hyvä ku mainitsit nuitten vitamiinien esillä pitämisestä...meille tulossa anoppi kylään joka käy varmasti joka kaapilla ;) joten voi Se vähän ihmetellä nähdessään raskaus ja imetys ajan vitamiinit.En enään imetä,niin täytyy ehkä piilottaa ne visusti :)

Nenni toivottavasti saat miehen pian suostuteltua :) Vasta Se oli mullakin sama tilanne ja nyt raskaana.Kaikki tapahtui kyllä super nopeaa.

Nyt ehkä siksikin pelottaa ettei kaikki oo hyvin ja vähän liian oireeton alkaa olokin olla :(
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
annimaria93, en oo vielä kauheesti sille puhunu, muutako sanonu, että vauvakuume vaivaa. Täytyy alkaa silleen pikku hiljaa pehmittelemään ;) Jospa Nennilläkin onnistuis pehmittelyt! :)

On se tämä vauvakuume kyllä sellanen, että kun se tulee niin muuta ei voi melkeen ajatellakaan :rolleyes: Katon ihan innoissani toisenlaiset äidit ja muut vauva- ja raskausohjelmat ja melkeen tunnen vauvan tuoksun nenässäni! Ihan hullua :LOL:
 
Iltaa kaikille! Saako liittyä seuraan.....?

Olen tässä nyt kuukauden päivät lueskellut teidän ja toukokuisten juttuja. Tiedättekö, kun sitä kuumeilua on ilmassa...niin kuvittelee ja uskoo ja luulee ja toivoo, että itsekin voisi olla raskaana. Mun tapauksessa siinä ei ole edes mitään järkeä, koska kuparikierukka on paikallaan. :D :D :D Kierukan poistoon olen kuitenkin varannut ajan tämän kuun lopulle ja pakko sanoa, että pelottaa ihan älyttömästi. Ainakin aikanaan (5v sitten) sen laittaminen SATTUI!

Meillä ei tällä hetkellä siis yritystä ole, mutta nyt kun kierukka otetaan pois, ei uutta laiteta tilalle. Ilman ehkäisyä/ keskeytettyä nyt käytännössä käytetään jatkossa.Ja minä niin toivoisin, että jossain vaiheessa sattuisi yllättävä hups, tai sitten alettaisiin ihan tosissaan yrittämään.

Tänään on kp5...
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93

Yhteistyössä