"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Paputoive, toivottavasti ens kierrossa on parempi tuuri oviksen hyödyntämisessä :)

Ei toimi kroppa, menkkoja ei kuulu..mutta tein torstaina n.4h pidättelyn jälkeen testin ja ihan nega oli. Labrassa en ole ehtinyt käydä, katotaan jollei ensi viikon aikana ala menkat niin menen ihmettelemään enemmän missä mättää..Jos menkat nyt vaan jäi pois niin nyt on kp21 ja jos mitään järkeä on mun kehossa( eh..) niin kp28-29 vois jopa odotella että alkais.
Ens viikonloppuna on miehen siskon hääjuhla Treella joten voisin testata perjantaina varmuuden vuoksi jollei kuulu menkkoja.

Ja tosiaan kun pystyy pitämään itsensä kiireisenä niin ei ehdi pyöritellä vauva-asioita ihan niin tiuhaan :D
Kävin jo pyytämässä unensaantiin lääkäriltä apua kun stressi lasten asioista ja vääntäminen lasten isän kanssa alko syömään yöunia tuntuvasti. Näihin asioihin haluan selvyyden mahdollisimman pian, ei oo hyväksi olla raskaana ja stressata itsensä rikki :/

Viikot menee nopeaa lasten kanssa tai töissä aamusta iltaan ja nyt sain muutakin ajateltavaa koska päätettiin miehen kanssa hääpäivä ensi kesälle <3

Lisäksi työkaveri on raskaana, la on huhti-toukokuulla, ihanaa päästä seuraamaan toisen raskautta läheltä, kun ollaan pieni ja tiivis työyhteisö. Tietty ihanampaa ois itsekin kasvatella vauvavatsaa :)

Tulipa taas omaa napaa, pahoittelut..puhelimella jotenkin hankalaa selailla..
 
Toivotaan blomma et vuoto alkais jos raskautumistakaan ei oo tapahtunut.

Jäin vielä pähkäilemään sitä tiistain ovisplussaa. Lueskelin jostain et ovis tapahtuu seuraavan 24-48h kuluttua. Mulla oli kovempia alamahakipuja kahden vrk kuluttua tosta ovisplussasta. Mies tuli sit kotiin sillon torstai-iltana ja mulla oli koko alamaha ihan hemmetin kipee. Oltiin yhdynnässä ja kivut oli ihan jumalattomat. Joskushan ovulaatio voi vapauttaaa tonne vatsaonteloon nestettä/verta,joka aiheuttaa kivut ja paineentunteen alamahalla. Noi kivut alkoi tiistaina päivällä, ennen tiistaita ei ollu mitään tuollaista. Tänäänkin vielä istuessa tuntui outo paineentunne/kipu, mut ne on jo helpottamaanpäin. Aloin sit miettii jos ovis oliskin ollu sillon torstaina päivällä (48h plussasta) ja munasolu säilyis sen 12-24h hedelmöityskykyisenä, niin meillä vois oikeesti olla sittenki mahiksia tässäkin kierrossa. En nyt uskalla toivoo liiemmin, mut pikkusen kuitenkin. :)
 
Huomenta ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. :)

Paputoive: Kyllä mä näkisin että teillä olisi mahiksia. Eikä edes kovin kaukaahaetulta kuulosta..(y)

Luin kyllä kaikkien viestit, mutta nyt en enää muista mitään. :D Kaksosista oli ainakin ollut puhetta. Mun miehen veljet on kaksoset, mutta mulla ei ihan lähellä kaksosia suvussa ole. Tokihan kaikki on silti aina mahdollista. :) Kahdessa on toki hurjan paljon enemmän hoitamista ja varmaan vauva-arki kahden kanssa on melko paljon rankempaa kuin yhden kanssa. Aina oon ennen ultria asiaa kovasti jännittänyt silti. :)

Ovistikuttelu/ovisajankohdan tunnistus: Ite en oo koskaan ovista tikutellut ja se maailma on jotenkin vähän vieras. Ite oon aiemmin tuntenut oviksen tosi helposti ihan pistona munasarjan kohdalla ja toinen hyvä vinkki on ollut hurja lemmenvietti. :whistle::cool: Nykyään en enää ovista niin hyvin tunne.... ehkä sitä ei enää tapahdu niin säännöllisesti...(n) Mutta sen muistan, että esikoisen aikana (kun laskin jälkikäteen hedelmöitysaikaa niskapoimu-ultaran jälkeen) hedelmöitys oli laskelmien mukaan tapahtunut jo noin kp 8... mikä on vähän outoa, kun mun menkatkin kestää usein sen 6pv. Mut toki kiertokin vaihtelee jonkun verran..

Välillä on hurja vauvakuume ja välillä tuntuu että, ehkei sit kuitenkaan enää. Nyt on vähän neutraalimpi päivä. Mennään päivä kerrallaan ja fiiliksen mukaan.

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Zipi kp 13/31
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Täällä on keskustelu kuivunu ihan kasaan kun rakastava äiti ja tanja12 lähtivät linjoilta. Nyytikkii on myös pitänyt hiljaiseloa...

Tänne ei erityistä. Piinaviikko meneillään, mutta en tiedä onko oikein mitään piinattavaakaan. Periaatteessa tärppi vois olla mahdollinen jos ovis tuli vasta 2vrk ovisplussan jälkeen ja munasolu säilytti hedelmällisyytensä sen 12h mikä meni ennenkuin päästiin pupuilee miehen kans. Löin kyllä hanskat tiskiin jo ovisplussan saatuani. En oo oireita pahemmin seuraillut, enkä oo ihan varma mikä dpo menossa. Ehkä parempi niin. :) tosin.... tänä aamuna mulla oli kainalolämpö 37,0 herätessä. En kyl tiiä meinaako se yhtään mitään mut olipahan kuitenkin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi ja annimaria93
Hiljentynyt on tosiaan, silloin kun ketjun löysin keskustelu oli vilkasta... Itse en yleensäkään ole kovin aktiivinen ollut ja nyt olen keskittynyt muiden viestien lukemiseen ja koittanut rauhoittaa omaa tilannetta olla miettimättä liikaa.

Heh, hyvinhän se tilanteen rauhoittaminen ja ajattelematta jättäminen on tähän asti toiminut. Nyt oletetun ovulaation jälkeen kierron tultua loppupuolelle tilanne alkaa riistäytyä taas käsistä!
 
Hei! Kiva lueskella että muillakin samantyyppisiä tilanteita kun itsellä!

Kamalan vaikeetä tämä elämä ja kaikki pähkäilyt :D miehen kanssa naimisiinmenon jälkeen mietittiin aletaanko yrittään lasta, mulla kamala vauvakuume, mutta mies jänisti ajatuksesta. Tämä sama kuvio on toistunu jo monta kertaa tässä melkein 2,5vuoden sisällä. Mitenhän sen ukon pään sais taas kääntymään :D
Pitää illalla lueskella ketjua kunnolla alusta asti, puhelimella vähän tympeää..
 
Hei mitäs tänne kuuluu? :)
Olen välillä käynyt täällä lueskelemassa kun on tullut teitä ikävä,mutta en oo saanut kirjoitettua.
Ensin stressasin että raskaus ei varmasti mee hyvin,mutta sitten alkoi armoton väsymys ja huonovointisuus ja nyt ei jaksa oikein mitään.Oksentaa ei oo vielä tarvinut,mutta nyt kahtena päivänä oon yökkinyt siihen malliin kaikista hajuista esimerkiksi eli oksentaminenkaan ei liene kaukana.
Varhaisultraan meen 6yön päästä ja sitten vasta alkaa Se onnellinen odottaminen jos kaikki on hyvin(silloin ois rv.7+0).Vielä en oo täysin uskaltanut luottaa että raskaus menee hyvin,paitsi nyt alkaa olla luottavaisempi olo Tän pahoinvoinnin ansiosta :)

Siitä huolimatta että oon onnellinen oireista,oon vähän huolissanikin miten jaksan työt ja omien lasten hoidon jos Tää olo pysyy kauan tämmösenä tai vielä pahenee tästä.
No koitan aina olon ollessa huonoimmillaan muistaa mikä palkinto tästä olosta seuraa,niin jaksaa taas paremmin.

Tosi paljon plussatuulia tänne <3 Ootte ihania!
 
Minä oon yrittänyt vähän itseä suojella etten täällä joka päivä notku, etten vaan pety kun sitä lasta ei vielä tule. Yks ilta oltiin jo peittoa heiluttelemassa kunnes mies yhtäkkiä tokasi että häntä pelottaa! Minä jo ehdin vetästä pienen hernepussin nenääni kun juuri ollut puhe että "saa tulla jos on tullakseen". Miekkonen ilmeisesti pelkäsi vaan sitä että jos siittiöt onkin majaillut liian kauan kulkusissa. Ei olla mitään kaneja ja välillä voi mennä helpostikkin joku 3viikkoa ettei tehdä mitään. Senkin puolesta kun ei tuo mies mitenkään haaveile lapsesta, niin en elättele mitään toiveita että semmonen kovin nopeasti tulee. Luin että 3päivän välein pitäis harrastella jotta siittiöt on parhaimmillaan :eek: En mä nyt enään tommosta tahtia jaksa kun on niin väsynyt töistä ja kaikesta muusta :ROFLMAO:
 
Täällä odotellaan jouluun ja sen jälkeen käyn ottaan kierukan pois. Mieskin oli, aika yllättäen, innostunut asiasta. Lueskelen kommentteja ja notkun muutenki palstalla päivittäin vauvakuumetta ylläpitämässä, mutta kommentoitua ei usein tule (varsinkaan kun vielä ei mitään oikeasti tapahdu o_O) nautin nyt tästä kuumeilusta (y):)
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Mä täällä kans vähän kurkin tuolta odotuspuolelta :) Paljon tänne tullut uusia :)

annimaria93 eikä! Tosi kurjaa tommonen että luvataan ja sitten jänistetään. Saisi nyt jo mies pitää luöauksensa.

Oon täällä välillä käyny lukemassa ja huomasin että nyytikkii on kadonnut jonnekin? Toivottavasti kaikki hyvin!

Täällä menee hyvin. Maha alkaa turvota että olen joutunut jo mammahousuja alkaa käyttämään. Pikkuhiljaa alkaa uskomaan että kyllä meille vaan taitaa tulla huhtikuussa vauva :love: Pahoinvoinnilta olen säästynyt lähes kokonaan, ainakin tässä alussa. Pari kertaa aamulla tullut olo että tulee oksennus ja olen nielaissut takaisin. Voin erittäin hyvin. Väsymys van on kova. Kun vielä teen vuorotyöyä ja aamulla 6jo töihin niin illalla sammun jo tosi aikaisin.
Nt-ultra mulla on parin viikon päästä. Sitä jännitän :)

erica ja möykky 10+1
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Huomenta kaikille!!! :)

Täälä ei ihmeitä. Kuten sanoinkin ei yritystä ole kuumeesta huolimatta.:rolleyes: Kyllähän minä selvillä sen verran olen kuitenkin, että alkuviikosta olisi pitänyt touhuta, jos tavoitteita olisi.... :LOL::LOL::LOL:

Paputoive: Tsemppiä piinailuun.:sneaky::p

Anile: Pidäthän meidät ajantasalla, missä mennään...(y)

Rakastava äiti ja erica87: Ihana kuulla teistä, kellä se odotus on alkanut...:love: Ja pakko myöntää, että toukokuisia ja huhtikuisia ja nyt jo niitä vähäisiä kesäkuisiakin seurailen salaa..

Kiuski: Minä huomaan että vauvakuume, saa mut paljon virittyneemmäksi petitouhujen kanssa. :D Ennen ollut rauhallisempaa, mutta nyt varmaan pari kertaa viikkoon on täytynyt ottaa ohjat käsiin. :p Ja mies on ihan ihmeissään..:cool:

Anumarika: Voi miten ihanaa!!!!! Onpas mukavaa, että mieskin on nyt innostunut asiasta. Varmaan hurjan onnellinen mieli.:love:

Tsemppiä teille, kellä se kumppani ei tahdo innostua asiasta...meillä vähän sama tilanne. Yritetään kuitenkin kanssasisaret positiivisen kautta. (y)(y)(y)(y)(y)

Omaa napaa: Maanantaina kierukan poisto edessä ja jännittää ihan älyttömästi.:confused: Se kierukan laittaminen otti ainakin todella kipeää. Noo, taidanpa napata särkylääkkeen varuuksi. Onko keltään poistettu kierukkaa??? Ottaako yhtä kipeää, kuin laitto?
Vatsassa oikealla puolella ollut nyt pari viikkoa kipuja. Ihan siis kunnon pistokipua. Mietin, että toivottavasti ei kierukka aiheuta kipuja...ollut toki viisi vuotta, eikä ongelmia ole ollut. Mutta jos se onkin nyt jotenkin huonosti. Joku pari viikkoa sitten yöllä kääntyessa sattui kovasti ja sen jälkeen ollut kipeä. Noo maanantaina se saattaa selvitä, jos kipuilu poiston jälkeen lakkaa. Ja sitten sen jälkeen mennäänkin kuumeilun kanssa vähän tuurilla. :sneaky::LOL::p:cool:

Vielä viimeinen työpäivä ja alkaa viikonloppu. :ROFLMAO: Maanantaina alkaa myös pienimuotoinen painonpudotusprojekti. Sekin voisi tehdä hyvää pitemmällä tähtäimellä tälle haaveelle. ;)

Zipi kp 18/31
 
Ihana kuulla miten osalla raskaus etenee <3 alkaa itelläkin tulla raskausoireita jo pelkästä kuuntelusta :D

Tulis joku syyshöppänyys ny noille miehille jotka ei vauva-ajatuksesta syystä tai toisesta lämpene! Meilläkin mies vaan vähän niinku naureskelee mulle kun vihjailen, ei se ikinä siitä hermostu tms.
Tässä kierrossa kävi muuten jotakin outoa, nimittäin mulla on aina ollu ihan täsmällinen kierto lähes päivälleen, ja tän kierron puolessa välissä alkoi yhtäkkiä vuotamaan ihan hulluna, siis kaks päivää valu ihan järkkynä ja sitte loppu. Nyt mulla on tässä kierrossa sitte 8 pv myöhässä kuukautiset. Onko jollaki sattunut jotakin vastaavaa ja oonkohan ymmärtäny oikein että tuo liittyis jotenki ovulaatioon, että olis jotain ns ovulaatiovuotoa kun ovuloinnin jälkeen estrogeenitaso romahtaa? Ja kai se on kipaistava testikin ihan kaiken varalta :LOL: kiusasin miestä tänään aamulla, että mä kyllä niin salaa oon onnellinen jos olisinkin raskaana, ja mies tuumasi että no kyllä hänkin siin tapauksessa alkais suhtautumaan asiaan eri tavalla ja olis asian kans ok. Pientä pehmentymistä havaittavissa? :love:

Lörpötelkääpä tekin nyt hulluna niin saa mukavaa luettavaa!

Ja mukavaa viikonloppua kaikille! ittellä kutsuu huomenna työmaa :sick:
 
Moikka pitkästä aikaa! Oon seuraillut tätä ketjua sillon tällöin :). Ei vaan ole oikeen ollut mitään kirjoitettavaa. Samaa vanhaa.
Uusille tervetuloa :). Toivon kaikille pikaista tärppiä. Ja että yksin kuumeilevien miehet lämpenis pian!(y)


Erica87 ja Rakastava äiti mukava kuulla teistä :). Onnea kovasti odotukseen <3

Annimaria93 toivottavasti sun mies nyt lämpenis eikä enää peruis <3

Zipi Mulla oli kuparikierukka ja sen poisto ei sattunut yhtään! Ja sen jälkeen oli jotenkin ihanan keveä ja hyvinvoiva olo :). Laitto oli jotain ihan kammottavaa, en halua ottaa kierukkaa enää ikinä, kun se laitto oli niin älyttömän kivulias:(.
 
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
Ohoh kun on tullut viestejä tänne! Kaipa sitä itsekin pitää vähän kuulumisia naputella ennen kun lähtee asioille.

Mukava kuulla teidän odottajien kuulumisia, aika menee nopeasti. Ainakin jälkikäteen ajatellen :)

Tsemppiä teille kaikille, jotka vielä miestään suostuttelevat!

Täällä kans aloin maanantaina projektin "painonpudotus" ajatuksella, että ekana karsin turhat herkut pois ja syön säännöllisesti vain ruoka-aikoina:)

Hieman pelottaa loppuviikko ja ensiviikon alku, mitähän oireita sitä keksii, kun tietää mikä päivä koittaa.... Älkää kysykö mikä kp tai dpo menossa, yritän olla laskematta ja muettimättä liikaa....

Mukavaa perjantaita!
 
Erica kiva kuulla susta :) Meillä täällä dpi5/6 menossa ja hoidoissa ollaan edelleen. Tässä kierrossa oli perus letrozol+menopur+pregnyl piikit ja sit kotiyhdynnät päälle tietty :) Toivotaan että olisi meillä vihdoin tärpännyt. En ole paljoa jaksanut nyt kirjoitella kun on uuden kodin kanssa niin kiire, jotenkin jäänyt vauvajututkin vihdoin vähän ajatuksissa taka-alalle :) Ihanaa odotusta sulle <3 Ja mukava kuulla että kaikki on mennyt hyvin, tsemppiä nt ultraan!
 
Nyytikkii minä kans mietin mihin olet hävinnyt,mutta mukava kun kirjoitit kuulumisia,kun täällä kuitenkin kurkkimassa käyn:)
Tosi paljon tärppionnea nyt teille:love::love:
Ihana kun oot saanut muutakin ajateltavaa vauvajuttujen lisäksi.Miltä uudessa kodissa asuminen on alkanut tuntua?

Erica kiva kuulla sinustakin:)
Ihana että sinulla se vointi on parempi:) Jospa tää itelläkin tästä joskus vähän tasaantuu:LOL:
Voi että ja nt ultrakin sulla jo noin pian.Toivottavasti kaikki hyvin:love:
Mää en malta oottaa omia ultriani:ROFLMAO:
Meinaatteko muuten kysyä sukupuolta rakenne ultrassa?
Me ollaan niin malttamattomia,että kysytään varmasti ja jos ei näy ni mennään yksityiselle kattoon näkyskö siellä:ROFLMAO:

Tanja ihana kuulla sinustakin!
Toivottavasti et joudu liian kauaa kumeileen yksin vaan mies liittyis kuumeiluun mukaan:love:
Ei varmana lohuta yhtään,mutta onneksi ootte vielä nuin nuoria,niin siinä mielessä on aikaa vielä.

Niin ja kiva kuulla myös teistä muista ja lueskella juttuja täällä odotuspuolellakin:)

Plussatuulia käyn puhkuun tänne aina,kun kurkistelen.Jännitän teidän mukana vaikken aina kerkeä/jaksa käydä kommentoimassa:)

Rakastava äiti rv.6+3:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
rakastava äiti toivottavasti sulla olo helpottaa pian! Kurjaa olla niin huonovointisena ja sitte vielä lapset hoidettavana. Kyllä me kysytään sukupuoli rakenneultrassa, ollaan kysytty aiemmissakin, esikoiset tosin ei sanonut ku ei ollut täysin varma.niin ei alkanut arvailemaan.

Nyytikkii toivotaan että nyt olis viimein tärppi käynyt! Ootte jo niin pitkään joutunut hoidoissakin käymään. Pidän peukkuja :)

Tanja kiva kuulla sustakin! Toivottavasti mies alkais pian lämpenemään vauvalle.

Mäkin täällä paljon käyn lukemassa mutta en aina jaksa kirjoitella. Mutta oon hengessä mukana :)
 
  • Tykkää
Reactions: rakastava äiti
Oi! No nyt on keskustelu käynyt kuumana. Ihanaa kuulla monen kuulumisia.

annimaria93 äh! Mitä se miehes taas vatkaa. Tosi ärsyttävää! :( Jaksamisia! Samoin Hemmmpa tsemppiä tilanteeseesi. Toivotaan että molemmat pääsisitte yrittämään pian! Kuulostaa kyllä siltä että miehesi on jo pehmenemässä. ;) Myös Tanja12 toivon että mies lämpenis ennen viimeisintä antamaansa aikarajaa.

erica87 ja rakastava äiti kiva kuulla raskauskuulumisia! Voi kun pääsis itsekin kasvattelemaan pian masua ja miettimään ultrajuttuja ja kaikkea kivaa! Molemmille hirmuisesti onnea odotukseen! Nauttikaa!

Zipi minulla ei ole ollut kierukkaa, mutta olen ymmärtänyt että poisto ei ole sisätutkimusta/papa-näytettä kummoisempi operaatio. Onko teillä mies hyväksynyt vauvan tulon? Vai käytättekö jotain muuta ehkäisyä sitten?

Nyytikkii kiva kuulla sinunkin kuulumisia! Onnea uuteen kotiin, riittää varmasti kaikkea kivaa muuta ajateltavaa kodissa. Toivottavasti teillä olisi nyt vihdoin tärppi käynyt! Pidä meidät ajantasolla kierron lopulla sitten ;)

Lopuksi vielä omaa napaa. Täällä menossa dpo8-9. Jos on dpo9 ei ole mitään toivoa tärpistä, sillä ei ehditty hyödyntämänään. Dpo8 jos meneillään, niin on pieni mahdollisuus olemassa raskaudesta. Pähkäilin tänään miehelleni että uskallaanko huomenna ottaa alkoholia yksissä juhlissa, niin hän tokaisi päin naamaa että en ole raskaana... Meni tunteisiin... :cry: Mietin että testaisinko huomenna kuitenkin varmuuden vuoksi. Toisaalta dpo9 ei varmaan vielä testissä näy ja en halua muutenkaan negaa nähdä. Mietin myös kattois millaiseks ovistesti menee, tosin sekään ei kerro kyllä yhtään mitään tulipa plussa tai nega. Jotenkin tuon miehen kommentin jälkeen kaikki toiveet ja mahdollisuudet tärppiin ropisi. Ehkä ihan hyvä että joku minua kiskoo maan pinnalle.
 
Paputoive älä vielä heitä toivoa kokonaan! Viimeseen asti peukut pystyssä.
En tiiä millon miehellä menee oikeesti hermot, puhun vauva-asiasta ihan koko ajan :ROFLMAO: Tänään se jopa lupas jutella mun kans siitä jos ehkä voitais harkita asiaa :love::love: Pehmenee, pehmenee ;) ellei sitte taas mee pupu pöksyyn!

Tämä on kyllä ihan sairasta kun jo nyt tuntuu et on raskaana vaikka ei olla ees alettu yrittään.. :LOL: laittakaahan kaikki vielä bensaa liekkeihin ja kertokaa kaikkia ihania alkuraskauden vinkeitä :love: voi itte sitte hölmöillä täällä kotona ja ajaa kaikki hulluuden partaalle.
Hirveesti onnea teille erica87 rakastava äiti<3

Leivoin suruuni päivällä porkkanapiirakkaa, oon syöny varmaan puoli pellillistä jo. Kiusasin miestä että äkkiä peitto heilumaan että vois kasvatella mahaa muullakin ku piirakalla :LOL: kai se kestää mua siks niin hyvin ku yritän vääntää tästä huumoria (vaikka sisällä ahdistaa ja kurkkua puristaa epätietoisuus). On tää vaikeeta!

Kertokaapa te muutki "miehenkäännyttäjät" omia, ehkä hölmöjäkin, tapoja joilla yritätte miestä pehmittää vauva-ajatukselle!
 

Yhteistyössä