"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Huomenta!

Joo siis tosi hyvillä mielin ja innostuneena odotan töihin paluuta:) jaksaa sitten touhuta perheen kanssa ihan erilailla kun on ollu pois kotoa päivän. Yksi lapsi meillä on, poika vähän vajaa 2 v.<3

Mä olen syönyt noita raskausvitamiineja jo tovin.

Eipä muuta ihmeellistä kp 3 menossa ja flunssaa pukkaa koko perheelle sen verran ärhäkkää laatua, että laitto viikonlopun suunnitelmat uusiksi:(
 
Täällä taas ollut niin kiirettä, että en oo joutanut kirjottelemaan moneen päivään! Lukemassa oon käyny ja asioita mielessä pyöritellyt. :)

Munkin piti googlettaa, että mitä on tjottailu! Taidetaan tosiaan olla vaan lievästi kuumeilevia kun ei tiedetä kaikkia termejä :ROFLMAO: Tuolla hätähousujen ketjussa ei ymmärrä puoliakaan siitä mitä kirjotetaan :barefoot:

Vauva-utelut on tympeitä! Meillä on tyttö ja poika ja oon kuullu kommentteja, että nyt ei tarvii enää enempää tehdä kun molempia löytyy :devil: Mulle on ihan sama kumpaa sukupuolta lapset on, ärsyttää kun aina jollakin on jotakin kommentoitavaa tämmösiin asioihin.

Arki teettää nyt aika paljon töitä ja hermot kaikilla vähän kireällä, mutta eiköhän tämä tästä taas helpotu. Onneksi kohta on syysloma niin saa vähän höllätä :)

Minä niin toivon plussauutisia tähänkin ryhmään! (y)
 
Vielä niistä uteluista. Lähisukuun on syntymässä hetkenä minä hyvänsä vauveli, tiedän jo nyt, että hermot menee kun mennään katsomaan sitä. Ei siinä, vauva on varmasti maailman suloisin ja hänen vanhempansa myös, mutta jos sielä sattuu olemaan joku tätiutelias niin en kestä! Voi olla että nyt joudun jo mottasemaan jos ei osaa olla hiljaa :ROFLMAO:

Alkaa tulla taas pikkujoulukutsuja. Voi apua. Toisaalta ajattelee että toivottavasti ei olis raskaana niin ei tarvis selitellä, mutta toisaalta olisi kyllä ihana ajatus jos pääsisi jouluna kertomaan että tännekkin on tulossa lisäystä! :)

Anumarika Mä taidan kanssa olla kans lievästi kuumeilija, kaikki tjottailut, dpo:t ja mitä näitä nyt on! Ei mitään hajua :ROFLMAO::ROFLMAO: Ai kauhee, jos sitä tästä raskautuis niin enhän mä edes kehtais mennä mihinkään odottavien ryhmään kun en osais puhua koodikieltä :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Voi miten huojentavaa, etten minä yksin ollut ihan tietämätön noista termeistä. :D :D Ja niin kovasti piti pähkäillä, että kehtaanko kysyä. :D

Täälä edelleen odotellaan menkkojen alkua..:confused: Raivostuttavaa, kun kokoajan tiedostaa, että ne on alkamassa...mut ei vaan ala. Ja mieli on ku myrsky...kun edes välttäis tän synkän mielialan ennen menkkoja, niin ei niillä menkoillakaan olisi sit niin kiire.

Onneksi on perjantai... on ihan älyttömän uupunut olo. Tämän päivän kun vielä jaksaa, niin sit saa siirtyä viikonlopun viettoon. Voi kun vois vielä tilata siivoojan kotiin, niin ei tarttisi sitäkään välttämätöntä pahaa ite tehdä.:p

Zipi 32/31 (26-35)
 
Heti omaa napaa ku ärsyttää niin paljon! Eilen varovasti miehen kans vauva-asiasta keskustelin ja nyt se oli sitä mieltä, että ei missöön nimessä kierukkaa vielä poisteta ja joulunkin jälkeen asiaa "vasta harkitaan"!!! Vaikka aikaemmin se oli ihan ok, että alkuvuodesta yritys alkaa :eek::(:poop: Hermo kai nuiden kans menee! Oon nimittäin kehittäny nyt semmosen vauvakuumeen, että en kyllä kestä jos se nyt peruu puheensa :cry:

"Järkevintä" muun elämän kannalta olis, että tulisin raskaaksi ens kesänä, mutta ei näitä asioita voi järjellä miettiä. Olisin niin sitä mieltä, että tulee jos on tullakseen ;) Ärsyttävää!

Kiuski, se alkuraskauden peittely pikkujouluissa ja muissa on kyllä ärsyttävää, mutta toisaalta siinäkin on omahohtonsa ;)

Zipi, jospa odottelet niitä menkkoja turhaan?! :)(n)
 
Voi ei Anumarika! Todella epäreilua, ensin antaa toivoa ja sitten vetästään matto jalkojen alta, surullista. Jaksamista sinulle.

Zipi, komppaan Anumarikaa. Mulla kävi sama ajatus mielessä....

Omaan tilanteeseen ei uutta, kiertopäivä nro 4 ja ollaan jo voiton puolella ja lähempänä uutta mahdollisuutta!
 
Voi Anumarika: Aivan sydämeen ottaa, kun ajattelen tuota sun tilannetta. Niin vahvasti pystyn samaisumaan vauvakuumeeseen ja siihen ajatukseen, että toinen peruu puheensa. :( Toivottavasti saat miehen vielä miettimään asiaa toisen kerran..

Anile: Tsemppiä uuteen kiertoon!(y)

Voi kunpa oottelisinkin niitä menkkoja turhaan, mutta kyllä ne taitaa olla nyt tulossa. Ei oo meinaan mitään "oloja", muuta kuin ihan menkkaolo. :D Ja kun tuo kiertokin on niin vaihteleva, etten pysy mukana. :confused: No jos ens viikon puolelle pysyy poissa, niin kaippa se testi on haettava. Voi, kunpa pysyisikin poissa ja saisinkin tän ärtymyksen tilalle iloisen yllätyksen.:rolleyes:

Zipi 32/31 (26-35)
 
Zipi: Pahoittelut:( ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Äääh! Tänään tuntuu että ärsyttää ja harmittaa aivan kaikki!!! Mies on kipeänä ja reissu peruuntu ja ja.... Poika oli viime yön yökylässä ja tänään aamulla oon siivonnu ku höyrypää, jotain positiivista sentään.

Kierto alkaa olla ehtoo puolella ja taas saa alkaa jännäilemään mitä tuleman pitää:) Ei kun oikeesti nyt on tsempattava ja ymmärrettävä ottaa rennommin.

Tosin mietin täs yks päivä että mitäs jos mun ovis onki myöhäinen ja siksi ei oo tärpännyt kun olen vaan olettanut sen olevan. Hmm. Mitään ovistestejä en ole tehnyt enkä toistaiseksi ajatellutkaan, tekeväni. Mun olettamukset oviksesta perustuu muka joihinkin limojen bongailuihin. Ja siihen, kun kesällä olin gynellä vuositarkastuksessa ja se ultras niin sillon oli kierron 12. päivä ja ovis tuloillaan....sano et kaikki ok ja viikonloppuna ovis tod. näk. on. Siitä kierrosta sit kai tärppäs, mut oli kemiallinen tai joku varhainen keskenmeno. (Testiin tuli kaksi viivaa).

Toinen asia mitä oon miettinyt on liukuvoiteen käyttö kun on yritys päällä. Mulle selvis joku aika sitten, että jotkut liukuvoiteet voi vaikuttaa epäsuotuisasti raskautumiseen. Meillä nyt käytössä ceridal-öljy tai sitten luonnon oma liukaste. Oon nyt miettinyt, että voisko tosta öljystä kuitenkin olla haittaa...?

Oho, ihan pikasesti vaan piti tulla käymään ja romaani tuli.

Mukavaa lauantain jatkoa kaikille!
 
Anumarika, toi on kyllä ihan epäreilua että ensin tavallaan jo luvataan ja sitten vedetään se matto pois :( Voihan se olla että miehen mieli vielä muuttuu kun saa vähän aikaa asiaa pohdiskella!

Zipi, voi ei! Tsemppiä uuteen kiertoon (y)

Täällä olis menkat loppusuoralla. En malta odottaa! En meinannut mitään ovistestejä alkaa tekemään, tulee jos tulee. Vielä en anna itselleni lupaa hätäillä ja kiirehtiä. Odottelen siis vaan kiltisti limoja! :ROFLMAO:
 
Hei kaikille. Taidampa liittyä tänne teidän mukaan:)

Olen tässä jonkin aikaan lueskellut ketjua ja nyt ajattelin itsekkin tänne liittyä. On nimittäin tuo kuume aika kovaksi noussut:ROFLMAO:

Eli tässä taustatietoja itsestäni. Minä ja mieheni olemme 30 vee ja yhdessä olemme olleet 14 vuotta joista 2 vuotta naimisissa. Meillä on 1v2kk oleva vikkeläjalkainen poika:love: Toinen olisi haaveissa. Minulla ehkä vähän enemmän kuin miehellä. Olemme kyllä puhuneet asiasta ja ei mieskään sitä vastaan ole mutta ehkä rupeamme yrittämään tuossa vuodenvaihteessa. Tulis lapsukaisille 2 vuotta ikäeroa. Itse olen vielä hoitovapaalla ja tammikuussa olisi paluu töihin. Jos hyvin käy niin kerkeäisin olla töissä noin reipas puolivuotta. Taidan olla oikein työnantajan ihanne tapaus sitten:D mutta eipä niitä lapsia tehdä työnantajan mukaan. Siinä kerkeäisi vähän tienata ja laata akkuja taas kotona olemiseen kahden lapsukaisen kanssa. Tässä kotona olessa on vain ruvennut tuo paino paholainenkin nousemaan niin sitäkin pitäsi kylla saah pois ennenkuin rupeaisi odottamaan:LOL::D Tässä on kyllä ruvennut jo sen asian suhteen tekemään töitä ja eiköhän sekin siitä pikkuhiljaa edisty. Kotona ollessa tulee vaan käytyä siellä kaapilla useammin katsomassa että olisiko siellä jotain hyvää:p

Täällä on moni jo saanut niitä ihania odotettuja plussia ja toisilla jännät hetket tulossa:) Paljon peukkuja(y) meille vielä sitä plussaa ja miesten lämpenimistä odottaville.
 
Tervetuloa odotteleva!

Pitää välillä käydä tääläkin päivittelemässä, taustalla oon seuraillu kyllä koko ajan :)
Me ollaan miehen kans puhuttu paljon tästä asiasta. Eikä se oikeen oo osannu vieläkään päättää. Sitä pelottaa ja jännittää, ja sen seurauksena aina lupaa, ja peruu. No, viimeksi lauantaina humalapäissään lupasi, että voidaan alkaa yrittämään. En sen kummemmin sitä uskonu, mutta eilen mentiin yhtäkkiä loppuun asti :D ja ovis on huomenna! En nyt tiedä, alkoiko meillä yritys, vai oliko se vahinko :ROFLMAO: tänään joudun olla myöhään töissä, mutta jospa vielä jaksais illalla pttaa uusintakierroksen, niin pääsis varmasti simpat perille! Kaippa tästä pitää jotain puhuakki :D mutta nyt saan jännäillä seuraavat kaks viikkoa ja keksiä oireita!! :D
Olipas pitkää omanapailua, luen illemmalla vielä tarkemmin teidän viestejä :)
 
Tervetuloa odotteleva! :)

Täällä fiilikset paremmat kuin viimeksi! Kolmas lapsi on miehenkin mielestä tervetullut, mutta ei ihan vielä. Ehkä sitten joulun jälkeen alkaa yritys tai myöhemmin keväällä. Tietenkin itse haluaisi kaikkihetinyt, joten odotus tuntuu pitkältä, mutta enköhän jaksa odotella. Teistä varmaan jo kaikki ehtii siirtyä odottajiin ennen ku me vasta alotellaan :ROFLMAO: Kuumeilen siis täällä vielä pitkään.

Annimaria93, onnea yrityksen alkamisesta! Ja toivotaan, että heti ekasta tärppää :)
 
Zipi, meinattiin miehen kanssa että jos jouluna on ajankohtaista kertoa, niin paketoidaan ultra-kuva kehyksiin ja annetaan isovanhemmille :) Slaagi on taattu ainakin miehen äidillä :D

Se ois niinkun dpo9 suunnilleen, kp20/24. Yöllä tuli ihan hiukan verta ja ravasin sitten vessassa ihmetellen mitvit, vuoto ei sitten jatkunut. Aamulla oli pakko tehdä rtesti joka tietty nega Muttamutta..mitähän ihmeen vuotoa toi oli..googletin jo kiinnittymisvuodot :D

Mies laittokin viestiä että se ois sit juhannuspäivän vauva, heh :)
 
kiuski, itse asiassa testasin töistä kotiuduttuani uudemman kerran...ajattelin että tuhlaan noita ovistestejä ( olen muutamaan saanut nyt viime päivinä tummempaa toista viivaa ). Ja noh, siihenhän pärähti aikas tumma toinenkin viiva :)

Oli sitten pakko kastaa raskaustestikin ja katsos vaan kun siihenkin piirtyi toinen viiva. Haalea, mutta ei tarvi tihrustaa ja on väriäkin vähän :)
Huomenna testaan uudemman kerran jos lähtee vahvistumaan <3
 
Kiitos ❤
On kait se uskottava kun apteekin omaan testiin piirtyi äsken selkeä toinen viiva
Pitää kait tehdä se digi-testikin ihan tekemisen ilosta:D

Jänskä fiilis, aina ajatellut etten todellakaan raskaudu helposti ja kuinkas sitten kävikään...
Alkuraskauden ultraan haluan varmistamaan että matkassa on joku oikeasti mukanakin, sitten mietin neuvolaan soittamista.
 
Ihan huippujuttu blomma, onnea!

Itselle ei mitään uutta, ovista odotellessa.(tai mistä tiedän onko jo ollu). Tuli entistä parempi fiilis näistä plussa uutisista, ehkäpä minäkin tässä vielä tän vuoden puolella....
 

Yhteistyössä