"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

En oo moneen päivään kerennyt palstalle ja nyt kun tulin niin ihania uutisia!! Onnea Blomma! :)(y)

Itselle ei mitään uutta! Syyslomaa vietellään ja oltiin jopa miehen kanssa kahdestaan yö reissussa. Hyvä fiilis kaikenpuolin, vauvoja ei oo onneksi kerrenny paljoa miettimään. Toisaalta kyllä näin monta raskaana olevaa naista eilen ja tänään ja tottakai aloin heti toivomaan itsellekin isoa mahaa :whistle::oops:

Kertoilkaa kuulumisia! (y) Mukavaa viikonloppua!
 
Mä näen kans vauvamahoja joka puolella! Nyt on muutenkin ihan liikaa vauvamahoja lähipiirissäkin. En kestä tätä enään :ROFLMAO: Mielessä pyörii vaan raskausajan vitamiinit ja ovislimat mitkä pitäisi tossa alkuviikosta vissiin jopa tulla! Ajattelin vielä päivällä että illalla vois romantisoida miehen kanssa ja pupuilla sitten myöhemmin mutta eeeeiii. Mies lähti juomaan. Siihenkin meni hermo. Perkule!
 
Täällä taas hiljaista!

Menin ja latasin sellasen period tracker sovelluksen.....Auttaa se kai hahmottamaan kiertoa, ovulaatioajankohtaa ja hedelmällisiä päiviä, en tiä oliko viisas veto vai ei. Toivottavasti ei mee mun kohdalla taas ylisuorittamiseksi. Edellinen ja toistaiseksi tämäkin kierto menny vähän rennommin.

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Hei kaikille!

Ja hurjasti onnea blommalle plussasta(y):love:

Täällä ei hirveästi mitään erinlaista. Miestä vähän pehmitellään ajatukseen ja sitä rataa. Tässä viimeviikolla kävi kyllä aika jännä homma. Oltiin miehen kanssa peittoja heiluttelemassa ja tuumasin sitten että varmat päivät olis vasta yli viikon kuluttua... Ja niinhän siinä kävi että mies meni loppuun asti. Meillä siis ehkäisynä kondomit. Olin itse vähän että ohoh:D Mies vain tuumasi että tälläistä ei sitten ruveta harrastamaan joka kuukausi. En tiedä olisiko tuo sitten jo ruvennut aika hyvin lämpenemään toiselle vauvalle:) Kysyin kyllä jälkeenpäin että mitäs jos sulla onkin super simppoja ja tulenkin raskaaksi ni tuumas vaan ettei se mitään haittaisi:love:

Mutta hyvää viikkoa kaikille(y)
 
Anile, mä mietin kans noita sovelluksia ja vähän jo niitä selailinkin. Yritän venytellä niin pitkälle ilman ettei vaan just mene mihinkään ylisuorittamiseen. Tää on niin tätä, hoen itselleni ettei muka kiinnosta ja tulee jos on tullakseen mut blaa blaa. Mikään muu ei taas mielessä olekkaan :ROFLMAO::ROFLMAO:

Odotteleva, kyllä se siltä kuullostais että mies alkaa jo lämpenemään (y)

Laskelmoin loppuviikosta että ovis olis tänään. Noh. Siinä sitten sunnuntaina vähän heiluteltiin peittoja... Ajatus kiva kymmenen kunnes meidän koira hyppäs myös sänkyyn ja alko nuolemaan miehen varpaita :ROFLMAO::ROFLMAO: jäi sit siihen. Voin kertoa että PIKKASEN latisti tunnelmaa :ROFLMAO: voi olla että tämä kierto menee näin. Oon kyllä taas tänään niin väsynyt että pakko mennä vaan nukkumaan :sleep:
 
Moikka! Me oltiin miehen kans reissussa viime viikko tuolla Keski-Euroopassa. Oli kiva reissu. Parasta oli kun saatiin olla yhdessä koko viikko. :love: Womanlogin mukaan ovis sattui reissuun ja päästiin kyl hyvin tekemään talletuksia. En ees ollut miettinyt reissussa ovulaatiota, kunnes yks päivä alettiin puhua vauvasta ja miten ihanaa olis jos tuliaisena saatais mukaan pieni nyytti reissusta. Samalla katoin kännykän sovelluksesta oviksen ajankohtaa ja siinähän se oli sille päivälle. Toivotaan nyt kovasti että ovis oli ja oltais saatu hyödynnettyä se kunnolla. Nyt menossa kp23/31?(28-33) ja vissiin dpo5 (tästä ei oo ihan varma, kun en ovista tikutellut ja kierrotkin vähän vaihdelleet).

Ihania uutisia blommalta! Sylintäydeltä onnea! :) Teillä taisi tärpätä aika nopeasti, eikö?

_Anile mä ainakin huomasin käyttäväni tota womanlogia ku joku hullu ja tulkitsevani koko ajan oireitani ja keksin kaikkea. Että helposti menee ylisuorittamisen ja maanisuuden puolelle noiden sovellusten avulla. Myös ovistestien teko aiheutti mulle semmosen stressin että ei ollu hyvä. Mutta jokainenhan kokee nää jutut eri tavalla. :)

Odotteleva vaikuttaa et mies lämpene! Hyvä! ;)

annimaria93 ootteko puuhaillu enemmän ilman ehkäisyä ja loppuun asti ku toi viikko sitten tapahtunut kerta? Onks sulla tullu mitään oireita? :) Millä mielin mies tällä hetkellä?
 
Paputoive mä niin voin samaistua tohon, että pikkuinen olis tuliaisina reissusta! Meinaan mun hieno sovellus povaa ovista perjantaille ja monilomalle olis tarkoitus viikonloppuna mennä.

Sen verran vielä siitä sovelluksesta, että syötettyäni siihen tiedot viimeiseltä puolelta vuodelta se antaakin kierron pituudeksi pari päivää enemmän, kun mitä mä olen tähän asti ajatellut. Eli olen ollut turhan toiveikas, kun todellisuudessa niiden ei olis vielä edes pitänyt alkaa!! Ja toiseksi nää tuntemukset joita mulla on nyt onkin varmaan ovis oireita, ennen ajattelin ne raskaus oireiksi.
 
Paputoive ei olla oltu nyt sängys ollenkaan. Ehkä kun mies sai suurimman stressin nyt pois, niin jos se seksielämäki piristyis. Ollaan kyllä puhuttu raskauden mahdollisuudesta, ja mies on sanonut että kyllä hän olis onnellinen jos raskautuisin nyt. En kuitenkaan vieläkään oo saanut kunnon vastausta siihen, että alkaako yritys ja koska. Kun nyt sais ensi tuon makkarielämän vähä aktiivisemmaksi :D

Mutta oireita ja tuntemuksiahan täs on kerinny keksiä vaikka millä mitalla:ROFLMAO: nyt on dpo8.
Saas nähdä kuinka paljo näitä keksii vielä lisää ennenku menkat alkaa:D:rolleyes:
 
Paputoive ei olla oltu nyt sängys ollenkaan. Ehkä kun mies sai suurimman stressin nyt pois, niin jos se seksielämäki piristyis. Ollaan kyllä puhuttu raskauden mahdollisuudesta, ja mies on sanonut että kyllä hän olis onnellinen jos raskautuisin nyt. En kuitenkaan vieläkään oo saanut kunnon vastausta siihen, että alkaako yritys ja koska. Kun nyt sais ensi tuon makkarielämän vähä aktiivisemmaksi :D

Mutta oireita ja tuntemuksiahan täs on kerinny keksiä vaikka millä mitalla:ROFLMAO: nyt on dpo8.
Saas nähdä kuinka paljo näitä keksii vielä lisää ennenku menkat alkaa:D:rolleyes:
 
Paputoive ei olla oltu nyt sängys ollenkaan. Ehkä kun mies sai suurimman stressin nyt pois, niin jos se seksielämäki piristyis. Ollaan kyllä puhuttu raskauden mahdollisuudesta, ja mies on sanonut että kyllä hän olis onnellinen jos raskautuisin nyt. En kuitenkaan vieläkään oo saanut kunnon vastausta siihen, että alkaako yritys ja koska. Kun nyt sais ensi tuon makkarielämän vähä aktiivisemmaksi :D

Mutta oireita ja tuntemuksiahan täs on kerinny keksiä vaikka millä mitalla:ROFLMAO: nyt on dpo8.
Saas nähdä kuinka paljo näitä keksii vielä lisää ennenku menkat alkaa:D:rolleyes:
 
Paputoive ei olla oltu nyt sängys ollenkaan. Ehkä kun mies sai suurimman stressin nyt pois, niin jos se seksielämäki piristyis. Ollaan kyllä puhuttu raskauden mahdollisuudesta, ja mies on sanonut että kyllä hän olis onnellinen jos raskautuisin nyt. En kuitenkaan vieläkään oo saanut kunnon vastausta siihen, että alkaako yritys ja koska. Kun nyt sais ensi tuon makkarielämän vähä aktiivisemmaksi :D

Mutta oireita ja tuntemuksiahan täs on kerinny keksiä vaikka millä mitalla:ROFLMAO: nyt on dpo8.
Saas nähdä kuinka paljo näitä keksii vielä lisää ennenku menkat alkaa:D:rolleyes:
 
Elikkä täällä kirjottelee 33v viiden lapsen äiti joka haaveilee vielä yhdestä lapsesta ja sillä periaatteella mennää et tulee jos on tullakseen.Lapsi ois mun nykyselle miehelle ensimmäinen jos nyt joskus tärppäis vielä.

Tässä nyt mietin vaan kun sain kesällä keskenmenon ja nyt taas noin 2-3 päivää sit alko pahoinvointi taas mut ei tartte kyllä oksentaa mutta kun ei niistä menkkojen loppumisestakaa oo kuin viikko korkeintaa...että mitähä tää nyt sitte ois...
 
Heippa.
Minäkin varovaisesti liityn mukaan kuumeilemaan. Kolme lasta ennestään 06, 08 ja 11 syntyneet. Neljäs haaveissa ja kuumetta ollut jo viime keväästä asti. Minulla. Keskeytetyllä ollaan menty. Oviksia ja kiertoja en oo tarkkaillu ja laskenut. Oviksen toki tuntee. Nyt oon miehellekin vauvatoiveesta jonkun aikaa puhunut.. hän ei ihan valmis hommaan ehkä vielä oo... tällä viikolla tosin oltiin loppuun asti. Ovistuntemuksia ei vielä oo. Epäilen että se ois 25-28.10 paikkeilla. Mulle on gyne sanonut 2v sitten että en ovuloisi..mut en kyl usko tätä kun omat tuntemukset on muuta.. voihan se olla ettei raskautuminen olisikaan enää niin helppoa. Aiemmat ovat tärpänneet heti.
Kiva lueskella että muilla on samanlaisia tilanteita, varsinkin tuo miehen mukaan suostuttelu!
 
taaperotx5 entä jos sulla tulikin kuukautiset vaikka olitkin raskaana? Joskushan näin voi käydä, onko muiden kohdalla ollut tämmöisiä valemenkkoja? Tee testi? Toki voihan se olla vatsatautiakin tms. Tervetuloa joukkoon ja tsempiä kuudennen kuumeiluun! :)

Evemum tervetuloa sinullekin! toivotaan et mies pian suostuu neljännen yritykseen. :)
 
Ei tää kyllä vatsatautia oo kun ei maha oo kipee yhtään mutta etoo kuiteski aamusta iltaan ja päätäki särkee ja viluttaa välillä..mutta kattellaa ja kuulostellaan tilannetta.Mies kylläkin kävi ostaa eilen testin mulle mutta en oo testannu vaikka mieli on tehnytkin ;)
 
Hei, kiva saada uusia keskustelijoita! Ja vielä sellaisia kenellä on jo useampia lapsia :) Toivottavasti taaperotx5 pahoinvointi olisi merkki uudesta raskaudesta! Ja jospa se evemuminkin mies sieltä vielä suostuisi vauva-aikeisiin :)

Paputoiveelle puhaltelen plussatuulia Ja odottelevallahan kuulostaa jo erittäin lupaavalta tuo miehen käytös (y):)

Meillä siis kaksi lasta jo ennestään ja kolmatta haaveillaan. Sen tiedän, että mies siihen on vielä suostuvainen, mutta nyt jo pelottaa, että jos mulle vielä kolmannenkin jälkeen tulee vauvakuume niin neljänteen se ei kyllä varmasti suostu! :barefoot::whistle: Turha huolehtia vielä tuommosia, mutta kun meillä naisilla on tapana murehtia kaikkea mahdollista :confused:

Mulla on kierukka ja ei oo menkkoja ollenkaan ollu moneen vuoteen. Saa nähdä kauanko menee ennenkuin kierto palautuu sitten kierukan poiston jälkeen normaaliksi. Viimeksi kun lopetin ehkäisyn kierron normalisoitumiseen meni puoli vuotta! Toivottavasti nyt ei kestä niin pitkään o_O
 
Niin ois se kyllä kiva voida pahoin jonku pienen ihmisenalun takia kunha ei muuttuis niin rajuksi mitä se oli ekan ja kolmannen raskauden alussa jos nyt ees on tärppi käyny ;) Syyskuun menkkojen jälkee ei tällästä etomista ollut eikä kyllä mitää muutakaa..

Mies jo iha innoissaan täällä jos oiski raskaana ku tosiaan miehelle lapsi ois ensimmäinen..mut nyt on mentävä tekee jotai muuta ku olo vaa pahenee:unsure:
 
Heippa!
Mitäs tänne kuuluu? Hiljaista on..

Ei se miehen suostuttelu ehkä niin vaikeaa ollutkaan. Ollaan nyt tällä viikolla pupuiltu jo pariin kertaan ja loppuun asti. Ovulaatio tänään/huomenna ehkä.. en viitsinyt ovistestejä ostaa. Ens kierrossa sitten...
Jännittää vaan kovasti että kuinka käy, onko raskaaksi tuleminen enää niin helppoa..? Ikää 30+.. gynen mukaan jos en 2v sitten muka ovuloinut. Kuitenkin mulla on oviksen aikaan kaikki tyypilliset oireet yleensä ollu.
No saa nähdä!

Kivaa viikonloppua kaikille!
 
Kiitos vielä onnitteluista :)
Kyllä se digikin näköjään oli samaa mieltä että raskaana ollaan, tänään hurjat 5+0.

Paputoive, meillä tärppäs ekojen menkkojen jälkeen kun olin pillerit jättänyt, eli suht nopeaa kyllä :p

Varhaisultraan mennään 2.11., sen verran ollut keskenmenoja lähipiirissä että pakko käydä näkemässä onko vatsassa edes ketään, kävi myöhemmin mitä ikinä.

Nyt päästään (toivottavasti) jouluna paketoimaan ultrakuva kehyksiin ja kertomaan perheille juhannussuunnitelmista :D
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!!!

Blomma: Paljon PALJON onnea!!!!! <3 Ihania uutisia.... <3 <3 <3

Tervetuloa kaikille uusille...olipas mukava huomata että oli tullut uutta porukkaa. :)

Omaa napaa: Oon täältä pysytellyt nyt pari viikkoa poissa... meni menkkojen alku vähän tunteisiin. :oops: Päätin vähän rauhoitella itseäni ja totesin, että täytyy hetki pysyä palstalta pois. :) Nyt taas paremmalla fiiliksellä. Täälä ei nyt mitään ihmeitä tähän kiertoon oo tiedossa, kun mieskin on viikonlopun reissulla... sinne menee tän kierron tärppipäivät.

Tsemppiä teille kaikille!!!:D

Zipi
 
Mietinki viimeksi, että mihin zipi on hävinnyt! Kiva kuulla, että fiilikset on nyt paremmat :)

Mitä taaperotx5lle kuuluu? Onko menkat alkaneet tai testejä tehty?

Ja evemum, sun mieshän on ollu helppo suostuteltava! Miksi meillä ei käyny asiat noin nopeasti?! o_O

Täällä ei mitään ihmeellistä, mukava kuitenkin teidän juttuja lukea :)
 
Huomenta päivää! :)

Menkkoja ei viel tuu ku ne pitäs muutenki alkaa vasta enskuun 6. päivä :) Testi kyllä on jo hommattu valmiiksi mut testannu en vielä ole.Olo on kyllä varsin aaltoilevaa kun välillä olo vähän paranee ja yhtäkkiä onki semmone olo et ylös asti meinaa tulla ja ruoka ei oikee maistu eikä kahvikaan..

Mut ny ei auta ku kestää vaa ja kahtella mitä tuleman pittää ;)
 
Kännykällä tulin omia kuulumisia päivittämään pikaisesti. Tänään kp 28/28-33. Eilen noin dpo9? ja herkkä (10mIU/ml) testi näytti negaa. Tein testin koska oltiin menossa miehen kans yksiin juhliin, joissa oli tarjolla alkoholia, jota sitten myös otin koska testissä ei merkkiäkään haamuiluista saati plussista. Tällä hetkellä ei erityisempiä pms- tai raskausoireitkaan ole. Odotellaan. Seuraavaa testiä teen vasta ensi viikon loppupuolella, jos menkkoja ei kuulu.
 
Tervehdys kaikille!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille!:)

Virkistävältä kylpylälomalta kotiuduttu ja arki koittaa jälleen huomenna.

Iski pienoinen kriisi viime viikon puolivälissä, kirottu sovellus ennusti ovista perjantaille, limojen perusteella oli keskiviikkona. (en kyllä ole asiasta mitenkään varma). No mies sitten vaan touhuili omiaan tiistaina ja keskiviikkona, yritin olla hermostumatta, mies parka vähän ihmetteli miksi oon outo, kiertelin ja kaartelin. Torstaina sitte sanoin miehelle, että ei ne lapset pyhästä hengestä sikiä. En tiedä oliko tuolloin jo myöhäistä. Edellinen kerta oli ollut sunnuntaina....

Tällä hetkellä mieli on ainakin rauhallinen ja ensi viikko on täynnä ohjelmaa ettei kerkeä murehtia liikaa. Parin viikon päästä oon taas varmaan kuin tulisilla hiilillä.

Tsemppiä teille kaikille, piinailijat ja miesten pehmittelijät!!
 

Yhteistyössä