"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

_Anile toivottavasti ei olis ollut puuhailut myöhässä ja oisitte saanu hyödynnettyy oviksen. :) Tsemppiä piinailuihin! ;)

taaperotx5 etkö oo noiden viime menkkojen jälkeen testaillut vaikka tuota pahoinvointia on ollut? Onko sulla edellisten lasten kohdalla koskaan ollut menkkoja vaikka olisit raskaana ollutkin?
 
taaperotx5 kuulostaa kyl lupaavalle! Miten ihmeessä maltat oottaa? Mulla meneillään kp29/28-33, hirvee himo olis testata, mut lauantaina testattu nega vieläki harmittaa niin mieluumin odottelen menkkojen alkua kuin kattelen sitä tyhjää testiä. Mulla ei kyllä oo mitään oireita ja hyvin vahva tunne siitä ettei oo tärppiä käynyt. Alkais vaan pian menkat niin pääsis uuteen kiertoon.
 
Täällä ovis la ja su. Torstaina puuhasteltu... viikonloppuna menoja niin paljon ja mies vähän jarrutteli ... sanoi et odotetaan vielä kuukausi. Haluaa kyllä vauvan mut ei halua kiirehtiä ja hätiköidä. Ymmärrän kyllä. Oon vasn itse niin malttamaton. Voi kai se tärppi käydä vaikka vähän etukäteenkin puuhailtiin..
Onko kukaan koskaan tarkoituksella ajoittanu seksiä ennen/jälkeen oviksen vauvan sukupuolitoive ajatuksella?
Meillä vitsailua että poika pitäis tehdä kun ennestään 3 tyttöä Oon huvikseni lueskellut vinkkejä pojan tekoon Oikeesti sukupuolella ei oo mitään väliä! Poikaa tehdessä seksi pitäisi ajoittaa oviksen jälkeen.. pitääpä tänään miestä houkutella vielä
 
Mulla on 3 tyttöä ja 2 poikaa joten oikeastaan ihan sama kumpi tulee sitte kun on tullakseen :) Tuo miekkonen haluis tytön saada kuulemma.

Uus oire on tänään ilmaantunut selän juiliminen mut onneksi se ei koko aikaa sentää jomota.
 
Mukava saada uutta porukkaa tänne, toivottavasti miehet lämpenee vauvatoiveille pian :)

Täällä menkat tuli ja meni ja ainahan ne vähän harmittaa, vaikka tietääkin, että sitä plussaa joutuu vielä odottelemaan. Kun kuitenkin aina se pieni vahingon mahdollisuuskin on silti olemassa.

Tänne ei uutta oikeestaan, mutta jännityksellä odotan miten mies tällä kertaa oviksen aikaan käyttäytyy, siitä kun ei aina tiiä :ROFLMAO: 2.11. se olis tuon sovelluksen mukaan, helpottais kyllä jos oppis tunnistamaan sen oireistakin, voishan sitä joskus huvikseen vaikka niitä lämpöjä seurata. Minä oon kyllä tykänny tuosta Period trackerista, aikoinaan ihan vaan menkkoja ajatellen sen latasin. Siitä voi kätevästi aina tarkistaa että mikä kp on menossa ja millon ne menkat pitikään alkaa tai millon on ovis, en oo ite kokenu sitä ahdistusta lisäävänä vaan enemmänkin helpottajana :LOL:
 
taaperotx5 harmit ettei testissä ainakaan mitään selkeää vielä näy. Sun oireet on kuulostanu niin lupaavilta että ajattelin et saattaisit olla pidemmälläkin ja menkat vaan tuli jostain syystä. Mutta eihän sitä tiiä vaikka isänpäivän kunniaks saisit vielä plussatestin tästä kierrosta ;) Tsemppiä!

Täällä vaan odotellaan. Kp30/28-33, Womanlog ennustaa menkkojen alkua ylihuomiselle. Eilen oli jotain yksittäisiä alamahatuikkeita (menkkajomotuksia?). Aamulla heräsin siihen että mulla oli ihan järkyttävä paineen tunne peräpäässä. Ehkäisykapselin jälkeen ensimmäiset menkat särki nimenomaan tonne peräpäähän päin ja tuntui koko ajan siltä et on järkyttävä kakkahätä. No ei tänä aamunakaan sieltä päästä mitään tullut, vaikka kipu ja paine oli aikamoinen. Punaistakaan ei vielä näkynyt. Toi kipukohtaus meni ohi ilman särkylääkkeitä kun jatkoin vaan unia.
 
Tervehdys!

taaperotx5: Hmm, mielenkiintoinen ja jännä tilanne! Mä kans odottelen noina päivinä menkkoja alkavaksi. Erikoisia oloja oli viime viikolla ovulaation aikoihin. En nyt halua masentaa, mutta olisko sullakin oireet liittyneet ovulaatioon?

paputoiveella riittää kans jännättävää!

Joku kyseli seksin ajoituksen merkityksestä lapsen sukupuoleen. Heh, se tästä nyt vielä puuttuis et sitä alkaisin laskemaan, eli en oo miettiny asiaa :)

Olikohan vielä muuta. Ainiin edellisenä yönä näin unta, et olin raskaana, ekan neuvola ajan sain rv38! Oli kuulemma ruuhkaa:)

Tsemppiä taas kaikille ja mukavaa päivää!
 
Ei oo meilläkään mietitty sukupuolta, saati ajoitettu yhdyntöjä mitenkään sen mukaan. Ensimmäisestä vasta haaveillaan niin kumpi vaan käy. Sen verran vaikeaa tuntuu tämä raskautuminen olevan muutenkin niin ei passaa jättää harrastamatta seksiä yhtään kertaan välistä. Meillä kun mies on reissuhommassa eri paikkakunnalla ma-to välisen ajan niin seksiä pyritään harrastamaan aina viikonloppuisin. Jostain oon lukenut et paras olis joka toinen päivä puuhailla, mut onkohan siitä haittaa jos peräkkäisinä päivinä harrastaa seksiä..? Me aika usein pyritään siihen et viikonloppuisin joka päivä puuhailtas ku viikolla ei pysty.
 
Tervehdys!

taaperotx5: Hmm, mielenkiintoinen ja jännä tilanne! Mä kans odottelen noina päivinä menkkoja alkavaksi. Erikoisia oloja oli viime viikolla ovulaation aikoihin. En nyt halua masentaa, mutta olisko sullakin oireet liittyneet ovulaatioon?

paputoiveella riittää kans jännättävää!

Joku kyseli seksin ajoituksen merkityksestä lapsen sukupuoleen. Heh, se tästä nyt vielä puuttuis et sitä alkaisin laskemaan, eli en oo miettiny asiaa :)

Olikohan vielä muuta. Ainiin edellisenä yönä näin unta, et olin raskaana, ekan neuvola ajan sain rv38! Oli kuulemma ruuhkaa:)

Tsemppiä taas kaikille ja mukavaa päivää!
anile niin en osaa sanoa mistä nää oireet johtuu ku ne jatkuu edelleen ja eilen tuli huomattua että farkutki on alkanu kiristää mahan kohalta.Tänään aamulla ku sekstattii niin sen jälkee alko vihloo munasarjoja.
 
Tänne on tullut ihan hirveästi uusia ihmisiä. En jaksa muistaa milloin kävin itse päivittämässä kuulumisiani.

Tässä nyt jotain.. meitä idottaa julkisella puolella IVF hoidon aloitus ensivuoden helmikuussa, ellei ihmettä tapahdu.

Viime kuussa tein raskaustestin jossa oli haalean haale viiva. Tein toisen testin seuraavana päivä, taas haalean haalea viiva. No.. siitä päivä alkoi kuukautiset.

En ole aikoihin testaillut ovista. En jaksa sitä stressiä. Tunnistan ja tunnen kyllä oireet aina kun ovis tulee. Ja tässä kuussa ovulaatio kivut alkoi viime sunnuntaina oikealla puolella alavatsaa. Nipistelyt jatkui myös maanantaina, sekä tiistaina. Olen ollut kohta kaksi viikkoa kipeenä, kuumetta, kurkkukipua ja nuhaa. Ei kamalasti ole tehnyt mieli sekstailla. Mutta tiistaina sitten pantiin. Ja keskiviikkona nipistely jatkuis vasemmalla puolella alavatsaa jatkuen koko päivän. Eilen nipistelyt jatkuneet koko päivän. Ja illalla tuntui ihan hirveä kylmä vihlaisu. Ja nyt taas aamulla nippailut jatkuu.

Mitö nää nippailut on? En ole mielestäni aikasemmin näin pitkään näitä tuntenut.
 
Voihan piinapäivät! En taida kyllä olla ainoa, joka odottelee jotain tapahtuvan! :) Onneksi on viikonloppuna juhlien laittamista ja siivousta niin ei taas ihan koko aikaa pyöri vauvat mielessä. Miten ihmeessä mä jaksan odottaa viikon, siis viikon!! Huoh! Eniten tässä taas pelottaa Se miten kovaa ja korkealta sitä putoaa, kun vuoto alkaa.

Onneksi tänne voi itkeä ja tilittää tuntemuksiaan, jos siltä tuntuu.

Tulipa taas vaan tuijoteltua omaa napaa. On tänään sentään perjantai ja illalla vois hieman herkutella:)

Mukavaa viikonloppua kaikille, pidetään lippu korkealla!
 
Moikka kaikille!
Minäkin uskallan nyt varovaisen toiveikkain mielin tänne kuumeilemaan.:whistle:

Olen 23v, mies 25v, yhteistä taivalta takana lähes 7 vuotta, yhdessä asuttu 4 vuotta.
Oma asunto on hankittu sekä useita lemmikkejä, kummallakin on vakituiset työt, ja tän kaiken luonnollinen jatkumo olisi esikoisen syntymä. Ainut mutta matkassa on mies joka ei ole vielä suoraan sanonut asiaan juuta eikä jaata.
Ollaan puhuttu kyllä lapsista ja muusta niihin liittyvästä, mieskin saattaa tokaista tyyliin että meidän muksut sitten viedään jalkapallokentälle kunhan tolpillaan pysyvät , ja asuntoa katsellessa huomautti heti että hyvä, pihalla on oma leikkikenttä... Mutta heti kun yritän udella jonkinlaista aikataulua asian tiimoilta, vastakset on lähinnä kierteleviä, "ehkä parin vuoden päästä, katotaan sit joskus kun on sille parempi aika..." mutta kun niitä parempia aikoja ei odottelemalla tule!
Nyt viimeikoina tuntuu kuitenkin miehenkin mieli jollain tapaa muuttuneen, ennen oli hyvin tarkka ehkäisystä (kortsuilla siis mennään), toissa viikolla meni kumi rikki mutta mies ei ollut moksiskaan ja viimeyönä ei edes kaivanut koko kapistusta esiin.
Silti kun yritän varovasti udella ei selvää vastausta saa.

Menkkojen pitäisi alkaa näillä hetkillä mutta mitään ei vielä kuulu, ja tuon kumin rikkoutumisepisodin jälkeen olen miettinyt itsekseni että mitäs jos...:love: vielä en kuitenkaan uskalla raskaustestiä tehdä, odottelen ensiviikon vielä jos ne menkat sittenkin tulisi.:unsure:

Tulipa pitkä värssy mutta long story short, kiva päästä tänne teidän kanssa jännäämään! :LOL:
 
Voihan piinapäivät! En taida kyllä olla ainoa, joka odottelee jotain tapahtuvan! :) Onneksi on viikonloppuna juhlien laittamista ja siivousta niin ei taas ihan koko aikaa pyöri vauvat mielessä. Miten ihmeessä mä jaksan odottaa viikon, siis viikon!! Huoh! Eniten tässä taas pelottaa Se miten kovaa ja korkealta sitä putoaa, kun vuoto alkaa.

Onneksi tänne voi itkeä ja tilittää tuntemuksiaan, jos siltä tuntuu.

Tulipa taas vaan tuijoteltua omaa napaa. On tänään sentään perjantai ja illalla vois hieman herkutella:)

Mukavaa viikonloppua kaikille, pidetään lippu korkealla!
Pakko kysyä että olitko sä muuten marraskuun odottajissa 2009? Nimimerkki ois ainaki jotenki tuttu..mites siellä muuten nenee..piinapäivät menossa vielä ? :)
 
Heippa.
Täälläkin piinapäivät... menkat pitäs alkaa n. Viikon päästä. Oireita olen saanut kehiteltyä vaikka kuinka :giggle: Mahassa nipistelee ja lämmöt vähän koholla. En oo aiemmin lämpöjäni seuraillut kun nyt oviksen aikaan ja edelleen sen jälkeen. Oviksen aikaan lämpö nousi 35,3 -->36.. sit nytkähti hetkeks alas ja nyt taas 36 kieppeillä. Mulla on normaalisti aika matalat lämmöt... nytkin oli aamulla 36,2 ja tuntuukin et on lämpöä...

Tsempit muillekin piinailijoille ja tervetuloa uusille!!
 
Tänä aamuna aukes sit hanat ja vaihtui yk 6. Kierto venyi nyt kp35. Kolme viimeisintä kiertoa pyörineet 31-35, onneks ei enempää oo päässyt venymään. Tässä kierrossa tulee puoli vuotta yrittämistä täyteen ja alkaa olla vähän lamaannuttava fiilis et miks tärppiä ei tuu. No odotellaan vielä toinen mokoma ennenku hätiköidään...
 
Heipä heei!

Hieman tilanpäivittelyä kun kerran täällä nyt pyörin. Mä siis odottelen tän kierron päättymistä, kuukautisia, tai plussaamista. Miten sen haluaa kukakin tulkita. En ole jaksanut, enkä halunnut laskea enään kierron pituutta. Pääsee ehkä vähän helpommalla kun ei tarvitse ajatella, "ensiviikolla niiden pitäisi alkaa." "huomennako, nyt päivän myöhässä, apua" Melkein kaksi vuotta noita kiertoja laskeskelin ja se on todella uuvutavaa ja stressaavaa. Nyt olen pari neljä kuukautta malttanut olla tapittamatta niitä päiviä. Alkaa stressikin helpottaa.

Viime kuussa tosiaan pissasin tikkuihin haalean haaleat viivat peräkkäisinä päivinä. Ja sitten alkoikin menkat. En ole koskaan ennen saanut minkään näköisiä viivoja tikkuun. Ollaan niin kauan yritetty lasta, ettei tuo oikeestaan edes hetkauttanut. Olin mä hieman ihmeissään ja mietin ääneen oonko nyt paksuna vai en, ja pyysin miestäkin katsomaan tikkua. ja hän näki saman kuin minä. Mutta rauhoitteli onneksi heti, että odotellaan nyt että alkaako vai eikö ala. Ja onneksi rauhoitteli, olisin varmaan muuten mennyt jonnekkin ihme tiloihin.

Mä olen välillä miettinyt mitenköhän mä reagoin sitten joskus plussatestiin. Ja päässäni vain mietin, ettei sellaista tapahdu. En mä varmaan edes uskoisi sitä tikkua. Niinkuin ei tuon haalean viivankaan näkeminen tuntunut miltään. Kai sitä mieli alkaa suojelemaan itseään pettymyksiltä. On tässä kuitenkin kaksi vuotta itketty ja surtu. Välillä pelkään masentuvani.

Onneksi mulla on ihana mies joka tukee ja tekee kaikkensa että näkisi edes yhden hymyn päivässä mun kasvoilla.
 
Paputoive oon pahoillani:(

mama? Voin vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu. Me ei olla yritetty vasta kun puoli vuotta ja olen ollu monesti jo hermoromahduksen partaalla. Ihan todella hirveän stressaavaa ja ahdistavaa touhua kyllä välillä tämä tikutteluineen, laskuineen ja tuntemuksineen! En olis muutama vuosi sitten uskonut minkälaista avaruustiedettä vauvan yrittäminen voi pahimmillaan olla!

Itselle ei mitään mainittavaa.

Tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille!
 
Hei pitkästä aikaa :) Eipä ole pitkään aikaan tullut kirjoitettua. Mies ei ole vieläkään lämmennyt. Mentiin kuitenkin ovulaation aikaan keskeytetyllä kuten aikaisemminkin. Nyt on menkat myöhässä :whistle:. Tällä hetkellä kp33 /28 -30. Ei ole ikinä venynyt näin pitkäksi. Oireita löytyy vähän: Suu ja kurkku on älyttömän kuivat, tissit arat ja pientä jomotuksia masussa. :) Testit ei anna oikeestaan muuta kuin viivanpaikkaa. Jossain herkässä saattoi olla väriäkin:)

taaperotx5
en valitettavasti nää mitään noissa testeissä :(. Toivottavasti tulis vielä plussa :).

Paputoive oon pahoillani :(. Toivottavasti ette joutuis odottamaan enää kauaa <3! Kunpa seuraavasta kierrosta tärppäisi (y). Miten sun ovis ajoittuu tässä kierrossa? Meneekö miehen reissut päälle? Toivottavasti saatte hyödynnettyä sen hyvin :).

Mitä erica87 kuuluu???? Entä rakastava äiti?

Uusille tervetuloa ja kaikille plussatuulia:love:.
 
Heipä heei!

Hieman tilanpäivittelyä kun kerran täällä nyt pyörin. Mä siis odottelen tän kierron päättymistä, kuukautisia, tai plussaamista. Miten sen haluaa kukakin tulkita. En ole jaksanut, enkä halunnut laskea enään kierron pituutta. Pääsee ehkä vähän helpommalla kun ei tarvitse ajatella, "ensiviikolla niiden pitäisi alkaa." "huomennako, nyt päivän myöhässä, apua" Melkein kaksi vuotta noita kiertoja laskeskelin ja se on todella uuvutavaa ja stressaavaa. Nyt olen pari neljä kuukautta malttanut olla tapittamatta niitä päiviä. Alkaa stressikin helpottaa.

Viime kuussa tosiaan pissasin tikkuihin haalean haaleat viivat peräkkäisinä päivinä. Ja sitten alkoikin menkat. En ole koskaan ennen saanut minkään näköisiä viivoja tikkuun. Ollaan niin kauan yritetty lasta, ettei tuo oikeestaan edes hetkauttanut. Olin mä hieman ihmeissään ja mietin ääneen oonko nyt paksuna vai en, ja pyysin miestäkin katsomaan tikkua. ja hän näki saman kuin minä. Mutta rauhoitteli onneksi heti, että odotellaan nyt että alkaako vai eikö ala. Ja onneksi rauhoitteli, olisin varmaan muuten mennyt jonnekkin ihme tiloihin.

Mä olen välillä miettinyt mitenköhän mä reagoin sitten joskus plussatestiin. Ja päässäni vain mietin, ettei sellaista tapahdu. En mä varmaan edes uskoisi sitä tikkua. Niinkuin ei tuon haalean viivankaan näkeminen tuntunut miltään. Kai sitä mieli alkaa suojelemaan itseään pettymyksiltä. On tässä kuitenkin kaksi vuotta itketty ja surtu. Välillä pelkään masentuvani.

Onneksi mulla on ihana mies joka tukee ja tekee kaikkensa että näkisi edes yhden hymyn päivässä mun kasvoilla.
Toivottavasti tulis plussa! <3 Sulla on niin ihana ja huolehtiva mies :). Ikävää ettei teillä ole tärpännyt vieläkään :(. Kunpa teidän ei tartteis mennä sinne ivf hoitoihin! Tiiätkö mikä dpo on menossa? Mä en pysty ajattelemaan miten pahalta tuntuu yrittää noin kauan. On varmasti henkisesti todella raskasta. Onneks sulla on mies, joka tukee sua ja huolehtii <3
 

Yhteistyössä