LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

Huomenta!

Kateellissena luen teidän muiden pudotuksia... Tosi hienosti muilla menee, mutta mulla vaan tök-tök-tökkiiiiii... Nytkin olen ollut koko viikon töissä ja koulussa ja kun ei ole aikaa syödä kunnolla niin sitten tulee vedettyä sitä leipää, ja pullaa ja karkkia... Että vaikka määrällisesti en syö paljon niin syön just sellasta mistä se paino ei ainakaan laske. Mutta luovuttaa ei nyt saa, pakko uskoa että kun jaksan vaan sitkeesti yrittää niin kyllä se tästä onnistuu... Ja lopussa kiitos seisoo. Kesäksi ainakin nuo koulukiireet loppuu....

Huomasin että te muut olette siirtymässä kerhoon, tarkoittaako se sitten tämän pinon "kuolemaa"?

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
samaa mieltä african kanssa.

ja mulla punaiset pilvet valtasi taivaan joten odotettavissa lähipäivinä rankkaa painon nousua, auringosta pääsemme nauttimaan jälleen ensi viikolla :kieh: mä aattelin kanssa että menkat varmaan tulossa kun koko viikko tök-tök- tökkii....

ja arvatkaas mitä mulle tapahtu tänään... mä tulin töistä niin RULLAKEBAB hyökkäs mun kimppuun. yritin taistella vastaan majoneesit poskella mut se voitti ja tunki suuhun väkisin. vieläkin yritin hätistellä sitä pois mun suusta mut pepsimax tuli auttaa sitä niin häviö oli selvä :D :D joo morkkis on kamala ja rikosilmoituksen ajattelin käydä tekemässä.

mut ei kai se auta kun lähtee lenkille sulattelee :wave:
 
Oih, rullakebab, tai mikä tahansa kebab´, kuullostaa niin hyvältä. Onneksi asutan täällä periferiassa, ei ole tuollaisia houkuttimia edes kohtuullisen ajomatkan päässä. Mulla oli kans eilinen tosi vaikee. Pisteet kyllä riitti, mutta kyllä teki mieli ostaa kaupasta kaikkea mahdollista mättöä. Tyydyin pelkkiin maustettuihin lohkoperunoihin. Sainpa sen suolaisen himon tyydytettyä.

Tänään mä oon pöyhinyt kasvimaata niin, että sormissa on rakot ja käsivarret on kipeenä. Pakko se on vaan ollut todeta, ettei se itsekseen valmistu. Huomenna me suunnataan koiranäyttelyyn. Tarttee tehdä kunnon eväät mukaat, ettei ketutuksen myötä(olemme erittäin huonoja häviäjiä mieheni kanssa) sorru mihinkään, mitä katuisi seuraavana päivänä.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Sunnuntaiksi on vissiin luvattu ihan kunnolla aurinkoa! B)
 
niin kun arvelikin niin oli plussaa painonsuhteen tänäaamuna mut eipä kai se haittaa kun menkatkin ja kaikkee. lenkiltä tulin just ja suihkuun pitäis mennä ja sen jälkeen keittää aamupuuroa :p ja tänään EI enää herkutella kun eilen jo sai himot pienemmälle :wave: :LOL: :D
 
niin kun arvelikin niin oli plussaa painonsuhteen tänäaamuna mut eipä kai se haittaa kun menkatkin ja kaikkee. lenkiltä tulin just ja suihkuun pitäis mennä ja sen jälkeen keittää aamupuuroa :p ja tänään EI enää herkutella kun eilen jo sai himot pienemmälle :wave: :LOL: :D
 
IhanaValo
Miulla tökkii kans vaikkei tässä kovin pitkään oo ees yritetty:(
Kaikenmaailman herkut käy mielessä varmaan miljoona kertaa päivässä ja tulee mätettyämitä sattuu..
Miulla pitäis olla joku lista mistä vois kattoa mitä saa ja mitä ei saa syödä, noin kalorimäärällisesti jne.
 
joo enhän mä enää tiedä mitä uskoa... kävin puntarilla jälleen lenkin jälkeen ja näytti kilon vähemmän kun aamulla heti herätessä :eek: ei se muuten haittais mut mulla tänään paikkareitten rompussa punnipäivä enkä tiedä siis kumman laitan :headwall: eli kumman te laittaisitte???? aamulla herätessä 88.7 lenkin jälkeen 87.7 aaaaarggghhhh. enää en kyl käy puntarilla kun kerran aamulla vaan :saint:
 
emma-elinda olen itse saanut sellaisen ohjeen, että lenkin aikana pudonnut paino (=nestehukka) tulisi korvata vedellä lenkin jälkeen eli silloin kait se aamupaino olis oikeampi? Mulla tänään taas 74,9 eli kilo vähemmän kuin punnituspäivänä, tää on aina lauantaisin näin. Katotaan miten alkaa töissä menee, ainakin siellä on helpompi olla syömättä.
 
Mä punnaanaina vaan kerran viikossa...sellanen tapa:)Ai että,mä töissä söin pisteiden rajoissa mansikka pingviini tuutin,oli kyllä hyvää,MUTTA ei ihan niin hyvää kun oletin kuitenkaan :D Huomenna vielä töitä ja sitten on viikko lomaa!
 
kyllä mua nyt koitellaan... lapset toivoi omppupiirakkaa ja olihan mun tehtävä sitä sitten. vielä se on uunissa mutta vakaa aikomua on etten ota itte ollenkaan kun kerran eilen herkuttelin niin lähtee lapasista kokonaan jos nyt syön viel tota.

loppuis nää pirun menkat vaan äkkiä vaikka mulla ei olekaan niitä kun joka toinen kuukausi ??? niin silti inhoon niitä. ruokahalu on mulla aina valtava niiden aikaan mut eiköhän se mee taas ohi kun vaan on tiukkana :headwall:

mäkin punnaisin itteni mielummin kerran viikossa mut nyt vaan menee maanantaisin ja lauantaisin nää punnaukset. en mäkään muina päivinä käy. saas nähdä miten käy kun mulla alkaa kesäloma 29 päivä tätäkuuta. tosin helpompi mulla on kotona vahtii syömisiä kun töissä että ei kai muuten mut mennään savonlinnaan sukuloimaan sa ne herkut mitä mummo tunkee ruokapöytään... :heart: :headwall: :D
 
Mihin mä nyt maanantaina aloitan uuden viikkopinon??Voisko olla että sen aloittais sitten kuitenkin tänne ja tuonne kerhon puolelle vois mennä jutskaileen salaisempia asioita vai mitähäh? :D Mä en tosiaan tiiä miks tää puoli tuntuu helpommalta mulle,taidan olla aika yksinkertainen tapaus. :LOL:

Mulle töissä oleminen on just parempi syömisten kannalta ja yleensäkkin se,että jo edellisiltana lasken tyynen rauhallisesti seuraavaksi päiväksi pisteet syömisineen valmiiksi ja niissä pysyn sitten.Sen kun kattoo tosta piste-allakasta että mitäs mun oli määrä tänään syödä :saint:Niin ja sekin helpottaa laihduttamista että teen lapsille ja ukolle jonkun normiruoan ja itelleni sitten kasvissosekeittoja,salaatteja,wokkeja jne.

Ja mä mietin ihan helkutisti nyt sitä että sinne tavoitteeseen on päästävä,tässä on kuitenkin jo viides viikko laiharia menossa,toinen viisi viikkoa niin voin hyvinkin olla tavoitteessa.Sitten opetellaan siellä pysymstä seuravaksi :whistle: :snotty: Että kyllä tässä taitaa kaikenkaikkiaan vierähtää loppuvuosi ainakin,opetellessa:|

varattiin miehen kanssa tammikuuksi matka kaksistaan Thaimaaseen ja mä nään nyt jotenkin itteni sielläkin ihanan kevyenä,kerrankin olis lomamatka sillain että on kiva mennä kropassaan :D

Kauheeta ysin puhumista ja saarnaamista itelleni,ihan kun pitäis päiväkirjaa tässä :LOL: Hyvät lauantain jatkot-saas nähä kuin käy Suomen viisuissa... ;)
 
Africa: Täällä toinen yksinkertainen tapaus. Mustakin tämä puoli tuntuu helpommalta. Voi ohimennen käydä kurkkaamassa, onko uusia tekstejä, eikä tarvitse mitään salasanoja näpytellä sitä varten.

Ihan rehellisesti sanottuna, ostin pussin sipsejä ja kermaviilidippiä illaksi :whistle: . Oltiin tosiaan koko päivä reissun päällä, ja mulla oli ihan fiksut eväätkin laitettuna. Mutta jo eilen illalla mietin, että joskos sitä itseäni sellaisella hemmottelisin, kun on euroviisuiltakin. Osan niistä jo mutustelin, ja nyt väsyttää kyllä niin paljon,että taitaa euroviisut jäädä näkemättä. Joten ei tainnut pussillinen sipsejä tehdä kauppaansa. :attn: Jos niitä on aamulla jäljellä, kaadan ne kyllä kiltisti roskiin, ja aloitan pisteilyn puhtaalta pöydältä:attn:.

Huomiseksi olen varannut grillattavaksi kana-vihannesvartaita ja fetasalaattia. Mullekin helpottaa päivän syömisiä, kun vähän etukäteen mietin pääruoa´n. Eli paljon siihen on varattava pisteitä(en halua siinä pisteiden suhteen kitsastella), ja muut jaan aika tasaisesti muille aterioille. Eniten iltapalalle, iltamässytys on mun paheeni edelleen.

Eipä tässä kai enempiä turinoita.
 
enpäs sitten syöny eilen omppupiirakkaa jee jee kuri piti :LOL: lenkille meen vielä jossainvaiheessa nyt aamulla mut viel ei jaksa kun juuri heränny. tänään ajattelin tehdä paikkareiden 0 pisteen kasvissosekeittoa ittelleni ja muille sit jotain muuta.

viikkopinon vois joo aloittaa tänne kun on jotenkin hankalaa mennä kerhonpuolelle mut jos joku haluaa painonsa sinne laittaa mielummin niin hyvä sekin.

PikkuAada kyllä välillä saa ja pitääkin herkutella ettei tule totaalikyllästyminen koko touhuun. tai siis mulla ainakin toimii paremmin kun olen itselleni tehny selväks ettei jokaviikko tarvii jotain hyvää syödä. kesällä tulee mansikat toreille ja mikäs sen maukkaampaa on :p nyt siivoomaan ja jos sen jälkeen lähtis lenkille :wave:
 
enpäs sitten syöny eilen omppupiirakkaa jee jee kuri piti :LOL: lenkille meen vielä jossainvaiheessa nyt aamulla mut viel ei jaksa kun juuri heränny. tänään ajattelin tehdä paikkareiden 0 pisteen kasvissosekeittoa ittelleni ja muille sit jotain muuta.

viikkopinon vois joo aloittaa tänne kun on jotenkin hankalaa mennä kerhonpuolelle mut jos joku haluaa painonsa sinne laittaa mielummin niin hyvä sekin.

PikkuAada kyllä välillä saa ja pitääkin herkutella ettei tule totaalikyllästyminen koko touhuun. tai siis mulla ainakin toimii paremmin kun olen itselleni tehny selväks ettei jokaviikko tarvii jotain hyvää syödä. kesällä tulee mansikat toreille ja mikäs sen maukkaampaa on :p nyt siivoomaan ja jos sen jälkeen lähtis lenkille :wave:
 
Mulla on nyt jo kolmas vuosi tätä painon pudotusta menossa (yhteensä n. 18 kg lähtenyt), joten motivaatio alkaa monesti olla maton alla. Tuo vauva vähän sotki kuvioita, mutta kohta pitäisi taas päästä vauhtiin.

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg
2009 saldo n. -2kg
 
Voi apua.... Kävin aamulla vaa-alla ja se näytti 80kg :headwall: . Tää mun syöminen on oikeesti ihan sairasta. Siihen olisi ihan pakko tulla loppu. Mun on ruvettava nyt ihan todella merkkaamaan noita pisteitä ylös, tosiaan 11/07-7/08 niiden avulla pudotin liki 25kg, vaan 8 on nyt tullut takaisin ja kaikki ne vaatteet mitä viime kesänä ostin alkaa olla tiukkoja. Mietin jo ihan vakavasti sitä että jos ainakin kesänajaksi menisin tonne ryhmäänkin, tai sitten ihan kotikonstein.
Kiva olisi jos tätä viikkopuntarointia voitaisiin täällä jatkaa, mä en noita kerhoja oikeen hallitse.
Jännityksellä odottaen, mitä vaaka huomenna näyttää...
 
Mä kanssa odotan jännityksellä mitä vaaka huomenna näyttää :D pisteissä olen ainakin pysynyt...menkat on kyllä päällä,toivottavsti ei kauheesti vaikuta.

nöpö80: kannattaa ottaa aluksi tosi tiukka linja niitten pisteiden kanssa,niinkun varmaan tiiätkin kun olet niillä noin paljon tiputtanut!!Ajattele sillain että kuitenkin vain 8 kiloa on tulluttakaisin ,nyt on jotain tehtävissä vielä:)
 
Niin se vaan on taas sunnuntai-ilta ja huomenna punnituspäivä!! Nyt ootan kyllä kovasti edes jonkinlaista tulosta, mielestäni viikko on mennyt hyvin syömisten suhteen ja jumpalla ja lenkilläkin tullut käytyä! Nyt on kyllä semmonen tsemppi päällä, ettei kyllä aikoihin =) . On niin totaali kyllästyminen tähän kroppaan, että muutoksia täytyy saada aikaan! Mutta nyt jo pakko lopettaa... huomiseen :wave:
 

Yhteistyössä