Linkittäkää mulle KAUNIIN isokokoisen naisen kuva (en ole koskaan nähnyt)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ei tietenkään. Ympäröivästä yhteiskunnasta piittaaminen on törkeää sikamaisuutta.
Et taida itsekään uskoa tuohon että kaikki sun ylipaino-vastaiset kommentit ovat pelkästään ympäröivästä yhteiskunnasta piittaamista, ettei kommentteihisi lainkaan sisälly omia henk.kohtaisia mieltymyksiäsi. Oletko yhtälailla huolestunut esim alkoholismin ympäröivälle yhteiskunnalle aiheuttamista ongelmista ?
Ai niin, olipahan harvinaisen tyhmä kysymys, alkoholistit kun eivät läheskään aina ole ylipainoisia, ei alkoholismi voi olla mitenkään merkittävä ongelma ympäröivälle yhteiskunnalle.
 
Viimeksi muokattu:
"..."
Miesten mielipiteitä olisi kiva saada näistä kuvista. Sanotaanhan, että suurin osa miehistä tykkää, että naisella on muotoja. Mä näen monesti hoikkia naisia, mistä puuttuu vaan jokin. Miten sen nyt sanoisi, seksikkyys ja lämpö. Naisellinen pehmeys kasvoissa ja vartalossa on seksikästä. Riutunut kuiva olemus on kauheen näköistä.
 
Noilla Idunnorin linkittämillä on kaikilla kauniit kasvot, mutta kropan takia en heitä sillä tavalla hyvännäköisinä pidä. Minun mielestä kauniilla ihmisellä on sekä kasvot että kroppa priimaa. :)
Jos näen itseäni miellyttävät kasvot on hän automaattisesti hyvännäköinen/kaunis. Kropalla ei siinä vaiheessa ole väliä. Nuo kaikki edellä postatut naiset(ei ihan ekat) oli todella hyvännäköisiä!
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä