Linkittäkää mulle KAUNIIN isokokoisen naisen kuva (en ole koskaan nähnyt)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
minusta
Mielestäni naisen vartalo on kaunis, kun se ei ole liian laiha eikä myöskään "makkarainen". Eli terveen näköinen. Leveä lantio voi olla kaunis. Vatsamakkarat ei ole koskaan söpöjä , vaan merkki vaarallisesta vyötärölihavuudesta.
 
"Liila"
Tykkään myös että Queen Latifah on säteilevän kaunis.
On kaunis kasvoiltaan, koska näyttää ihan hoikan naisen kasvoilta. Luusto on näkyvissä korkeine poskipäineen. Valitettavasti vain läskit vartalossa pilaavat kokonaisuuden. Kokonaisuus ratkaisee, ei pelkät kasvot. Mutta hyvä, että edes jokin osa ihmisestä on kaunis. Vielä pahempi olisi, jos rasva olisi kerääntynyt myös poskiin ja leukaan.
 
Miusta nainen voi olla kaunis sekä hoikkana että isompana.Kun taas ääripäihin mentäessä luurangon näköinen ja liikalihava,Fifiian ja Dechsin linkkittämämien kuvien näköiset naiset , eivät ole miusta enää niin kauniita tai haluttavia,mutta tämäkin on vain miun mielipide. :)
Kauneus on tosiaan katsojan silmissä ja makuja on erinlaisia,kuten on myös meitä ihmisiäkin.
Miusta kauneutta voi olla niin isoissa kuin hoikissakin naisissa. :)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Liila";24165764]On kaunis kasvoiltaan, koska näyttää ihan hoikan naisen kasvoilta. Luusto on näkyvissä korkeine poskipäineen. Valitettavasti vain läskit vartalossa pilaavat kokonaisuuden. Kokonaisuus ratkaisee, ei pelkät kasvot. Mutta hyvä, että edes jokin osa ihmisestä on kaunis. Vielä pahempi olisi, jos rasva olisi kerääntynyt myös poskiin ja leukaan.[/QUOTE]

Eli ihmisen arvo on mitattavissa sen mukaan onko hän kaunis vai ei. Mites me rumat ihmiset, onko meillä ollenkaan mitään arvoa? Kaikille kun ei ole suotu niitä kauniita kasvoja, ja jos kroppakin on liian paksu tai liian ohut, niin pitääkö sitä paeta vuorille säikyttelemästä teitä parempi onnisia joilla on naamakin kun prinsessalla?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
-----
Kyllä ylipainoinen voi olla kasvoiltaan kaunis, ylipainoisella voi olla upeat hiukset ja iskemätön tyylitaju, mutta ajattelen aina kauniidenkin ylipainoisten kohdalla, että he olisivat vielä kauniimpia laihempina. En mahda sille mitään, ylipainoisuus ei istu minun kauneusihanteeseen.
 
[QUOTE="Liila";24165764]On kaunis kasvoiltaan, koska näyttää ihan hoikan naisen kasvoilta. Luusto on näkyvissä korkeine poskipäineen. Valitettavasti vain läskit vartalossa pilaavat kokonaisuuden. Kokonaisuus ratkaisee, ei pelkät kasvot. Mutta hyvä, että edes jokin osa ihmisestä on kaunis. Vielä pahempi olisi, jos rasva olisi kerääntynyt myös poskiin ja leukaan.[/QUOTE]

Ai? Ei musta vaan. Kantaa itsensä niin upeasti ja itsevarmasti, ettei voi kuin ihailla. Joka liike tuntuu olevan niin seksikäs juuri noista em. syistä että huh! Mutta tokihan tämä vaatimaton mielipiteeni ei poista sitä tosiasiaa ettei palstan mielestä ylipainoinen VOI olla kaunis :xmas:
 
koko:M
Alkuperäinen kirjoittaja ...";24165513][URL="http://3.bp.blogspot.com/_e9BPRBopaj0/TN4sqSeQnzI/AAAAAAAABUU/IPhOVI9PRFs/s1600/anorexic-models.jpg:
http://3.bp.blogspot.com/_e9BPRBopaj0/TN4sqSeQnzI/AAAAAAAABUU/IPhOVI9PRFs/s1600/anorexic-models.jpg[/URL]
On tääki kyllä aika kauheen näköstä touhua.
 
"weirdo"
Mä olen ilmeisesti outo, mutta itselläni ei ole minkäänlaista kauneusihannetta. Enkä mä osaa nimetä julkkiksia, jotka olisivat mun mielestäni kauniita tai komeita. Sen sijaan minä ärsyynnyn aika lailla huonokäytöksisistä, ylimielisistä ja tyhmistä ihmisistä. Ihmisten ulkonäkö ei saa minua päivittelemään päänsisäisesti saati ääneen, mutta silloin tällöin vastaan tulee ihmisiä, joiden kanssa tekemisissä ollessa pääni sisällä liikkuu "Ei toi voi oikeesti olla noooin ääliö" -tyylisiä ajatuksia. Ongelmansa kullakin...:D
 
---
[QUOTE="vieras";24166665]No miksi ne sitten photoshopataan näistä pulleiden kuvista pois?[/QUOTE]

Ne photoshopataan myös laihojen mallien kuvista pois. KAIKKI kuvat siloitellaan nykyään, ja jopa alipainoisten naisten vartaloissa luonnostaan esiintyvät ihopoimut esim. kumartuessa poistetaan mainoskuvista.

Ja selluliittia vastaan eivät taistele vain lihavat, vaan ihan kaikenkokoiset naiset.
 

Yhteistyössä