Linnan ruusut

  • Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja kodin hengetär:
Katsoin kanssa eilen. Kun elämä lähtee alamäkeen, niin sitä taitaa olla aika vaikea kääntää takaisin nousuun.
Varmasti on vaikeaa, avun hakemisen tarvetta heillä tuskin useinkaan on, se ei ainakaan auta tilannetta yhtään.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Huokaus, yhteiskunnan jätekasoista pitää tehdä oikein ohjelma :X

:headwall: :headwall: :headwall:
Ketään ei kiinnosta vangit, itse ovat elämänsä sössineet ja yhteiskunnan pitää vielä maksaa heidän eläminen. Saisivat laittaa kunnon pakkotöihin ne loiset, oppisivat ehkä jotain jostain. 06:00-20:00 on sopiva työaika.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Sattumalta näpsyttelin eilen kanavia ja katsoin loppuun mutta jäi alusta puolet katsomatta. tuleekohan uusintaa?
ensi sunnuntaina klo 13.15 eli 20.12.

Kyllä oli säälittäviä tyyppejä; ja jos miesystävä on hakannut niin on varmaankin nainen antanut siihen syytä? mutta ei se oikeuta ketään tappamaan toista.
ja aikalailla on täytynyt sitä kaljaa juoda jos kerran moiseen pystyy ja väittää että muistikin mennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Huokaus, yhteiskunnan jätekasoista pitää tehdä oikein ohjelma :X

:headwall: :headwall: :headwall:
Ketään ei kiinnosta vangit, itse ovat elämänsä sössineet ja yhteiskunnan pitää vielä maksaa heidän eläminen. Saisivat laittaa kunnon pakkotöihin ne loiset, oppisivat ehkä jotain jostain. 06:00-20:00 on sopiva työaika.
Itse asiassa useimpien kohdalla olivat kyllä ennemminkin vanhemmat sössineet heidän elämänsä jo ihan lapsesta asti.
 

Yhteistyössä