Lispetti?

  • Viestiketjun aloittaja "Utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
No sehän on sinun näkemys asiasta. Ei se kuitenkaan tarkoita että näin on?
No aika monta sataa viestiä olet kyseisten tahojen puolesta saarnannut, joten sen perusteella oletan näin.

Mutta voihan kaikki olla vaan provoa, mutta sitten tulee helposti oletettua, että kaikki muukin kirjoittelu on provoa ja trollausta.

Itse uskon ekaan vaihtoehtoon. Toki sulla on nyt hyvä mahdollisuus oikaista tai tarkentaa käsityksiäni.
 
No aika monta sataa viestiä olet kyseisten tahojen puolesta saarnannut, joten sen perusteella oletan näin.

Mutta voihan kaikki olla vaan provoa, mutta sitten tulee helposti oletettua, että kaikki muukin kirjoittelu on provoa ja trollausta.

Itse uskon ekaan vaihtoehtoon. Toki sulla on nyt hyvä mahdollisuus oikaista tai tarkentaa käsityksiäni.
No mitä me voidaan tästä sinun oletuksesta ajatella kun olet ainoa joka noin ajattelee?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
No mitä me voidaan tästä sinun oletuksesta ajatella kun olet ainoa joka noin ajattelee?
Rouva tai ex-rouva on hyvä ja määrittelee itse, silloinhan se varmaan menee oikein. Joten korjaa jos olen väärässä:

1) Äänestät mitä todennäköisimmin persuja (Oman puolueohjelmansa mukaisesti ARVOKONSERVATIIVINEN puolue)

2) Sinua kiinnostaa USA.n politiikka. Rebut ovat kyllä, demokraatit NO. Tässäkin selvä jako, republikaanit ovat ARVOKONSERVATIIVEJA.

3) Mielestäni olet korostanut täällä KOTI, USKONTO; ISÄNMAA -teemoja (No uskonnoista et ole keskittynyt kuin yhden arvosteluun, et niinkään kristinuskosta saarnaamiseen).

Minulle on yhdentekevää, oletko sinä liberaali demokraatti vai äärikonservatiivinen, mutta ajattelin vaan huomauttaa, että nuo asiat olisivat hieman ristiriidassa. Mutta eihän siinäkään mitään, ihmisillä on monta puolta.
 
r0s
Tääl on ny taas sensortin salaliittoteorioita useampikin, että pitäisiköhän jonkun/joidenkin keksiä jotain oikeaa tekemistä tai vaikka muistaa ottaa ne lääkkeensä?


Mut joo. Muistelisin, että joksus vuosia, ainakin yli kymmenen vuotta sitten, Lisbeth linkkasi jonkin paikallisjulkaisun jossa näkyi sekä nimi että kasvot eikä tässä vuosien saatossa oo tullut vastaan viestiä joka ois saanut epäilemään etteivät ne hänelle kuuluisi.

Ja jos olen tullut huijatuksi ni entäs sit. Nimeä ku en muista enää ja kasvotkin muuttuvat kymmenessä vuodessa ni mitä väliä.
 
vierailija
Tääl on ny taas sensortin salaliittoteorioita useampikin, että pitäisiköhän jonkun/joidenkin keksiä jotain oikeaa tekemistä tai vaikka muistaa ottaa ne lääkkeensä?


Mut joo. Muistelisin, että joksus vuosia, ainakin yli kymmenen vuotta sitten, Lisbeth linkkasi jonkin paikallisjulkaisun jossa näkyi sekä nimi että kasvot eikä tässä vuosien saatossa oo tullut vastaan viestiä joka ois saanut epäilemään etteivät ne hänelle kuuluisi.

Ja jos olen tullut huijatuksi ni entäs sit. Nimeä ku en muista enää ja kasvotkin muuttuvat kymmenessä vuodessa ni mitä väliä.
muistat muuten oikein mutta siitä ei ole noin kauaa

minä muistan nimenki
 

Yhteistyössä