Lispetti?

  • Viestiketjun aloittaja "Utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tääl on ny taas sensortin salaliittoteorioita useampikin, että pitäisiköhän jonkun/joidenkin keksiä jotain oikeaa tekemistä tai vaikka muistaa ottaa ne lääkkeensä?


Mut joo. Muistelisin, että joksus vuosia, ainakin yli kymmenen vuotta sitten, Lisbeth linkkasi jonkin paikallisjulkaisun jossa näkyi sekä nimi että kasvot eikä tässä vuosien saatossa oo tullut vastaan viestiä joka ois saanut epäilemään etteivät ne hänelle kuuluisi.

Ja jos olen tullut huijatuksi ni entäs sit. Nimeä ku en muista enää ja kasvotkin muuttuvat kymmenessä vuodessa ni mitä väliä.
Ei niin uskomattomia salaliittoteorioita mitä Lissu ite täällä heittää esim rokotteista ja USA:n vaaleista.

Sen verran uskomattomia on Lissun seksielämä ja suhdekuviot, että kyllähän sitä tämmöiset "tavalliset" ihmettelee.

Mutta en kiistä, on mullakin tuttuja joilla on hyvin perinteisistä poikkeavat kuviot. Ja liberaalina ihmisenä minulla ei ole sitä mitään vastaan. Jokainen vehdatkoon miten lystää kun ei aiheuteta ulkopuolisille kärsimystä ja kaikki tehdään osallistuvien osapuolien vapaasta tahdosta.
 
r0s
Ei niin uskomattomia salaliittoteorioita mitä Lissu ite täällä heittää esim rokotteista ja USA:n vaaleista.

Sen verran uskomattomia on Lissun seksielämä ja suhdekuviot, että kyllähän sitä tämmöiset "tavalliset" ihmettelee.

Mutta en kiistä, on mullakin tuttuja joilla on hyvin perinteisistä poikkeavat kuviot. Ja liberaalina ihmisenä minulla ei ole sitä mitään vastaan. Jokainen vehdatkoon miten lystää kun ei aiheuteta ulkopuolisille kärsimystä ja kaikki tehdään osallistuvien osapuolien vapaasta tahdosta.

No ehkä en siksi sit osaakaan samaistua teihin "tavallisiin".

Mut miten suhdekuviot liittyvät vaikkapa poliittisiin mielipiteisiin? (siis toki ymmärrä, kun puhutaan vaikka avioliittolainsäädännöstä, mutta muutoin...)
 
Lissu laita se linkki julkaisuun uudestaan, joko?
En tiedä mistä julkaisusta on kyse. Oon poseeranu autolehdissä ja ollut muutamissa muissakin lehdissä.

Kaikille:
Mitä tulee suhdekäyttäytymiseen etc...
Ihminen kehittyy vuosien varrella, aina ei miellytä samat asiat. Olen kokeillut vapaata suhdetta ja olin joskus mieltynyt polyamorisesta suhteesta, kun pääsin tarkastelemaan sellaista suhdetta läheltä (ystäväni eli polyamorisessa suhteessa).
En ole elämäni aikana ollut suhteessa kuin 3 miehen kanssa, eli en nyt näe, että vaihtaisin miestä kuin sukkaa. Palstamiehiä ja naisia olen tapaillut ja ystävystynyt osan kanssa, mutta en ole yhtynyt heidän kanssa, vaikka palsta tuntuu näistäkin asioista tietävän muuta.:giggle:
Jäitä hattuun nyt ja oikein hyvää joulun odotusta.❤
 
vierailija
Hyvää joulunodotusta vaan!

Minulla ei ole tosiaan mitään vastaan mitä erilaisimpia suhteita. Itse pystyn kyllä samaistumaan teihin "ei-tavallisiin" . Kyllähän itselläkin oli nuoruudessa villit kuviot. Tosin ei niissä kyllä ihan uhreitta jääty. Mutta se oli silloin. Te ootte varmaan taitavampia hoitamaan asiat.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En minulle vaan meille kaikille. Niinkuin kuulema ennenkin olet, uudet ei ole nähneet niitä
Ennen täällä palstalla oli usein kuvaketjuja ja ketjut pysyivät suht asiallisena. Viimeisimmät ketjut olivatkin jotakin ihan muuta: hassuilla ja sairailla harmailla ei mielenterveys kestänyt näitä ketjuja joten ihan heitä suojellakseen ei kuvia ole enää laitettu.:confused:
 
r0s
Ennen täällä palstalla oli usein kuvaketjuja ja ketjut pysyivät suht asiallisena. Viimeisimmät ketjut olivatkin jotakin ihan muuta: hassuilla ja sairailla harmailla ei mielenterveys kestänyt näitä ketjuja joten ihan heitä suojellakseen ei kuvia ole enää laitettu.

On ikävä niitä aikoja. Ei tulisi mieleenkääntänne enää tunnistettavaa kasvokuvaa laittaa. Toisin kuin silloin ennen...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
On ikävä niitä aikoja. Ei tulisi mieleenkääntänne enää tunnistettavaa kasvokuvaa laittaa. Toisin kuin silloin ennen...
Onneksi otin talteen, sinä oot siinä jumppa-asussa, otit selfien. Nätti blondi olet, Lissulla kauniit nappisilmät ja hymy, aisuri soittaa kitaraa sillan kaiteella, hanuri laatikossa ja koira vieressä. Ja muistakin on kuvia :)
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Onneksi otin talteen, sinä oot siinä jumppa-asussa, otit selfien. Nätti blondi olet, Lissulla kauniit nappisilmät ja hymy, aisuri soittaa kitaraa sillan kaiteella, hanuri laatikossa ja koira vieressä. Ja muistakin on kuvia
Se Asiankannattajan kuva oli ihana!!!!❤

Mitähän Asiankannattajalle kuuluu, on ikävä hänen fiksuja tekstejä (enkä nyt tarkoita politiikka-aiheisia kirjoituksia).:sneaky:
 

Yhteistyössä