Listataan kaikkein ärsyttävimmät jutut kirpparilla

* Ylihinnoittelu, kuten H&M nukkaisesta t-paidasta hinta 6e
* Vaatteissa piilossa reikä tai tahra, hintalapussa ei lue siitä
* Myyjä oman hyllynsä luona promoamassa tuotteitaan. Ei pure minuun yhtään!
* Tavarat riepoteltu sekaisin muille pöydille
* Myynnissä kengät, joissa pohjassa reikä tai kuluneet korot

Tuossa ainakin joitain.
 
IhanaValo
Minua ärsyttää tuon ylihinnoittelun lisäksi esim. se, että loosi on tungettu ihan täyteen, moneen kerrokseen kaikkea..ei niitä kukaan jaksa alkaa tonkimaan...ja jos jaksaakin niin tuskin ainakaan laittaa samaan paikkaan takaisin eli loosi on sen jälkeen vielä sekainenkin--ei kiinnosta.

Joo ja se myös ärsyttää, että tavaroita kuljetellaan ympäriinsä eikä tuoda takaisin siihen pöytään mistä otettu.
 
Tiiviiseen pussiin pakatut vaatteet, tyyliin "6 kpl tyttöjen paitoja kokoa 130, siistejä ja ehjiä". Kun olen avannut pussin (joojoo, hyi mua) niin sisältä löytyy paitoja koossa 122, 128, 134...huoh.

Ärsyttävintä on kuitenkin se, että jotkut vanhemmat antavat lastensa leikkiä myynnissä olevilla leluilla, ja kuskata niitä ties minne. Mutsit ja faijat hei, leikkipaikat on hiukan eri asia.
 
hyiyök
puoliksi käytetyt kosmetiikkatuotteet, esim. puolilleen käytetty roll-on deodorantti 0,50e tai jotain ikivanhoja yves rocherin ripsareita ja kuivuneita kynsilakkoa 2e/kpl
 
"vieras"
Noi samat kun ap:lla. Plus vielä se, että hintalappu on jossakin ihan oudossa paikassa, kun alkaa ihmetellä sitä ja irrottaa hintalapun niin ylläri, paljastuukin että sen alla on reikä tai tahra.
 
"Hippi"
Asiakkaana:

Ylihinnoittelu
Kuluneet ryysyt joita ei käytä kukaan edes navetassa
Haisevat vaatteet
Korkkarit joista korkolaput kuluneet, heittääkö ihmiset silloin kengät pois ja ostaa uudet tilalle vai miksi näin?

Myyjänä:
Tavarani on levitelty miten sattuu, lattialla ja viereisessä pöydässä...
Varastaminen (jopa 2 e hintaisia tuotteitani varastettiin)
Kun laitan pöytään tavaraa, joku tulee aina selän taakse tutkimaan.
 
Lelu ja lapussa lukee 'Toimiva, patterit loppu', ja kotona kun patterit laittaa niin ei sano ääntäkään...

Tai palapelissä lukee, kaikki palat tallella ja kun kotona kokoaa, niin pari palaa puuttuu. Mua ei niinkään ärsytä se, että riskillä olen pelin ostanut ja paloja voi puuttua vaan se epärehellisyys pelin myyjältä. Tai sen pattereilla toimivan lelun myyjältä.
 
Jos jokin vaatesetti (esim. lasten huppari+housut) myydään erikseen. "huppari 4e, housut 3e". Setit setteinä.

Ylihinnoittelu

Pöydän kasaaminen niin, että laitetaan erikokoisia vaatteita samaan nippuun. Ei niitä kaikkia kasoja jaksa silloin kaivaa, että minkähän kokosta paitaa sieltä sattuis löytyy.

Paljon näkee niitä ihan oikeesti käyttökelvottomia vaatteita. Tahrasia ja nuhjusia, joita myyjä ei enää itsekkään lapsellaan päällä pitäisi..
 
"vieras"
Ärsyttävää on myös se, kun olet katsomassa jotain kaikessa rauhassa, niin kohta tulee joku repimään tavaroita vierestä. En jaksa riidellä käytetystä tavarasta, mutta välillä kyllä ihmetyttää ko touhu!
 
-
Tai palapelissä lukee, kaikki palat tallella ja kun kotona kokoaa, niin pari palaa puuttuu. Mua ei niinkään ärsytä se, että riskillä olen pelin ostanut ja paloja voi puuttua vaan se epärehellisyys pelin myyjältä. Tai sen pattereilla toimivan lelun myyjältä.
Mua kans ottaa epärehellisyys NIIN aivoon. Kerran olin tyttöni kans kirpparilla ja siellä oli myynnissä sellaiset nätisti pakkaukseen laitetut muoviset pikkunuken rattaat, ehkä 5 cm kokoiset. Pakkauksessa oli pohjalla pahvia, siihen oli sit laitettu ne rattaat teipillä ja pari pientä nukenvaatetta ja hattu, koko homma oli päällystetty elmukelmulla ja hinta 6 euroa. Ostin sen tytölle ja kun päästiin kotiin niin kauhea poru, kun se hattu olikin liimattu strategisesti just sellaiseen kohtaan, ettei voinut nähdä että yksi niitten rattaitten pyöristä puuttui.
Suutuin niin, että lähdin saman tien viemään sitä pakkausta takaisin. Myyjäkin muisti mut vielä ja sillä oli lappu siellä, mistä pöydästä se oli.
Hän sanoi antavansa varoituksen sille myyjälle tietoisesta epärehellisyydestä ja me saatiin rahat takaisin. Ihan periaatteen takia, hitto.
 
"mozzarella"
Likaiset ja nuhjuiset vaatteet
Ylihinta esim. äp haalari 15€
Tarralapuilla merkityt hinnat kirjoissa & lehdissä- sivut repeävät ja hinnat ei lähde pois
Reikäiset ja selvästi rikkinäiset vaatteet ja tavarat, joista ei ole mainittu
Reikäiset --"-- niin, että vika on piilotettu vaikka tarrahintalapun alle, ettei reikää/ vikaa voi havaitakaan
"vettäpitävät" ylihintaiset Reimatecit, mitkä ei pidä vettä
Väärällä kokomerkinnällä varustetut vaatteet, mitkä on mahdollisesti kutistuneet pesussa tai eivät vaan vastaa merkintää- esim. ylitiukka kaula-aukko jossain lasten vaatteessa jne... (kokomerkinnästä voisi mainita-vastaa enemmän kokoa x ja muistakin vaatteen erikoisuuksista jos niitä on)
 
"vieras"
Tuo että vaatteita on ripoteltu useille pöydille ja kasassa on eri kokoisia vaatteita, johtuu kyllä ihan täysin muista ostajista, jotka eivät viitsi laittaa tavaroita takaisin paikoilleen vaan heittävät vain johonkin. Eihän myyjä voi olla järjestämässä pöytäänsä montaa kertaa päivässä.

Minä muuten ehdottomasti haluan ostaa huppat ja housut erillisenä, harvoin tulee ostettua mitään settinä.
 
bud
Just näin itse kirpparilla noita kuraisia haalareita. Sen verran oon vielä kokematon kirppistelijä, että luulin, ettei moisia olekaan. Näin myös jonkun myyjän pöydässä kolme reimatec-takkia, hinnat 30-50e.
 
[QUOTE="vieras";24663960]Ärsyttävää on myös se, kun olet katsomassa jotain kaikessa rauhassa, niin kohta tulee joku repimään tavaroita vierestä. En jaksa riidellä käytetystä tavarasta, mutta välillä kyllä ihmetyttää ko touhu![/QUOTE]


Se on kyl tosi ärsyttävää, kun löydät apajan, niin yht´äkkiä tulee hyeenat repimään käsistä. Esim. yksi lauantai torilla, kysyin myyjätä pikkupyyhkeen hintaa. Myyjä sanoi, että kaikki laatikossa on 30 centtiä. Siitä ei mennyt kuin hetki, kun laatikko oli tyhjä kaikkien muiden kuin minun toimesta.
 
Ja tää on aika pieni juttu, mutta joku aika sitten olin ostamassa farkkuja. Useampiakin revittyjä ja reikäisiä farkkuja vahingossa katsoin ja yksiä jopa kokeilin. Eikö voisi lappuun kirjoittaa, jos farkut on revityt... Hintaakin oli näillä lähes kaikilla 6-10e, vähänkö olisi harmittanut ostaa vahingossa sellaiset joissa takareidessä sellainen reikä että kalsaritkin vilkkuu..
 
"vieras"
* Ylihinnoittelu, kuten H&M nukkaisesta t-paidasta hinta 6e
* Vaatteissa piilossa reikä tai tahra, hintalapussa ei lue siitä
* Myyjä oman hyllynsä luona promoamassa tuotteitaan. Ei pure minuun yhtään!
* Tavarat riepoteltu sekaisin muille pöydille
* Myynnissä kengät, joissa pohjassa reikä tai kuluneet korot

Tuossa ainakin joitain.
Mielestäni nukkaisesta H&M t-paidasta 1e on jo ylihinnoittelua. Itse en myy nukkaantuneita lainkaan ja jos myyn niin 0,2e
 
  • Tykkää
Reactions: NipaNeutroni

Yhteistyössä