Löytyskö kavereita? -13kg

Minäminäminä :wave:

Samanmoinen tavoite täälläkin oisi. Tänään oli paluu lomalta töihin ja alkoi laihdutuskuuri. Mulla ei ole kyse tosin raskauskiloista. Meillä on toista vuotta vauvan yritystä takana onnistumatta ja sinä ainakana olen onnistunut keräämään tämän noin 13 kiloa ylimääräistä. Yhtenä vaikuttajana myös se että lopetin nikotiinituotteiden käytön (siis purkan syönnin).

Itselle teki yksi tuttu sellaisen ruoka ohjelman jossa pitäisi syödä n. 3 h välein eli sellaisella oisi tarkoitus lähteä liikkeelle. Tänään ainakin vielä puhkun intoa hommaan kun on ensimmäinen päivä :D
 
mä kans :wave:

olen laihisen aloittanut miljuuna kertaa tänä vuonna ja 8kg lähtenyt joista 4 jo tullut takas. pisteitä lasken kun ne on hyväksi havaittu kunhan toi itsekuri olis mukana tälläkertaa.

aloituspaino siis tänä aamuna 84kg :eek:

ai kamala mikä luku :/
 
mulle käy punnituspäiväksi periaatteessa mikä päivä vaan mutta paikkareitten ohjelmassa se on sunnuntai. =)

mulla tyssää laihis aina siihen kun olen niin saamarin malttamaton että pitäs jo ens viikolla painaa 10kg vähemmän. jos nyt ottais ihan päivä kerrallaan.

niin ja tavoitepaino mulla myös se 65 kg mutta eks etappi vois olla alle 80kg
 
Kaikki punnituspäivät passaa myös mulle. Sunnuntai kuulosta hyvältä :)

Koitin tuossa ohjeen mukaisesti vetää iltapalaksi rahkaa ja anasta ja aika karvaan makusta oli :x Joutu oikein keskittyyn että sai alas. Kun ei saa kuulemma laittaa sokeria sekaan.. No, ehkä siihen tottuu..
 
Jatkan tässä vielä yksin puhelua :D Elikkäs tulin juuri lenkiltä (ilmoittaa hän polleana B) ) Pakko oli raahata itsensä sinne kun tuli päivällä syötyä sellaista herkkupastaa.. Tosin kyseessä oli työpalaverilounas niin vaihtoehdot oli joko se tai pizza. Mutta hyvää se oli. Jätin kyllä osan (mikä ei kuulu tapoihini) enkä syönyt itseäni ähkyyn.

Hyvin muuten olen onnistunut näiden välipalojen kanssa (siis tarkoituksena ottaa eväitä töihin kun noin3 tunnin välein pitäisi syödä jotain pientä): Eilen unohdin välipalajogurttini jääkaappiin ja tänään autoon. Eli suuhun asti se ei ole vielä päässyt :headwall:
 
joo mukana ollaan. juuri tulin sairaalasta ( anoppi ) enkä ole paljon koneella ollu enkä kyllä paljon mitään syönytkään. kyllä menis vaikka hevosen kokoinen hampurilainen nyt mutta kaippa noi näkkärit saa luvan riittää.

lomaviikko mulla että onneksi on ollu ohjelmaa etten tossa sohvalla röhnötä ja syö ja syö kuten ennen.

oletteko muut saanut tähän iltamässyttely himoon jotain tehokasta lääkettä olisin meinaan kiitollinen neuvoista. nälkää se ei ole mut jotain täytyy mussuttaa ( nyt veden ja omenan voimalla vastustan ) :D
ei anneta tän ketjun kuolla heti alkujaan. nyt tsemppiä kaverit :hug:
 
Mäki kerkesin tänne :D Mulla kans iltamässy-olo AINA :snotty: Oon ostanu ison pussin purkkaa nii hiukan helpottanu. Porkkanoita tai kurkkua tulee kans syötyä. Mä en oo kerenny lenkkeillä,mutta tapetoinu ja maalannu oon ku mikäki ,hih.. eiköhän se mee lenkkeilystä :whistle: Huomenna aletaan sitte roudaan tavaroita uuteen kotiin =) Niin se punnituspäivä,soitaanko sunnuntai, kerta kaikille tais sopia ihan hyvin. Ja mulle kans sopii. Juu ja ei anneta ketjun kuolla, tsempataan toinen toisiamme ja päästää kaikki tavotteisiin :saint: VEENA: Koitahan muistaa nytse valipalajugurtti,hih :D Tämä se menee nytte jatkaan pakkausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Kaikki punnituspäivät passaa myös mulle. Sunnuntai kuulosta hyvältä :)

Koitin tuossa ohjeen mukaisesti vetää iltapalaksi rahkaa ja anasta ja aika karvaan makusta oli :x Joutu oikein keskittyyn että sai alas. Kun ei saa kuulemma laittaa sokeria sekaan.. No, ehkä siihen tottuu..
Koita laittaa makeutusainetta sekaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pullapitko:
mulle käy punnituspäiväksi periaatteessa mikä päivä vaan mutta paikkareitten ohjelmassa se on sunnuntai. =)

mulla tyssää laihis aina siihen kun olen niin saamarin malttamaton että pitäs jo ens viikolla painaa 10kg vähemmän. jos nyt ottais ihan päivä kerrallaan.

niin ja tavoitepaino mulla myös se 65 kg mutta eks etappi vois olla alle 80kg
Mulla meinaa olla muuten hiukan samoja oireita, päivä ja 10kg :LOL: :ashamed:

Joka päivä tulee rampattua puntarillaki , vaikka pitäs malttaa ja käydä vaan kerran viikossa.
 

Joka päivä tulee rampattua puntarillaki , vaikka pitäs malttaa ja käydä vaan kerran viikossa. [/quote]

mä käyn jo aamuin illoin puntarilla :LOL: :LOL: ukko uhkas heittää koko puntarin ulos ikkunasta. pakko yrittää olla käymättä.

nyt kanakeittoa ja näkkäriä lounaaksi ja sitten hilpasen kirjastoon. illalla jos salille jaksais kun ilmasiksi pääsee niin onhan se mentävä.

joo sovitaan se sunnuntai punnituspäiväksi sitten.
tsemppiä naiset =)

täytyy ostaa purkkaa joo tohon iltamässyyn. kiitos vinkistä MME
 
Mä en vissiin niin saa syödä iltaisin mitään sen mun ohjelmani mukaan. Tai siinä on iltapala klo 20-21 ja sen jälkeen ei mitään.

Söin äsken välipalaksi elämäni ensimmäisen proteiinipatukan. Ne kaverit jotka sen on tehneet, ei muuten ymmärrä karkinpäälle mitään :D
 
Moikka! :wave:

Täällä olisi vielä yksi laihduttaja mukaan. Pudotettavaa olisi ainakin -15kg, mutta jos ottaisin hiukka pienemmän tavoitteen ja koitettaisiin sitä -10kg vaikka ensiksi. :ashamed:
Haluan vihdoinkin eroon näistä 6 vuoden takaisista raskauskiloista (tosin on tässä välissä jo kaksi raskautta vielä lisää) ) joita tulikin huimat 25kg. :eek:
Eikä vienyt imetys minullakaan yhtään kiloa!
Aina olen muka laihiksen aloittanut, mutta se on tyssänyt lyhyeen innostuksen loputtua. Josko me nyt isommalla porukalla onnistuttaisiin... =)

Lähtöpaino hirveät 83,6kg ja aamulla vaaka näytti 81,1kg, joten on se onneksi alaspäin menossa, mutta mutta... Ekan tavoitteen laitan tuonne 75kg:n.

Suklaa uppoaa meikäläiseen ja muutenkin makeanhimo on ihan hirmuinen, siinä mulla tuleekin olemaan tekemistä jotta herkuttelun saan loppumaan. :whistle:
Crossarilla koitan päivittäin polkea ja tietty tuota mässäilyä vähentää, joten näillä mennään.

Tsemppiä kaikille! B)
 
tervetulo mukaan kuukiitäjä :wave:

mulla menee tämä laihdutus taas tuttua kaavaa, pihistelen syömisiä ja ei mene kauan kun repee... jos nyt ottais ihan rauhallisesti ja söis muutakin kun näkkäriä :ashamed:

tulen myöhemmin kertomaan enemmän kuulumisia kun nyt täytyy mennä asioille :wave:
 
Kuukiitäjä: Tervetuloa joukkoon hoikistuvaan :wave:

Eilen jäi sitten se not-so-good-iltapala multa väliin kun istuin kaverin kanssa kahveella ja vähän venähti ja olin sitten vasta kymmenen jälkeen kotona niin en tiennyt saako sitä enään syödä vai ei. Tosin ihan mielelläni jätän väliin kun ei se mitään herkkua ole, mutta kaippa se pitäisi syödä, että palaa jotain oikeita aineita.

Ongelmallista on kun meille on tulossa perjantaina vieraita syömään että mitä sitä sitten kokataan että on jotain terveellistä, mutta jotain mitä kehtaa tarjota.. Hmm... Ehkä jotain pataruokaa.
 
joo eka repsahdus tapahtui sitten tänään. olin anopin luona auttelemassa koko päivän melkein ja eikös sillä ollu kääretorttua ja pullaa ja jäätelöä. tuputti mulle koko ajan ja sainkin sanottua ei kunnes sitten pienen palan kääretorttua otin. :ashamed: puolustuksenani on että otin siksi että anoppi olis jo hiljaa.

muuten on ollu hyvä päivä.
kuopus pistää paikkoja matalaksi, on mentävä :wave:
 
Pullapitko: Eihän toi nyt ole niin paha! Muistaakseni painonvartijapisteilläkin kääretorttu oi yksi parhaimmista makeista vaihtoehdoista (ois siitä tullut ainoastaan joku 1,5 pistettä) eli nou hätä. Mulla kyllä kanssa sellainen tilanne että jos anoppilaan menee niin sieltä ei lähdetä kun vyöryen. Nyt aion pitää tiukkaa linjaa, mutta pakko siellä on jotain ottaa kuitenkin..

Jotenkin odottaa jo sitä punnitusta kun on jotenkin kevyempi olo. No, ainakin aineenvaihdunta on mulla lähdenyt liikkeelle (aiemmin mulla ei siis ollut sellaista melkein ollenkaan) ja sehän on hyvä juttu. Eilen tuli taas kinkkinen tilanne kun jouduin syömään ulkona, mutta siitäkin selvittiin nimittäin otin lohisalaatin, ja siihen tuli kastike erillisessä kulhossa joten en koskenut siihen vaan puristin ainoastaan sitruunaa päälle :)

Viikonloppuna vaikeuksia tiedossa kun olen menossa kylään kummitädilleni ja sedälleni. Asuvat siis nykyään erillään eli kummassakin paikassa on varmaan taisteltava tarjottavia vastaan ja kuitenkin pitäisi syödäkin. hmm.. saapi nähdä kuin menee...
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista Pullapitkolle ja Veenalle! :wave:

Ei ihan hirmu hyvin mun aamu lähtenyt liikkeelle, oon meinaan popsinut irtokarkkeja normi aamupalan tilalla... :ashamed:
Mut olkoon tää mun "herkkupäivä" kun illalla ollaan lähdössä rimpsalle niin ei tää päivä muutenkaan laihiksen puoleen hyvin mee! :kieh: :D

Koskas meillä se punnituspäivä on?
 
kuukiitäjäpunnitus meillä sovittu sunnuntaiksi.
mulla alko menkat tänä aamuna ja on kyllä niin saamarin turvonnu olo kun ei ole menkkoja ollut kahteen vuoteen ( syönyt minipilsuja ) . söin sitten eilen vähänyli pisteiden mutta en paljon kun oli säästöön jäänyt niin ei oikeestaan harmita.

huomenna sitten painoja kehiin. pitäiskös jonkun tehdä eka sivulle jonkinnäköinen lista missä alkupainot pudotus/vko pudotus/yht?
 
no niin ekoja painoja päivittelen mutta missäs kaikki muut on? ette kai ole heittänyt hanskoja narikkaan. mutta asiaan

aloituspaino:84kg
paino tänään:82,4
pudotus vko:1,6kg jeeeee
pudotus yht:1,6kg

hyvin ainakin nesteet lähteny liikkeelle vaikkakin ne saamarin menkat eilen alkoikin. tästä on hyvä jatkaa.
 
yksinpuhelua siis jatkan :D
tein tänään painonvartijoiden ohjeella kanaa ja oli hyvää mutta aikas oudon makuista kun se oli aika makeaa kun ei tullu suolaa ollenkaan mutta siirappia kyllä. lapset ei tietty tykänny mutta söivät silti.

liikuntaa en juuri ole ehtinyt harrastaa mutta työpaikka maksaa salille kortin niin sinne pitäis ens viikolla mennä taas pitkästä aikaa. :headwall: :saint:
 
Täällä ollaan ja vaa'alla on on käyty kahteenkin kertaan. Mun eilinen päivä oli sellainen etten kerennyt syömään oikeastaan muuta kuin yhden kanasalaatin ja illan lipitin sitten siideriä ja viiniä, mutta en edelleenkään yönyt mitään. No vaakahan näytti aamulla sitten todella vähän, kun oli vielä hirvee nestehukka päällä (63,5 kg). Tosin nyt kävin uudelleen vaa'alla kun olen syönyt ja juonut niin näytti 65 kg. Se on varmaan lähempänä tottuutta.

Aloituspaino: 67 kg
Paino tänään: 65 kg
Pudotus vko: 2 kg

Olenpa tyytyväinen tuohon kun mulle kuitenkin sanottiin että tolla kuurilla tippuu vaan noin puoli kiloa viikossa! No, nää oli varmaan nesteitä, mutta kuitenkin :)
 

Yhteistyössä