Löytyskö kavereita? -13kg

Koitan vain parannella tätä ruokavaliotani hiukan parempaan suuntaan ja käydä lenkillä mahdollisuuksien mukaan! Kuntosalille olisi haave palata, kun synnytyksestä tulee kuluneex n 3 kuukautta. Siellä sitten aloittaa kaikki jälleen alusta. :ashamed:
 
Tervetuloa uusille soon-to-be-laiheliineille :wave:

Täällä meni sitten viikonloppu vähän penkin alle :ashamed: Oltiin kavereiden mökillä viikonloppu ja siellä meni sitten yksi makkara sekä pari kourallista sipsejä. Puolustukseni on sanottava että siellä ei kyllä ollut juuri muuta syötävää.. Paitsi salaattia, jota mätin naamaan. Niin ja kieltäydyin (vaikka pahaa teki) karkeista ja karjalanpiirakoista. Tosin sitten saatiin vielä rasiallinen geisha karkkeja |O No niitä söin sitten eilen neljä, mutta kostoksi pakotin itseni oikein pitkälle lenkille. Punnitus piti tehdä tänä aamuna, mutta oli hirveä aamu hässäkkä, niin pitänee yrittää uudelleen sitten huomen aamulla.

Moision Musta Enkeli: Mä tipputtelen sellaisella ruokaohjelmalla, jonka yksi tuttu personal traineri teki. Periaatteessa se on vaan niin että pitää syödä kolmen tunnin välein, ateriat aina lautasmallin mukaan ja ilta yhdeksän jälkeen ei saa enää mässyttää mitään.

Galluppiin: Itselläni ikää tulee ensi kuussa täyteen 26 vuotta, ja vauvaa on kovasti toivottu jo toista vuotta. Hedelmöityshoidoissa ollaan ja parhaillaan jännäillen inseminaation tuloksia.. Vielä 10 päivää, kun selviää miten on käynyt :)
 
Höh pitkän jutun kirjoitin ja se hävisi :(

Mutta siis Veenalle :hug: ja toivotaan onnea!!

Niin ja siis en tainnut laittaa mitään kiitoksia että mukaan sai tulla.. :flower: kiva että mahtuu hoikistuvaan seuraan :D
öh mitähän muuta oli, no palaan taas koneelle kun muistan mitä pitikään sanoa ja kun tuo tyttö unilla..
;)

:wave:
 
Kiitos Möhkylä!!! Sitä tarvitaankin :)

Noniin, nyt aamulla siis kävin vaa'alla (kun se sunnuntai punnitus jäi väliin) ja tiedot tällä hetkellä seuraavat:

Aloituspaino: 67 kg
Paino tänään: 63,7 kg
Pudotus vko ja 2 pv): 1,3 kg
Pudotus yhteensä: 3,3 kg

Hirveen hitaasti tämä kyllä käy.. Ja silti se mun ruokaohjelman tekijä sanoi että paino tippuu liian nopeasti :headwall: Se kun sanoi silloin että painon pitäisi tippua 0,5-1 kg per viikko. No ei auta kun odottaa...
 
:LOL: Näin viimeyönä unta tupla patukoista... söin yhtä ja heräsin kun poski oli liiskaantunut tyynyyn kuolastani... :LOL: Voi elämä ja mina kun luulin että tupakan polton lopetus oli elämäni vaikeinta....

Viitsisikö kukaan kuka noudattaa ruokaohjelmaa niin antaa esim yhden päivän syömiset?
Siis taidan olla ihan hölmö näitten juttujen kanssa, vaikka kuinka maalaisjärjellä ajattelisi..

Oletteko syöneet ihan tavan pastaa vai vaihtaneet sen kasviksiin tai tummaanpastaan?

Kas taas muutama kysymys heitetty ilmoille.. :D
 
Möhkylä: Vähä ihana! :D Kuolaan varmaan itsekin kun näen unta jostain toooodella hyvästä...siis suklaasta! :LOL:

Mä voisin kans haluta ihan selkeät ohjeet mitä syödä, jotenkin niitä ois niiin paljon helpompi noudattaa. Nimerkillä: Veti juuri ittesä ähkyyn tortilloista. :ashamed: Mut eikös ne oo ihan terveellisiä, ei muuta kuin jauhelihan rasva, sipulia ja salaattia. Sanokaa nyt että on!!! ;)

Mä oon syöny ihan tavan pastaa, mut koittanu vaan pienentää annoskokoa ja olen lisännyt huomattavasti kasvisten syöntiä. Ei ihan parasta herkkua...
 
Möhkylä: Ihana uni :D Joo mäkin olen jo valkannut että jos saisin syödä ja juoda mitä vaan niin mitä ne olisi. Ja pohdin näitä niin innoissani yksi yö, etten meinannut saada unta :D Ja jos voiskin polttaa tupakkaa niin ois paljon helpompi pysyä erossa herkuista, mutta se nyt taas on paljon pahempi paha kuin syöminen...

Kuukiitäjä: Mun tietääkseni tortillat on terveellisiä (luin netistä :D), mutta tacot on taas huono koska ne on rasvassa tehty rapeiksi. Eli nou hätä.

Pastasta: Me ollaan ostettu tummaa riisiä ja tummaa pastaa ja ne on itseasiassa ihan hyviä. Varsinkin ne riisit. Näin siinä mun ruoka hommassa käskettiin tehdä.

Möhkylä: Mulla se ruokaohjelma ei ole sellainen että siinä olisi oikeastaan mitään ruokia kerrottu. Se menee suurin piirtein näin:
- Aamupala (puuroa tai pari leipää tai muroja tms.)
- Lounas (kotiruokaa lautasmallin mukaan)
- Välipala (jogurtti, leipä, hedelmä tms.)
- Päivällinen (lautasmallin mukaan)
- iltapala (rahka, raejuusto tai tonnikala)

Mutta muuten Painonvartijoiden sivuilla on muutama esimerkki siitä miten voi käyttää päivän pisteet!
 
Täällä taas viikon matkan taittaneena. Siis sunnuntaina aloitin teidän monen muun mukana tämän tahtojen taistelun kiloja vastaan aseena vaan pienemmät ruoka-annokset kun tavallisesti sekä 3 litraa vettä päivässä. Lisäksi syön kolmen tunnin välein. Ruoka ihan tavallista kotiruokaa, mutta määrät seuraavat: aamupuuroa 2 dl, keittoa, laatikkoa yms 2 dl, perunaa riisiä pastaa yms 1.5 dl ja kastiketta 0.5 dl, lihaa kalaa kanaa 60 g, salaattia ja -kastiketta 2.5 dl . Joka ruualla ruisleipä margariinin kera sekä 2 dl maitoa, välipalat mitä mielii, jukurtti tai hedelmä tai kahvin kera leipä. Tiataa muuten olla mammadietti 1400 kilokalorin mukaan.

Sunnuntaina siis aamupaino oli 81.4 ja tänä aamuna 80.5. Pudotusta siis 900 grammaa eikä nälkä ola kurninut. Tällä tavalla ei siis mitään suuria pudotuksia saada aikaan viikossa tai kahdessa mutta yritänkin opetella syömään niin ettei ne kilot takaisin tulisi vaan eläisin loppuelämän näiden oppien mukaan. Lisäksi makean olen jättänyt pois melkein kokonaan, eilen taisi mennä pieni pala piirakkaa vaikka ei kyllä edes mieli tehty.
Tässä mietteet tällä kertaa, viimeistään ensi perjantaina taas päivitän tietoja ja kerron mitä viikko on tuonu tullessaan.
 
Kiitokset noista ruokajutuista!! :flower: :flower:

Nyton kuulkaas niin että meidän puntari sanoi eilen sen mitä minä olen ukkokullalle toistellut... LO :LOL: :LOL: Eli siis en eilen saanut painoa punnittua kun tuo härveli huutaa vaan lo lo ja se siitä! No jos ensiviikolla ostaisi patterit siihen niin saisin painon punnittua(senhän pitäisi olla hyvä luku jo koska sitten on kulunut n.kaksi viikkoa viimeisestä punnituksesta.. :D )

Ja vielä pakko kommentoida tuota veenaa.. lenkillä joo ollaan oltu... ei kerkee koneelle... :headwall: Ei siis tosiaankaan olla oltu, itseni olen monesti yllättänyt kaivamasta pakastimen uumenista "jotain hyvää täällä on pakko vielä olla" periaatteella :(

SOMEBODY STOP ME :saint:
Ihan totta enhän minä nyt ikinä laihdu jos edes en itsekuria omaa.. :ashamed:
 
Pakko vielä tulla kertoilemaan uutisia. Nyt on virallisesti mulla viikko menny tän uuden elämäntavan oppimisessa ja tänään aamulla vaaka näytti 80.1. Sen mukaan on sit 1.3 kiloa lähteny viikossa, mutta tästä lähtien elän kyllä tuon perjantain mukaan. Se on kuitenkin kivempi itelle jos joskus viikonlopulla jotain kivaa vähän maistaa.
Ja mitään liikuntaa en ole kyllä tässä vaiheessa lisänny tai alkanu harrastaa, ensin ajan sisään tän syömistouhun ja sitten pikkuhiljaa alan ajamaan sisään tuota liikuntapuolta. Mutta kaikille teille jotka tahdotte sortua helposti mielitekoihin, syökää säännöllisesti. Se poisti multa iteltä, vanhalta sokeri-, keksi- ja hyväskähiireltä kaikki joutavat sortumiset. Ei ole edes tehty mieli mitään makeaa. Purukumi tosin on joka aterian päälle suussa ja sitä vettä juon paljon että kai nuo vaikuttaa myös jonkin verran. Jopa suklaalevyt saa olla jääkaapissa rauhassa mikä on mulle iahn uutta.
 
Huomenia!

Tän aamun punnitus suoritettu ja vaaka näytti lukeman 80,6kg. Eli jos nyt oikein muistan, niin viimeviikkoon -300g. No joo ei tahti päätä huimaa, mutta jos nyt pysyisin tuossa laskusuunnassa niin hyvä...

Möhkylä: Mä oon NIIIN samanlainen, siis kuljen juuri pakastimen ja kaikkien mahdollisten kaappien välillä hokien itsekseni tuota samaa lausahdusta :"jotain hyvää täällä on pakko vielä olla" :D
En mäkään omaa yhtään itsekuria, mutta ilmeisesti tuo annoskokojen pienentäminen on tuottanut tulosta, kun mä oon mässänny hyväskää kuitenki melki joka päivä... :ashamed:
Älä nyt lannistu, eihän sitä tiedä kuin hyvin sun paino on pudonnu ennenku saat uudet patterit siihen vaakaan! ;)

Mites teillä muilla on menny?
 
Täälläkin punnitus suoritettu ja tilanne on seuraava:

Aloituspaino: 67 kg
Paino tänään: 62,7 kg
Pudotus vko 3: 1 kg
Pudotus yhteensä: 4,3 kg

Eli 1kg tippui tällä viikolla. Eilen tosin meni 4 geishakonvehtia (ukomattoman hyviä :p) ja appivanhemmilla meni 2 palaa kakkua :ashamed: Aüüen kanssa samaa mieltä että säännöllisesti syöminen auttaa makean himoon. Mutta eilen illalla sitten horjahdin kuitenkin. Tosin mieskin otti, eli en ole ainoa syyllinen ;)


No mutta tänään taas petrataan :) Tällä viikolla alkaakin sitten jumpat, niin aion ottaa itteeni niskasta kiinni ja tunkee itseni sinne hyppimään!
 
Tässä mietiskelin töissä tuota herkkupäivää. Kerran viikossa olis kyllä hyvä varmaan pitää sellainen, mutta mikä teillä, rakkaat siskot, on suurinpiirtein määrä herkuille. Ei kai kuitenkaan yksi sininen suklaalevy ja muuta kahvihyvää. Jotenkin kun sais pidettyä tuon herkuttelun kanssa kurissa eikä sitten tunkis turpaasa kaikkea ja kovaa ni hyvä olis. Elikkä heitelkää jotain osviittaa antavia lukuja miten teillä herkut on rajattu.
 
Aüüe : Mä oon x viikossa herkutellu, että oon antanu mennä muutamia pojoja ylitte, jonku verran karkkia/sipsiä ja/tai melkeen koko suklaalevy :D

Nyt viime punnituksen jälkeen katos motivaatioki , 2 pv syöny vaan enemmän ku laki sallii :| Heti mulle käy näin ku tulee takapakkia |O Potkikaa persaukseen, sitä täs tarvii. tänään en oo vielä ylittäny pojoja ,mutta toi kääretorttu tuola alakerran kaapis houkuttelee :p :snotty: Ku joku sitois mut sänkyyn kiini :saint: No koitan pysyy kovana ja jäyhätä jenkkiä. Kuis muilla menny? ja menee =)

 
Kiitos Enkeli vastauksesta. Mä kun en pojoile niin en tiedä tuon taivaallista noista jutuista. Mutta mä kärsin jo kovat morkkikset kun eilen piti ottaa vaan pari palaa suklaata jälkkäriksi ja menikin 6 tai 8, ja lisäksi 4 keksiä. Tuon himon teki heti kun oli liian vähän evästä ja nälkä kun tulin kotiin. Täytyy vaan yrittää jatkossa petrata tota eväspuolta jos on vähän pidempi päivä. Huomenna palaan asiaan tuon punnituksen myötä.

Ja vielä Enkelille että jos joku makea houkuttaa niin ota porkkanaa tai jotain hedelmää tai ihan purkka suuhun, ei kauaa tee mieli namia. Ja kaikille muillekin roppakaupalla tsemppiä, muistakaa että aikaa on loppuelämä. Eika sitä Roomaakaan rakennettu päivässä, miten siis ihannevartalo tulisi viikossa.
 
Heipä hei. Puntarissa käyty ja tilanne tänä aamuna seuraava.

Aloituspaino:81.4 kg
Paino tänään: 79.4 kg
Pudotus vko 2: 1.1 kg
Pudotus yht: 2 kg

Se on jääny sanomatta että tän laihdutuksen tukena, vaiko mielen huijauksena, olen popsinut green coffee-tabletteja. Niiden pitäisi estää hiilareiden imeytymistä vähän ja myös lisätä aineenvaihduntaa. En mee sanomaan onko hyötyä vai ei mutta jatkanpa nyt kuitenkin niiden napsimista.

Tänään oli yhden asiakkaan kanssa pakollinen kahvittelu ja hyvällä omallatunnolla otin viinerin. Lisäksi pitäsi lähteä tänään yhen kaverin luo kyläilemään joten sielläkin kai tuo kahvileipäosasto kutsuu. Itelleni sallin joskus noita herkkuja enkä aina tunne suinkaan mielipahaa kuten ennen kun olen yrittäny pudottaa painoa.

Kertoilkaahan nyt muutkin kuinka teidän urakka etenee. Teillähän tosin oli se punnituspäivä sunnuntai joten käyn kattelemassa teidän kuulumisia sitten viikonlopun aikana. Mutta muistakaa että mutru huuleen ja vastatuuleen.
 
Aüüe : Hyvä pudotus :flower:


Mä kerron sitten sunnuntaina ,miten käy :whistle: Tänään oon kaks kertaa kirjottanu tänne kauhean litanian , kummallaki kertaa teksti hävis nii luovutin,mutta jos nytten :whistle: Tuli eilen käytyä piiiitkästä aikaa nyrkkeilys, oli kyllä ihanaa ja nytten paikat kipeenä :D Oon nytte pysyny pisteiski ihan hyvin,ettei ainaskaan yli oo menny, hyvä mä :saint: Tyhmää ku ihminen on niin malttamaston, varsinki mä ku pitäs niin nopeeta painon tippua ja sitte sitä kypsyy ku ei tipukkaan. ootteko muutes ennen laihdutellet ja saaneet tuloksia?
 
Eilen oltiin häissä ja siellä piti kyllä ottaa pari palaa kakkua. Ja hyvää oli :p Mutta muuten olen kyllä koittanut olla täysin herkuitta.

Punnituksen jätän tällä kertaa huomisaamuun kun tultiin kotio vasta tänään niin aamupala tuli syötyä hotellissa joten en päässyt aamupainoa punnitsemaan. Mutta tuntuu kyllä että tällä viikolla ei ole kiloja lähtenyt.
 
Täälä taas :saint:
aamupaino oli 74,4 :/ hiukan yli kilo läks , mutta ku näytti jo yhteen väliin 73,7kg niin en osaa iloita :whistle: No mutta ma vika,eilen hain miehen kans grilliruokaa ja tänäänki on menny hiukan niin ja näin *hyi mua* :snotty:
Huomenna ajattelin kuiteski tsempata nkä anna itteni sortuu enään kertaakaan , sitten vasta herkuttelen ku paino menee alle 70kg . Tänään oon siivonnu koko päivän ,että liikkees oon ollu niin että jalat särkee ja huomenna meen potkunyrkkeilyyn :D otin kanatki sulamaan valmiiks huomiselle,pitää hyvin nälän ja ei haluta mitään herkkuja ku syö kanaa,tulee vaan ähky :D No mutta tsemppiä taas meille alkavaan viikkoon!!! Eköhän tää tästä vielä iloks muutu,hih! Käyn humenna kertomas millasta oli potkunyrkkeilys =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Eilen oltiin häissä ja siellä piti kyllä ottaa pari palaa kakkua. Ja hyvää oli :p Mutta muuten olen kyllä koittanut olla täysin herkuitta.

Punnituksen jätän tällä kertaa huomisaamuun kun tultiin kotio vasta tänään niin aamupala tuli syötyä hotellissa joten en päässyt aamupainoa punnitsemaan. Mutta tuntuu kyllä että tällä viikolla ei ole kiloja lähtenyt.
Vooihhh :p Hotellissa on niiiin hyvät aamupalat, lohta ja kaikkee ihanaa ,hih. oon sulle hiukan kade :D
 

Yhteistyössä