Löytyskö kavereita? -13kg

Noniin mä tuun taas avautumaan tänne. Kiukuttaa |O Paino ei tipu mihinkään. Kun kolme viikkoa jo takana että ei ole tippunut ja nyt tulee neljäs viikko ja ainakaan vaa'an mukaan ei vielä ole lähtenyt tippumaan. En tajua mitä mä teen väärin, kun noudatan ohjeita ihan täysin ja silloin aluksihan se tippuikin mukavasti mutta nyt ei mitään :headwall:

Mulla tavoitteena oli (ja näin sanoi ruokaohjelman tekijäkin) että 4kuukautta menee eli marraskuussa piti olla kunnossa. Mutta nyt on ainakin kuukausi mennyt ihan reisille että saapi nähdä...

Noniin, luokaas joku nyt tänne positiivisempaa tunnelmaa :D

Mitäs kaikille muille muuten kuuluu jotka olivat mukana ainakin silloin alkupinosta???

Niin ja kiitos MMM! Sorkat pystyssä täälläkin ollaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Noniin mä tuun taas avautumaan tänne. Kiukuttaa |O Paino ei tipu mihinkään. Kun kolme viikkoa jo takana että ei ole tippunut ja nyt tulee neljäs viikko ja ainakaan vaa'an mukaan ei vielä ole lähtenyt tippumaan. En tajua mitä mä teen väärin, kun noudatan ohjeita ihan täysin ja silloin aluksihan se tippuikin mukavasti mutta nyt ei mitään :headwall:

Mulla tavoitteena oli (ja näin sanoi ruokaohjelman tekijäkin) että 4kuukautta menee eli marraskuussa piti olla kunnossa. Mutta nyt on ainakin kuukausi mennyt ihan reisille että saapi nähdä...

Noniin, luokaas joku nyt tänne positiivisempaa tunnelmaa :D

Mitäs kaikille muille muuten kuuluu jotka olivat mukana ainakin silloin alkupinosta???

Niin ja kiitos MMM! Sorkat pystyssä täälläkin ollaan :heart:
Koita muutama päivä mässäillä jos lähtis sitte paino laskuun,mulla ainaski tepsi :D
 
Morjens! :wave:

En oo käyny kirjottelemassa piiitkään aikaan kun mun laihis on menny ihan totaalisen persiilleen! :kieh:
On tullu mässäiltyä pitkin viikkoja kun on ollu jos jonkinmoista kekkeriä ja minähän kun en osaa pitää näppejäni erossa herkuista...

Viimepunnituksessa (ma. 21.09.) paino oli 81,9kg, joten ei nyt hirveesti ollu noussu muttei tähänmennessä pudonnukaan ja sekös ärsyttää |O

Mä en varmaan oikeasti koskaan pääse näistä läskeistä eroon kun ei mulla ole yhtään itsekuria... :ashamed:

Onnittelut painoansa pudottaneille ja tervetuloa uusille! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukiitäjä:
Morjens! :wave:

En oo käyny kirjottelemassa piiitkään aikaan kun mun laihis on menny ihan totaalisen persiilleen! :kieh:
On tullu mässäiltyä pitkin viikkoja kun on ollu jos jonkinmoista kekkeriä ja minähän kun en osaa pitää näppejäni erossa herkuista...

Viimepunnituksessa (ma. 21.09.) paino oli 81,9kg, joten ei nyt hirveesti ollu noussu muttei tähänmennessä pudonnukaan ja sekös ärsyttää |O

Mä en varmaan oikeasti koskaan pääse näistä läskeistä eroon kun ei mulla ole yhtään itsekuria... :ashamed:

Onnittelut painoansa pudottaneille ja tervetuloa uusille! =)
*potkii pepulle* Ei kannata luovuttaa vaikka väliin repsahtaa, niin mullekki käy . Kuiteski saa uutta puhtia kun paino menee hitusenki alas :D
 
Puntarilla käyty , -700g jipiii =)

Eli paino nytten 72,8 kg Tänään ois tarkotus lähteä tyttöjen kans iltaa istumaan,joten pojot menee pilalle ainaski tänään ja huomenna. Toivotaan että ei taas pomppaa sitä 2 kg takas,niinku viimeksi |O

Paino 26.7.2008 88,8 ja tänään 26.9 72,8 Yhteensä -16kg :D :D
 
Kuukiitäjä: Kyllä se siitä lähtee *virittelee maiharia jalkaan* Kun saa sen ensimmäisen kunnon motivaatiopudotuksen niin se auttaa asiaa.

Möhkylä: Hyvä hyvä hyvä! Hyvästi rasvakerros :D

MMM: Wau!!! Kokonaistiputus 16 kg :eek: Sä olet guru :D

Omaa massua: Tänään kävin vaa'alla ja se näytii 62 tasan. Mikän on siis ensimmäinen liikahdus alaspäin reiluun kolmeen viikkoon. Toivottavasti se nyt alkais taas tippua :)
 
Onpas täällä hiljaista nykyään..

Joo ei se paino tunnu mulla tippuvan mihinkään. Taas näytti sen 63 tänä aamuna. Se mun ruokaohjelman tekijä sanoi että sillä ois muutaman idea mikä vois auttaa, että niitä odotellessa sitten.. Eilen taas jumpalla rehkin oikein kunnolla ja sain lisäpontta hommaan kun sain lahjaksi oikein kunnon jumppavaatteet :) Ne mun aiemmin käyttämät collarit olikin jo aikansa eläneet..

Mutta tosiaan kaikesta huolimatta sitkeästi yritän :)
 
Kiitokset tsemppauksesta, ehkä se on sittenkin tepsinyt... Tänä aamuna vaakan lukema oli 80,7kg :D
Pääsis nyt tuonne 7 alkavan luvun puolelle niin ehkä se motivois lisää...

MMM: Sä oot kyllä todellakin guru ;), onnittelut aivan mahtavasta pudotuksesta! =)

Aika hiljaista täällä kyllä nykyään on... :/
Me ollaan niin paljon menossa ettei oikein kotona kerkee olemaan, mutta lukemassa täällä kuitenkin usein käyn. =)

Kuulumisiin,
Kuukiitäjä
 
Mä pääsin vihdoinki tänne kirjoteleen :wave:


Mites täälä menee vai meneekö mitenkään :D Mä oon ollu muutaman viikon etten laskenu pisteitä.. mutta nytte on taas vauhti päällä :) Paino tällä hetkellä 71,9 kg , väliin tullu parinki kilon heittoo ylöspäin,mutta tainnu olla turvotusta. Ei millään malttas oottaa että sais painn alle 70kg ja meinaa väliin mennä mielenkiinto täysin,mutta periks en anna :whistle:
 
Aikaista hiljaista onpi täällä nykyään. Mekin vietetään hoitotaukoa noista lapsettomuushoidoista niin ei ole tullut niin paljon täällä pyörittyä. Mulla on painon pudotus jumittanut ihan täysin :( Eilinen punnitus näytti 61,3 kg eli eipä tahdo millään mennä alle tuon 60 kg... Ärsyttää ja lipsahduksiakin on jokunen ollut mutta yritys jatkuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Aikaista hiljaista onpi täällä nykyään. Mekin vietetään hoitotaukoa noista lapsettomuushoidoista niin ei ole tullut niin paljon täällä pyörittyä. Mulla on painon pudotus jumittanut ihan täysin :( Eilinen punnitus näytti 61,3 kg eli eipä tahdo millään mennä alle tuon 60 kg... Ärsyttää ja lipsahduksiakin on jokunen ollut mutta yritys jatkuu :)
Juu hiljasta on..:(

Mulla kans paino jumii, parin kilon heittoo ylös ja alas on ,mutta ei muuta, samaa jo monta viikkoo :kieh: Mullaki lipsunu väliiin aika pahastikki...tänään ainaki kypsyttää!!!!! Nyt oon vielä sitte 6 viikkoa lääkekuurilla ja sanovat että aiheuttaa turvotusta :kieh:

Aattelin vähentää päiväs 1 pisteen jos se auttas.
 
...ja miten menee?

Mulla into päällä,mutta paino EI tipu sitte millään...tana |O 71,5-73 kg hyppelee edes takas, kyllä osaa ottaa päähän :'(

Ostin eilen salikortinki, ja 4 päivän ohjelmalla nyt reenailen.Eilen illalla kävin ja tänä aamuna kans. Aattelin kaivaa gallatenic kirjanki kaapista ja tehdä sen vatsalihas osion siitä, olikos se sen 30 päivää ;) Pitäs varmaan mittailla mahat sun muut nii näkee jos edes senttejä lähtee ku läski on ja pysyy vaikka tekis mitä :D No ehkä se puntari JOSKUS menee siihen 65kg ja siitä sitte rutistaa vielä se 5kg en kesäks.
 
Morjens! :wave:

Tooooodella hiljaista näyttää täällä olevan... :/

No, mää en sitten saa jukeliste tuota painoa kunnolla tippumaan, täytyy kyllä rehellisesti sanoa, ettei mulla oo ollu oikeen intoakaan. :whistle:

Aamupunnituksessa vaakan lukema oli 79,6kg, olen sentään päässyt oikealle kymmenelle, WUHUU! :LOL:
Mutta kun se vaan jumittaa! |O Miten hitossa sitä sais niin paljon itestään irti että kävis edes lenkillä!? Mä en tykkää... :ashamed:

Nooo, onhan sinne takarajaan vielä aikaa... :D

Mites muilla?
 
Tervehdys :wave:

Täälläkin sama tilanne jatkuu, ei edistystä. Nyt yritän olla jouluun asti tosi tiukkana, saas nähdä kuin onnistuu. Ärsyttää kun homma ei etene, paino seilaa välillä 62,4-60,8 kg.
 
Mä hyppäsin tuonne toiseen pinoon kans :D Käyn kyllä tääläki kirjottamassa. Nyt on taas vauhti päällä , jeee :D Pisteet on pysyny kohdillaan ja salilla käyn 4x viikossa. Paino tänä aamuna 71,9 kg , eiköhän se joku päivä mee alle 70 kg. Ja sitte hypin kolmiloikkaa ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja möhkylä:
Jippii!!!!
Tämän aamun punnitus tehty, paino oli 66,2 Siis -500g tai hienommalta kuulostaisi jos sanoisi puolikiloa :LOL:


Moikat pitkästä aikaa!!!
Täällä pidetty taukoa kun on ollut kaiken maailman kissanristiäiset,sairastelut yms. Ja lisäksi oma laiskuus .. :ashamed:

Mutta siis tuohon kopioin tuon edellisen punnituksen (en ole edes punninnut itseäni välissä..) Ja tässä tulos;
21.11. 64,2kg!!! :D :D
Eli olen laittanut neljä rasvapakettia takaisin hyllyyn!! :LOL:

Täällä tosiaan ollut aikas hiljaista kun selailin mitä on kirjoiteltu, yritän ottaa niskasta kiinni itseäni.. =)

Veenalle ainakin sen verran :hug: eipähän sentään paino ole noussut!! Itse kamppailin silloin viimeksi kanssa tuon saman asian kanssa! Kyllä ne rasvat sieltä kaikkoaa!! Ei muutakuin joulumieltä kehiin ja tarpomaan hankeen!! :xmas:

Onnea myös mmm, pinotaan rasvavuori ja lasketaan pulkalla sitä alas :LOL: :LOL:

Noniin nyt taas telkkarin ääreen, yritän tulla useammin tänne kertomaan/katsomaan muiden saavutukset!!
 
Heippatirallaa! :wave:

Voi, on täällä hiljaista... Missä kaikki on?
En oo itekään kyllä pitkiin aikoihin kirjoitellut, mutta nyt on jo pakko hehkuttaa. ;)
Paino on viimeinkin ensimmäisessä tavoitteessa, alle 75kg. Aamulla vaaka näytti lukeman 74,8kg! :D
En oo kyllä oikeastaan edes enää miettiny koko laihdutusta, muutin vain omaa ruokailurytmiäni ja se näköjään tuottaa tulosta... Lämmin ruoka kaksi kertaa päivässä tekee ihmeitä :whistle:

Mites teillä muilla? :attn:
 
Hellou täällä ex möhkylä nykyään tiu :D

Hiljaista on pidellyt, harmittaa niin vietävästi kun ei saa aikaiseksi mitään!!! :(

Juuri tuossa katselin että 21.11. 64,2kg ja nyt 24. 04.09 painoa 62,5kg Eli ei siis edes kahta kiloa puolessa vuodessa tippunut... :kieh: täällä siis jatketaan...
Taitaa tulla kova kiirus jos ens kuuhun mennessä koittas pudottaa tavotteeseen... :LOL: (57kg)
 

Yhteistyössä