Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Ompas täällä hiljaista, karkoitinko kaikki tiehensä...:'(

Tulin juuri tunnin pyörälenkiltä ja voin kertoa että ylämäissä tuli hiki (kun muksu vielä oli lisäpainona lastenistuimessa) ja nälkäkin oisi. Mutta mokkaa napaan ja huomista kohti.

Otan vaikka perjantain vaaka päiväksi ja kerron sitten lisää.
 
Moi!

Kiitos, Hopeinen Kuu. Olen jatkanut nutrausta, nyt takana 2.5 viikkoa. Tämän viikon ainakin vielä täysnutraan. Uskaltaisiko sitä jatkaa neljännen viikon? Suklaapirtelöitä pystyisin kyllä vielä vetämään:D

Olin odottanut että paino olisi tippunut enemmän kun kyllä oli mistä lähteä. Se repsahdus kyllä hidasti varmasti. Ja sekin varmasti vaikuttaa, että en juurikaan harrasta liikuntaa. En yksinkertaisesti vaan tykkää siitä, mieleistä lajia ei oo löytynyt. Oon 8 kk tytön kanssa kotona ja tuntuu ettei energiakaan riitä. Paitsi eilen, ensimmäistä kertaa kuuten vuoteen kävin lenkillä, jolla juoksin! Nyt on paikat kipeet:) En mä nyt tietenkään hirveesti juossut, muttä lähtötilanteen huomioon ottaen oon aika ylpeä itsestäni. Oisin saattanu juosta ehkä jonku 30-40% matkasta, aikaa meni noin 50 min.

Pahatar, et varmasti ole ketään karkoittanut:) Täällä on aika hiljaista ja itsekkin kirjoitan kausissa. Nyt on ollut vähän rankaa niin ei oo jaksanut kirjoitella, mut nyt on taas toistaiseksi vähän parempi olo:)

Tsemppiä kaikille!
 
Jipii, täällä on elämää!

Ei siis tartte jakaa kokemuksiaan ihan ittekseen. Kävin tänään uimassa kilometrin uimahallissa,
oli mukavaa.

mippis: minäkin inhosin liikuntaa (kiitos koululiikuntatuntien) pitkään mutta kun ne omat lajit
löytää mistä tykkää niin johan alkaa sujua.

Jännää, viime kesänä ostin yhden kivan mekon ja ylläri pylläri sehän ei mene nyt päälle.
Onnistuin jojottelemaan siitä viimekesän 73 kilosta tänne yheksään kymppiin...no ei auta
itku markkinoilla, eikun kasviskeiton tekoon.

Mites muilla sujuu? Liikutteko minkäverran ja mites kroppa jaksaa?

Kohtahan on juhannus, mutta sitkeesti meinaan tätä jatkaa. Yhdet häät olisi ensi kuussa
mihin mekko pitäs mahtua ja etelän reissukin on varattu elokuun alkuun...
 
Hyvää juhannusta/lithaa/yötöntäyötä/mitä vaan kaikille !

Jatkan tätä yksinpuhelua täällä sitten. Paino oli 89,5 eli vaikea sanoa paljonko on todellisuudessa nämä nutrit auttaneet kun tuon noron takia oli elimistö ihan sekaisin. Mutta farkuista luulen masun vähän litistyneen. Hyvinkin voisin semmosen 20kg tuosta pudottaa...no etapit voisin ottaa 5kg sarjoissa ja aikaakin annan tämän vuoden loppuun. Katellaan sitten millä menetelmillä.

Aatto sujuu ihan pusseilla, ei ole kiusauksia kun mies on koko juhannuksen töissä ja lasten kanssa ollaan ihan kotosalla keskenämme vaan:heart:
 
Nutraus jatkuu. Sortunut en ole mutta en kyllä liikkunutkaan. Sadesäässä itikoitten syöttinä. Ei huvita.

Vaaka näyttää jo viidettä päivää samaa. Joku säästöliekki/elimistön huilitauko vissiin.

Oletteko te muut laihtuneet ja kuihtuneet jo pois kun on niin kuollutta täällä...:stick:
 
En minä ainakaan. Oon niin pettynyt. Kolme viikkoa takana johon sisältyy yksi kunnon retkahdus ja yksi tavallinen aamupala pari palaa piirakkaa, vauvan keinutusta sun muuta ja yksi kunnon lenkki ja tulos -5.4, 1.8 vko. Mä odotin enempää! Harmittaa. Melkein tuntuu et kaikki on ihan turhaa. No mut aion silti jatkaa osana ja toivoo et tapahtuis ees jotain.
 
Hei kaikki!

Jösses tämähän on herännyt henkiin !! Olen yleensä käynyt noin kerran viikkoon kirjoittamassa mitä kuuluu kun täällä olen yksinäni jorissut... :'(
Tervetuloa pahatar mukaan joukkoon. :flower:
Alankin käymään useammin päivittämässä tiedot kun täällä sentään on joitakin jotka käy lukemassakin ja kertomassa kuulumisia =)

No mun edistyminen on nyt viikon tallannut paikallaan. Kävin siellä Tallinan risteilyllä ja söin ja herkuttelin ja hillitysti alkoakin otin ja mukavaa oli mutta tuliaisina jonkin sortin ruokamyrkytys :x paluu iltaa seuranneena yönä alotin ripuloinnin eli ke-to yöstä asti ripuloin eilisee ( su ) iltaan saakka. En oksentanut mutta toisesta päästä senkin edestä ( sorry näin yököttävät jutut ) mutta olo oli voipunut ja energisyys täysin nolla lenkillekkään en uskaltanut mennä kertaakaan kun vessassa sai ravata 5min välein.
Söin mitä pystyin. Joten painolle ei viikkoon ole tapahtunut olennaista. Nutrausta en edes harkinnut ettei tule entistä huonompi/voipuneempi olo.
Tänään alkaa olemaan normi olo. Herättyäni lähdin tunnin kävelylenkille ja nutraus jatkui.
Henkisesti olo on hyvä, eikä harmita nutrauksen epäonnistuminen koska tolle taudille ei voinut mitään ja kun tsemppi on päällä ja nutraus jatkuu.

Hyvä mippis! Siis kun jatkoit nutrausta. Jatkoitko nejännen viikon jos niin hienoa ja Tsemppiä!!
Voi kun olisikin laihtunut ja kuihtunut - ei sentään kuollut :saint: kuten pahatar tuolla kuittas kun porukka ei vastaa mitään.
Viiime viikko oli kyllä tosiaan sen risteilyn jälkeen olo niin heikos hapes ettei huvittanut etes palstan päivitys.
Liikuntaa pyrin harrastamaan 4-7x /vk. Kävelyä 1t kerrallaan, punttiharjoituksia, kuntopyöräilyä. Vesijumppa mua kiinostaisi mutta kun teen vuorotyötä, pääsisin kerran kuussa osallistumaan joskus kun hyvin vuorot sattuu niin 2 kertaa kuussa, rahat menee hukkaan kun ei pysty osallistumaan.
Minäkään en koskaan ole rakastanut koululiikuntaa saati muutakaan liikuntaa mutta kävelystä pidän aidosti ja samoin vesijumpasta kun joskus harvoin pääsee osallistumaan.
Ai niin mippis, toi tulos on todella hyvä vaikka ainahan sitä odottaa isompia tuloksia mutta toi on oikeesti hyvä tulos. Minäkin hyvin kriittinen omiin tuloksiin niin pidän tota 5,4kg loistavana! Ja kolmes viikossa. Nyt vaan jatkat niin taas tippuu mukavasti paino ja jos taas menee alas noin 5kg niin aattele jo -10 kg!!

Tsemppiä tytöt!! ( ainakin olen jutuista ymmärtänyt että tyttöjä/naisia täällä on ollut :xmas: )
Tulen nyt useammain käymään kun kerta täällä käy nyt porukkaa! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia,

oi tätä suomen suvea, vettä losottaa aina vaan...

Hopeinen Kuu, mukava kirjoitus sinulta ja mukavaa jos sinusta saisi tsempparikaverin tänne!
Tuosta ripuloinnista, ah niin tuoreet muistot tuon noron johdosta...ei kivaa. Mutta ohimenevää.

En ole edes älynnyt esittäytyä, nolominä. Eli olen pahatar (niin kuin mi
eheni joskun minua kuvasi) ja olen 70-luvun lapsi eli ikääkin jo on riittävästi. Kotona pyörii koiran lisäksi kolme muksua sekä mies. Tätä painonpudotus hässäkkää en ole ekaa kertaa kokeilemassa vaan olen jojo...paino aina tippuu mutta typeränä kerään ne aina vaan takasin. Jospa tälläkertaa älyäisi ajoissa tarttua painonnousuun.

Olen muuten pysynyt keitoissa ja pirtelöissä, mutta olen lisännyt keittoihin proteiinia kun tuntuu että pohkeisiin rupeaa sattumaan ja suonenveto uhkaa liikunnan aikana. Otan kyllä magnesiumiakin vielä purkista varuilta. Mutta haluan kuitenkin liikkua ja ei oikein muuten jaksa, niin kokeilen tuota prodelisää josko auttaisi.

Mitäs vielä muuta hölisisin...kertokaahan te muutkin jotain! Eli meitä on ainakin mippis, Hopeinen Kuu sekä pahatar. Onko vielä muita?

Huomiseen kanssasisaret!
 
Suklaataaaa! Mun tekee mieli suklaata, tehnyt jo monta päivää. Huoh. Täällä siis osanutrataan. Eilen tuli syötyä vain normaali iltapala, muuten pusseja, ruisleipänen, tuorejuustoa, kurkkua ja paprikaa ja vähän ihan juustoakin:)

Toivottavasti Hopeisen Kuun olo pysyy hyvänä! Ja kiitos kannustuksesta:) Onhan tuo ihan hyvä luku, mutta pusseilla vaan odotti enemmän. Ja jos seuraavaan kolmeen viikkoon laihtuisi edes 4 kiloa, niin se olisi kyllä hyvin! Sä harrastat kyllä paljon liikuntaa! Kunpa itsekkin jaksaisi ja viitsisi.

Kaippa mäkin voisin kertoa itsestäni vähän enemmän:) Olen siis 24 ja yhden tytön (8kk) äiti. Raskauskilot lähti kyllä nopeasti itsestään, mutta kun painoa oli jo ennen sitä, niin nyt yritetään sit laihduttaa. Lapsesta asti oon ollut pyöreä ja teini-iässä sitten tuli lihottua enemmän. Kun muutin omilleni lähti 10 kiloa (puoli-itsestään), mutta ne on nyt tullu korkojen kanssa takasin. Koskaan aikasemmin en oo varsinaisesti laihduttanut, mutta kuitenkin haaveillut laihtumisesta. Mulla on ollut muutama lyhyt liikuntainnostuneisuus jakso, jotka ei yleensä oo painoon vaikuttanut. En tosiaan innostu liikunnasta yleensä, mä en saa siitä mitään nautintoa, mulla ei oo hyvä olla sen jälkeen. Monet kun sanoo et sit sen jälkeen on hyvä olla ja tuntee tehneensä jotain jne.

Miehelle en oo projektista mitään puhunut, eli hän ei tiedä asiasta mitään ellei sitten jotain aavista. Paino ja kaikki siihen liittyvä, on mulla sellasia asioita joista en halua miehen kanssa puhua, etenkään kun mies painaa vähemmän kun minä.
 
pikainen päivitys, ollaan huomenna reissunpäällä ja ei ole vaakaa eikä kannettavaakaan mukana.

Nutraus ok, ainut että hotelliaamiainen taitaa kutsua kun ei viitti omia pusseja kaivella lasiin. Mutta tuskimpa tämä projeksti siihen kaatuu.

Palaan astialle ensi viikolla! Koittakaahan pysyä lujana!
 
Moi taas ! :)

Perunpa edellisestä kirjoituksesta ettei ole tapahtunut mitään että paino tallaisi paikallaan niin ainakin senttejä on lähtenyt!! :D
Kun palasimme Kreetalta niin sovittelin housuja jotka eivät ole menneet yli 3v jalkaan olivat erittäin piukat parit housut ja oikein reilusti vatsaa sisäänpäin vetämällä sain napin kiinni :snotty: ja tuntui että räjähdän niistä ulos :( mutta nyt 2 1/2 vk myöhemmin ne menee hienosti jalkaan ja pidin toisia tänään lenkilläkin jalassa. Istua pystyy normisti ei purista eikä kiristä eikä ahdista :D
Elikkä tulosta on syntynyt!!
Tekisi niin kovasti mieli ostaa uusia vaatteita mutta ei siinä varmaan ole mitään järkeä kun kohta ne ovat taas isot...
Mippis suklaan himoon olen syönyt Nutrilettin Caramel toffee barsia joskus kun himo on äärimmillään. Ja toi patukka on minusta oikeesti hyvää. :p
Tsemppiä! :wave:
 
En sortunut!! :D
Kävin poikani kanssa katsomassa uuden Ice age 4 ja poika oli hyvin varustautunut: sipsejä, limpparia ja irtsareita, enkä edes maistanut yhtään. Vettä lipittelin puolen litran pullollisen ja elokuva oli mukaansa tempaiseva etten muistanutkaan että vieressä mässytettään hyvösiä! :popcorn: HYVÄ MINÄ!!
Jospa minäkin hieman esittäytyisin kun muutkin ovat rohkaistuneet :flower:
Olen ikäloppu vanhus -73 syntynyt :kieh: Olen naimisissa samanikäisen miehen kanssa ja meillä on yksi 9-vuotias poika.
Työskentelen hoitoalalla ja työni on useimmiten hyvinkin fyysistä. Mutta se ei ole kuitenkaan pitänyt kiloja kurissa kun ylensyö ja herkuttelee millon milläkin mässyllä ja ei harrasta liikuntaa niin ihan taatusti alkaa kilot kertymään.
Lapsena olen aina ollut pullea. Teininä kilot karisivat ja pysyinkin vuosia normipainoisena. Ja jossain vaiheessa olin hoikkakin. Mutta AINA olen joutunut katsomaan mitä syön ja tasapainotellut painon kanssa.
Tossa 23v vuotiaan alkoi jojottelu alkuun kilot nousi ja laski 5-7 kiloa. Harrastin aina jotakin liikuntaa varsinkin kävelyä miltei päivittäin eikä kiloja päässyt kertymään enempää ja olin jatkuvasti laihuttamassa ja taas kilot tuli takasin eli jojottelua.
Sitten kun aloin odottaa poikaa 29vuotiaana en edes tajunnut itse että olen lihonut valtavasti.
Tai sitten en halunnut sitä nähdä, en ollut vaa'alla käynyt siihen mennessä 1 1/2 vuoteen.
Rv 10 neuvolassa hypätessä vaa'alle oli järkytys valtava, painoin 95kg.
Loppuraskaus ajan söin neuvolan ohjeiden mukaan tunnollisesti en lihonut juuri ollenkaan, onneksi, enää.
Pojan synnyttyä painoin 90kg. Ja sen jälkeen jojotellut 90-100kg välillä. Elämäntapani olivat surkeita. Syömistä ja taas syömistä. Varsinkin karkkia ja suklaata ja toki ruoka-annoksetkin olivat liian isoja. Ei muuten pysty tuollasta massaa pitämään yllä.
Liikuntaa ei yhtään viimeisen 3v aikana. Luoja kuin suuri olisin ollut jos ei olisi fyysinen työ. :O
Viime talven aikana sen kypsyminen sitten tuli. En halunnut enää enkä halua olla lihava. Olo on suurimmaksi oloksi surkea, ei nauti mistää, ja saamaton.
Aion laihduttaa kaikki ylikilot pois, 25kg pitäs vielä tippua jotta olisin normipainossa.
Nyt on ihana olo, jaksaa ja haluaa liikkua ja onnistuminen tuo lisää intoa painon pudotukseen.
Ei ne herkut ja ruoat syömällä lopu.
Kaikki ylikilot pois ja into ja tsemppi on valtava.
Tämätäysnutraus on mulle nyt se oikea tie saada nopeasti tulosta. Ja sitten taas opetella normi syömistä. Se on varmaan se vaikein osuus, uskoisin, että pysyy uudessa elämäntavassa ja paino ei enää nouse.
Öh tulipas romaani : /
No näillä mennään ja kuuluu taas! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Im back :wave:

Reissu meni kivasti, lapset nauttivat ja vanhemmatkin tykkäsivät. Eihän tuo syöminen menny niinkuin strömsössä, tuli syötyä muutakin kuin se aamupala. Mutta eläähän pitää samalla vaikka laihduttaakin ja kohtuusessa pysyttiin. Punkkuakin tuli nautittua vähän, hui mikä olo aamulla kahdesta lasillisesta. Mutta taas jatkuu (paino rapiat 88) ja ensi viikonlopuksi täytyykin kokata 10 hengelle ja majoittaa sekä emännöidä. Eli ei pussittelu taaskaan onnistu. Mutta tässä samalla opetterle kohtuutta ja itsehillintää lihapatojen äärellä.

Hopeinen Kuu : ollaan melkein samiksia, olen sinua pari vuotta vanhempi ikäloppu, esikoiseni sain myös vajaa kolmekymppisenä ja jojotellakin osaan hyvin! Ja naurettiin silloin raskausaikaan terkkarin kanssa kun väkisin yritin saada sadankilon rajan rikki (mutten koskaan saanut vaikka yritystä oli) vaan jäin aina johonkin 98 korkeimmillani myös. No hyvä etten saanut, on tätä laardia vaikka muille jakaa nytkin.

Niin siis tavoitteena normaalipaino, viimekesän noin 73 oli ihan jees, vaikkakin indeksin yläpäässä sekin. Mutta hiljaa eteenpäin. Tosiaan viimekesän mageeseen mekkoon en tule sopimaan(vielä) mutta talvella toivottavasti sitten. Kuukauden päästä sinne etelää.

Mites muilla menee?
 
Heissan!

Hyvin pyyhkii. Nutrannut tunnollisesti. No jaa tosin ma ja ti en juuri nutrannutkaan. Oli 2 yövuoroa ( kesäloma siis loppui =( ) ja vedin mehupaastolla mutta siis en ole syönyt mitään ylimäärästä nassuun.
Yövurossa usein ilman nutraustakin olen aika ajoin mehupaastolla. Mulle jotenkin sopii paastoominen yövuorojen aikana, jos syö jotain niin alkaa vaan nukuttamaan, eikä asiaa auta vaikka ei söisi hiilareita silti nukuttaa joten paastoan ennemmin jotta jaksaa valvoa.
Tänään olen taas nutrannut paitsi että ei ole menny vasta kun 200kaloria...
Ei ole maistunut, kun ei ole kuluttanutkaan mitään ja nutraus pitää ketoosissa joten ei ole ollut nälkä.
Olen saanut töissä kahdelta ihmiseltä niin kauniita sanoja että nosti kyllä kivasti itsetuntoa! :heart:
Toinen työtoveri sanoi mulle 2vk sitten kun kävin työvuoroja hakemassa että kyllä sinulle tekee loma hyvää olet niin kaunis. Ja Eilen illalla toinen työtoveri näki minut loman jälkeen sanoi mitä sinulle on tapahtunut kun olet niin ihanan ja hyvännäköinen :O ( naisia molemmat )ja meidän työyhteisössä ei kehut hevillä irtoa.
Ja paras mieheltäni oli tänään kun höpisin nutreista ja painosta niin tokasi että : niin joo, ainii eihän naisille saa sitä sanoakkaa. Mä et mitä jotain negaa vai?
Mies siihen että ei. Sun tisseistä on puolet hävinnyt!
Joillekkin naislle se voi olla kynnys kysymys jos menee sanomaa mutta ei mulle, mä inhoon isoja rintojani. Positiivista vaan jos ne pieneenee selkeesti. Olisi se ihanaa jos ois a tai b kupin tissit...
Mutta tosiaan tota en ole muistanut sanoakkaan täällä että rinnanympärys pienentynyt 15 cm ja kuppi koko melkein 2 kokoa... öhöm.
Toi melkeen 2kokoa pienentynyt kuppi tarkoittaa sitä että ostin taannoin yhden kuppi koon pienemmät ja nyt pitäs taas vaihtaa rintsikoita kun kupit on jo liian isot.
Eli kohti kevyempää elopainoa mennään mukavasti.:whistle:
Tsemppiä pahatar lihapatojen äärelle, toivottavasti pidät pintasi!
Mites mippiksellä sujuu? Toivottavasti hyvin. =)
Kuulumisiin! :wave:
 
Heippa taasen,
laitan nyt pikaiset kuulumiset kun huomenna alkaa taas viikonloppuhulinat.

Mulla tämä homma on mennut osanutraukseen, on ollut vaikeaa palata täysnutraukseen viime viikonlopun jälkeen. Eli ketoosissa en ole kun rehellinen nälkäkin on mielitekojen lisäksi. Sinänsä en ole mässäillyt tai muuta mutta paistettua kuhaa, ruisleipää sekä juustoa olen syönyt. Ja tosi hyvälle on maistunut...

Paino junnaa samassa, hieman on kohonnut johtuen hiilariturvotuksesta (joka on onneksi väliaikaista) mutta vissyn ja veden juonnilla siitä varmaan selviää. Sormuksista heti huomaa kun eivät pyöri sormissa.

Mukavia kelejä on ollut mutten pääse liikuntasuorituksilla brassailemaan. Pelkästään hyötyliikunnalla eli pihahommilla mennään.

Mukavaa viikonloppua!:heart:
 
Moi!

Täällä nutraus jatkuu. Tänään on kyllä sellanen olo että tekisi mielettömästi syödä jotain ruokaa, pureskella. Jotain grillissä tehtyä; pihviä, täytettyjä sieniä jotain. Mutta onneksi lähden kohta töihin iltavuoroon niin mieliteko häviää ja nutria vaan mukaan.
Kaksi iltavuoroa niin ei tartte ihmetellä mitä jääkaapissa olisi syötävää.
Tänään laiskuus iski, ulkona sataa en mennyt kävelylle enkä polkenut kuntopyörää...
Katsotaan ehdinkö huomenna.
Elikkä näin sitä tunnollisesti jatketaan nutrausta ja laihtumista.
Hyvää viikonloppua ja kuulimisiin! :wave:
 
Terve taas. Mulla on nyt aasi Ihaan sadepilvi päänpäällä. Pitänee pohtia mikä mättää ja hidastaa tätä projektia. Tiedän että liikuntaa pitäsi kyllä lisätä vielä rutkasti (kunhan aikaa siihen jostain saisi) ja untakin pitäisi saada enemmän ja laadukkaampaa myös (kunhan lapset kasvaa) ja positiivisempi mieli. Paino junnaa samassa vaikka aikamoisella kalorivajeella mennään. Kuitenkin ylipainoa on se parikymmentä kiloa, ei ole paino lähelläkään normaalia. Liekkö jotenkin kroppa sopeutunut ja tottunut tähän pieneen energian saantiin. Kellään ideoita tai ehdotuksia tilanteen korjaamiseen?

Hyvä Hopeinen Kuu kun olet pysynyt lujana.

Mippis missä olet, vielähän jatkat meidän kanssa?

Nyt motti kahvia ja tuumaustauko.
 
88,1. Lopen kyllästynyt makeisiin pirtelöihin. Suolainen kasviskeitto cayannepippurilla & raejuustolla uppoaa hyvin. Pitäisi lohduttaa itseään että hidas painon tippuminen on hyväksi iholle jne mutta ei lohduta tähänhätään. Jos ei rupea tuloksia syntymään taitaa pitää vaihtaa metodeja. Oisin toivonut sitä noin kiloa miinusta viikkoon, mutta ei. Kolme viikkoa junnataan samassa. Keittoja on vielä joksikin aikaa, katotaan mitä sitten.

Missä te kaikki muut olette, ketjua kuitenkin näyttää porukkaa seuraavan (useampi kymmenen lukukertaa päivässä...)?:attn:
 
Täällä yksi hiljainen, vielä..
Nutrilettit matkaavat parasta aikaa lähimmälle ärrälle. Taitaa mennä lauantaille, että pääsen maistelemaan. Olen nyt koittanut olla siivosti tämän viikkoa ja täysnutrata ainakin aluks kunhan vauhtiin pääsen. :-D

Työt alkaa 30.7 ja silloin pitää lounaan ainakin olla "talon tarjoamaa" kenties vaan salaattia.. aamut ja illat sitten pusseja.
Palaan asiaan tuonnempana..
 
Se on sitten perjantai ja 13 päivä...virallinen vaakapäivä antoi aamulla lukeman 87,8. Mulla on jostain syystä menkat useamman päivän myöhässä, mutta ovat ennenkin heitelleet miten sattuu. No, varmaan sitten kohta rytinällä alkaa.

Heipä hei anuaanua:wave: mukavaa jos tulet turisemaan kanssamme. Onko sulla tavoitteena minkäverran tiputtaa? Täällä taitaa ainakin Hopeisella Kuulla olla hyvä pudotustahti takana. Itsellä on hieman takkuista jokunen kilo vasta tiputettu, mutta hiljaa hyvä tulee...

Pahatar vaikenee nyt ja alkaa viikonlopun viettoon.

p.s miten tuommonen pahatar avatar tehdään, haluun semmosen omakuvan:saint: ?
 
Se on sitten perjantai ja 13 päivä...virallinen vaakapäivä antoi aamulla lukeman 87,8. Mulla on jostain syystä menkat useamman päivän myöhässä, mutta ovat ennenkin heitelleet miten sattuu. No, varmaan sitten kohta rytinällä alkaa.

Heipä hei anuaanua:wave: mukavaa jos tulet turisemaan kanssamme. Onko sulla tavoitteena minkäverran tiputtaa? Täällä taitaa ainakin Hopeisella Kuulla olla hyvä pudotustahti takana. Itsellä on hieman takkuista jokunen kilo vasta tiputettu, mutta hiljaa hyvä tulee...

Pahatar vaikenee nyt ja alkaa viikonlopun viettoon.

p.s miten tuommonen pahatar avatar tehdään, haluun semmosen omakuvan:saint: ?
 
Nutrit ovat kotiutuneet :-D Huomenna vielä osanutraan, mennään Lintsille ja hartaasti toivon, että sieltä löytyy salaattia ranskanperunoiden tilalle.. Sitten se tiukkalinja alkaa.

Kaikenkaikkian pudotettavaa on 30 kiloa, mutta jokaisesta kadonneesta olen kiitollinen.
Olen viime vuodet jojoillut oikein huolella.
2v.sitten painoin 70kg ja siitä se sitten taas alkoi nousta. Syön yhtä lääkettä ja sen nostamisen myötä herkkujen syöntikin on lisääntynyt. Seli seli..
Oikeampi versio taitaa kuitenkin olla se, että laihduin nopeasti, lihaksista lähti myös roimasti, lähdin hoitovapaan jälkeen töihin ja söin vanhasta tottuuksesta väsymykseen. Suklaa kun antaa eufoorisen olon ja sitten voikin vajota sohvannurkkaan katsomaan telkkaria. Kyllä elämä taas helpotti..sitä saa mitä tilaa..kirpasee kunnolla aina kun astun vaakalle..
Alle 60 on mun ihanne paino, olen tällainen pätkä ;-D Fakta taitaa kyllä olla se, että 60:senä nahka roikkuis ja olisin ryppyinen kuin rusina :-D 70 taitaa olla lähempänä mun ikää ja tätä päivää.. Ei nyt ahnehdita :)

Mukavaa viikonloppua ja keveitä herkkuja..

-Anu-
 
Hei täällä ollaan edelleen.

KAUHEE morkkis!!! Eilen otin huolella alkoa ja kyllä mässäilin herkkuja ja ruokaa ja tänään loivennellu ruualla ja herkuilla :ashamed:
Hirmu vitutus sortumisesta. Huomenna jatkan 5 päivän mehupaastolla, pakko saada kaikki kuona elimistöstä. Ja sitten jatkan pussikeitoilla.
Tiedän, tiedän maa ei kaadu, ei. Mutta se nyt vaan on toi morkkis sellanen ettei mikään helpota. Kyllä se on paaston jälkeen taas unohtunut tämä sortuminen mutta ryven tässä nyt tän päivän.
Ainoa lohtu asiassa on se että eilen ja tänään olen kuites käynyt 1 tunnin kävelylenkit. Jospa ei kaikki rasva tarttunut.
Voi paska, että pitikin.
Tervetuloa mukaan anuaanua! Onnea nutraukseen!
Hienoa pahatar! -300g, aina kotiin päin!
Nyt laihtuminen alkaa näkymään selkeesti, tulee positiivista palautetta vähän joka suunnalta: oletpa laihtunut ja paljon. Näytät todella hyvälle. Oletpa sinä muuttunut ,todella nätti. jne.
Välillä tuntuu että palaute on murskaavaa kun ei ole pitänyt itseään niiiiin paksuna mutta sitten tulee myös niitä palautteita jossa arvioidaan suurinpiirtein joka menetetty kilo. höh.
Mutta aina tämäkin parempi kuin se että voi oletpa lihonut ja muuta vastaavaa.
Muutenkin tuntuu että painoa on nyt juminut vähän aikaa, ei senttejä ole lähtenyt ja puntarille ei vielä kehtaa mennä, täytyy odottaa pois tämä pöhötys: viinaa , rasvaa ja suoloja. yöks.
Hyvää viikonloppua kuuluu taas:wave:
 
Morkkis edelleen päällä :stick:
Ja harmittaa kun ei ole vähään aikaan tapahtunut mitään merkittävää pudotusta. Vaatteet eivät ole nyt tulleet isoiksi eikä vanhat vaatteet sopiviksi.
Odotan kovasti isoja tipahduksia mutta nyt totaali jumi. Eikä se johdu tosta repsahduksesta.
Tänää tasan 3 kk kun alotin nutrauksen. Odotin huimempaa painon pudotusta täynutrauksella.
Yksi tuttava kävi taannoin laihdutus leikkauksen läpi. Ja enne leikkausta sen piti täysnutrata 4kk ja pudotti 40kg.
Epäreallistinen odotukseni oli että lähestulkoon olisin nyt ihanne painon lähellä.
Hölmöä, tiedän.
Katsotaanpa eteepäin ja 3kk päästä voisin ollakkin lähempänä ihanne painoa.
Olen ihan maassa tällä hetkellä. No mehupaasto alkoi tänään. Ja 5 päivää tarkoitus vetää sitä, kuonat pois. Nyt ilta, aamu ja iltavuorot ja 2 yötä päälle, on hyvä hetki paastota.
No niin plikat! Kyllä se tästä taas suttaantuu ja kilot karisee. :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Linnanmäki meni eväiden puolesta ihan pepulleen, muuten oli oikein hauskaa. Söin kotona kunnolla, vähähiilariseen malliin ettei heti nälkä yllätä. Kun tuli aika syödä makkaraperunoita en yksinkertaisesti kehdannut kaivaa kassista odottelevaa nutrilett patukkaa, vaan natustin osaani kimppa lautaselta. Sillä tiellä on mennyt iltakin :-( Ällöttää.. Jos jotain positiivista väkisin likistäis, niin aamulla vaaka näytti aivan hitusen vähemmän kuin eilen..

Huomisesta alkaa taas..

-Anu-
 

Yhteistyössä