Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

Anteeksi kun en ole tänne raportoinut, olen kirjoitellut tuolla Loppuvuoden hoitopinossa.
Testasin lauantaina pp11 ja testipäivänä pp14 ja kävin vielä verikokeessa ja ehdottoman nega se on. Hyvä juttu on se että voidaan tehdä vielä toinen PAS heti perään ennen joulua-Harmittaahan tuo nega, mutta jotenkin sen kyllä ennalta aavistin! Tsemppiä negasiskoille jatkohoitoihin! Plussausta muille!

 
Heippa!

Miruliinille :wave: :wave: :wave:
Miten on mennyt pienten kanssa?

Heh, hassua kun täällä on jo monta vanhaa tuttua.

Meillä nyt imetys sen verran loppusuoralla, että kerran päivässä enää imetän. Tammikuuta odotellessa ja teille peukkuja pitäen!

Raitis
 
Tammikuussahan meitä on sit samoilla linjoilla muita jännittelemässä. Nyt voi ottaa joulun rennosti ja nauttia muutaman glögin terästettynä ja alkaa sit piinailemaan tammikuussa vasta. Vähän tietty harmittaa kun ei napannutkaan mut jotenkin sen vaan ite tiesi ettei se huurunenä ollutkaan kiinnittynyt kun se paineentunne kohdulla loppui seuraavanapäivänä ja mitään oireita ei tullut.
Saarax onnea vielä passiin ennen joulua, siitä joulutonttu kyytiin.
 
Onnea kauhean paljon teille kaikille yritykseen!!!!

En halua ketään masentaa nyt mutta kerron oman uutiseni tänne, eli meille on tulossa pikku"kolmonen" ihan luomuna, maaliskuussa syntyypi hän.

Meillä on ne lokakuussa -08 syntyneet kaksoset joita tehtiin 8 vuotta ja sitten IVF/ICSI onnistui. Pakastimessakin on vielä 7 alkiota jäljellä jotka säästetään...
Aika ihme raskaus tämä meillä on koska minulla ei ole koskaan ollut ovulaatiota eikä miehellä ole siittiöitä ollut.... (mutta se on se isä :) )
Lisäksi nyt käytettiin e-pilleriä jälkitarkastuksen jälkeen aloitin, ja niistä huolimatta tulin raskaaksi.
En siis halua pahoittaa kenenkään mieltä, täällä oli vain paljon tuttuja eikä nuo asiat kuitenkaan mielestä häviä vaikka lapsia saisikin....

T. Ulpis ja hömelö rv 24
 
Upea juttu ulpis!!!!!
Ihan uteliaisuuttani kysyisin, miksi aloitit pillerit, jos lapsia tehty 8 vuotta ennen tulosta?

Omaa napaa: Ei vieläkään kuukautisia, prkl! Edelliset tulivat aiemmin kuin koskaan, eikä ollut reissussa paslääkkeitä mukana. Nyt kun lääkkeet odottivat, ei kuukautisia kuulunutkaan, vaikka synnytyksen jälkeen ovat aina kuukautiset tulleet viimeistään kp38. Ei sitten päästy passiin, kun menkat ei tule ja joulutauko lähestyy. Ei olisi ollut paljon pyydetty, että kuukautiset tulisivat ajallaan, että pääsisi edes yrittämään raskautumista..
 
WAU!! Onnea Ulpis!!! Mahtava uutinen! Miten on muuten mennyt pikkumiesten kanssa? Ja entäs sen isomman, joka hieman harmeja aiheutteli..?

Meillä on nyt imetys loppu.. :'( :'( Ja aika klinikalle varattu!! :D :D
14.1 aletaan "tekemään" meidän toista lasta ihan tosissaan.

Tänään alkoi laihdutus.. 5-6kg olis tarkoitus saada pois ennen tammikuun puoltaväliä. Tiukkaa tekee kun on joulukin vielä välissä.

Miehen sisko sai esikoisensa n. 3kk meidän jälkeen, joten serkkutytöillä on 3päivää vaille 3kk ikäeroa. Juuri kuulin, että heille on tulossa toinen! Eli jos kaikki menee hyvin (sekä heillä, että meillä ) niin nyt ikäerosta tulee vielä pienempi mutta toisinpäin. =)

Tein jo heti äsken puhelussa selväksi, että vaikka meidän lapsentekoon menisi kaks vuotta niin hänen ei tarvi mikrosekuntiakaan miettiä etteikö voisi mun aikana puhua raskaudestaan ja nauttia lapsestaan avoimesti. Heidän lapsi ei ole meiltä pois. Omia elämiä tässä eletään. =)
 
Uskomatonta Ulpis! Wau! Onnea luomuylläristä :flower: Ihan ihme juttu!
Oliko sulla minipillerit vai mitkä? Unohtelitko ottaa? Miten huomasit olevasi raskaana? Ihan uteliaisuuttani vaan kysyn...
Minäkin olen syönyt minipillereitä jälkitarkastuksen jälkeen, yhteen putkeen syön, niin ei tule kuukautisvaivoja eikä migreenejä. Tosin täytyy myöntää, että olen välillä unohdellut ottaa ja sitten alkaa mielikuvitus laukata, kun vauvakuumeessa ollaan
:D Maha tuntuu kasvaneen ja alan kuvitella ilmavaivoja potkuiksi :LOL:
No perjantaina on papa-koe, että siellä se nähtäis jos tässä joku ihme ois tapahtunu...
Me ollaan vielä suunnitteluvaiheessa. Ens vuoden puolelle menee.
 
MMOOOOI Ulpis pitkästä aikaa! Onneksi olkoon luomuraskaudesta, hieno juttu! On se hyvä että pohojalaasia tuloo lisää... Sun kommentit ja kertomukset navettatöiden lomassa tehdyistä tempauksista olivat aina piristäviä kun piinailtiin ja plussailtiin tuolla ekalla kierroksella. Kaikkea hyvää!

Oma napa. Vuoto tuli ja pääsin aloittamaan lääkkeellisen PASsin estrogeenit. Siirto joko ensi viikon lopulla tai ihan sen seuraavan viikon alussa. En vielä tiedä tarkkaan, joka tapauksessa ennen joulua. Piinailu menee sitten yli joulun ja testailu todennäköisesti välipäiville! Klinikka ei tietty ole silloin auki, mutta eiköhän sitä jossain voi käydä raskaustestailemassa.
 
Mahtavaa Ulpis, uskomaton luomu, ihanaa.
Meitä aloittaakin iso joukko ens vuonna jännäilemään, toivottavasti syksyllä jo synnytellään.
Nt jännään kuin alkaa joulukuunmenkat et voiko jo silloin aloitella lääkkeet vai meneekö tammikuun lopulle. Toivotaan et kierto olis muutamaa päivää pidempi tälläkertaa.

Saaralle peukut pystyssä siirtoon...
 
Mietittiin tässä miehen kanssa alkioiden luokitteluja, joihin mies totesi, että viime kerralla taidettiin siirtää non-stop alkio, sellainen ikiliikkuja on tuo neiti :LOL: . Pakkasessa odottaa yksi top-alkio ja muutama rupu, vielä kun pääsis siirtoon joku päivä...

Mites tiltalitti, ehdittekö joulukuun passiin?
Mitä muille kuuluu?
 
Non-stop alkion kasvanut muoto täälläkin.... =)

Meillä siirto todennäköisesti perjantaina... testipäivä silloin jouluna... pitäisi varmaankin kirjoittaa joulupukille pieni toivomus! Taitaa jäädä verikoe välipäiville!

 
Saaralle onnea joululahjasta :D toivottavasti nyt tarttuu kiinni ja pysyy.
Mä en ehdi enään tänävuonna mut sit heti tammikuussa tai helmikuun alus kuinka noi menkat nyt sit tuleekaan.
Jaaha, et muillakin ikiliikkujia jaloissa, meillä meno on ympärivuorokautista, hirvittää ajatellakkin millainen unissakulkija samposta tuleekaan. Meillä olis kans viel yks top alkio ja 3 2 soluista et kattellaan sit kuin käy.
Marimilla, toivotaan että pääset pian piinailemaan ja jos menkkoja ei ala kuulumaan kannattaa siitäkin jo mennä sit lekuriin puhumaan.

Hyvää joulua kaikille ja plussaista uuttavuotta
 
Siirto ohi ja sulatus onnistui hyvin! Huuru-Taneli on matkassa näin Tanelin päivän kunniaksi... Tarrasukkia nyt tarvittaisiin! Pitäisikö seistä päällään vai mitä tehdä että tarttuisi!

Hyvää Joulua teille kaikille jotka odottelette ensi vuoden hoitoja! Tsemppiä ja nauttikaa joulunpyhistä ilman stressiä...

Saara & Huuru-Taneli pp 0
 
Saaralle monta megapurkillista Erikeepperiä!! +++++ =)

Täällä metut aloitettu ja tammikuuta kuumeisesti odotellaan. Henkisesti olen jo raskaana, tuplavaunujen malli ja värikin on jo valkattu! Meillä siis neiti nyt 13,5kk, joten ens syksynä tarvitaan tuplat jos pieni tulee taloon.

Onko teillä muilla muuten toiveita sukupuolen suhteen?

Tietenkin yltiöonnellisia ollaan kummasta vaan mutta ainahan sitä jonkun kuvan päässään luo.. Meillä mies toivoo toista tyttöä ja perustelee sen sillä, että "Tyttövauvan kanssa mä osaan jo olla. Ajattele nyt jos se toinen on vähänkään yhtä ihana kuin Mimmi??" :D

Mulla taas ehkä 51% toive pojasta ihan vaan siksi, että sitten meillä olis molemmat.

Mutta tosiaan, tärkeintä, että tulisi raskaaksi ja saisi terveen lapsen.
 
Raitapaitainen: Erikeepperiä tarvittaisiin nyt roppakaupalla. PP 4 eli eilen alkoi supistelut ja olin ihan varma että tässä tämä nyt on. Lisäsin lihasrelaksantti-kipulääkkeen määrää ja nyt on supistelut taas poissa. Se tässä jännittää että yleensä tuo kiinnittyminen tapahtuu juuri tuossa pp 4 aikana. Eli mahtaako tuo supistelu sabotoinut meidän Huuru-Tanelin kiinnittymisen. Voi voi. Hädin tuskin tässä malttaa odottaa ensi tiistaihin pp11 jolloin päätin testata ensimmäisen kerran. Pitäkää peukkuja!

Sukupuolesta: Minulla on sellainen olo että jos meille toinen tulee niin se on poika. Tyttö 1.5 v jo on. Tietysti tärkeintä on että jos onni meille suodaan että raskaudun niin että lapsi on terve. Nimi pojalle on jo valmiina mutta tytön nimeä joudutaan vielä sitten miettimään jos päästäisiin sinne asti ja tyttö tulisi taas taloon!
 
Saaralle paljon tarraa ja liimaa ja kaikkee että huuru pysyy matkassa.

Mulla kans tässä odotellessa menkkoja tai toivomassa että ne tulis joulun jälkeen niin sais sit alkaa zumeja rouhiin ja ehtis alku kuusta siirtoon, mut katotaan ny, mun säkällä se siirtyy helmikuun puolelle pahimmassa tapauksessa.

Pitää kai sit vuoden alussa laittaa uus ketju kun hoidot alkaa ja päästään jännittelemään taas.
Hyvää Joulua ja lapsekasta uuttavuotta
 
Nega tuli pp 11 herkällä testillä... taidan olla mukana ensi vuoden hoidoissa! Varsinainen testipäivä joulupäivänä ja veritesti välipäivänä. Laitan sitten viestiä oliko negat noistakin.

Ei tullut joululahjaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja marimilla:
Upea juttu ulpis!!!!!
Ihan uteliaisuuttani kysyisin, miksi aloitit pillerit, jos lapsia tehty 8 vuotta ennen tulosta?

Omaa napaa: Ei vieläkään kuukautisia, prkl! Edelliset tulivat aiemmin kuin koskaan, eikä ollut reissussa paslääkkeitä mukana. Nyt kun lääkkeet odottivat, ei kuukautisia kuulunutkaan, vaikka synnytyksen jälkeen ovat aina kuukautiset tulleet viimeistään kp38. Ei sitten päästy passiin, kun menkat ei tule ja joulutauko lähestyy. Ei olisi ollut paljon pyydetty, että kuukautiset tulisivat ajallaan, että pääsisi edes yrittämään raskautumista..

Lääkäri meinas että vois elimistön hjormoonit palautua normaaliksi jotta ei tarttisi sit hoitoja enää, ja toisaalta ettei kävisi niin että syntyis liian pienellä ikäerolla jos tuuri kävisi. Muistaakseni oon jokaisen pillerin ottanu, kerran kyllä hedelmöittymisen aikoihin viivästyi mutta kuulemma sen ei pitäisi vaikuttaa....

RAITTIS:
Pikkumiehet on kans varmaan niitä nonstop alkioita ollu.. huhhuh, ei oo kyl heleppoa ku on ne kaks ikiliikkujaa riehuu ja uutta sellaasta kasvatellaan, mutta onneksi isompi lapsi rauhoottui ja tuli järkiinsä.... :heart: :heart: :heart: :heart:


Hyvää joulua teille kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuunkulta:
Uskomatonta Ulpis! Wau! Onnea luomuylläristä :flower: Ihan ihme juttu!
Oliko sulla minipillerit vai mitkä? Unohtelitko ottaa? Miten huomasit olevasi raskaana? Ihan uteliaisuuttani vaan kysyn...
Minäkin olen syönyt minipillereitä jälkitarkastuksen jälkeen, yhteen putkeen syön, niin ei tule kuukautisvaivoja eikä migreenejä. Tosin täytyy myöntää, että olen välillä unohdellut ottaa ja sitten alkaa mielikuvitus laukata, kun vauvakuumeessa ollaan
:D Maha tuntuu kasvaneen ja alan kuvitella ilmavaivoja potkuiksi :LOL:
No perjantaina on papa-koe, että siellä se nähtäis jos tässä joku ihme ois tapahtunu...
Me ollaan vielä suunnitteluvaiheessa. Ens vuoden puolelle menee.
Minit oli käytös, mulla näytti testi negatiivista vaikka olin kolmannella kuulla raskaana, sitte ku maha vain kasvoi ja oli huono olo niin kävin yksityisellä.... Pikku"yllätyshän" se siellä =) :heart:
puhelinneuvonnas meinattiin vain että pillerit ne vain paisuttelee ja oon lihonu + aiheuttaa pahoinvointia. Ei sen puoleen, kyllä silloin jo vähä v-kuumetta oli...
 
Meillä siis 08 syntynyt kohta jo 2-vuotias typsykkä. Kolmas ivf tuoresiirto onnistui meillä. Nyt sitten ollaan odoteltu, että minulla kilpirauhasen arvot normalisoituisivat ja päästäisiin passiin. Eli heti vuoden alusta ajattelin nyt soitella klinikalle millon päästään. Kuume on kyllä kova, mutta silti on/off. Kai se on sitä että hirvittää pärjääkö ja jaksaako. Onko muilla tämmöistä??

Ei meillä kyllä ole mitään ehkäisyä ollut mutta luomua on turha odottaa vaikka sitä silti koko ajan odottaa :LOL: Minulla ollut vaikea endo ja sen seurauksena vain yksi torvi jäljellä.

Että tämmöistä :)
 
Hyvää tätä vuotta, pidetään tätä nyt vauva vuotena!!! Tähdätään päivälle 20.10 2010!!!
Meillä hoidot jatkuu kunhan tän kuun menkat alkaa kun joulukuun menkat alkoi 3 päivää liian aikaisin että olis ehtinyt tän kuun alkuun. saattaa siirtyä meillä helmikuun alkuun.
Saaralle kans uutta toivoa alkuvuoteen. niin kuin meille kaikillekkin.
Tervetuloa Nanna
tiltalitti ja sampo 1v
 
Pahoittelut negatuloksista!!!


ON: tulihan ne kuukautiset lopulta, mutta taas saa ihmetellä, milloin tulee seuraavat, että voisi suunnitella passiin menoa..

Toivotaan, että 2010 on tärppivuosi ja saamme kaikki sisaruksia pikkuisillemme!!!
 

Yhteistyössä