löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

jo :D yleensä voin tarkistaa kalenterin mooniksien mukaan :LOL:
ja siis hyvä joo ois mutta että näin äkisit.olisin periaatteessa tullu raskaaksi ennen ku ees päätös tehtii :LOL: että ei kai ne lapset sitä päätöstä tarvii tullakko vai? :D
 
:hug: :hug: Oottete kyllä ihania!!Kiitos kaikille ihanista juttusista! :heart: :heart:

Ja Petite;mä kannatan sitä kerhoa kyllä kanssa!!

Mä oon tänään jo huomattavasti paremmalla tuulella...
Aamulla viestin ja sit lyhyen puhelun soitinkin tälle asianomaiselle siskolle,koska mua vaivaa tää aivan kauheesti ja jotain pientä saatiin sovussa puhuttuakin...
Ja sovittiin,että puhutaan tää selväks kun nähdään...apelle mulla ei kyl oo mitään sanomista... :ashamed:

Mä vaan oon nyt hirveesti jotenki miettiny tätä vauva-asiaakin...ihan tän jutunkin takia...vaikka kakanmarjat se kellekään kuulu miten me asiamme ratkaistaan...
Mä oon lähes satavarma,että menkat alkaa...ja se pahaolo eilen tuli vaan siitä surku-olosta... :/
Mä isännältäkin äsken kysyin,että jos ne alkaa,niin pitäskö tehä niin,että mä soittasin ja kysysin saisinko ehkäsyrenkaaseen reseptin..jos kokeilis sitä,kun yks kaveri sitä mulle eilen kehu....
Ja että ruvettais sit vaikka kesällä kokeileen tätä vauvajuttua taas...että sais tän oman mielen taas rauhottuun...
Isäntä sit sano,että josko sitten pistetään samantien piuhat poikki... :/
Mut sit kun kysyin,että etkö sä sit haluakaan enää vauvaa ollenkaan,niin se sano,että katotaan sitä nyt sitten....

eli ota tosta selvää... :kieh:

Mä kyl tiiän,että vaikken mä ehkäsyä hakiskaan ja antaisin tän olla,niin ei tuo ukkeli siihen ei sano,vaan tavallaan sit se yritys jatkuis...

Mut just nyt olo on sellanen,että jaksanko mä käydä kaiken sen odotuksen ja pelon läpi mikä aina tulee....
Mut sit toisaalta...ois se niin ihanaa!!!
Miks helkkarissa pitää olla tällanen multipersoonapää???????? :kieh: :kieh:
Ois paljon helpompaa kun vaan päättäis jotain ja se ois sit siinä ja piste.

Nytkin kun tuo meidän 8v likka tuli just näyttää,kun se oli maalannu eriväreillä isolla tekstin : Äiti ja iskä on maailman parhaimmat vanhemmat..... :heart: :heart:

Voi niiskuti niisk.... :heart: :heart:
 
Ja Emuliini,sen että olet paras äiti todistivat sun lapsesi,ihanaa ja suloista!!!
Mukavaa että tänään kuitenkin parempi mieli se asian suhteen.

Kai me kaikki ollaan yhtiä viiripäitä tämän vauvakuume asian kanssa :headwall: Samalla kun halutaan kipeästi niin pelätään sen saamista...Se on jännä juttu että sanonta pitää paikkansa:tieto lisää tuskaa!

Mutta eiköhän me jokainen kuitenkin saada asia päänupissamme järjestykseen!!! :hug:
 
Hei miksi teillä on noi kirjekuoret tuossa nimimerkin alla ,mulla ei?
Ja katselin tätä meidän pinoa niin meidän aloituksessa oli kiinni oleva kirjekuori kun muissa sellainen "avonainen",mitä tarkoittaa?
Sorry tämä tietämättömyyteni :ashamed:
 
emuliinu Ihanaa,että pystytte juttelemaan! Hieno homma, pääset sanomaan miten pahalta tuntui tuollaiset kommentit :/ Voi teitä onnekkkaita,jotka epäilette jo raskautuneenne :hug: toivotaan et plussia ropisee... LS Haluisikko perustaa sen kerhon,kun olet meidät tänne koonnut? mä en varmaan osaa :ashamed:

Myö käytiin jo aamupäivän ulkoilut tekemässä,ihme nuutunu olo nyt, toivottavasti ei vaan ois jotain flunssaa tulossa. Huomenna sit sinne gynelle, kivakiva en saanu mitään tolkkua siitä lääkärin nimestä. Kuulin vaan että sukunimi ois Cupido. Voiko sellasta olla?? :eek: :LOL:

jep,mut tää lähtee nyt tekeen ruokaa,palaillaan taas astialle :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Myö käytiin jo aamupäivän ulkoilut tekemässä,ihme nuutunu olo nyt, toivottavasti ei vaan ois jotain flunssaa tulossa. Huomenna sit sinne gynelle, kivakiva en saanu mitään tolkkua siitä lääkärin nimestä. Kuulin vaan että sukunimi ois Cupido. Voiko sellasta olla?? :eek: :LOL:

jep,mut tää lähtee nyt tekeen ruokaa,palaillaan taas astialle :wave:
No siinäpä olisi osuva nimi gynelle :LOL: :LOL: Kaikkea sitä kuulee..
 
Voi ei, Cupido!!!! Sain päivän naurut---tässä tärinäni keskellä :ashamed: Testasin juuri Apteekin omalla testillä ja niiiiin hailakka toinen viiva tuli, että epäilen silmiäni. Mutta.... voisiko se olla? Aiemmissa raskauksissa viivat ovat pamahtaneet punaisiksi alta aikayksikön. Ääh, pää hajoaa |O
 
Ole nyt vaan varma!!!Apteekin testiin ei kyllä piirry mitään ellei raskaana olla!!!!(Kokemuksella)Jos siinä pikkiriikkisenkin väriä niin +++++!!!!Testaat sitten uusiksi parin päivän päästä niin johan tummuu!!!! :heart: :heart: Onnea!
 
Nyt kun työkseni taas tässä roikun niin täytyy sanoa noista omista testaamisista.2:sta viimeisestä lapsesta olen ollut hyvin pian hedelmöittymisen jälkeen täysin varma raskaudesta!Ei siis pienintä epäilystä.Ja kun oon oolut niin varma olen tehnyt testin ajoissa.Vaaleita viivoja.Mutta juuri siitä syystä että olen ollut "liian"ajoissa liikkellä tuntemusten takia...
Ilman testejäkin olisin tiennyt odottavani,testit tekivät vaan epävarmaksi,aluksi!

Mä en saa tänään mitään aikaiseksi.Pakko nostaa itseään niskasta ja mennä :wave:
Onnea vielä Jamiakselle,saatiin eka + pinoon :heart:
 

Yhteistyössä