löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

LS kokeilin yhtä juttua sinne lähettää ja se tais tulla kahteen kertaan... :ashamed: :ashamed:
että jos saat sen toisen ainaki poistettua,kun siinä lukikin,että kerhonpitäjän tarvii hyväksyä se....
Enhän mä tota aiemmin huomannu,jos se tosiaan nyt tuli tuplana... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
LS kokeilin yhtä juttua sinne lähettää ja se tais tulla kahteen kertaan... :ashamed: :ashamed:
että jos saat sen toisen ainaki poistettua,kun siinä lukikin,että kerhonpitäjän tarvii hyväksyä se....
Enhän mä tota aiemmin huomannu,jos se tosiaan nyt tuli tuplana... :ashamed:
ok. koitetaan =)
 
No niin, hakemus jätetty, eli tuleeko sieltä joku vahvistus sitten, että pääsee jutustelemaan sinne?
Ei hajuakaan miten tuo homma toimii, en ole hoksannut koko kerhoja aikaisemmin.

Väsyttää ja viluttaa.. mutta en ole raskaana... :(
jos en sitten ole pyhästä hengestä raskautunut... hmmm... (toivottavsti kukaan ei loukkaannu)
Tämä hiihtoloma-aika on mennyt mulla aivan puihin, koska en saa mitään tehtyä. En tiedä mikä vaivaa. Pitäis aloittaa jumppa ja lenkkeily, niin eiköhän sitä piristyis, mutta ei saa itsestään mitään irti. Valitus... valitus...

:ashamed:

Odottelen menkkojen alkamista. Aivan on mukamas oireita, mahaa nipistelee ja särkee jalkoja ja selkää, mutta ei vaan kuulu. En yhtään muista miten oli viimeksi km:n jälkeen, kun siitä on kuitenkin jo niin kauan aikaa. Ei auta kuin odotella ja kärsimättömänä ihmisenä se rasittaa!!!!

Niin ja vielä tuosta kerhohommasta.. tosi mukava juttu. minä oon niin jollainlailla arka aloittamaan uusia ihmissuhteita tai en tiedä miten se ei vaan tunnu luonnistuvan :/
Siinä mielessä tämä kerho tuntuu hyvältä tavalta saada samanhenkisiltä ihmisiltä kokemuksia ja vaihtaa ajatuksia. Jotenkin se luottamus tuntuu tärkeältä, vaikkei sitä mitään maata mullistavaa "paljastaisikaan". Mutta onhan tuo vauvakuumekin kuitenkin aika henkilökohtainen juttu.
 
Kaksplussan Etusivulla oikealta alhaalta löytyy kohta "kerhot".
klikkaa sen päältä ja sulle avautuu lista kerhoja. Meidän kerhon nimi on "Me Kuumeilijat". Pääset kirjautumaan sisälle sillä salasanalla jonka annoin. Ensin sun pitää hakea jäsenyyttä. Ja kun mä hyväksyn sen niin olet kerhon jäsen. Sisäänkirjautumaan pääset sen jälkeen joka kerta sillä samalla salasanalla =)

Oliko tarpeeksi selvästi kirjoitettu? :ashamed:
 
Yöterveisiä... :) :wave:

Levoton Strutsi, kiitos salasanasta :hug: Kävin jättämässä hakemuksen kerhoon :)

Me ollaan vielä viettämässä hiihtolomaa täällä Ylläksellä, mutta huomenna olen jo langoilla illasta :D Lähdetään tässä aamuyöstä ajamaan kohti kotia.

emuliinu, jeps jeps, minähän täällä :D Kiva "nähdä" täälläkin :hug: :hug: Vaikka nyt me ei olla taidettu nähdäkään hetkiin ihan livenä... Pitäisi pitää sellaiset suurperhepäivät joku kerta, että nähtäisiin oikein lasten kanssa :)

Täällä oli jo eka plussa tullut, onnea :hug: :flower:

Mutta huomenna siis kerhon puolella :wave:
 

Yhteistyössä