löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Kirjotellaankos me tännekin vai siirryittekö kaikki jo? =)
petite, hus hus kerhoon kirjoittelemaan :D

mä ajattelin et nostelen tätä ketjua jonkin aikaa jos löytyisi lisää halukkaita jäseniä, ja että kaikki tähän kirjoittaneet huomaavat meidän "siirtymisen".
mut eiköhän se ole selkeämpää et pelkästään kerhossa keskustellaan :snotty:
 
Täällä yksi joka kuumeilee.. :wave: meillä uusperhe jossa minun lapset 8v,11v,15v ja vanhin19v jo lentänyt pesästä ja nyt pitkän harkinnan jälkeen aletaan toivoa yhteistä lasta nyt kesällä,tai siis toivoa ja yritää.. =) .mua vaan jännittä tulenko tällä kerralla yhtä helposti raskaaksi kuin aikaisemmin kun on eri mies :eek: ..mutta toivotaan parasta,olen asiasta niin innoissani =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-vm73:
Hakemusta täältä tulee,olen aika noviisi näissä keskustelupalstajutuissa eli neuvoja otetaan vastaan :) :LOL: ..tarviiko tehä joku hakemus tms vai riittääkö tämä ilmoitus..?
Laitan sulle salasanan y-viestinä. Jätä hakemus ja hyväksyn sinut sitten mukaan kirjoittelemaan :wave: olet tervetullut mukaan =)
 
Meilläkin neljä lasta ja kuopus tulee vasta 7kk tässä kuussa mutta tuntuu ihan siltä kuin kuumetta pukkaisi..Kassun kanssa tuolla elokuisissa odotusaikana taidettiinkin törmäillä =) Anyway,jos siellä kerhon puolella on enemmän keskustelua asiasta,voisin myös liittyä joukkoon jos käypi
 
Ihanaa löytää muita outolintuja! Meillä lapsia viisi -98,-99,-02 pojat ja -05,-07 tytöt. Puolivuotta on harkittu kuudetta ja nyt on ehkäisy jätetty. Vauvakuume on aivan hirveä. Neuvolalääkäri viime raskauden aikana jo kauhisteli lapsimääräämme, joten saa nähdä miten nyt käy. Naapureissamme on vain yksi tai kaksi lapsisia perheitä, joten meitä tuijotetaan pitkään. Omasta mielestäni meillä on vasta viisi lasta. Olen huomannut myös, että on vaikeampi saada nykyisin uusia ystäviä kuin silloin, kun oli vain pari lasta. Joten samankaltaisten kerho olisi kyllä tervetullut. :)
 
Hei!

Täällä kuuden lapsen äiti, joka vielä seitsemättä kaipailisi. Lapset ovat iältään 12, 10, 8, 6, 4 ja 2 vuotta, kaksi tyttöä ja neljä poikaa. Näiden lisäksi meillä on kaksi enkelivauvaa, jotka ovat syntyneet tämän nuorimmaisen jälkeen. Mielelläni liittyisin kerhoon, jos mukaan vielä sopii.
 

Yhteistyössä