löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

Syli täynnä kultaa (ihana nimimerkki muuten sulla), meiltä löytyy 13v,10v, 7v, 2v ja 10kk ikäiset lapset. Olen jo kaikille kyselijöille ilmoitellut ettei meille enää lapsia tule..ja niin ajattelinkin. Vein vauvanvaatteitakin yms jo kirpparille...siitä se vauvakuume taas sitten nousikin, tuntui niiiin haikealta luopua kaikesta :/ .Onnekseni sain kiikuttaa suurimman osan vaatteista takaisin. Ja nyt olen täällä!!! Ihan Hullua, järki sanoo. Mutta minkäs voit. Nyt lähinnä kiinnostais tietää miten te suurperheelliset taloudellisesti pärjäätte?. Eipä se ero kai hirveän suuri ole viidennen ja kuudennen välillä. Auton vaihto nyt tietysti olisi edessä.
 
moi!
mahtaisinko mä mahtua tänne mukaan, tavallaan kuitenkin kuulun (kai) tänne..
meille siis kuumeillaan mun 4. lasta ja miehen 6.
lapset on yhteiset: 4,5v, 2v ja 4kk, ja miehen 16v ja 13v.
onko teillä joku kerho missä kirjoittelette vai miten?
en oo viel kerenny lukeen tätä pinoa, mut kohta puoliin otan itelleni aikaa ja selailen hiukan..
 
Ja mitäänhän en myönnä :kieh: , en ainakaan julkisesti :snotty:
Meillä viisi lasta, sen kolmehan aina halusin.

Miquelin kirppariraahailut kuulostavat vähintäänkin hauskalle, kuvittelen mielessäni sinun juoksennelleen kieli vyön alla takaisin sinne ja raahaavan sitteria ja kaukaloa takaisin kotinurkkiin =)

Ursukselle hurjasti onnea!!!!!!!!

Ja stk.....moi vain! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Feenikslintunen:
Ja mitäänhän en myönnä :kieh: , en ainakaan julkisesti :snotty:
Meillä viisi lasta, sen kolmehan aina halusin.

Miquelin kirppariraahailut kuulostavat vähintäänkin hauskalle, kuvittelen mielessäni sinun juoksennelleen kieli vyön alla takaisin sinne ja raahaavan sitteria ja kaukaloa takaisin kotinurkkiin =)

Ursukselle hurjasti onnea!!!!!!!!

Ja stk.....moi vain! :D
hähhää! Molemmat jäitte täällä kyllä niin kiinni. Nyt viimeistään kaikki on ihan "julkista" :D =)
hauskaa sinänsä että tämä tälläinen pino on säilynyt "hengissä" :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Feenikslintunen:
Ja mitäänhän en myönnä :kieh: , en ainakaan julkisesti :snotty:
Meillä viisi lasta, sen kolmehan aina halusin.

Miquelin kirppariraahailut kuulostavat vähintäänkin hauskalle, kuvittelen mielessäni sinun juoksennelleen kieli vyön alla takaisin sinne ja raahaavan sitteria ja kaukaloa takaisin kotinurkkiin =)

Ursukselle hurjasti onnea!!!!!!!!

Ja stk.....moi vain! :D
hähhää! Molemmat jäitte täällä kyllä niin kiinni. Nyt viimeistään kaikki on ihan "julkista" :D =)
hauskaa sinänsä että tämä tälläinen pino on säilynyt "hengissä" :whistle:
vaan mitä SINÄ täällä teet??? :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Feenikslintunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Feenikslintunen:
Ja mitäänhän en myönnä :kieh: , en ainakaan julkisesti :snotty:
Meillä viisi lasta, sen kolmehan aina halusin.

Miquelin kirppariraahailut kuulostavat vähintäänkin hauskalle, kuvittelen mielessäni sinun juoksennelleen kieli vyön alla takaisin sinne ja raahaavan sitteria ja kaukaloa takaisin kotinurkkiin =)

Ursukselle hurjasti onnea!!!!!!!!

Ja stk.....moi vain! :D
hähhää! Molemmat jäitte täällä kyllä niin kiinni. Nyt viimeistään kaikki on ihan "julkista" :D =)
hauskaa sinänsä että tämä tälläinen pino on säilynyt "hengissä" :whistle:
vaan mitä SINÄ täällä teet??? :kieh:
älä huoli, olen vain käymässä :saint: vakoilemassa teitä B)
 
Ihan ilmoitusluontoinen asia kaikille tässä pinossa kirjoitteleville, että aikoinaan perustamaani kerhoon johon viitataan tässäkin pinossa ei oteta enää uusia jäseniä.

Mutta pitäkää ihmeessä pino hengissä ja jos innokas löytyy niin perustakaa uusi kerho ;)
 
STK jei! mä oon viivana mukana että heti sitten muhun yhteyttä :) en oo löytänyt oikein omaa pinoa täällä, 4. kuumeilevilla on hiljaista ja 6. haaveilevilee ei oo ees pinoa :/ johonkin tarttis kuitenkin päästä tuntojaan purkamaan ettei ihan pakahdu :snotty:
 
Moi kaikki,
Oon 39-vuotias viiden lapsen äiti. Nuorin on vasta 3kk:tta mutta miehen kanssa haaveillaan jo toisesta yhteisestä lapsesta. Tämä tyttövauva on mieheni esikoinen. Itselläni on neljä tytärtä ja poika. Naimisiin menimme 1.1.09.
 

Yhteistyössä