Lokakuiset 2018

Minä hyppään mukaan!

15.10. / Lyro / 23 / toinen / K-HKS

Ollaan odoteltu tätä plussaa nyt jo 8kk ja vihdoin tänäaamuna saatiin se! ❤ Ihan järjetöntä, oon ihan sanaton vielä!

Meillä on yksi lapsi, esikoinen on kohta 1v2kk. Yritettiin saada lapset mahdollisimman pienellä ikäerolla ja nyt tulee sit 1v 10kk ikäeroa Ollaan ihan superonnellisia!
 
  • Tykkää
Reactions: henttis
Tänään aamulla piti ihan pysähtyä kesken kotitöiden, kun alamahassa tuntui semmoisia kuplia ja poreilua. :p En muista että olisin tuommosta tuntenut aijemmasta raskaudesta, mutta voihan se olla että se on jo unohtunut. :D
Eilen piti vielä illalla testata, kahdeksannen positiivisen testin jälkeen uskon, että raskaana sitä ollaan. :D Viiva oli myös vahvistunut tosi paljon, varsinkin kun tein sen illalla ennen nukkumaan menoa.
Enää kaksi viikkoa neuvolaan, aika menee hurjan joutusaan. :eek:
 
Ainiin ja tänään vaihtuu neuvolan kalenterin mukaan uusi viikko 6+0.:ROFLMAO: Jos elettäis nyt niiden la:n mukaan, niin saisikohan käynnistyksen aijemmin.. :whistle: Oon nimittäin 110% varma, että jos lokakuinen on tulossa niiin tämähän ei yksiöstään tule ilman järeämpiä toimia. :ROFLMAO:
 
Miten muilla oiretilanne? Täällä tänään (4+5) etova olo selkeästi lisääntynyt.
Mulla on oireet niin vähissä että unohdan välillä olevani raskaana.. :oops: Tänään näyttäis laskuri 5+2. Alavatsalla tuntuu kipuja ja aamuisin on hieman etova olo mutta sekin menee ohi kun saa syötyä.. (y)

Sain vihdoin varattua ajan neuvolaan (eilen tosiaan unohdin että mahassa on mitään) ja sain sen neljän viikon päähän eli netin laskurin mukaan viikoilla 9+2 :love:
 
Eilen tein innoissani vielä pari testiä lisää, kun en ensimmäiseen uskonut, kyllä on niin vahvaa plussaa että ihan hirvittää :ROFLMAO: tänään varasin neuvolaan ajan, 5.3 on eka ultra :love: onneks jäi nyt noita ovis testejä, niin pystyn testaamaan ultraan asti sillon tällön, että varmasti pysyy kyydissä :D laskurin mukaan nyt joko 3+6 tai 4+1, en oikein tiedä millä kierrolla laskisin, viimeksi oli kierto 30vrk ja sitä ennen 28vrk, mitä ootte mieltä?
 
Pitäisi olla kotiultra että saisi tarkistaa tässä puolentunnin välein onko edelleen raskaana - eli joka kerta kun tulee mieleen olenkohan mä nyt oikeesti raskaana, onko siellä joku, mikähän tuo kipu oli? Tässä pitäisi muka olla kovin zen, mutta piru vie kun saa stressata hiukset päästä ennen ekaa ultraa! Ja joo, mun mielialat vaihtelee jo nyt. Koirat kärsii kun mies on iltavuorossa. :LOL::LOL:
 
@Wiiwiii en oo vielä hakenu, pitää käydä joku päivä hakemassa kunhan käy kylillä :)

@Möörtsi mulla ei oo ollu vielä oikee mitää raskausoireita (n) eilen vähän rinnoissa erikoinen tunne ja sillä raskaustestinkin tein :D mieliala mulla vaihtelee olin raskaana tai en, nii en sitä raskausoireeksi laskisi :ROFLMAO:
 
Pitäisi olla kotiultra että saisi tarkistaa tässä puolentunnin välein onko edelleen raskaana - eli joka kerta kun tulee mieleen olenkohan mä nyt oikeesti raskaana, onko siellä joku, mikähän tuo kipu oli? Tässä pitäisi muka olla kovin zen, mutta piru vie kun saa stressata hiukset päästä ennen ekaa ultraa! Ja joo, mun mielialat vaihtelee jo nyt. Koirat kärsii kun mies on iltavuorossa. :LOL::LOL:
Joo mäki oon tän kotiultran kaa samaa mieltä. Mieli ja ajatukset menee just sitä rataa et ei usko kohta itekkää mikä tässä on totta ja mikä ei. Ensi on hirveen todellinen olo ku pikkusen tuntee mahassa nippailuja, kohta taas ei tunnu mitää ja aattelee et ei siellä oo kummiskaa ketää. Välillä pelottaa, välillä oon valmis ottamaa tän kaiken uuden vastaan nyt ja heti. :LOL:
 
Ootteko hakenu jo raskausajan vitamiinit apteekista?
Mä oon koko tammikuun syöny jotain luontaiskaupan vitskuja. Prental multivitamiin. Olin ostamassa yhtä pesusientä ja muistin et pitäis varmaan niitä foolihappoja jo syödä, vaikka en ollu vielä raskaana. Nappasin sit sieltä tollasen. Aion ton purkin jälkeen hakea apteekin perus niitä mamma vitamiineja :)(y)
 

Yhteistyössä