Lokakuiset 2018

Joo mäki oon tän kotiultran kaa samaa mieltä. Mieli ja ajatukset menee just sitä rataa et ei usko kohta itekkää mikä tässä on totta ja mikä ei. Ensi on hirveen todellinen olo ku pikkusen tuntee mahassa nippailuja, kohta taas ei tunnu mitää ja aattelee et ei siellä oo kummiskaa ketää. Välillä pelottaa, välillä oon valmis ottamaa tän kaiken uuden vastaan nyt ja heti. :LOL:
Jep, nippailu tuntuu niin hyvä ettei lässytä vatsalle ja sit taas pian miettii että eihän nyt meillä voi mennä raskaus kesken, vai voiko.. Hieman aaltoilevaa täällä juu-u :rolleyes::rolleyes:
 
Wau miten hienoja viivoja @Tintti88! Paljon sulla oli dpo kun testasit, eihän niillä kiertopäivil kai oo niin väliä vaan enempi riippuu kui kauan oviksesta on?

Mut onpa kyllä aika hauskaa kun täällä vahvoja viivoja, toivotaan että enteilisi kaksosia monille! Mulle kans olis kaksoset ihan unelmien täytttmys, mut ei näillä geeneillä ja viivoilla näytä lupaavalle :LOL:.

Täällä tänään dpo15 ja menkat loistaa poissaolollaan. Toivottavasti huomenna jo saisin katsella kunnollisia viivoja täälläkin päässä :love:.
En kyllä vielä ostanut kunnon testejä et kiinakamalla mennään. Jos ei kunnon viivoi tuu huomenkaan ni pe täytyy testaa jollain kunnon digil.

Mut oireista niin jomottelut loppui eilen, tänään ollut alaselkäkipua ja sellainen tunne kun joku työntäis napaa sisäänpäin, mut muuten kyl ihan normioloja.

Toivottavasti pääsis tänne pian listoillekin notkumaan! Mukavaa odotusta kaikille sillä välin!
 
Wau miten hienoja viivoja @Tintti88! Paljon sulla oli dpo kun testasit, eihän niillä kiertopäivil kai oo niin väliä vaan enempi riippuu kui kauan oviksesta on?

Mut onpa kyllä aika hauskaa kun täällä vahvoja viivoja, toivotaan että enteilisi kaksosia monille! Mulle kans olis kaksoset ihan unelmien täytttmys, mut ei näillä geeneillä ja viivoilla näytä lupaavalle :LOL:.

Täällä tänään dpo15 ja menkat loistaa poissaolollaan. Toivottavasti huomenna jo saisin katsella kunnollisia viivoja täälläkin päässä :love:.
En kyllä vielä ostanut kunnon testejä et kiinakamalla mennään. Jos ei kunnon viivoi tuu huomenkaan ni pe täytyy testaa jollain kunnon digil.

Mut oireista niin jomottelut loppui eilen, tänään ollut alaselkäkipua ja sellainen tunne kun joku työntäis napaa sisäänpäin, mut muuten kyl ihan normioloja.

Toivottavasti pääsis tänne pian listoillekin notkumaan! Mukavaa odotusta kaikille sillä välin!
Täälläkin viivat vahvistuu vasta 5+ viikolla,esikoisesta ei ikinä kovin vahvaksi, joten toivotaan että siellä olisi samoin. :)

Niitä mamma vitskuja ostin viimeviikolla ja oireita ei juurikaan ole, paitsi iltaisin maha on kun ilmapallo. :D
Mielialojen heittely taitaa meillä olla miehen oire.. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Eilen kaupungilla teki kovasti mieli katsella pienen pieniä vaatteita.. :D Esikoiselle saatiin paljon vaatetta lahjoituksena, oikeastaan mitään ei ostettu uutena. No nyt saatan hurahtaa hankkimaan jotain itsekkin, ainakin top 1 hankinta on baby bjornin sitteri ! :D
Muutettiin omakotitaloon vuosisitten, niin ihana olis päästä laittamaan vähän paremmin vauvanhoito pistettä ym. 56 neliön kaksiossa ei kauheesti ollut varavalita missä oli hoitopöytä. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumen
:DKoska perustetaan faceryhmä?
Yksi taidettiinkin jo perustaa..? Ehkä. :D Voisin liittyä facen ryhmään sitten np-ultran jälkeen ehdottomasti. :) Tai varhaisultran, saappa nähdä. :ROFLMAO:

Mua jotenkin ahdistaa sen ensimmäinen neuvolakäynti. Ärsyttää suoraansanottuna mennä sinne, ennenkun saa tietää onko siellä edes ketään asustamassa. En muista että tämmöstä ois ollu ekassa raskaudessa.
Jotenkin ei vaan haluaisi sinne mennä elättämään toivoa, jos ultrassa saa kuulla tuulimunasta tms. Tämmöistä perussuomalaista pessimistisyyttä. :censored::censored: No jospa se olisikin sitten ihan kiva lopulta, saa ainakin omaa aikaa sen hetken. :ROFLMAO:
 
Mä oon syönyt raskaus ja imetys vitamiineja oikeastaan viime raskaudesta kun edelleen imetän nuorimmaista.. :whistle: Onko pojat aina pahempia tissiposkia, tytön kanssa kun se lopetus kävi niin kivuttomasti.. Foolihappoa oon syönyt ehkä lokakuusta ja syön ainakin tuon purkin loppuun.

On ollut myös vaikea pitää näpit erossa pienen pienistä vaatteista. Aika paljon meillä on sekä tytön että pojan vaatteita mutta kyllä sitä aina jotain uutta tarvii :p
 
Meillä myös alkaa hankinnat ihan nollasta. Innolla ootan millanen tuo 2018 vuoden äitiyspakkaus tulee olemaan :)

Ja faceryhmään en uskalla liittyvä vasta kun kaikki tuntuu varmalle eli siinä ekan ultran jälkeen :LOL:
 
Ainiin kun vuoden 2018 vuoden pakkausta ei ole vielä julkastu! :eek: Meillä tarkoitus ottaa se, vaikka tavaraa on muutenkin.. :D Tuo se vaan sen fiiliksen..:love: Nythän se avustuksen määrä nouseekin 1.6 alkaen. (y)

Tosin meillä edellinen pakkaus on vuoden 2015, ja olin osin pettymys. Kylpymittarista hävisi asteikko ekan kylvyn jälkeen, kuumemittari oli valmiiksi rikki ym. Jospa olisivat nyt kattoneet laatupuolta tarkemmin. (y)

Onko teillä tyttö/poikaoloja?
Me oltiin 100% varmoja pojasta edellisen kohdalla, no ru:ssa näkyikin tyttö. Ei osattu luottaa ja uskoa, joten ei hommattu kauheesti tyttöjuttuja. :ROFLMAO: No nyt kun se myytti on kerran murretty niin ei oloja kyllä puoleen tai toiseen.
,
 
Ainiin kun vuoden 2018 vuoden pakkausta ei ole vielä julkastu! :eek: Meillä tarkoitus ottaa se, vaikka tavaraa on muutenkin.. :D Tuo se vaan sen fiiliksen..:love: Nythän se avustuksen määrä nouseekin 1.6 alkaen. (y)

Tosin meillä edellinen pakkaus on vuoden 2015, ja olin osin pettymys. Kylpymittarista hävisi asteikko ekan kylvyn jälkeen, kuumemittari oli valmiiksi rikki ym. Jospa olisivat nyt kattoneet laatupuolta tarkemmin. (y)

Onko teillä tyttö/poikaoloja?
Me oltiin 100% varmoja pojasta edellisen kohdalla, no ru:ssa näkyikin tyttö. Ei osattu luottaa ja uskoa, joten ei hommattu kauheesti tyttöjuttuja. :ROFLMAO: No nyt kun se myytti on kerran murretty niin ei oloja kyllä puoleen tai toiseen.
,
Löysin jonkun kiinalaisen syntymäkalenterin ja sen mukaan poika pitäisi tulla. Ei oo vielä oloja kumpi olisi tulossa :) Kunhan nyt vaa ensi tajuais todeks tän et tuol masus elelee joku ni sit voi alkaa sukupuolta arvuuttelemaan :)
 
Yksi taidettiinkin jo perustaa..? Ehkä. :D Voisin liittyä facen ryhmään sitten np-ultran jälkeen ehdottomasti. :) Tai varhaisultran, saappa nähdä. :ROFLMAO:

Mua jotenkin ahdistaa sen ensimmäinen neuvolakäynti. Ärsyttää suoraansanottuna mennä sinne, ennenkun saa tietää onko siellä edes ketään asustamassa. En muista että tämmöstä ois ollu ekassa raskaudessa.
Jotenkin ei vaan haluaisi sinne mennä elättämään toivoa, jos ultrassa saa kuulla tuulimunasta tms. Tämmöistä perussuomalaista pessimistisyyttä. :censored::censored: No jospa se olisikin sitten ihan kiva lopulta, saa ainakin omaa aikaa sen hetken. :ROFLMAO:
Ai, minkä niminen ryhmä? ☺
 
Ainiin kun vuoden 2018 vuoden pakkausta ei ole vielä julkastu! :eek: Meillä tarkoitus ottaa se, vaikka tavaraa on muutenkin.. :D Tuo se vaan sen fiiliksen..:love: Nythän se avustuksen määrä nouseekin 1.6 alkaen. (y)

Tosin meillä edellinen pakkaus on vuoden 2015, ja olin osin pettymys. Kylpymittarista hävisi asteikko ekan kylvyn jälkeen, kuumemittari oli valmiiksi rikki ym. Jospa olisivat nyt kattoneet laatupuolta tarkemmin. (y)

Onko teillä tyttö/poikaoloja?
Me oltiin 100% varmoja pojasta edellisen kohdalla, no ru:ssa näkyikin tyttö. Ei osattu luottaa ja uskoa, joten ei hommattu kauheesti tyttöjuttuja. :ROFLMAO: No nyt kun se myytti on kerran murretty niin ei oloja kyllä puoleen tai toiseen.
,
Mulla on tyttö olo, mutta voihan sielä olla poikakin. Tiedän että tää kolmas tulee oleen viimeinen, niin toiveissa olis nähdä sukupuoli sitten itse kun vauva on syntynyt. :)

Joten ostetaan kaikki vaatteet ym. valkoisina! :love:
 
Täällä kiinalainen kalenteri näyttää poikaa. Myös vau:n erittäin "luotettava" testi ja se, että ei ole pahoinvointia ennustaa poikaa. Poikaa haluttais ekana, mutta ei ole oikeasti väliä kumpi tulee kun kuitenkin ensimmäinen :)
 
Hei naiset! Kai itsekin uskaltaa liittyä mukaan. Viime viikon lauantaina digi näyttänyt "Raskaana 1-2":love:
Laskettu aika ei ole varma, koska kierto ollut niin epäsäännöllinen, mutta lokakuuhun kuitenkin menee.
La lokakuu/zumba224/24v/3lapsi/TYKS
Tein äsken pc:n testin ja viiva ei ollutkaan niin vahva mitä olisin jo odottanut. Pitääkö jo huolestua:cry: tosin tein tunnin pidätyksellä sen, mutta silti. Tässä kuvaa
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Lumen
Kai minä nyt uskallan tuupata mukaan kun viivat on vahvistuneet vaikkei kyllä mistään leffaviivoista voi (vieläkään) puhua (n):). Syteen tai saveen :X3::confused:!

Täällä sen verran asiaan paneuduttu että Ovia Pregnancyn latasin ja kirjoitin muistutuksen 7. Viikon alkuun että muistan varata neuvolan. Ihan varmaan joo muuten unohtaisin :ROFLMAO:.

Täällä ei vielä oo tosiaan oireita mutta esikoisesta ei ollut missään vaiheessa mitään eli en oo kovin yllättynyt. Ja vastahan se pahoinvointi 6.-7. Viikolla yleensä alkaakin eli eihän sitä tied mitä tuleman pitää.

Ihan pari kietaisubodya ja pienenpienet housut piti NOSHin alesta tilata juhlan kunniaksi (oli muutakin tilattavaa kyllä). Aiotteko te selvittää sukupuolta? Me ei esikoisesta selvitetty ja nyt on sama fiilis että en ehkä halua tietää.

15.10/ahmis/2. Lapsi/KYS

 
Heippa, voisin liittyä seuraan!

Eli, LA 5.10., Eevve, 26v, ensimmäinen, K-HKS

Saa tosin nähdä, kauan täällä viihdyn. Olin eilen päivystyksessä tuhruvuodon vuoksi (ainoastaan viiruina vessapaperissa), tällä hetkellä viikkoja viim. kuukautisten mukaan 5+5 (eilen siis 5+4). Gyne ultrasi ja kuten tietysti olettikin, niin näillä viikoilla ei kummia nähdä. Raskauspussi kuitenkin kohdussa näkyi ja kuulemma ihan normaalia tässä vaiheessa, kuten vuotokin voi olla. Hcg seerumista oli 8000.

9pv:n päästä gynen polilla uusi ultra. Tuulimunan mahdollisuus pelottaa aivan jumalattomasti. Vuotoa ei eilisen jälkeen ole ollut.

Kenelläkään kokemuksia vastaavasta? En tiedä miten jaksan odotella yli viikon..
 
Mulla ei vielä ole mitään tyttö- tai poikaoloa. Ehkä vähän salaa toivon tyttöä kun edellinen poika mutta toisaalta jos olis poika niin olis helppo sit heittää ne samaan huoneeseen ja sisustaa se :ROFLMAO: Aiotaan selvittää sukupuoli kun sen aika tulee :love:
 
Tuli mieleen onko muilla flunssan kaltaisia oireita? Minulla aamuisin nenä aivan tukossa, nenä vuotaa välillä päivisin ja nyt mittasin lämpöö 37.0. Normaali ruumiinlämpö mulla 35.5 kieppeillä joten aattelin et oonko tulossa kipeeks vai onko raskausoire..?
 
  • Tykkää
Reactions: trady ja Lumen

Yhteistyössä