Lokakuisia odottajia vielä?

Onnea myös teille minlisi, piupula ja cembalo! On tää jännää.. Mä tein kans vain hailakan viivan mut menkkamainen jomotus ja aamulla nenästä niistäessä tulee verta.. Ne oli mun true markerit ekassakin raskaudessa. Tosin luulen et vasta ekan ultran jälkeen vasta iskee tajuntaan kunnolla, et siel tosiaan on joku! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Cembalo ja Piupula
Onnea myös teille minlisi, piupula ja cembalo! On tää jännää.. Mä tein kans vain hailakan viivan mut menkkamainen jomotus ja aamulla nenästä niistäessä tulee verta.. Ne oli mun true markerit ekassakin raskaudessa. Tosin luulen et vasta ekan ultran jälkeen vasta iskee tajuntaan kunnolla, et siel tosiaan on joku! ❤
Samoin! :)

Mulla oli kans edellisessä raskaudessa tuo nenäverenvuoto, säikähin ihan hulluna, kun suihkussa vaan yhtäkkiä holahti kamalasti verta. Se oli eka kerta ikinä mulle niin oli vähän kamalaa :D
Nyt vaan ikenet on kamalan herkät ja saa tosi varovasti harjata hampaita.

Jotenki hullu olo, hankala tehdäkään mitään ku pyörii vaan tää raskausasia mielessä :D
 
Minlisi, ihan sama homma, tekee kokoajan jotain saamatta mitää aikaseks :D sais kunnon viivatni ei tarttis miettiä.nii paljoo :D ja sit ku saa kunnon viivan niin ehkä panostan digitestiin ja teen sen :D

Oireista:
Itseasiassa ennen ovista ja sen jälkee mullakin vuosi verta nenästä :D
-tissit kipeenä (nännit jääty untuvatakin läpi :D)
-huono-olo sillotällö

Vielä ei sillee.muuta maha nippailujen lisäks oo :D ekasta ja tokasta.oli enemmän, mut tein testejä kyl myöhemmillä päivillä :D

Piupula ja pähkinä 3+
 
Mulla ei oikein ole mitään oireita. Ekassa raskaudessa oli äklöä oloa jo dpo 7 asti. :D Jos olis jotain selkeitä oireita, niin vois luottaa niihin viivoihin vähän enemmän. Mun tämän aamuiset testit on tuolla Hätähousuissa. :) Ja mulla on siis ollut lyhyt luteaalivaihe, eli menkkojen pitäis alkaa jo huomenna eli dpo 10. Saa nähdä kuinka käy...
 
Joo mää vähän suunnittelin, että jos tekis vaikka viikon tai parin päästä digin ja sitte soittelis neuvolaan :) onneks on yks liuska jäljellä nii voi jossain vaiheessa uittaa vielä sitäkin ihan vaan varalta :LOL:

Mulla alko oireet heti kiinnittymisestä, tunsin tällä kertaa senkin ihan selvästi :geek: Tissit kipeet, paine mahassa, munasarjakipuja, repäisykipuja, ikenet vuotaa, maha ihan sekasin, ilmavaivat, karsee syöppö-olo koko ajan... Tosi hehkeä olo heti alusta asti :ROFLMAO:

Pahoinvointia ootellessa...

minlis 3+6
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Heippa, mäkin uskallan varovasti tulla mukaan keskusteluun. Kiva että alotitte tän! :) Mulla nyt menossa kp 29/28-30. Toissa päivänä sain testiin ihan selkeän haamun, ja keskiviikkoaamuna teen uudestaan (en uskalla aikaisemmin, kun tiistaina tärkeä tentti ja meni ton ekan testinkin jälkeen koko päivä ihan epätodellisessa olossa..). Ei tätä tosiaan voi vielä tajuta ollenkaan! Mulla oireina ollut ajoittain etovaa oloa, menkkamaisia kipuja mahassa (koko ajan pitää käydä tarkistamassa ettei oo ne menkat alkaneet :D), ja ehkä selkeimpänä tissit on kasvaneet ja aristaa tosi paljon, mitä mulla ei yleensä menkkojen aikaan oo!
 
  • Tykkää
Reactions: minlisi
En tiä yhtää mikä dpo, katoin aamulämpöjen mukaa dpo päivät ja muuttu kesken kaiken. Nyt antas dpo8, mut uskosin et on dpo10 tms. Jää nähtäväksi :D

Aa okei! Mää tein muka clearbluen digin sillon dpo 10 ja negaa vaan näytti :D vaan ei ne ees varmaan oo kovin herkkiä... Meinaakko heti aamusta testata lisää vai aattelikko ootella pitempään?
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Piupula sun oireet on kyllä lupaavia! Toivottavasti se viiva lähtee vahvistumaan! Tai sitten kokeilet toista merkkiä. :)

Tässä mun tämänaamuiset kuivana. Hätähousuissa löytyy kuva myös testiajalta.
http://aijaa.com/tUJpH1
Näillä viivoilla uskallan jo ajatella olevani raskaana. Vähän hirvittää, kun dpo on vasta 10, mutta toisaalta, jos en olis tikuttanu ovista niin enpä minä sitä edes tietäisi. :D
 
  • Tykkää
Reactions: minlisi
Mä tätä pinoa lueskelen mielenkiinnolm koska täällä kanssa olis LA lokakuun alussa:whistle: mä vaan kovin ihmettelen mun vahvaa plussaa, koska nyt on vasta dpo12 ja näin vahva plussao_O
http://aijaa.com/0m3t8W

En muista kahdesta aiemmasta lapsistani saaneen tämmöstä plussaa kuin vasta kun menkat oli myöhässä usseemman päivän:eek:
Mulla siis kaksi lasta edellisestä liitosta ja kumpikin hoidoilla saatu aikaan. Eka clomeilla(vuos tehtiin) ja toka IVF:n pakastesiirrosta (kaksi vuotta tehtiin)
Nykyisen suvussa kun on kaksosia paljon:eek::confused: tässä vähän paniikissa että eikai vain tää vahva plussa enteilis mitää tuplia,omg! Tää siis tärppäs ihan vahingossa. Ei ollu ehkäsyä, koska mun piti olla ihan maho:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Cembalo ja Piupula

Yhteistyössä