LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

milla-marialle jaksamista sairastupaan.Hurjan kauan kestänyt poitsulla oksennustauti. :eek: Toivottavasti lääke alkais puremaan.

lillastina nostan siule kyl hattua miten jaksatkin olla niin positiivinen :hug:

Myöhemmin lisää...nyt pitää mennä :wave:
 
huh...sain luettua loppuun :whistle: mutta enhän mä nyt enään muista mitä kommentoida :whistle:
Toktorille :flower: ja Lillikselle :hug: , okei saat säkin :flower:
Ja ja ja..sairastelijoille paranemisia, vilperttien äideille hermoja.
Mammolle myös super isot :hug:

Meillä ollaan nyt terveinä oltu,huh...ja toivotaan että pysyykin poissa. Peetun synttärit meni hyvin,ainoa vaan että isän puolelta ei tullut KETÄÄN!!!!Ei edes isää...he kuvittelivat että ihan ilman sopimatta voivat sunnuntai aamuna ilmottaa että tultas sitten maanantaina,synttäri kutsut kuitenkin mennyt reilu 2viikkoa etukäteen. Meillä oli sovittu jo muuta ja mä olin menossa yövuoroon joten kieltäydyin kestitsemästä. Siitä he sitten ilmeisesti ovat herneitä vetäneet nenään.
Ja mä kyllä suutuin niin että en aio yhteyttä heihin enään pitää, sama meno jatkuu vuodesta toiseen. Jos ei yhtä päivää vuodesta voi "pyhittää" Peetulle niin ei prkl sitten :kieh: ja jatkuvastihan se on ollu sitä (mun oma mokani) että he tulevat sillon kun heille sopii,mitään ei tarvis sopia etukäteen ja perutaan juttuja jnejne..nyt riitti!! Onhan mullakin oma elämä,ainakin tästä eteenpäin... ;)
Mutta että näin...
no sitten pikkuherra päivänsankari 4v on taas ollu ihana oma raivarin saaja, äitin käsi raavittu kunnon naarmuille ja jeeee.e..... tätä se on jatkuvasti jos tulee Peetulle pettymyksiä kun ei isi tuu ja kun ei mummi tuu ja kun ei kummisetä tuu jajaja... kiitos mutta ei kiitos!

Nyt mä meen nukkumaan ja huomena jos kerkeis hetken verran pidempään taas palstaileen,samalla kun tekee kouluhommia ;)
 
Iltoja!

Lillikselle isot isot halit :hug: En miä edelleenkään osaa sulle sanoa mitään :ashamed: Mutta mielessä oot koko päivän ollut. Yritä jaksaa :hug:

Mammoliino kiva kun ilmoittelit itestäsi :) Ihme touhua nuo sun lekurijutut :eek: Jaksamisia :hug:

Sairastelijoille paranemisia ja toivottavasti Milla-marian poju alkaisi jo paranemaan :hug: Meillä tauti ilmeisesti on pois menossa :) Danielilla jo kolmas ripulivapaa päivä (6 päivää kestikin) ja Kiia teki vielä aamulla ihan löysät kakat mutta nyt myöhemmin päivällä/illalla selkeästi kovemmat/salvamaiset. Jospa huomenna ois normaalit jo. Oisko tää ollut rotavirus kun ihan vesiripulille heitti ja kesti sen 5-6 päivää? Kukaan muu ei sairastunut kuin nää kaksi nuorinta. Ja kummallakaan ei IKINÄ ole ollut tuollaista ripuli aikaisemmin. Tai on Danielilla ollut mutta se on liittynyt sitten muuhun kuumetautiin (kova kuume tekee aina ripulin) tai antibioottikuuriin.

Nyt meillä on sitten akvaariokin. Haettiin tänään ukon kanssa (iltasella) Lappeenrannasta. Kun tätä hoidettavaa ja holhottavaa ei muuten viel olisi :headwall: :LOL:

Rontti miä oon kaulinnut ja leikannut ympyröitä/soikeita tms. palasia joista ensimmäisen käärinyt rullalle keskustaksi ja loput lomittain ympärille. Ja sitten levitellyt niitä terälehtiä. lopuksi leikannut "juuren" siistiksi. Nykyään mulla on hieno muotti terälehdille :D Tein piparkakkumuotista. Mutta kaivoin kaks ohjetta sulle netistä... Idea selviää noistakin tosi hyvin

http://ahonlaitaleipomuksia.blogspot.com/2009/02/marsipaaniruusut.html

http://meppu.vuodatus.net/page/Marsipaaniruusujen_valmistus
 
Iltoja!

Täällä taas yksi rankka työviikko takana |O kyllä vaan vie aikansa,että tähän uuteen elämän rytmiin oppii.
Melinalla on mennyt todella hienosti päiväkodissa :heart: joka päivä satelee kehuja kuinka ihana ja helppo lapsi melina on(oispa kotonakin ;) )..tänäänkin hoitotädit oli sanonu miehelleni,että ne on siellä ihmetelly,että voiko noin helppoa lasta ollakkaan..melina syö hienosti,joka kerta pissaa potalle,nukahtaa heti kun sänkyyn pääsee,siivoaa lelut leikin jälkeen jne.. :) tänään oli kovasti ihmetystä aiheuttanut melinan taito tehdä palapelejä :D
on se vaan ihana kuulla omasta lapsesta tuollaisia kehuja :heart: voi todeta,että ehkä sitä kuitenkin jotain on osannut oikeinkin tehdä näin esikoisen kanssa! tokihan nuo kaikki taidot kehittyy omaa tahtia,mutta muuten...tuli hyvä mieli!

Nyt meni ihan omanapaiseksi :ashamed: ei enää jaksa kommentoida mihkään...täytyy mennä maate |O

Lillikselle suuuuuret :hug:
 
pitihä se vielä ennen nukkumaan menoa tulla täällä käymään :)

peetun puolesta harmittaa :hug: ja tietysti äidinkin :hug:

mukava kuulla että tuutiksen porukalla alkaa ripskat olla ohi! =)

lillis ollut minullaki mielessä,miettinyt että mitä oikeen osais sanoa...rutistus kuitenki lähtee sulle :hug:

krisu: ompas mukava että melinalla menee hoidossa hienosti :D

mammosta oli mukava kuulla,ompas tosissaa ihme touhua ja koheltamista siellä sairaalalla :/

poitsu tänään oksensi onneksi vaan sen yhden kerran,saas nähä miten yö menee.
nojoo,nyt unille :wave:
kauniita unia kaikille!!
 
Kiitti Tuuti tuosta linkistä :) :flower: . Muistain, et se olis ollut helpompaa :ashamed: :LOL: . No, kyllä mä yritän. Tuli mieleen, että tildoissahan on sellanen kangasruusu joka tehdään sellanen suiro vähän laineileva rullaten, voiskohan sellanen yksinkertasempi tapa onnistua :whistle: . Enkä kyllä oo ikinä siihen tildan ruusuunkaan perehtynyt, jos olikin vaikeempi...

Oon jo 2 piirakkaa leiponut, tänään tässä talossa juhlitaan :)
 
Rontti siis nuo ohjeet vaikuttaa vaikeammilta mitä se todellisuudessa on :D Eihän sillä ole väliä onko ne terälehdet minkä mallisia kunhan sen ekan rullaa ja ymrärille asettelee toisia.


Kiva juttu että Melinalla menee hoidossa hyvin :) Kummasti ne lapset on erilaisia kun äitiä ei ole paikalla.

Mikäs on milla-marian pojun kunto tänään? Meillä Kiian pasha on ihan normaalia tai ainakin äsken oli kun toienen oikein urakalla sitä väänsi naama punaisena :LOL: Onneksi, tässä on jo mahikset päästä ulos v.loppunakin :)
 
heippa täältäkin!
kaikille raskautta yrittäville kovasti plussatuulosia puuh :whistle: ,
keskenmenneille :hug: ja positiivista mieltä uuteen yritykseen,
ja tietysti kaikille onnellisille raskautuneille :flower: :heart: :flower: :heart: !

meilläkin sujuu hoidossa loistavasti =) ! pottaileekin siellä ihan täyttä päätä,kotona on ne hommat vähän hakusessa mutta joitain "osumia" on jo tullut :D !

ukot lähti jonnekkin klapikone/mönkijä/metsänhoitonäytökseen-----ihana rauha-----hetkinen omaa aikaa ennen töihin lähtöä =) ,voi kuinka minä nautin......

täällä kauhee myrsky,ja pohjosesta vielä tuulee,aivan sikakylmä |O |O |O !!!

nauttisinko kahvin ja keksin ilman että joku huutaa naama punaisena vieressä että tahtoo kans...... :wave:
 
Hellou :)

tuutis: no kiva että teillä voidaan jo hyvin!:)
meillä poika aamulla kesken kirjan lukemisin oksenteli vähän,oisko ollu sappinestettä?
kovasti kakoi.
ja n.tunti antibiootin jälkeen oksensi myös...
oiskohan se kuitenkin kerennyt imeytyä??mitä luulette?:|
puolisen tuntia sitten söi puolisen purkkia vauvojen lihasosetta ja näyttäs että pysyy sisällä!
ja nyt syö rinkeliä,kovasti näyttää että nälkä on mutta aina ei pysy sisällä.
ihan virkkuna on,naureskelee ja jaksaa jonkun verran leikkiä,muumit pyörii telkussa ja niitä välillä kattoo.

rontti siellä ahkerana heti aamusta leiponut :)
hauskaa juhlapäivää teille!!

mies on koko ensviikon reissussa.
aika pitkä aika kun ma-pe pois kotoa.
siskon porukalle oltas pojan kanssa menossa yökylään.
aateltii että saunotaan,kattellaa leffoja ku pojat nukkuu ja tietenkin syöpötellään :p
onhan se kiva että on itselläkin seuraa.
serkkupojalla taitaa jo olla ikävä..ovat yleensä niin paljon nähneet ja nyt ei pitkään aikaan.

minäpä keitän taas kahveet :wave:
 
Keiju07
No jo on taas koko tunteiden kirjo käyty läpi, kun kolmen sivun jutut luin. Niin se elämä heittelee, toisia vaan ikävän paljonkin. Halaukset Lilla-Stinalle! Onko siis endo todettu syiksi myös toistuviin keskenmenoihin vai onko niihin haettu jotain toista syytä? Ihanaa, että jaksat suhtautua asiaan, vaikka ihan luvalla saisit olla hyvinkin pettynyt!

Dogtorille kovasti onnitteluja, toivotaan, että nyt kyytiläinen pysyy matkassa! Todennäköisyydet ovat sun puolella! :heart: Milliä muistaakseni ehdinkin jo onnitella!

Ja sitten samaa onnea toivon muillekin, shenda, hipkukka, toivotaan, susa, oliko muitakin ?

Kauhulla seuraan milla-marian sairastupaa. Itse olisin jo hermoraunio... voi toista reppanaa :heart: .

Peetulla jälleen kerran ikävä pettymys, sydäntä särkee lapsen puolesta, että sukulaiset ovat noin omanapaisia eivätkä yhtään mieti lapsen tunteita. Kyllä siinä saa äiti taas niellä ylpeytensä ja mitä lie, jotta jaksaa lapsen parhaaksi yrittää pitää suhteita yllä. Ja onko se kuitenkaan sen arvoista, jos aina vaan toistuu samat oharit. :hug: Ja YOdottajalla jatkuvaa päänvaivaa: nasse mikä nasse, tunnistan niin nuo piirteet yhdestä tutusta. Kannattaa pitää etäisyyttä ja antaa viranomaisten hoitaa. Vaikka mieli tekis, niin älä lähde vastailemaan noihin viesteihin.

Täällä maha turpoo, vanhat raskausarvet ovat taas saaneet vähän lisää pituutta :eek: , mutta mitäs pienistä. Nyt taas vaihteeksi varsin hyvä olo, on tainnut rautakuuri vihdoin alkaa puremaan, ihan toiseksi ihmiseksi tunnen itteni. Levottomat jalat vaivailee kyllä, mutta muutoin en ole ihan yhtä unelias. Pihahommiakin oon saanut tehtyä, kun Viena leikkii omiaan. Pitänee varmaan hankkia hiekkalaatikko tohon pihalle. Ensin aattelin, että pärjättäis ilman, kun leikkipuistoon on matkaa 100 metriä, mutta nyt kun tuota sepelin kantamista nurmikolle on tullut seurailtua pari päivää, niin hiekka voisikin olla varsin paljon parempi idea...

Ai niin, kiva oli taas pitkästä aikaa kuulla äitivaasta ja Hemulistakin! Samoin kiva, että Mammo jaksoi kirjoitella! Mutta missäs se Mamma3 tosiaan luurailee? Ja mites Annika? Tuuti jo teitä kaipailikin järistysten jälkeen!
 
peetulle :hug: paljon!!!
tildalla siellä tuleva työmies :heart: ootkos koiran kanssa näyttelyissä käyny?
keiju raskausarvet :kieh: mulle ei paljoo tullu pojan odotuksessa,mahaan tuli synnytyksessä muutama,muuten tuli takapuoleen ja tisseihin..

kellehän muulle piti kommata?ei muista..
mua on tän päivää väsyttäny ihan hirveesti |O 2 päiväunet oon nukkunu ja vieläki vähä väsyttäs..just käytiin saunassa,ja jos kohta jotan söis ja kattos sit telkkaria,ai perskele,pitää viedä vielä ärrälle takas toi elokuva :headwall:

 
Do dii... nyt tuli käytyä kutsuvieras näytöksessä Näkkärin voimalla Pekingiin... Tapasin Jani Kallunkin ihan livenä :D
On muuten oikeasti erittäin häiritsevää, kun kätellessä ihminen ei katso sinua silmiin... Tässä tapauksessa tietysti se on täysin ymmärrettävää, eihän tuo Jani näe sua kunnolla, mutta silti. Vielä olis tiedossa toinen näytös, johon olisi ainakin Tero Pitkämäki tulossa :p
Suosittelen vilkaseen telkusta sitten lähiaikoina, kun se siellä ilmestyy. Luultavasti viimeistään ennen seuraavia paraolympialaisia. Janilla on kuitenkin tavoite saada siellä viimeistään kultaa, kun Pekingissä jäi vähästä kiinni.

Keiju endohan se sieltä päätään nostelee ilmeisesti... Jos joku ei tiedä siitä mitään, niin kannattaa vilkaista uusin Vauva (vai Kaksplus) lehti. Siinä oli juttua tuosta...
 
dogtor: viikon päästä olis näyttelyt,ja siitä taas 3n viikon päästä! eipä ole ollut tässä lähellä muuta niin ei ole tullut käytyä,mutta nythän taas näyttelyrintamalla virkistyy kun kesä koittaa =) !
mulla se lämpiää sauna kun sain tuon pikkumiehen viimein nukkumaan! isäntä onkin sitten autotallilla ihailemassa motukkaansa,hohhoijaa.....miehet |O ......
täytyy kai sinne lauteille kömpiä :wave:
 
LS :hug:
Sairastelijoille pikaista paranemista :hug:

Meidän Ilonasta on tosiaan tullut oikein huolehtiva isosisko :D Onhan se hassua että vaikka neiti on itsekin vielä pieni niin hänestä löytyy myös se isosiskomaisuus. Viime aikoina ollaan väännetty Ilonan kanssa kättä siitä kuinka paljon voi pitää pikkusiskoa sylissä :whistle: hän kun tahtoisi välillä pitää kaiken aikaa siskoa sylissä |O Ja kovasti tarjoaa siskolle tuttia, välillä se tahtoo kyllä lipsahtaa omaan suuhunkin :whistle: Mielellään Ilona heijaa myös siskoaan vaunuissa.. välillä jopa siihen tahtiin että taitaa Pihla kärsiä pienestä "merisairaudesta".. eli kyllä saa vahtia ettei Ilona "hoida" liikaa pikkusiskoaan :D Mutta kyllä tytöillä on välillä ihan omat jutut kun Pihlakin jokeltelee siskolle, että eiköhän heistä kasva aikamoinen parivaljakko.. Ilona on oppinut viheltämään ja mielellään vihelteleekin touhutessaan.. helpottaa kummasti tuota neidin touhujen seuraamista kun vaan kuuntelee että missä päin ollaan menossa :LOL: ja jos tulee hiljaista niin sitten on parempi mennä nopeasti katsomaan mitä tapahtuu |O
Tässä pari tuoretta kuvaa tytöistä



Pihla 3kk



Ilona hoitamassa siskoaan (toinen kaksosista livisti kuvasta)

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
tää palsta olikin aamulla jumissa..meillä tyty onkin tämän päivän ollut ilman tuttia,nyt vasta sai sen kun meni päikkäreille,jotenkin tuntu että se lupsuttaa sitä luuppaa koko ajan,ja sitten yrittää jotain selittää tuttisuussa,niin eihän siitä saa mitään selvää :eek:
joten sanoin miehelle kanssa että nyt tuttia ei tytölle anneta kuin nukkumaan käydessä.

saas nähdä kuin pitkään se muistaa sen..

meillä olis tarkotus lähtee kahtomaan venlan kanssa titi nallea tonne suomi soffalle,saapi nähdä mitkä on neitin kommentit..

ulkona kylmää :eek: millohan se kevät oikein tulee..ei varmaan tartte vappuna haravoida.. :D
 
Keiju07
niinukka, meillä tutti kanssa käytössä edelleen... välillä koen siitä huonoa omaa tuntoa ja välillä taas ajattelen, että ei kai se niin pahasta ole, muilla on sitten muut "paheet". Meillä ei esim. tuttipullo ole ollut käytössä sen jälkeen kun Viena täytti 6 kk. En aatellut tutista luopua vielä tähän saumaan, kun vauva tulee, vaan vasta sitten kahden ikävuoden tienoilla, mikä oli hammashoitajankin sanoma "takaraja". Itse oon yrittänyt, että tutin sais vain nukkuessa ja autossa, mutta aika usein tulee annettua pukiessakin, jottei olis sellaista vänkäämistä. Nuo isovanhemmat sitten vaan antaa sitä aina pyydettäessä... :kieh:

dogtor... juu nuo arvet... vaikka ne kuuluukin osana tähän rakkaaseen pakettiin, niin kyllä ne vaan ärsyttää... mulle pamahti ekasta raskaudesta alavatsaan melkoiset leijonanraatelut, muualle ei sitten tullut. Nyt olen rasvannut 3 x päivässä, ja vaikka maha itsessään on aika sopusuhtainen, niin näyttävät nuo vaan venyvän... eli olen tullut siihen tulokseen, että toisille niitä tulee herkemmin ja siihen ei mitkään rasvailut auta. Luinkin, että mitä vaaleampi iho ja mitä ohuempi ihotyyppi, niin helpommin repee. Ite olen varsin kalpea ja ihokin on tosiaan tuollanen "ohkanen", niin ei kai sitten mikään ihme. Monella en kyllä ole nähnyt näin pahoja kuin mulla. Kaksosraskauksista ja monikoista yleensä voi tietty aikamoisesti iho venyä...

Maman tytöistä söpöjä kuvia! Niin on neideillä samanlaiset vaatteet päällä :heart:

LS, tuo endo on kyllä kurja vaiva, kun kerta voi aiheuttaa melkoisia kipuja ja sitten vielä sekä hankaloittaa raskauden alkua että aiheuttaa noita keskenmenoja... Olisi vaan jompikumpi, niin sekin auttaisi paljon... jos raskaus vaikka alkaisikin helposti tai vielä parempi, ettei olisi noita keskenmenoja. Jaksuja edelleen! Ootko muuten lukenut kirjan nimeltä Puolinainen? Ite luin sen kun oli takana nuo kaksi keskenmenoa, joita ei kehtaa edes täällä enää mainita, oli yhdenlainen kuvaus toistuvista keskenmenoista.
 
Niinukka meillä on Ilonalla sama systeemi, että tutti on käytössä vain nukkumaan mennessä. Neiti kyllä hakee välillä itse tutin sängystä, mutta luovuttaa sen kyllä pyydettäessä. Päädyttiin tähän tutin käyttöön vain nukkuessa lähinnä tuon puheenkehityksen kannalta. Kuka nyt tutti suussa puhuisi :D ja onhan tuo sanavarasto viimeaikoina kasvanutkin.

Keiju minulle tuli aivan järkyttävät arvet esikoista odottaessa |O Ne kyllä pysytteli navan alapuolella kunnes aloin odottamaan kaksosia.. Sen jälkeen repesi loputkin mahanahkasta :ashamed: Onneksi ne vaalenee ajanmittaan, mutta eihän ne mitään kauniita ole vaikkakin ovat "hyvän" asian puolesta tulleet. Olen ottanut sen niin että jos ne jotakuta häiritsevät niin se on hänen häpeä, ei minun ja mies on sitä mieltä, että ne kertovat vain siitä että olen tehnyt viisi upeaa lasta.. Sattumalta on tytöillä samanlaiset bodyt, minä kun en halunnut edes kaksosia pukea samalla tavalla eli pieni lipsahdus kävi..
 
Sulosia tytyjä sielä Mamalla ja niin saman näkösiä :heart:

Pojat sammuivat kun saunalyhdyt tuossa puolisen tuntia sitten. Oltiin sellasella "leikkihuoneella" pitkä pätkä ja molemmat pojat veti tuhatta ja sataa sielä koko ajan, temppurataa ja sellasta. Sit pyöräillen takas kotiin ja Peetu vielä niin reippaana käveli 5 kerrokseen (meillä kun se hissiremppa) vaikka sano että ei jalat enään kanna ollenkaan :D
Rontille siis linkkivinkki tuosta missä oltiin tänään kun on sielä teilläkin päin...jos ette oo jo käynyt http://www.lastenkupla.fi/ :attn: :attn:
 
Tutista Meillä on pyritty siihen, että olisi vain unilla. Antoi nätisti pyydettäessä tutin pois ja olin jo saamassa pois päikkäreiltä, kun pojalle iski jokin nyhjäyskausi. Tuo on koko ajan kiinni minussa, mie en saa lähteä mihinkään, koko ajan nyhjää ja hiplaa unilelua ja tuttia kaipaa. Sylitellä pitäs ja lähekkäin olla. Tuo on jo melkein puolivuotta syönyt itse, ei ole tarvinnut auttaa syömisessä. Niin nyt haluaa, että syötetään :eek: Joku taantuma tuolle tais tulla. Tai sitten se vain liittyy siihen, että on muutenkin kovasti itsenäistymässä ja oppimassa uusia asioita, ymmärtää asioita paljon jne. Taitaa kaivata vastapainoksi paljon läheisyyttä ja vauvamaisia juttuja.
Kunhan tää vaihe menee ohi, ajattelin uudestaan tuota tutista vieroitusta yrittää. Mutta nyt se taitaisi olla aika ilkeää tehdä...


Mie eilen muistin yhtä äkkiä, että en ollut avannut synttärikirjettäni. Miten mie olin sen voinut unohtaa :eek: Mie olen teininä kirjoitellut kirjeitä itselleni, laittanut päiväykset milloin saa avata (5,10... vuoden kuluttua). Tää oli viimeinen kirje ja sen olin kirjoittanut 18v syntymäpäivänäni. Siinä oli kaikenlaista siitä mitä sillä hetkellä kuului elämääni, millaiset suhteet oli läheisiin, mikä oli tärkeää. Mitä toivoin tulevaisuudelta ja mihin tähtäsin. Ja tietysti mitä uskoin elämässäni olevan nyt :D
Mie en edes muistanut mitä kaikkea olin silloin kirjoitellut. Tajusin vasta kirjeen luettuani, että miun ja sisarusten välit on muuttunut todella paljon viime vuosina. Harmillsita kyllä huonompaan :( Mutta oli siinä huvittaviakin kohtia. Mie olen esim ajatellut, että minulla ei olisi nyt lapsia :LOL: no, pienestähän se oli kiinni, ettei olisi... Kaikki asiat ei ole toteutunut mitä olen ajatellut. Osa kuitenkin, on koira, hyvä ihmissuhde. Mutta on osa tavoitteistakin muuttunut, ei enää tunnu niin tärkeältä tai toivotulta tietyt tulevaisuuden suunnitelmat mitä silloin on ollut. Esim opiskelun ja ammatin suhteen.
Harmi, etten ole noita kirjeitä kirjoitellut lisää sitä mukaa, kun olen niitä lukenut. Täytys varmaan ottaa ja tehdä ainakin yksi. Voisi olla hauska kirjoittaa kirje pojan 18v päivään :whistle:
 
helou :wave:

oltiin tänään koko porukka anoppilassa ulkoilemassa,ajettiin mönkijällä ja moottorikelkalla,äippää alko vähä lapsettaa niin isukki veti mua kelkalla liukuri perässä :LOL: kyydistä lensin ja persus kipeenä |O mutta hauskaa oli..
ihana kun oltiin sellaisella isolla vähän mäkisellä pellolla,aurinko paistoi ja pellolla ei upottanu yhtään..koira juos tuhatta ja sataa kelkan perässä :heart: oli niiiiin ihana päivä!!!
muutenki mulla on ihan outo olo,koko ajan sellanen ihanan onnellinen olo :heart: väsymys kyllä painaa päälle,ja kovasti..
huomenna ois herätys jo 6 kun on kysillä ne allergia testit,kun on jouduttu perumaan nuhien takia,siellä kun ei kipeenä voi olla :/
hipkukalla ihania nuo kirjeet :heart: pitäsköhän itekki muutama kirjottaa..
keffelillä kans kivan kuuloinen päivä..
mamalla suloisia tyttöjä :heart: pihla on jo noin iso tyttö!
mites niinukan titi nalle konsertti meni?me mennään kans kesällä jonnekki lasten konserttiin,jahka täällä päin sellasia on..

mä arvelin mennä kesäkuusta marraskuuhun asti töihin,jos tää masun kasvatus jatkuu,sais niin paljon paremmat äippärahat,iskä jäis liiton rahoille kotiin..sit pitää alkaa ettiä isompaa asuntoa :kieh: tänne ei 4 henkeä mahdu!!

pari kuvaa..


pikkuinen hampaan pesulla!!


edillä ralli päällä


meikäläinen huristaa mönkkärillä :LOL:


ajelua ukin kelkalla..
 
Keiju luin joo. Eikös se ollu Eve Hietaniemen kirjoittama? Tuntui tarina jotenkin tutulta. Välillä kyllä tekis mieli heittää koko yrittäminen ja lähteä suoraan odottamaan adoptiota. Noihin km:hin on vaan jotenkin niin turtunut näin monen jälkeen, että siihen suhtautuu samallalailla kuin muut maidon oston unohtamiseen. Kenellekään en näitä toivoisi, mutta parin jälkeen vielä jaksaa itkeä ja surra.... kun menee yli viiden, ei jaksa enää. Sitä vain nostaa pään ja toteaa: "että ehkä mekin sitten seuraavassa kierrossa"...
Eikä sitä muuten oikein jaksakaan... muuten tässä saisi itkeä vähän väliä noita ja surra meidän enkelilapsia...

Me oltiin eilen markkinoilla :) Ihan järkky tuuli oli. Tavarat vain lenteli. Myynnistä en tiedä, kun en ehtinyt eilen sitten kaikkia laskea vielä, mutta eiköhän sieltä paikan hinta nyt ainakin tullut takaisin... Mellua ja Krisua en nähnyt :saint:

Eemeli vaihtoi eilen sitten "isojen poikien" sänkyyn. Laitoin pinnasängyn vielä siihen viereen toistaiseksi, että ei sitten varmasti sieltä tipu keskellä yötä. Hyvin näytti nukkuneen. Seittemän aikaan mä heräsin siihen, että pikku auto lensi meidän makkariin :D
Tiedä sitten koska tuo on herännyt oikeasti... Tyynynkin laitoin ja ainakin sen pari kertaa, kun vessassa kävin, jätkä nukkus suunnilleen siihen suuntaan.... :LOL:

Jaaha, äijä alkaa hermostumaan... kaipa se on vain lähdettävä ulkoilemaan tuon kanssa... :wave:
 
hei!

täällä poikanen pirtsakkana!!!
eilen oksensi yhden kerran..mutta onneksi nyt pysynyt sisällä ne vähät mitä on pystynyt syömään.
puolisen tuntia sitten ukkeli söi sellasen pienen vauvojen lihasoseen,meni toinen poski ihan punaseksi ja "rypyläiseksi"
onkohan sitten jotain allergioita lisää tullut..??
piitulihan se epäilikin että tuo oksentaminen vois johtua allergiasta!
jos tänää tulee yksikään oksennus niin soitan ajan lääkäriin ja pyydän että testaisivat allergiat uudelleen.

ja mun pitäs alkaa siivoamaan...ei kyllä huvittas yhtään.
mies on tämän viikon reissussa,lähti jo aikasin aamulla.

mamalla suloset tytöt!:)

tohtorilla
ihania kuvia!!ja niin pirtsakkana ja onnelisena siellä oot:D

mites rontilla juhlat sujui?:)

eivaan nyt tää alkaa siivoamaan nii ompahan sitten tehty :wave:
 
milla-maria oliko teillä sen maidon kanssa ongelmia?? nimittäin meillä Ellalla oli se maitoproteiini allergia ja oli siis sitten allerginen myös naudanlihalle sillä se sisältää maitoproteiinia, onhan se kuitenkin lehmän lihaa.

Ja osa laktoosi-intolerantikoistakin saa oireita juuri naudanlihasta.
 
Hohhoijaa, tulipa tänään käytyä uudessa kauppakeskuksessa, joka avattiin viime viikolla Turkuun, Skanssiin. Eipä oikein ollut erikoinen, oikeestaan jäi vähän negatiivinen jälkimaku. Koko puljussa ei ollut kuin yksi lastenhoitohuone |O Ja arvakkaa vaan kertyykö siihen jonoa. Kaupat on kahdessa kerroksessa ja yläkerroksiin pääsee vaunujen kanssa vain liikekeskuksen päädyistä. Osa liikkeistäkin oli kahdessa kerroksessa, esim H&M:n naisten osasto oli alakerrassa ja miesten ja lasten yläkerrassa. Olihan siellä liikkeessää liukuportaat, joilla olis toiseen osastoon päässy. Mutta jos vaunujen kans halus, piti kävellä ensin liikekeskuksen päätyyn, että pääsi kakoskerrokseen ja sitten taas takasin keskipaikkeille, että pääsi sinne liikkeeseen. Luulisi nyt, että osaisivat suunnitella liikekeskuksen lapsiperheiden tarpeitakin varten, vaan ei :headwall: Ihan vaan muutamalla pikkujutulla olis tullu paaa-aaljon parempi.
Mutta se siitä. Positiivista oli, että jätkä jaksoi kiltisti koko reissun ja sai palkkioksi leikkipihaharjan :D

Njiih, ja Turussa oltiin koska taas kerran käytiin kontrolliultrassa ja seuraava alkion siirto olisi ensi perjantai. Eipä sen kummempaa. Enpä olis kymmenen vuotta sitten arvannu, että puoli-ilkosillaan jalat gynentuolissa ei tunnu miltään. Nykyään noi gynellä käynnit on vähän kuin maitokaupassa käynnit.

LS :hug: Piti jo aiemmin, mutta aina jäänyt väliin. Niinhän se on joihinkin asioihin turtuu ja kuitenkaan ei sittenkään.
 

Yhteistyössä