LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, Joulukuu

dodii,katteltii tuossa miehen kaa muutama frendi jakso.
aina niille saa nauraa :LOL:

juu pojalla nuo leikit ei oikeen onnistu hyvässä sovussa toisten lasten kanssa.
aluksi saattaa mennä ihan hyvin että yhdessä kattelevat kirjoja tms.sitten alkaa tappelu että kumpi sen nyt sitten saa.
mutta kyllä se selvästi hakeutuu muiden lasten seuraan!
onneksi on se serkkupoika vaan 5kk vanhempi nii on siinä hyvä kaveri pojalle:heart:
tänään ostin muumimukin lahjaksi kummipojalle,vielä jotain pitää keksiä lisäksi.
ehkä kirja??
miehellä on 2 kummilasta(12v ja 7v) poikia molemmat,mitähän ihmettä minä niille keksisin ostaa :|

mies ei kummakyllä tykkää käydä kiertelemässä kauppoja :kieh:
mulla kuulemma kestää niin kauan AINA :whistle:

hamppilääkäri ois ollut mulla ensviikola,siirtyi huhtikuulle.
kivakiva!!nimittäin mulla taitaa olla tuossa etuhampaassa reikä.
no onneksi on niitä päivystyksiä...

viime yönä taas poika möykkäs ja huusi!en tiiä mikä nyt vaivaa,vai tuleeko päivällä opitut asiat uniin??
mites krisulla viimeyö meni?

hm..mitäs muuta..
no jos jatkas huomenna nii kerkee nukkua(toivotaan vaan)

eikun joo,nyt muistinki mitä piti vielä kommentoida!
vip: meillä sama homma tuon pukemisen kanssa!
muiden antaa pukea kiltisti vaan auta armias ku minä puen..kamala huuto ja kiljuminen!

hyviä öitä kaikille!
 
Täällä yks yökukkuja jolle ei uni taas tuu simmuun |O
kolmas yö taas putkeen,kun ei millään saa unta :( todella ahistavaa!

milla-maria melina nukku viime yön heräämättä eikä vielä tänä yönäkään oo heränny :eek:
tai kerran se kyl jotain huuteli,mutta en sielä käynyt niin huuto lakkas eli tais löytää tutin :heart:

Meillä alko nyt soijamaidon testaus. Kun tuo kela ei korvaa enää yli 1vuotiaalle sitä neocatea ennen ku on todistettu,että soijamaito eikä tavallinen maito edelleenkään sovi.
Tänään melina sai 30ml soijamaitoo ja huomenna aattelin antaa 60ml. Sormet ja varpaat ristiin,että tuo sopii neidin masulle! Jos soija sopii niin välipala vaihtoehdotkin lisääntys
->soijajogurtit,soijavanukkaat jne....

Ls kiva juttu! pakettia odotellessa :D

Josko sitä koittas taas unta saada.....................
 
meijän pikku-ukko meni jo päikyille!!se on ihan sippi.
tuttiaan vaan tuossa hinkunut ja ei muuten syöny tänä aamuna yhtikäs mitää!
miten ihmeen se noin väsy,varmaan sairaana!
me herättiinki vasta 8n jälkeen.

yleensä tuo menee tirsoille(puolisen tuntia) 12sta pintaan :/

no,antaa poikasen nukkua jos nukuttaa,nyt vaan harmittaa ku ei syönyt aamupalaa.
 
dirlis :hug: sä oot silti meidän voittaja :heart:

yö meni hyvin,tuli aamusta viekkuun nukkumaan..en odottanutkaan että koko yötä nukkuu siinä koska alle 10 kertaa nukkunut omassa sängyssä..ja meillä tuo sänky on seinän ja meidän sängyn välissä niin ei pääse putoomaan sieltä,kätevä pojun kiivetä äipän ja iskän viekkuun :heart:
 
Kiitos hipkukka! :flower: :flower: :flower:

Pika pikaa... Otin ns. hàrkàà sarvista kiinni ja jàtin neidin nukahtamaan itsekseen sànkyyn.. n.10 minuuttia itki ja sitten otti kainaloonsa unilelun ja nukahti.. Siis illalla mutta yòllà en sitten enàà viitsinyt.. Oli pakko ottaa viereen nukkumaan :ashamed: tuli niin paha olo àipàlle tàstà kokemuksesta ettà nyt pitàà sitten oikein lellià tyttòà...

Toisten kanssa leikkimisestà Me ei tosiaan tunneta toisia lapsiperheità eikà tààllà varmaan mitààn perhekerhoja yms. ole joten Annika on aika vàhin kosketuksissa muiden tenavien kanssa.. Olin siità aika huolissani mutta eipà tuo tyttò mikààn seinàruusu ole.. Esim. tàllà viikolla kun odotettiin perhelààkàrille menoa niin meni heti tuntemattoman tytòn luo ja otti kàdestà ja veti leikkimààn.. Ujo ei tosiaan ole vaan hyvinkin sosiaalinen mutta kaipaisihan se tosiaan kavereita, sehàn on ihan selvà..
 
Puuh, jos nyt olis joululahjat ostettu :kieh: Kamalan vaikea keksiä aikuisille sisaruksille jotain järkevää... Jätkä oli suht rauhaksiin ja kiltisti koko kaupunkireissun. Kotimatkalla poikettiin Hesestä hakemassa ruokaa mukaan (huono ja laiska äiti). Jätkähän olis halunnu kantaa ne paperipussit ja minä, kun en antanut antoi oikein hyvän näytöksen 'minä olen hyvin pieni avuton ihmisen poika ja minua on juuri loukattu verisesti' asian mukaisine heittäytymisineen ja huutoineen. Sattui olemaan Hese täynnä nuorisoa ja muutama kuherteleva parikin. Annoin pojan huutaa, aina kun hiukan rauhoittui kehoitin nousemaan ylös ja kävelemään perässä. Yleisönä oleva nuoriso mulkoili kyllä komeasti, mutta eipä kukaan tullut mitään sanomaan. Minua vaan alkoi naurattaa kamalasti, kun tuli mieleen tää youtube-pätkä http://www.youtube.com/watch?v=2Qy03kC5iQU :LOL:
Nii ja ei sitä näytöstä kauaa kestäny, kun poika huomas, että äiti meinaa ihan yksin kävellä ovista ulos. Tosta pojasta on hirmu kiva kulkee noista ovista, kun niissä on rappu. (ollaan ennenkin käyty :snotty: ) Kiire tuli perään...

No, juttua olis ollu enempikin, mutta jätkä ei anna kirjoitusrauhaa, joten täytyy myöhemmin palailla...
 
...jos nyt jatkais...
Onko teidän lapsilla unilelua tms? Kuinka usein pesette niitä? Mie juuri kävin hakemassa pojan lelun sängystä ja heitin pesukoneeseen. Haisi aivan järkylle :x pilaantuneelle juustolle... Saa nähä miten käy, kun jätkä yöllä havahtuu ja unilelua ei olekaan räpellettäväksi. On tuo lelu aiemminkin ollu pesussa, mutta aamusta, jotta jo illalla on voinu antaa viereen. Nyt oli vaan niin kamalan hajuinen, etten voinu ajatellakaan pesun odottavan aamuun... Poikaa ei tuntunu unilelun lemu häiritsevän. Päinvastoin, tyytyväisenä istui lattialla ja imppasi pupua. Melkein olis voinu luulla, että jonkinlaisessa stranssissa olis ollu tuo poika. Hmm, taaperohuume, haiseva unilelu :D

krisu toivottavasti soija sopisi jo teille. Sopiiko teille kaura? Kaurajogurttejahan on olemassa.
 
Hipkukka meillä vähän sama ongelma.. nyttenkin Pessi nukkumassa tyytyväisenä haisevaa lehmäänsä impaten :LOL: aattelin aamulla pesuun laittaa..

Rontti!! missäs kirppiksellä sä pöytää pidät?..mua vois kiinnostaa jompi kumpi noista muumi jutuista, hinta vaikuttaa erittäin hyvältä. :whistle:
 
rontti nuo miun isot likat ovat 14v ja 16v :D eli ihan kauheessa iässä,ainakin tuo 14vuotinen..jotenkin miun huumori ei kestä noita välillä..mutta kaipa se menee ohite joskus..

noista unileluista meillä ei ole oikeastaan kuin pari flanelista harsoo,joita venla mutristelee unissaan,ja nuokin kyllä haisee joskus aina ketun ulolle,pakko aika usein pestä kun pyöriivät myös tuolla lattialla mukana.on sillä myös sitten sellanen pupu rätti jossa sellanen pupun pää,muuten se on sellasta kangasta.

olishan noita lullikoita tuolla vaatehuoneessa unileluksi,mutta en ole kamalasti ottanu esille kun ei oo tiloja missä pitää,ja sitten koiran runtti kantelee niitä...rätti saapi välttää.

dogtor kyseli kävelystä,meillä ei kävellä..tuskin tuo edes koskaan käveleekään,kun ei mitään aikomustakaan toisella ole lähtee käpsyttelemään..no kaipa se omassa tahissa sitten lähtee..

niin muuten missäs mamma3?
 
Iltaa

Piti tulla lukaiseen viestejä kun laitoin ton mainoksen niin iski mielenkiinto. Niin harvoin enää tulee täällä käytyä. Mikä lie se vie tuon ajan... No nyt ainakin tuo meandi, illan naputellut tilauksia kun ale alkoi. Käykääs kattoon, tosi kivoja aleja! Geishatunikakin äidille 33 euroa, vaikka normaalisti 52. Ja mulle saa jättää tilausta ;)

Unilelusta kyseltiin, meillä ei ole molemmalla ikinä ollut. No nykyään anni haluaa nallen kainaloon, mut minttu kahtoo ihan kummissaan kun tyrkytän jotain sille :) Tuo kyllä on niin hyvä nukkumaan että nukkuu vaikka halko kainalossa :D

Minttu kävelee, tai siis oikeastaan juoksee. Tänäänkin käveli ystäväni luokse, n. 300 metriä matkaa, ja siis toppavaatteissa. Ei halua enää istua vaunuissa. Monesti mennäänkin esim puistoon niin, että Anni 4 v änkeää vaunuun ja Minttu kävelee :D Hirmu topakka muija on, vetää eteenpäin samaa vauhtia kuin minä :heart:

Kovasti olen likkojen pieniä vaatteita laittanut pois ja siivoillut kaappeja. Tuli taas vähän lisää kun lopetin kutsujen pidon tältä kaudelta :whistle: Ois kiva ottaa kirppispöytä vaan ei taida kannattaa näin joululla. Vai miten on Rontti, käykö kauppa?

Taidan mennä sohvalle hetkeksi, sitten vois lähteä taas nukkumaan. Huomenna taas abba ilta siskolla, ollaan ihan koukussa :LOL:
 
Tulin just töistä, no huh hu! Kaksi työvuoroa vasta takana, ja nyt jo harmittaa että menin jo takas. Aloitin siis työt pari päivää sitten, kauhee kulttuuri-shokki. Viimeksi olen ollut 04/07.
Lapsia ei viety vielä hoitoon, kun teen osa-aikaista ja mies on vuorotyön takia paljon kotona.
Ihanaa :heart: uusia vauvoja on tullut ja tulossa, minulla on kanssa jo haave uudesta.
Ihana käydä lukemassa teidän kuulumisia.
pitääpäs laittaa vielä tiskikone pyöriin, ja sitten kömpiä nukkumaan että jaksaa aamulla ylös.
Käveleekö muilla jo pikkuset? Leevi osaa, mut ei viitsi. kait aattelee pääsevänsä nopeemmin kontaten. Pikkasen oon täs miettinyt, kun Elli oppi kävelemään jo 10kk... mut kait ne kaikki ajallaan.
 
tin
topsii: ei sulla olis siitä geishatuninkasta tai vastaavasti pienempää kokoa? mä hukuin tohon ämmään ku oon niin pätikkä mutta ku tahtoooooo sen!!! :saint:

töihin menossa, siks tähän aikaan liikkeellä...
 
huomenta!

venla kattoo tuolla lastiksia,ihme että on noinkin pitkään malttanu yhessä kohdassa istuu.

ukko kuorsaa,oli viime yön töissä,taidetaan venlan kanssa lähtee kirppari kierrokselle.ja kaipa jotain pitäs vielä pukin konttiinkin ettii..vaikka ei mitään haisua mistään.

minuu juilii päätä,oikeastaan koko viikon on koskenut,en tiiä mikä lie iskeny,ei nekään ajat vielä ole...

jepulis..saiko tuutilulla viime yönä siivottuu?

 
Alkuperäinen kirjoittaja tin:
topsii: ei sulla olis siitä geishatuninkasta tai vastaavasti pienempää kokoa? mä hukuin tohon ämmään ku oon niin pätikkä mutta ku tahtoooooo sen!!! :saint:

töihin menossa, siks tähän aikaan liikkeellä...
Käykö XS? Muistaakseni niitä on... Varmistan heti.

Ääh, nekin oli jo loppu. Löytyy vain m-kokoa ja siitä eteenpäin.
 

Yhteistyössä