Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

Hipkukka Juoko poika paljon maitoa? Maito saattaa kovettaa vatsaa. Meillä Ilona tykkää lirkkiä paljon maitoa ja sen huomaa sitten kovana ulosteena, mutta kun ei tuo vesi tee niin hyvin kauppaansa :ashamed:
Shenda :hug:
Äityli75 onnea odotukseen :flower:
Dogtorille onnittelut hyvistä ultrauutisista :heart:
Tin Ilona nukkuu yöllä 10-12 h ja sitten päikkärit 2-4h mutta meidän neiti on aina ollut kova nukkumaan :D Nyt olen alkanut tehdä niin että jos neiti herää aamulla n. 10.30 (kuten tänään) niin sitten ei päikkäreitä nukuta niin saa tytön nukkumaan illalla aikaisemmin. Normaalisti menee yöunille 21.30-22 mutta nyt loma-aikaan on joskus vierähtänyt tuo nukkumaanmeno jopa sinne klo 23 :ashamed:
 
Tiipiille onnea :hug: :flower:

Meillä on testipäivä... muistaakseni 30. päivä. Nyt on eilen ja tänään ollut lievää aamupahoinvointia aamupalan jälkeen... en tiedä johtuuko stressistä vai jostain muusta, mutta kävin jo varuiksi närästyslääkettä hakemassa... josko siitä olis apua. Eli nyt on siis jo tuo toinen siirto tehty ja sitä jännätään taas. Nyt olis kyllä alkio parempi kuin edellisellä kerralla.... mutta eiköhän se plussaa taas näytä. Eniten mietitään, että meneekö taas 2+2-3? vai menisköhän tällä kerran jo vähän pidemmälle? Loppuun asti en oikein itse jaksa uskoa tällä hetkellä, on sen verran isot kivut tällä hetkellä... johtuu vissiin endosta.

Töitä olen painanut niska limassa tällä viikolla. Olen sijaisena tuolla yhdessä naapurikylän vanhustenpalvelutalossa. Aamuvuoroa olen painanut, mutta sunnuntaina ja maanantaina joudun iltaan. Saa nähdä kuin ne mulle sopii... Ei ole kuin heinäkuun ekoihin päiviin asti sovittuja vuoroja, mutta eihän sitä tiedä miten paljon niitä sitten loppujen lopuksi tulee. Ihan kivaa vaihtelua tähän kotona olemiseen.

Eemeli näki äsken skypessä pappan veljenkin ensimmäistä kertaa.... Iso-setä tulee taas jouluksi meille ja siitä sitten kiertämään sukulaisiaan. Oli pikkasen ujona, kun ei oikein kässänny, että setä on siellä koneella ja samalla lähes toisella puolella maailmaa. Mutta kyllä loppujen lopuksi suostui vähän juttelemaankin ja hymyilemään.

Mutta nyt pitää taas mennä jatkamaan hommia. Omat firman hommat jääneet vähän taka-alalle tuon sijaisuuden takia ja nekin pitäisi hoitaa. Ja huomenna mennään ehkä muumimaahan, jos ei sada kovin paljoa.
 
Hipkukka meillä venla juo päivään ihan useamman sellasen mam mukillisen vettä,ja syo kasviksia,puuroa,muroja,syö leipää ym.niin tolla kyllä on niin papanoita kakka ku ollaja voi,saattaa aamusta tehdä niitä papanoita,ja illasta ihan normi kakan.ja sitten jos yhtenä päivänä ei kakkaa,niin ei kyllä syökkään juur mitään.
maitoa juo loppujen lopuksi tosi vähän,ruualla ja iltamaidon ennen nukkumaan käyntiä.

nukkumisesta päikkäreitä nukkuu 1½-2h (yleensä 2h) sitten yöllä n.10-11h eli 20.30-6.30 noin yleensä,mutta jos hoitoon menee niin voi olla että herää jo klo 6.
päivällä kyllä posottelis yli 2h unta,mutta olen sanonut että maksimissaan se 2h hoidossa nukkus.

huh,minuu väsyttää,vaikka tänään en juur mitään valmisteluja tehnyt,nurmikon kerkesin juur ennen vesisadetta ajaa..huomenna sitten väsäämään voileipäkakkua ja hyytelökakkuja,ja täytekaakkua,ja muutaman suolasen piirakan jos vielä tekis..ja sitten jos siivoiskin..
 
Pikainen merkaus. innostuin käymään tuon ison nukkiksen kimppuun (sen kaapin) aj nyt oon kahvitauolla :D Yöllä kun pitää tehdä jos jotain meinaa yleensäkin tehdä :LOL:

Shendalle suuren suuri :hug: Älä vielä luovuta :hug:

L-S:lle peukut pystyssä. Toivotaan että plussaa näyttää ja pieni pysyisi tällä kertaa matkassa :hug:

Hipkukka papanaa meijenkin pimatsu vääntää, Kiia tosin lipittää maitoa aika tavalla ja syö .

Niinukalle jaksamisia! Nuo rippijuhlat (niin kuin kaikki muutkin) on aika työläitä järjestää

Mutta nyt tapetoimaan :wave:

 
Jospa vielä tuohon nukkumiseen... Kipsu nukkuu (jos yleensäkin suostuu nukahtamaan) päikkäreitä vaihtelevasti 1/2h -3h, siitä keskiväliltä yleensä. Tosin taisteluitta ei unille mene |O

Yöunia vetää n.10h-11h yhdellä kahdella heräämisellä. Meillä kun on se pullo vielä... :ashamed: Tarkoitus olis nyt isännän loman aikana tapella pullot pois kokonaan. Omani tietäen en sen usko olevan mikään helppo homma. :headwall:
 
oii,ihania uutisia oli täällä!

onnea tiipiille pikku prinsessan syntymän johdosta!

ja kiitos teille ihanille kun mun synttärit muistitte :hug:

ai kauhee ku sitä pitää ihmisen syödä ittensä ähkyyn :x
tässä ny sipsejä ja jäätelöä vedetty kahdella kädellä..
ja kylläpä se alkaa vaakakin näyttää enemmän ku ennen.
mun täytyy oikeesti ottaa itteeni niskasta kii!!

kattellaa miehen kaa näkijää..ja nyt vien sipsipussin piiloon :LOL:
 
TIIPIIlle ihan hurjan paljon onnea kasvaneesta naislukumäärästä perheessä!!! :heart:

Ja todella paljon onnea kaikille raskautuneille :heart:

Jos oululaiset vielä tapailevat, tultaisiin mielellämme Siljan kanssa tapaamaan teitä :) mikäli vielä joukkoonne huolitte :D

Ja ihanaa kesää koko palstan porukalle :flower: Kyllä minä teidän juttuja käyn sillon tällön lukemassa, mutta laiskuuttani en ole omia kuulumisiani laittanut :/ Kyllä vielä joku pvä kirjuutan teille piiiitkän romaanin niin saatte unilukemista (uni tulee takuuvarmasti...) :D

:heart: Mammo
 
ja nuista unista,meillä ukkeli nukkuu 1,5-3tunnin päikkyjä.
päikkäreille alkaa aika hyvin mutta yöunille meno hankalaa nykyään..
tänäänki melkee puoltoistatuntia nukutin |O
yöunet on yleensä 10-12h.muutaman kerran saattaa herätä yöllä jos tutti tippuu.
tuosta yötutista pitäs kyllä alkaa luopumaan...mutta kun se on niiiin tärkee murulle.

ollaan käyty iltasella aina sellanen puolisen tuntia ulkoilemassa että alkas paremmin nukkumaan.
kun päikkäreillekkin niin hyvin menee ulkona töhöttämisen jälkeen.

mut jeps,vielä hetki töllöä ja sit unille

:wave:
 
tin
Kiitos vastauksista uniasias =)

Kiva kuulla mammosta, kirjotahan sitä stooria :) ja dirlittania oon miettiny että mitä heille kuuluu...?
Shendalle jaksuhali! :hug:

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä on?
Me ollaan varmaan vaan meidän porukoitten mökillä ja ukon siskon...
Sunnuntaina mun pitää iltaan töihin :)

Nyt ulos ku on ihan kiva ilmaki!
 
En mie varmaan muuten huolissani olisi pojan kakasta. Mutta kun se kakkaaminen selvästi sattuu ja on epämiellyttävää. Ja siihen menee kauan, kun vääntää, huudon kera. Maitoa mie epäilen itsekin, tuo on kova maitomies. Vauvanahan tuo oli kova panttaamaan. Parin viikon välein vain kakkasi, ehkä mie vähän pelkään, että tämä menee samaan.

Yodottajakin päässäyt golffaamaan. Voin uskoa, että on ollu rentouttavaa (ellei sitten mennyt metsänpohjien koluamiseksi...) :D Meillä mies golffaa, mie pyörin muuten vain kentällä aina silloin tällöin. Poikakin on jo tutustutettu golfin ihmeelliseen maailmaan. Puolivuotiaana pääsi greeneihin tutustumaan ryömimällä ja kävelemään opetellessa työnteli klubin edustella golfkärryjä. Tänä keväänä kävi ekan kerran rangellakin lyömässä palloja :LOL: Näki ihmisiä siellä lyömässä ja pakkohan hänenkin oli päästä kokeilemaan. Vielä vain ei tuo lyöntimatka ole mikään kummoinen. Hermostui kun ei saanut palloja matolta nurmelle, joten heitti käsin. Seniorit vaan totesi vieressä, että oikeaa meininkiä. Me asutaan niin lähellä kenttää, että kun mies on pelaamassa, usein kävellään vastaan klubille, tulee koirakin lenkitetyä samalla. Pieni kenttä niin kaikkihan siellä jo tuntee tuon jätkän.
Ja ei se minua haittaisi vaikka poika innostuisikin golfaamisesta parin vuoden päästä. Hieno laji. Sen jälkeen, kun siihen olen tutustunut paremmin olen alkanut vähän enemmän arvostamaan urheiluna.

Onkos muilla jo alettu lapsia 'aivopesemään' johonkin tiettyyn harrastukseen? :D
 
Iltaa,

Grillattu on ja muurinpohjaletut syötä, ai että oli hyvää :p Siskontyttö on nyt yötä niin saavat vähän Annin kanssa valvoa. Minttu koisaa jo.

Tin, me just sovittiin siskon perheen kanssa että tulevat varmaan meille jussina. Tai me heille, heillä on uusi paritalo, toisaalta vois sinne. Mut normaalia grillailua, saunomista ja ton vieressä olevan uimarannan vois käydä korkkaamassa, ehkä ;)

Hipkukka, tanssiin meillä aivopestään molemmat :ashamed: Minä rakastan tanssin, siis disco- ja showtanssin seuraamista ja tyttöjen serkut tanssivat sm-tasolla, joten helppo on seurata heitä samaan tanssikeskukseen. Anni tykkää baletista ja siitä on hyvä aloittaa mikä tahansa tanssiharrastus. Minttu saa aloittaa suoraan discon. Minä uskon että aikaisella "aivopesulla" on vaikutusta tulevaan, itse en saanut mitään kannustusta kotoa, voitin Oulun kisoja pituushypyssä ja juoksussa, mutta en osannut itse lähteä niitä minnekään harrastamaan vaikka olisin halunnut. Kerran katsoin 6. luokalla lehdestä että Pyrinnöllä alkaa harkat, menin sinne yksin ja lähdin pian pois, olo oli todella yksinäinen ja hukassa kun kaikilla muilla oli vanhemmat mukana. Siihen se harrastus jäi.

Jahas, leffa alkaa, siirryn siis sohvalle :)
 
Harrastuksista eipä meillä ole oikein sellaista harrastusta johon tuon taaperon voisi "aivopestä" mutta sellainen "pikkuäiti" koulutus meillä kyllä toimii :whistle: Ilona vaihtaa vaippoja omille nukeilleen, myös röyhtäyttäminen ja vaunuissa työnteleminen onnistuu :D Olihan tuolla makkarissa äsken yksi Ilonan hoidokki hoitoalustalla odottelemassa "hoitamista" :LOL: Niin ja isosiskot on opettaneet Ilonan pyörittämään hyppynarua, ainoa vaan että pitää olla joku (esim. tiili) jonka päällä neiti seisoo muuten tahtoo narunpyörittäjä hillua missä sattuu. Siskot kun ohjeistaa Ilonaa seisomaan tiilen päällä niin neitihän seisoo siellä nätisti :D

Me ollaan katseltu viime aikoina uutta kotia kun tämä nykyinen vuokra-asunto ei oikein palvele meidän tarpeita. Muutamia oikein hyviä on löytynytkin, mutta... Jos on sopivasti kokoa niin sitten sijainti on mitä sattuu ja jos sijainti on hyvä niin tilaa on hintsusti... No jospa se oikea löytyisi tässä kesäloman aikaan ettei muuttotouhut vaikuttaisi noiden tuplien koulunkäyntiin...

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Pikanen pyörähdys ja nukkumaan |O pikkasen unettaa toi kahtena päivänä yhteensä n.800km ja molemmat matkat ihan suht kiitettävällä auringon paisteella,ei kiva... Mutta nyt on mun omat pienet kullanmurut kotona...ja oikeita kullanmuruja onkin ollut koko illan |O Peetu istu kolmea neljän minutin jäähyä yhteensä varmaan puoltoista tuntia...ja siihen rataan :D

Onnea hirmusesti Tiipiin pesueelle pimulista, oikein mukavan kokoisesta sellaisesta :)

Mun pitäs saada noita poikien "mökki/tarha" vaatteita myytyä/lahjotettua...Mihin ihmeeseen ne sais menemään... tuollasia käytettyjä mutta ihan käyttökelposia "ei niitä parempia" vaatteita olis vaikka ja millä mitalla. 80cm-->
mä kun yritän aina tälleen kesän aikana laittaa vaatekaapit uuteen uskoon, pois kaikki vähänkään kulahtaneet.Meillä kun ei niitä vaatteita pieneks näytä jäävän kummaltakaan vaan ne on sitten jo niin käytettyjä että haluaa eteenpäin laittaa...
 
Harrastuksista Mä toivon kovasti että likasta tulee heppatyttö ja mun isä lupautu maksaa alkeiskurssin heti kun milla on 6 tai 7vee.

Isi taas haluais tytöstä auto hullun.

Vähän tietysti harmittaa ettei meille sitä pientä vieläkään tullut,mutta yritän ajatella niin että toisaalta parempi kun ei nyt ole raskaana.Meillä tuo neiti on sen verran tempperamenttinen pakkaus että välil on aika raskasta ja mua masentaa kaikki mahollinen niin parempi näin.

Ehkä oma keho ei vaan ole valmis....en tiedä tai ei vaan ole oikea aika.Mutta ehkä vielä joskus on..hope so.Kesä me mennään silleen että tulee jos on tullakseen.
 
Tääläpäs on tänään ja eilen ollu hiljasta :whistle: Eilen oli kyllä ihana ilma piitkästä aikaa. Oltiin mökillä koko päivä..uitiin ja saunottiin. Vaikka koko päivä oltiin ulkona ja touhuttiin niin neidin nukuttamiseen meni illalla 2h :/

Pitäisi tehdä suursiivous.Huomenna on asuntomme ensi esittely. :D Välittäjällä oli käynyt lehti ilmoituksessa moka..pilkku puuttui joten tekstistä saa semmoisen käsityksen että meillä on kauniisti remontoitu keittiö :eek: Keittiötä kun ei olla nimenomaan ollenkaan rempattu :|

Harrastuksista meillä ei ole pohdittu asiaa millään tavalla.Tosin molemmat, mie sekä mies ollaan aika urheilullisia joten varmaan tyttökin siinä sivussa sitten aloittaa urheilun.Ainii, ollaan myö laskettelusta puhuttu..jos alotettais Ellalla semmonen kun meillä on ollu tapana joka talvi käydä jossain reissussa laskettelemassa.

juhannus ja kesäsuunnitelmista Jos vauveli ei ole ennen juhannusta syntynyt niin mennään mökille, muutoin ollaan kotona. Kesällä olisi tarkotus käydä ainakin tykkimäessä.Ehkä kavereilla Helsingin suunnassa..niin ja mökkeillä.
 
[/b]KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA!!! :heart:

Tänään päästiin vihdoin kotiin tytön kanssa, ihanaa! Oikeastaan vain päivällä venähti tämä kotiutuminen kun mulle tuli spinaalipuudutuksesta päänsärky minkä vuoksi eilen laitettiin verta tuonne selkäytimeen jotta saatiin puudutuksen aikana sinne päässyt ilmatila täytettyä ja pääkipu hellittämään. Hyvin onnistui tuo veripaikka vaikkakin selkäranka on nyt melko jäykkä..

SYNNYTYSKERTOMUSTA
illalla täälä kävin sillon kirjottelemassa että supistelee mutta ei vielä tiheenny tarpeeksi. No katteltiin siinä Beckiä ja edelleen supisteli kivuliaasti, väliin jo 7-5min välein. menin sitten kokeilemaan sängylle maate ja niin vain alko väli olemaan jälleen yli 10min mutta supparit tullessaan sen verta voimakkaita että en voinu kuvitellakkaan nukkumaan käyntiä. Nousin hetkeksi ylös millon sitten väli tiheni heti muutamaan minuuttiin. Klo 2 sanoin miehelle että tavarat äkkiä kasaan ja mennään näytille, olo oli aikas tuskanen :D
Sairaalassa olin sitten 3cm auki ja suolen tyhjennyksen jälkeen päästiin ammeelliseen saliin. Hetken keinuttelin tuolissa samalla kun otettiin käyrää ja kätilö täytti ammetta. Ammeessa sain sitten olla 2kert. 45min ja ainakin ensimmäiset 45 min olo oli tosi hyvä ja vesi oli niin hyvä kivunlievittäjä että en tuntenu suppareista kuin murto osan! No sitten viimesen 45min aikana kyllä örisin jo kuin joku isompikin eläin, oli aika repiviä suppareita jo siinä vaiheessa.. Mies sitten soitti kätilöä paikalle ja sainoin että haluan päästä keinutuoliin ilokaasua hörppimään. Kätilö siihen että 'voi kun tässä huoneessa ei ole ilokaasua' siis WHOT?!? minä siihen vain totesin että se kaasu on oltava, piste, muuten en nouse täältä ikinä pois ammesta!:kieh: (toiskertalaisena osasin olla jo vaativa ;) ) No niin vain alko ilokaasua löytymään ja tunnin verran olin ihanassa syvässä humalassa ja olo oli taivaallinen :LOL: Kun sitten supparit taas koveni niin käskin kätilöä tilaamaan spinaalin paikalle ja melko nopeaan se sitten tulikin. Sitä laittaessa mulla tuli sitten paniikki kun jouduin sängylle samaan asentoon kuin missä mua Siljaa synnyttäessä pidettiin väkisin maate...sain kuitenkin lopulta koottua itteni ja puudute onnistui todella hyvin!
2h on tuon vaikutusaika ja olin sitä laittaessa jo 7cm auki. Kätilö sanoi että puhkasee kalvot ja lisää tarvittaessa oksitosiinia jotta saatais ponnistaa puudutuksen vielä vaikuttaessa. No kun tunti oli kulunu niin aloin hermoilla miehelle että tunto alkaa hiljalleen palautua että mitä jos en ookkaan avautunu lisää...käskin soittaa kätilöä paikalle jotta tulee arvioimaan sen oksitosiinin tarpeen. Kätilö kurkkas alapäähän ja sanoi että vauva on jo tulossa, paikat täysin auki ja pää tulossa, eikä mulla mitään paineentunnetta! :D Siinä sitten alettiin ponnistamaan kun klo oli 8.30 ja 8min meni kun tyttö oli ulkona! Hartioista jäi kyllä hetkeksi kiinni kun koko oli niin reilusti, mutta muuten selvittiin vain pienellä epparilla ja kaikki meni todella hyvin!
Onneks en tosiaan tienny kuinka iso likka oli tulossa, olisin kyllä perunu koko homman! Mutta tuo ponnistusvaihe oli siis kivuton kun puudute oli vielä niin hyvissä voimissa, onneksi. Synnytyksestä jäi kaiken kaikkiaan tosi hyvä mieli, muutamia repiviä suppareita kyllä oli mutta kertaakaan ei tullut epätoivon tunnetta mitä mulla oli siljan synnytys täynnä... kätilöt oli taas todella osaavia ja kokoajan tiesin missä mennään ja seuraava vaihe oli suunniteltu valmiiksi joten olo oli aika turvallinen. Varmasti sillä pelkopolikäynnillä oli osuutta siihen.

Tyttö on muuten rauhallinen mutta tuo 4700g vaatii ruokaa sen verta että sen täyttö ei ole ihan niin yksinkertasta ja jonkin verran on valvottukin :D Nyt on maito noussu ja lääkäri kyllä käski antaa lisämaitoa vielä lisäksi, saa nähä miten nämä yöt alkaa tästä muodostua, nyt nukutaan vielä tyytyväisenä sängyssä, ihana pieni :heart:
 
Tiipiille perheineen hurjan paljon onnea!! :heart: :flower:
Mitenkäs Silja suhtautuu pikkusiskoon?

Mulla on tää päivä töitä ja sitten loppuviikko lomaa. Aamulla en millään olis päässy ylös ja tuntuu että vieläkin heikottaa :eek: jotenkin outo olo, ihan kun olis osittain unessa vielä. vaikka jo mä kohta kaksi tuntia olen ollut hereillä ja tunnin töissäkin.

Meillä ei sen kummempia juhannus suunnitelmia ole, jos on hyvä ilma niin mennään päiväksi mökille, yöks tullaan sitten kotiin. Mutta jos on huono ilma niin sitten ollaan ihan kotona vaan. Mä en oikeen halua viedä Juhoa minnekkään kun jokapaikka on täys humalaisia |O helvatta.
Mutta tietty hyvää ruokaa ja rauhaa pitää olla juhannuksena.

Harrastuksista, sen kummemmin ei olla ajateltu, isätä vissiin vähän haluais pojasta jonkinlaista moottoriurheilijaa, mutta mä en oikeen lämpene ajatukselle.
Joku perus urheiluharrastus olis tietty hyvä, olkoon se sitten jalkapallo, jääkiekko tai vaikka pituushyppy. Mutta pakottaa ei voi, ohjata voi tietysti oikeaan suuntaan, mutta jos poika ei halua jotain, niin sitten kokeillaan toista.

Pitää äkkiä mennä hakemaan santisikuppi kahvia, ennen kun pannut on tyhjiä ja joutuu laittaan lisää kahvia :p
 
Huomenta!

Ihana synnytystarina Tiipii, varmasti suloinen tuhisija siellä ja kiva että sulla jäi nyt hyvät muistot synnytyksestä. Kahden lapsen vanhempia olette nyt, jännää :heart:

Minttu täällä muuttuu kokoajan enemmän ja enemmän täplikkäämmäksi, käytiin pari viikkoa sitten metsästämässä kaverilla vesirokkoa kun hänen tyttärensä sitä sairasti ja heti tärppäsi, eilen ilmestyivät näpyt Mintulle. Hyvä niin, ei tekisi tätä mieli sairastella sitten kun työt ja päiväkoti alkaa. On kyllä tosi paljon näppyjä, mitenhän sais pidettyä ettei toinen niitä raavi? Tiedättekö apteekista jonkin hyvän rasvan tai muun aineen? Annilla kun näppyjä oli ehkä 10 eivätkä kutisseet niin omaa kokemusta ei ole.

Keskiviikkona startataan sitten Helsinkiin miehen kanssa, AC/DC kutsuu :) Milekohan aikoi ainakin myös, olikos muita? Pitääkin muistaa soittaa siihen meidän hotelliin kun ei ole mitään kuulunut...

Hirmuisesti muuten Mintulla tuo puhe lisääntynyt, ihan järkevästi sen kanssa voi jo puhua ja kielioppikin sillä jo vääntyy, "Anni meni RonjaLLE". Tänään söi leipää mun kanssa, lähti pois ja sanoi kiitos, jolloin minä otin loppuleivän ja söin. Kohta tuli takaisin ja kysyi "missä Miian leipä on??". Vastasin että "äiti söi, onko äiti hassu?", niin vastaus kuului "ei ole äiti tassu" :heart:
 
Tulin kurkkimaan onkos Vip jo päässyt jo nyyttiä hakemaan? :heart: Ei ainkaan eilen, joko nyt tuntuis siltä :D

Tiipii ihanaa että tästä jäi paremmat muistot :hug: Ja ainakin tuota kertomusta lukiessa akoi hymyilyttämään kun silmissäni näin sinut raivoamassa ja ilokaasua vaatimassa :LOL: Saiskos pienestä tulokkaasta kuvaa nähtäväksi kun jaksat ja ehdit?

Harrastuksista. Eipä ole mitään mielessä mutta eiköhän tuo noita nukkisjuttuja luultavammin tee jos miä vielä siinä maailmassa pyörin
:D

Topsy
miä oon apteekista ostanut vesirokkovoidetta siihen kutinaan
 
Topsy
Keskiviikkona suuntana Olympiastadion ja Ac/Dc, kyllä, kyllä, kyllä.... :p
Tuu tökkäämään jos näät, minen kun muista kasvoja kuitenkaan :ashamed:

Tahtosin meillekkii vesirokkoa, mutta eipä oo lähistöllä ollu. Kouluterkkari lupas infota, jos kuulee jollain olevan, niin mennään käymään.

Eilen illalla muurahaiset teki yllätyshyökkäyksen sisälle :kieh:
Että mä sitten osaan vihata noitä otuksia. Pitää hakee aiv:tä tutulta ja myrkyttää kivijalka. Tosin joudutaan olemaan vaarilla evakossa sitten pari päivää. Mut jospa saatais loppukesä olla rauhassa.

Tiipiille Onnea "pienestä" tytöstä. Kivalta kuulosti tuo synnytyskertomus. Seuraavaa nyyttiä voikin sitten lähteä synnyttämään rauhallisin mielin =)
 
Jaahas... pikaiseen taas ennen iltavuoron alkua... 14 pitäisi olla töissä =)

Jussina näillä näkymin tuo Eemelin kummitäti tulee tänne ja kattotaan sitten mitä tehdään... Varmaan mennään koko lössi mun kummitädille saunomaan ja grillaamaan ja josko kävis uimassakin, riippuen tietty mikä keli on silloin. Korkeasaarta mietittiin kanssa... jos se vaan on auki silloin...

Oltiin siellä mökillä lauantaina muumimaan jälkeen pikaiseen saunomassa ja Eemeli pelas siinä korttia toisen kummitätinsä kanssa. Sieltä tuli ihan selvästi "Hertta, pata, risti, ruutu" :heart: Ihana mies :D

Muumeja oli kiva käydä katsomassa, eemeli oli ihan innoissaan. Pitää kai sinne vielä loppukesästä mennä uudestaan... Silloin ei kyllä oteta rattaita vaan sellainen kärry ja syödään siellä grillimakkaraa ja ja ja....

Mutta nyt on pakko alkaa keräämään kamoja ja valmistautumaan... :wave:
 
Mä oon niin puhki :'( :'( niin raskaat kaks päivää tuon Peetun kanssa että ei jaksa.Mistään ei tuu mitään...Peetu huutaa,kiljuu,juoksee, karjuu, raapii, sylkee, pissas lattiallekkin, hyppii ja pomppii sängyillä, sohvilla, viskoo lelut ympäriinsä jnejne :kieh: mä oon niiiiiin väsynyt!!! Toi jätkä vetää musta kaikki mehut... mikää ei toimi eikä mikään tehoa.
olis kiva tehdä nuiden kanssa vaikka ja mitä mutta ei onnistu kun Peetu vesittää kaikki ja imee musta niin mehut että en ees jaksas... oon viimesen kaks tuntia vaan itkeny kun en tajua mikä tota vaivaa!! Miks helvetissä toi on tommonen?!!!.. alottaa aamulla ja lopettaa illalla kun nukahtaa...
 

Yhteistyössä