LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Dogtor, etkös siis tunnista mua kuvasta :D . Ei kai tuo ihme! Ja huono kuvakin mulla siinä, sellanen ite kädellä venytetty kuva, reissussa otettu, oon siinä aika sivussa koko kuvaa. Koitapa ettiä mua uudestaan? Olis kiva sielläkin jotain joskus turista :)

Piitulilla hienot mekot :p . Kaikkea säkin saat tehtyä!

Milla-Maria sentään innostui laivareissusta :whistle: . On täällä muuten aikas hiljasta...

Kiva päivä oli, sain monta pikkuhommaa tehtyä jne. Nyt pitää vielä 12 sydäntä kiinnitellä kransseihin. Teetä ja telkkaria :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Piitulilla hienot mekot :p . Kaikkea säkin saat tehtyä!

Tuo oli hyvä ja helppo ohje jonka Tuutilta kopsasin (tai siis se teki mulle kaavat), ja neuvoi mitä pitää tehdä.....

:D Joten kiitos Tuutille :hug:

Siinä sivussa tein naapurille pellillisen rahkapiirakkaakin, mutta jaksaahan tuota kun on 10 kg karkkia tuotu laivalta. :LOL:
 
Se Vicki Rosti esiintyy Baltic Princesillä 21.5.09.

Ja kyllä mä ainakin olisin lähdössä jos vaan porukka saataisiin kasaan......jos tuo päivä ei sovi voitaisiin katsoa joku muu sopiva ajankohta, mutta mielellään huhti tai toukokuulle koska silloin on vielä halvat hinnat. Hinnat nousee aina kesäksi......
 
mitä se tuommonen laivareissu suurinpiirtein maksas?
täältä on kyllä matkaa sinne,että kalleinta ois juna...mutta mutta,aina kannattaa suunnitella ja miettiä.
tiiä vaikka pääsiski,sattuspa silleen että miehellä ois työmatka niin pääsis samalla kyytillä ilmatteeksi

piituli
: tosi nätit mekot olit tytöille tehny!
ja eipä ollu lonkulla paljoa hintaa:)


meillä herättiiin taas 6n jälkeen mutta täytyy sanoa että en ollu enää niin väsynyt ku muina aamuina,sitä kai tottunu jo tähän.
ja nukkumaanki maltoin mennä 10ltä illalla.
pikku-mies nukahti 19.45 ja niin helpolla että :heart:
se oli kai niin väskä siitä yöstä ku möyri ja kieri.
nyt on ihan eri poikaa ku eilen,kunnon yöunien jälkeen B)

toinen pannullinen jo kahvia menossa,koira käytettiin ulkona ja samalla käytiin ihaihailemassa sitä traktoria :)

täytyy kai alkaa imuroimaan..

:wave:

 
Tuo matkanhintahan riippuu siitä ottaako jokainen omansa vaiko varataanko joku ryhmämatka.....Mutta luulen että halvinta on jokaisen kauempaa tulevan ottaa kuljetuksella matka ja treffattaisiin sitten terminaalissa taikka laivassa.Mutta yleensä se kait on jotakin 29-50euron luokkaa Täältä kuljetuksella (=edestakainen bussikuljetus)+matka.Kysykää oman paikkakunnan matkatoimistosta!!!! Mutta olisiko nyt kiinnostuneita tuommoiselle reissulle??????
 
:heart: :heart: :heart: ihanaa :heart: :heart: :heart:
saan tänään taas tuoksutella vanhan koiran pahaa hajua :D sellaista ihanaa pahaa :LOL: mun kaverin vanha bullmastiffi tulee meille hoitoon vähäks aikaa,mä jo täällä innolla ootan,muistuttaa nimittäin hirveesti emmaa :'( :heart:
 
Katselin tuossa hintoja Tallinkin omilta sivuilta, ja hinta per hlö olisi 4 hlön B hytissä 28,75 euroa. Mutta jokaisen matkakulut tulisi siihin päälle...Siis tuolloin 21.5.09.
Sorry katsoin tuon hinnan väärin se on siis yksin varattuna 33,80 ja ryhmänä jos on yli 10 ryhmässä 30,75/hlö. Tuolloin ko. ajankohtana

Se on muutes Seiskan Bileristeily :LOL: voitais päästä taas vaikka lehteen :LOL: :LOL: :LOL:
 
Kyllähän tuota risteilyä voisi harkita... Halvimmaksi tulee yleensä varata ryhmämatka suoraan tallinkin kautta (kun, että ottaa matkatoimistosta)... ja pyytää siihen tarvittava määrä junalippuja mukaan... Riittää, kun meitä lähtisi 10 mukaan, niin saa sen ryhmäalennuksen... ainakin muistaakseni...

Täällä pää täynnä räkää vielä.... Kuumetta on yhä edelleen :headwall: :headwall: ja eemelillä nousi eilen kuume :headwall: :headwall:
Mutta eiköhän tämä tästä... riittää, kun on lauantaiksi kunnossa. Silloin pitäisi mennä tekemään kasvohierontaa naisten virkistyspäivään... Jos siitä tienaisi muutaman euron ylimääräistä :D

Piitulilla hienoja mekkoja =)

Tuuti pystyisitkö pistämään vaikka sähköpostiin mullekin kaavan? Voisin tehdä kaverin pikku neidille noista jämäkankaista kanssa samantyylisen? Ois nimittäin aika paljon kaikenlaisia jämäkankaita, joista voisi mielellään päästä jo eroon... No voishan tuota tietty tehdä omaan varastoonkin yhden odottamaan, että josko se seuraava olis tyttö...

Perjantaina on seurantaultra ja sen jälkeen tiedetään miltä näyttää lääkkeiden kanssa tuo kierto. Onko endoa liikaa vai voisiko tehdä siirron mahdollisesti lähiaikoina vai mikä on tilanne.... Kannattaako lähteä edes yrittämään vai mitähän tässä tehdään... Ei kyllä kovin hyvältä vaikuta, mutta ei nyt vielä luovuta ihan kokonaan toivosta. Jospa nää hormoonit olis kuitenkin auttaneet jossain määrin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Se on muutes Seiskan Bileristeily :LOL: voitais päästä taas vaikka lehteen :LOL: :LOL: :LOL:

:LOL:
Tuossa vaan kyselin niin tuolle risteilylle ei ole enää kuin A luokan paikkoja ja ne maksaa 78 euroa että silleen......Mutta....kysyin hintoja 23.-24.5 lähdölle ja hinta olisi jos 9 lähtijää (yksittäispuolella) B 4 28,75/hlö ja A 4 38,75/hlö. Ja jos 10 lähtijää (ryhmäpuolella) hinnat 57,50 hlö ja tuolla oli vain B2 hyttejä?????En kyllä tajunnut mutta ei kai tuo suuri vahinko ole....

Eli siis onko nyt halukkaita ja mahdollisuuksia lähteä tuolloin 23.-24.5.09 Baltic Princessille Tapaamiseen!!!!!Tarttis pikaiseen varata(viim. huomenna) tuo matka jos tahtoo lähteä........
 
Heipat :wave:


Vai että laivalle :LOL: Minähän koitin teitä houkutella joku aika sitten, van ei tainnu porukka innostua silloin...Nooh itsehän olen lähdössä silloin 16.5 Baltic princessille, ja aivan ilmaiseksi :) saan jopa syödä ja juoda ilmaiseksi niin paljon kuin jaksaa, ja kaikenlisäksi hienon hytin ja VIP-kohtelua :LOL: Aijjai...mahtaapi tulla mukavaa!

Mukavaa tulee varmasti teilläkin, jos päätätte lähteä, en epäile hetkeäkään :LOL:

Poitsulle on tullu mukavia uusia vinkeitä, satuttiin laittamaan sille muumit nauhalle tässä yhtenä päivänä (ei oo ollu oikein kiinnostunu vielä lastenohjelmista) , nyt on ihan koukussa ja vähän väliä kantaa kaukosäädintä ja sanoo selvästi että: laitetaan muumipappa :LOL:
Sit käsienpesu on kiva juttu, ja saippuaa pyytää: pamppota pamppota (shampoota sanovinaan)
Yks päivä katseli ulos ikkunasta ja sanoi: ei oo nilla-autoja (linja-autoja)
Tietokoneella pyytää: katotaan vellaleita (ferrareita katsonu isänsä kanssa)

On se niin ihana kun tulee nuita uusia juttuja, ja voipi "keskustella", mutta oon huomannu kyllä että tulee pidettyä toista paljon ikäistään vanhempana välillä...se on kyllä sääli, kun pienihän se vielä on. Minu vauva :heart:

Millaisia välikausipukuja teillä on? Laittakaa kuvia muutkin, Dogtorin simpan asusteet pisti kuolan valumaan täälläkin, täällä myös kaikki limen vihreet jutut on kova sana.. ite ostin käytettynä reiman vihreän haalarin, hakusessa oisi vielä housu-takki yhistelmä, huutiksesta oon katellu mutta järkkyhintoja käytetyistä, mutta sellaset vedenpitävät housut oisi saatava, vaikka onhan nuo kuriksetkin olemassa. Mulla on ollu aikomuksena laitella kuvia jo pitkään tänne (varmaan vuoden :LOL: ) mutta en oo saanu aikaiseksi...

Dogtorille piti kehua vielä, että mullapa on keittiössä limenvihreä vedenkeitin ja samanvärinen voileipägrilli, niin ja kahvikupit =) Se on tuo Oriflame, kun nakkelee nuita lahjuksia jatkuvasti, ja kaikki on tietysti sitä väriä kun ite firmakin.
Jo ihan senkin takia kantsii liittyä :LOL:

Tosi ihana ilma näyttäis olevan ulkona, mutta laiskana äitinä en yksinkertaisesti jaksanut viedä tänään lastani ulos...hyi minua. Pitää järjestää kolmet kutsut viikon sisään niin kiirettä piisaa. Sitä minäkin jaksan aina ihmetellä, että kuin te useamman lapsen äidit saatte aina noin paljon aikaan...ommella ja tehä kaikkee. Mulla se on kyllä niin, että jos jotain ylimääräistä teen, niin se on jostain muusta pois. Esim.nyt pitäisi siivota, mutta jääköön se nyt, kun on tätä muuta tärkeetä hommaa tässä :LOL:

Minä luen teidän jutut ihan aina ja joka päivä, mutta harmittavan harvoin tulee alettua kirjottaa mitään. Mielessäni aina toivottelen kaikkee...

Jos kahvit keittäis ja alkais alusta miettiä suunnitelmaa...poitsu ollu jo puoli tuntia sängyssä ja vielä laulelee...
 
Mä en kykene maksaan reissua, vaikka mieli kovasti tekiskin Tallinnaan. Vaikka matka olis ilmanen, niin rahaa saa laivalla/maissa kuluun kuitenkin ja rahatta on kurja matkata.
Sitten, kun työelämässä taas, niin lähden viivana mukaan!!
Mullahan kävi ohrasesti KELAN kanssa, tein 4 iltaa (3h-6h/ilta) töitä ja nyt maksan 2 kuukauden hoitolisät+seuraavat jää pois... eli 150? vähemmän rahaa tulossa/kuukausi, joten pulassa ollaan. Mun on pakko mennä töihin ja ajatus saa mut ahdistuun kovasti.. täällä kun tuo hoitopaikka on kivenalla..
Mutta pojat on ruokittava ja laskut maksettava ja siihen ei ukon tili riitä. :'(

Meillä oli Eerolla taas molemmat korvat tulehtuneet, jopas olikin muutaman kuukauden terve jakso. Kai se kierre taas alkaa.

Masentaa kyllä tää rahatilanne, miten ihmeessä muut pärjää ja tekee Thaimaan-reissuja...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
piituli eiks tuolla ollu just löydetty joku kuollu,vai oliko peräti 2?huij..mä en osaa sanoo mitään vielä..

äitivaan mä pistän paremmaks,meil on limen värinen sohva :p
dogtor joo oli siellä kuollu just kaksi ihmistä, ja me mentiin sinne isännän kanssa heti seuraavana päivänä...ja elossa ollaan. Eiköhän nuokin olleet humalassa enemmän ja vähemmän, jos on tolkku mukana niin ei tapahdu mitään kauhean vakavaa......(tai siis näin mä ainakin luulen että siellä on tapahtunut).

Ja mukavaa siellä oli vaikka ei ryypännytkään, pari siideriä join illan aikana ja pari kotiinpäin tullessa.
 
tin
jei, me ollaan menos viking xpressillä luokkakamujen kans nyt huhtikuun lopus tallinnaan. näin pian uus reissu ei onnaa mutta syssymmällä kyllä:D
mulle saa lähettää facebookis lisää kaveriehdotuksia lokamammoista;)
haisoo sonta :x
 
tin
äitivaan: täs olis meidän välikausiasuja. ikävä kyllä oon joutunu ostaan käytettynä, köyhä opiskelija:D


http://www.aijaa.com/v.php?i=3873836.jpg
Lassietecin 2-osainen asu 92cm. Kirpparilta 8e;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3873857.jpg
Hattuja reiman tehtaanmyymälästä, pari on vielä kaapin pohjalla. Oon karsee hattufani;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=3873865.jpg
Ristomatti Ratian fleecehaalari

http://www.aijaa.com/v.php?i=3873875.jpg
Ja kaverilta ostin(10e) melkei käyttämätön Lassietec 86cm. Kamera vähä vääristää väriä, tai aurinko siis.

Kengät jäi pois kuvasta mutta ne on uudet, semmoset ruskeet lenkkarit. Ja kumpparit on hakuses... Onks ne lämminvuorisaappaat huonot? Tietty keskikesällä on mutta....
 
Hmm...miekin lisäsin rontin ehkä? Tai siis lisäsin dogtorin ehdottaman kaverin naamakirjaan.Olikohan se rontti oikea? ;)

Mie oon tykääny lämminvuorisaappaista, kesähelteellähän ne on kuumat mut en usko et ohuen sukan kans hirveen kuumat kesälläkään..ellei ole kuumakalle. välikausihaalari neidillä on jonathanin oranssi puku. Vähän vaihtelua punaiseen. Laittelen kuvia jahka ehdin.
 
tin ei taida olla mulla fb:ssä kaverina?

tuo laivareissu ois kyllä mahtava ja teitä ois niiiin kiva nähä että!
mut minä kyllä uskalla vielä luvata,rahan takia ainoastaan...
hemmetin lamat ja lomautusuhkat:headwall:
mitä te muut meinaatte?

voittas lotossa nii maksas kaikille reissun:D

otin päikkärit poikasen kanssa,nyt ootellaan isäntää töistä.
ei keretä jyskiin,harmi.
siellä ois halvalla pimennysverhoja ja pakko saada,ei näy lika niin selvästi :whistle: :LOL:

ookke mutta pakko mennä :wave:
 

Yhteistyössä