LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mulla bookissa ... ilmeisesti Hipkukka(?)
Mie en vielä ole FB:n rekisteröitynyt :D Olen vielä onnistunut välttelemään...


Katjanna http://www.meriteijo.fi/kauppa2.html Täältä löytyy myös käytettyjä laskettelukamppeita. Myyvät nyt näköjään alennuksella.
 
Keiju07
Hipkukan alkioille onnea matkaan! Ei kannata ihan vielä menettää toivoaan, meille siirrettiin aikoinaan yksi huonolaatuinen ja huonosti jakaantumaan lähtenyt (muuta ei ollut saldona), ja tuloksena oli kuitenkin yksi kympin tyttö!

Laivareissut jää väliin mahan kanssa, mutta täytyy sanoa, että en oo muutenkaan laivaihmisiä, kun tulen todella todella helposti merisairaaksi. Vältän laivoja nykyään... pikasliipparilla Tallinnaan vielä voin mennä, mutta siinä se just just onkin. Toivottavasti saatte porukan kasaan: teillä on varmasti hauskaa!

LS:n selostusta nettitilauksista lukiessani mietin, että pystytkö lähettämään asiakkaille ennakkolaskun? Silloinhan tavaraa ei tarvitsisi postittaa ennen kuin raha näkyy tilillä ja maksuhäiriöisetkin pääsisivät ostamaan, jos heillä ei ole tiettyjä verkkopankkeja tai luottokorttia tai mitkä systeemit sulla nyt toimiikaan. Itse törmään tilauksia tehdessäni usein siihen ongelmaan, että mulla on hieman erikoisemmat verkkopankit, joten niitä kautta ei pysty (poltin päreet esim. Nordeaan ja vaihdoin pois) ja aina ei viittis luotolla tilailla (ei tuon miekkosen tarvitse ihan kaikkia mun menoja tietää ;) ), joten ennakkolasku on varsin kätevä.

Mä kuolaan myös noita uusia keväthaalareita, mutta kun meillä on ihan toimiva vanha ja kulunut 86 cm:n punasininen reimatec, niin enpä osta uutta... ja kun on nuo uudet kuravaatteetkin, niin turhaahan se olisi... mut saahan sitä ihailla muiden hankintoja. Mun tekis kovasti myös mieli myydä pois osa Vienan vaatteista, mutta vielä ei kannata, kun ei tiedetä tulevan vauvan sukupuolta. Jos sieltä poika tulla tupsahtaa, niin käyn heti varaamassa tuosta vierestä kirpparipöydän... huutonettiin en jaksa kuvailla kamoja...

Aivan vetämätön olo, flunssa pahenee ja kärsin jonkinasteisesta levottomien jalkojen ongelmasta... mulla on tuota muutenkin (itse diagnisoituna), mutta nyt etenkin... lueskelinkin juuri, että sekä viimonen raskauskolmannes että raudanpuute pahentavat ongelmaa... inhottavaa, kun ei saa iltaisin unta, kun jalat elää omaa elämäänsä ja päivisin on vaikea olla paikoillaan, koko ajan pitäisi asentoa vaihtaa työtuolissa... kokoukset on tuskaa...
 
keiju kyllähän tuo kone niitä ennakkoja lähettelee halukkaille... mutta ongelmana on vain se, että ne kellä ei yleensä ole varaa tai on maksuhäiriöitä, eivät suostu maksamaan ennakolla... eli pääasiallisesti ovat huijausmielessä tekemässä tilauksia. Jättäisivät sitten kuitenkin laskunsa maksamatta. Tähän mennessä olis maaliskuun myynti ollut yli 500 euroa, mutta kun eivät suostu maksamaan muulla kuin laskulla. Eli eivät luultavasti olisivat maksaneet tilauksiaan kuitenkaan....
 
Huomenta! =)

Facebookiin on mullekin tullut kaverikutsuja ja osan tunnistinkin :) Yhtä tässä mietin että kuka lie..? :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Risteilylle en halaja. Muutenkin niin vähän noita vkl vapaita töistä.

V-O: Taisi kirjoitella siitä että miten muilla on rahaa matkustella? Siis meidän Thaimaan matka peruuntui miehen työttömyyden takia ja myös siksi että lopulta kävi myös niin ettei oikeen matkaseuran kanssa tullut pidettyä yhteyttä, enkä mä edes lopulta olisi halunnut lähteä niin pitkälle niin pitkäksi aikaa heidän kanssaan. Ja mies sitten sai uuden duunin, niin ei olis voinut todellakaan lähteä heti ensimmäisen kuukauden jälkeen lomalle pariksi viikoksi! :whistle: Meillä oli rahaa säästetty ja suuri osa matkarahoista olisi ollut veronpalautuksia, joten sillä meillä olisi ollut varaa jos mies olisi ollut kokoajan töissä.
Meille oli kuitenkin tärkeempää elää normaalia elämää että voi ostaa kaupasta ihan normisti sitä ruokaa mitä haluaa ja tarvittavia vaatteita ym mitä nyt tarviikaan lapsille ja itselleen. Sekä se että saatiin kunnon joulu pidettyä. Musta olis ollut hirveää että oltaisiin syöty kaurapuuroa aamusta iltaan, vain sen takia että päästään matkalle. Säästörahoilla sitten maksettiin myös lainan lyhennyksiä, kun mies oli työtön ja muita laskuja. Joten työttömyys ei vaikuttanut kovin meidän normaaliin elämään. Seuraava matka sitten joskus hamassa tulevassa säästetään hartaasti ja pitkään :D Maksetuilla thaimaan varausmaksuilla mennään kesällä yhdessä Budapestiin 4vrk:n matkalle, joka on huomattavasti halvempi =)

Eipä tänne kummempia, marakatti on edelleen mahdoton oma itsensä :)

Muoks...muisti palaa taas pätkittäin :ashamed: :LOL: Eli siis tuon juttuni pointti oli se että meillä ei todellakaan ollut varaa lähteä minnekään matkalle, vaikka niin kuviteltiin alkuun :)

Ja vielä vauvaliimaa ja supertarrasukat hipkukan vauvojen aluille!! :heart: :heart:
Toivottavsti onnistuu!! :heart: :heart:

Alkaa taas tää meikäläisen aivotoiminta hidastua.. :D
 
Mä olen se E H :whistle: jos joku miettii :D

Muutaman kaveriehdotuksen minäkin olen saanut joista ei ole hajuakaan :ashamed: esim T K ja S L :ashamed:

Mä tässä koitan kurkkukipuisena ja pikku flunssasena vääntää töitä, aamulla oli niin kipee kurkku että suun aukaseminen sattu, mutta kun sai vähän liikettä kurkkuun, niin pystyy olemaan, vicksiä kun kokoajan imeskelee niin tulee äänikin vähän paremmin, pitää vaan toivoa ettei puhelin kauheesti soi tänään.

Onko kellään iskun möhkö sarjan jatkettavaa sänkyä?? meinasin vähän joskos sen sitten kuitenkin ostais. Tosin pitää eka nähdä livenä, kaippa siihenkin saa lisälaidan? no onneks iskuun on tästä töistä melko lyhyt matka niin voin vaik töitten jälkeen mennä vilkaseen.

Kiva kun on palstallekkin tullu vähän elämää :D

Kevätkuteista piti, meillä roikkuu henkarissa viimekesänä jo käytössä ollu 80cm jonathan (mahtunee ehkä alkukeväästä), sitten on Lassien supratehc 86cm (melko ruma minusta :ashamed: joten on sitten ihan vaan piha haalari) sitten on 86 cm name-it kevät takki jonka kanssa meinasin ostaa jonathanin housut ja kait sitä pitäs hankkia se 86cm jonathan haalarikin. :D että riittää sitten vaatetta :whistle: verkkaritkin on sitten tietty ostettava, kun on liian lämmin vk puvulle, mutta liian kylmä ilman takkia :D

Hipkukalle ihan hirmusesti tsemppiä alkioiden kanssa!!!
 

Yhteistyössä