~LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 30~

Kiitos illanviettotoivotuksista, kivaa oli ja Manic Street Preachers oli mahtava!:D Vaan huh huh, rankkaa, kun oot kotona viideltä ja yhdeksältä nouset kun et saa enää unta |O Nukkua kyllä olisin saanut mutta ei! Argh, sitä se jägeribatteri teettää :whistle: No mut nyt painun koisimaan, mies lähti vuorostaan hippaamaan, meillä oli sit tällainen viikonloppu tällä kertaa :D No mukaviahan nämä.

Minttu oli herännyt viime yönä vain yhdesti vaatimaan maitoa ja silloin oli sitä saanut. Jebajee :)
 
Oliskin ollut kiva nähdä Yksäiti huomenna :) , vaan autossa on tosiaan kuuma ja varmaan puistossa myös. Vaan eiköhän puiden alta löydy varjopaikkoja ja aina välillä käydään sitten lähempänä lavaa. Mukaan kasa herkkuja :) .

Tänään oli tosiaan lämmin päivä, mutta musta varjossa jaksoi ihan hyvin, omenapuitten alla oltiin ja köllittiin ja aina välillä kävin jotain puskaa siistimässä. Neiti oli eka kertaa uimarannallakin, harmi kun ei ollut kameraa mukana. Nappasin housut ja vaipan pois (en tyhmä tajunnut ottaa uikkareita) ja hetihän tuo järveen konttasi :heart: ja viihtyi niin että! Kyllä virkistää tuo uiminen :) . Ihanaa, kun nyt on luvattu, että hyvät kelit jatkuu. On se vaan ihanaa, kun on kunnon kesä, edes sitten tässä vaiheessa kesää. Esikoisen näin tänään eka kertaa oikein uivan pätkän matkaa ihan ite, hiukanko hihkuin innosta.

Tilda, etkös voi pojan kanssa johonkin nurtsille mennä? Eikä se mitään kai haittaa, jos hiukan jotain maistelee :whistle:

Heidistä oli mukava kuulla ja Tuutia oon miettinyt pitkin iltaa. "maailman laidalla..." ai että, en sitten karannut Kotkaan B) . Olin vaan tuossa omalla terassilla lukemassa :LOL: ja söin jätskiä ja maissilastuja. Nyt on vähän ähky olo, mutta itteeni lohduttelin, että kyllä se kaljakin lihottais :kieh:
 
Täällä meidän palstalla kun on niin hiljaista, kävin kerrankin hiukan muitakin juttuja lukemassa ja :'( :'( :'( heinäkuisissa yhdellä perheellä vauva kuollut samana päivänä kuin syntyi, :'( tulipa hirveä olo. Miten sitä ikinä kestäis...

Sitten toinen juttu kun tuolla lokamassuissa oli sellanen nimimerkki kuin Miikkis (meniköhän nyt niin), hällä oli 3 km takana... Jotenkin vaan tutulta kuulosti tuo nimimerkki, oliko meissä aikanaan Miikkis, jolla meni kesken?
 
rontti on sama miikkis!!

jep..mut täälä sit ollaan vaik en oo tänne pahemmin kirjotellukkaan :)
tänään oli kyl kuuma..huh huh...liian kuuma..saa ollalämmin mut ei näin kuuma....

sit puhuuko teijen muksut jo ihan oikeesti :eek: :eek:
meillä sanotaan vaan ksssiksssi...joten ei tiedetä et tarkottaakokissaa vai iskää :LOL: :LOL: koska sanoo ton vaan iskän tai kissan läsnäollessa....
mut emmaki menee jo 2vkon päästä kouluun...apua...miten se kesä meni jo......kamalaa...
 
henkka pikaseen piti tuota kommentoida, että meilläkin tulee niin selvästi ja sujuvasti sana äiti varsinkin =) ja niin sopiviin kohtiin sanookin, itsekkin eka ajattelin että jotain sattumaa tuo, mutta totta se on. Ja on ihana kuulla kun sanotaan se äiti :heart: Kovasti matkii ja yrittää muitakin sanoja sanoa. Kun laittamassa esim. jotain kiellettyä suuhun ja Eemilille sanoo, että "äh-hää" ja puistaa päätä oikein inhottava ilme naamalla (että pahaa tms. tarkoittaa siis), itsekkin niinku samalla lailla sanoo ja murahtaa :LOL:

Ja tanssijalkaan meillä ottaa musiikki. Istualleen alkaa hytkyyn, kun laittaa musiikkia tai seistessäkin alkaa hytkymään :LOL: Ihanan näköistä. Saa nähdä milloin aletaan kävellä, ei varmaankaan hirveän kauaa mene! Jos veikkaisin niin ehkä jo pikkusisaren syntymän aikoihin.. Nytkin kovasti on yrittänyt seistä ilman tukea jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Täällä meidän palstalla kun on niin hiljaista, kävin kerrankin hiukan muitakin juttuja lukemassa ja :'( :'( :'( heinäkuisissa yhdellä perheellä vauva kuollut samana päivänä kuin syntyi, :'( tulipa hirveä olo. Miten sitä ikinä kestäis...

Sitten toinen juttu kun tuolla lokamassuissa oli sellanen nimimerkki kuin Miikkis (meniköhän nyt niin), hällä oli 3 km takana... Jotenkin vaan tutulta kuulosti tuo nimimerkki, oliko meissä aikanaan Miikkis, jolla meni kesken?
Tiedätkös, että mullakin tuntui tuo nimimerkki niin tutulle kun sen kirjoitit
:/ Aikanaan aloin eka kirjoitella vauvakuume puolella ensin, olisikohan ollu jo siellä? Sit sieltä kuume puolelta siirryin lokamasuihin ja sitte lokavauvoihin =) Mutta tuo Miikkis on kyllä tuttu nimi..

Hui kauhee tuo, kun kuollut vauva heinäkuisissa :'( Mulla siskolla olisi nyt reilut 14v poika, hän kuoli vajaan viikon ikäisenä :'( Oli se kauheaa aikaa... raskaus oli menny ihan hyvin, yhtäkkiä vaan tuli raskausmyrkytys ja jouduttiin hätäsektio tekeen. Mutta sen vuoksi olisi nyt selvinnyt, tuli muita juttuja, synnynnäisiä sellaisia. Heillä nykyään kuitenkin 2 tervettä lasta.
 
Meillä Eemi osaa sanoa "äittää", mutta se sana tulee aika harvakseltaan, ei edes päivittäin , sitten hokee "ampuu", se on lamppu:)
Kun tekee jotain "pahaa" huutaa "älä älä älä.."ja komentaa sillätavoin myös meitä muita:)
Ja nyt eilen oppi että kun sisko ja veli leikkii piiloa hänen kanssaan ja huutaa pöö, vastaa eemi että " pöö.."
Mutta nämä on sellaisia että kun vaikka mummilleen koitin näyttää että sano Eemi lamppu, niin toinen vain toljotti minua haavi auki..mumminsa varmaan ajattelin että minä vain kuvittelen..

Tänään testailin ja kysyin että missä on lamppu, missä on kello, missä isi, Ida, Eetu..ja kaikki nämä osasi näyttää. Ja aina antoi itselleen aplodit päälle..itseriittoinen kaveri :LOL:
 
Huomenta kaikille! Mà taas tààllà teità piinaan ;)

Kauhea juttu tuo vauvan menettàminen :( Ei halua ajatellakaan asiaa... :/

Henkka81 Kyllà tuo meidàn neiti jo "puhuu".. Aloitti muutama viikko sitten sanoilla àtà ja vauva ja siità se sitten làhti. Nykyààn tulee ihan puhtaastikin jo àiti. Lisàà sanoja tuntuu oppivan kovaa vauhtia ja lauseinakin tulee esim. hyvà vauva tai àitin vauva / àitin tyttò.. Mutta on tuo ipana jo niin "pikku-aikuinen", auttaa jo omalta osaltaan siivoamisessakin.. Yhtenà pàivànà sai tyhjàttyà vaatekorista bodyn ja vei sen sitten vaatekaappiin makuuhuoneeseen :D:D Toisena pàivànà nàki kuinka kuivasin lattialle kaatuneen mehun paperilla.. Noh, hàn sitten haki lehden palan kanssa ja rupesi hinkkaamaan sillà lattiaa ihan niin kuin àiti! :D:D:D Ihana lapsi :heart:

Kaikki on vissiin omilla teillààn nauttimassa kesàstà.. Mà tàssà ryypiskelen kahvia ja odottelen neidin herààmistà, sitten olisi tarkoitus ruveta maalaamaan lelu arkkua, jonka eilen ostin :) Olen edelleen siis sisutuskàrpàsen pureman uhri... :D Pitànee mennà.. Taas tuli omaa napaa niin ettà.. Sori, mutta ei millààn viitsi ruveta lukemaan kaikkia juttuja joita olette tànne kirjoittaneet :ashamed:
 
Meillä ei vielä muuta puhuta, kuin tavuja ja sitten tuo äiti :heart: , se tulee välillä minusta ihan jo minulle osoitettuna, mutta sitten välillä sitä hoetaan ihan vain muuten vaan. Meillä ei vielä taputeta, heiluteta eikä osoitella... Niitä neuvolan tätikin kyseli, mutta ei vielä. Eipä tosin olla reenattukaan :ashamed: .

Millin takkamaalauksia piti kehua jo eilen :) . Ainakin minun makuun on enemmän valkoisena ja varmaan toi valoisuutta mukavasti. Tuollaista hommaa jaksat kesähelteellä...

Meillä herättiin tänään kuudelta, tunti kyllä sängyssä pyörittiin ja nyt on typy unilla, minä pakannut piknik kamoja ja kukkapenkissäkin ehtinyt jo kitkeä :whistle: . Täytyypä mennä jatkamaan, mukavan "viileää" vielä ja jotenkin sellanen aamurauha olevinaan vielä.
 
Ei meilläkään vielä puhuta. Vokaaleja laulaa ja ätäättäätää ja muuta jokeltelua kyllä harrastaa. Välillä 'keskustellaan' kyllä. Sillain ärisemällä :D Poika ärähtää eka ja mie sitten matkin samalla tavalla. Hauskaa on jäpikästä ja jatkaa välillä pitkäänkin erilaisia ärinäitä ja murahtelua, joita äiti kiltisti toistaa. mitähän naapurit ajattella, jos sattuu kuulemaan, kun ollaan terassilla :LOL:

Nyt on oppinut ilmaisemaan myös mielialojaan. On ihan oma nenänyrpistys ja ärähdys sitä varten, jos asiat ei suju niinkuin hän haluisi. Jos on esim. vaunuissa ja haluaisi nousta seisomaan. Jonkin aikaa yrittää ja sitten ilmoittaa, että ottaa päähän ja ärsyttää, kun ei valjaiden takia onnistu.
Koiraakin tuo jo komentelee. Jos koira kävelee ohi niin, että tönäisee, makaa edessä tms niin poika huutaa hyvinkin kiukkuisena 'ääähk'. Ja huitoo käsillään koiraa kauemmas. Samalla tavalla tekee, jos koira tulee häiritsemään pojan leikkejä.

Ei tuolla kiire puhumaan ole. Vaikka kyllä mie kovasti niitä ekoja sanoja odotan. Miun siskolla oli aikoinaan viivästynyt puheentuottaminen. Alkoi kunnolla ja ymmärrettävästi puhumaan vasta viisi vuotiaana, aiemmin kyllä ymmärsi hyvin puhetta. Eli oppii nuo myöhemminkin. Joku vois tietysti huolestua, kun suvussa tuollaista on ollut, mutta minä en viitti. Vaikka sisko myöhään oppi puhumaan niin eipä tuota koulun alettua kukaan huomannut tai tiennyt. Eli kyllä sitä elämässä selviää, vaikka alussa keskittyisi enempi kuuntelemiseen. Ja onhan tässä vielä aikaa ennen kuin oikeasti tarvii alkaa huolestumaan puhumattomuudesta.

Poika on niin kamalan kova menemään ja touhuamaan itsenäisesti, ettei vielä ole keksinyt puhumisen ihmeellistä maailmaa. Toivottavasti tulee puhumisen suhteen isäänsä. Mie olen vähän semmoinen omituinen höpöttäjä, joka puhua pulputtaa vaikkei aina olis edes aiheellista aihetta :snotty:
 
Heissuli vei :D

Miä mitään Suurlähettiläitä nähnyt :/ Ootettiin kotona taksia tunti ja kuulemma olivat jo esiintyneet kun Kotkaan päästiin :headwall: No Bonnie nähtiin ja Menneisyyden vangit. Meno oli mahtava ja tunnelma tiivis. Mul on jalat vaan pashana. Vaikka vanhat kengät olikin niin molempien pikkuvarpaiden alla ISOT vesikellot ja kantapäät ruvella |O Kävelinkin loppujen lopuksi taksiasemalle kengät kainalossa väistellen oksennusta, pissiä ja lasinsiruja :D

Kotona oltiin 3.15 ja nukkumassa jo ennen 4. Kampesin itteni pystyyn jo peräti ennen klo 9. Pikkusen heikotti mut aika nopeest alkoi helpottamaan :D Ihme ettei huonompaa oloa tullut. Tässähän uskaltaa jopa lähteä uudestaankin viihteelle :whistle:

Nyt kampeen itteni vaakatasoon huilaamaan kun Kipsutinkin nukkuu
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Heissuli vei :D

Miä mitään Suurlähettiläitä nähnyt :/ Ootettiin kotona taksia tunti ja kuulemma olivat jo esiintyneet kun Kotkaan päästiin :headwall: No Bonnie nähtiin ja Menneisyyden vangit. Meno oli mahtava ja tunnelma tiivis. Mul on jalat vaan pashana. Vaikka vanhat kengät olikin niin molempien pikkuvarpaiden alla ISOT vesikellot ja kantapäät ruvella |O Kävelinkin loppujen lopuksi taksiasemalle kengät kainalossa väistellen oksennusta, pissiä ja lasinsiruja :D

Kotona oltiin 3.15 ja nukkumassa jo ennen 4. Kampesin itteni pystyyn jo peräti ennen klo 9. Pikkusen heikotti mut aika nopeest alkoi helpottamaan :D Ihme ettei huonompaa oloa tullut. Tässähän uskaltaa jopa lähteä uudestaankin viihteelle :whistle:

Nyt kampeen itteni vaakatasoon huilaamaan kun Kipsutinkin nukkuu
=)
Mikäli ymmärsin oikein siskoani se Bonnie oli edellis päivänä täällä Torniossa

=) Pitkät hällä matkat keikoille. Torniossa on ollut sellainen Twin City festival, yhteistyössä Haaparannan kanssa. Olis ollut kyllä itelläkin niin kiva käydä siellä katselemassa, varmaan vähän samantyyppinen juttu kuin ne päivät Kotkassa. Mutta taitaa jäädä mulla toiseen kertaan, tämän mahan kanssa ei viitsi sinne tönittäväksi mennä..

Ja mukavasti taas ukkelin kanssa otettiin yhteen... tässä jo alkanut miettimään tuleeko tästä edes mitään enään :/ Kaikki alkoi siitä, kun minä halusin lähteä käymään asioilla kaupungilla ja ajattelin samalla käydä ruokakaupassa. Hällä oli kuulema ollut omiakin menoja ja olin ollut liian kauan reissussa :eek: Hitto hyvä jos olen kerta viikkoa päässyt ulos tästä mökistä, niin kehtaakin :kieh: Ja kaiken huipuksi vielä anopinkin otin mukaan, meni siinäkin aikaa... Joo ja kohta mulla tässä toinenkin vauva, vielä paremmin pääsen.. alkanut tuntumaan jo aika toivottomalle tämä.
 
Tytteli; :hug: toivottavasti asiat nyt järjestyy kuitenkin sille mallille ettei tarvitse eriteille lähteä :hug: Tiedän tuon tunteen kun tuntuu siltä että seinät kaatuu niskaan ja sen hetken kun pääsee niin toinen on heti ilkeä.

Mulla onkin nyt sitten kivempaa kerrottavaa. Minä pääsin eilen eka kerran terassille ja sieltä mentiin vielä paikalliseen ravintolaan =)
Kotona olin vasta kolmen jälkeen. Eikä ole edes krapulaa. Kyllä minä olinkin jo odottanut tuota hetkeä kun pääsen rauhassa iltaa istumaan


Nyt kun meillä ei ole enää yötissittelyt kuvioissa niin meikäläisen elämä helpotti kummasti ja mikä ihaninta, mun mies laittaa pojan nukkumaan joka ilta. =) Kokeiltiin muutaman kerran että minä olisin laittanut, mutta ei siitä mitään tullut. Apinanpoika sai aivan kauhean itkupotkuraivo kohtauksen. Sovittiin nyt sitten tälläinen järjestely siksi aikaa että toinen tottuu kunnolla siihen ettei iltaisin eikä öisin kuulu enää tissi kuvioihin.

Minä leivoin äsken mansikka-marenki kakun. Tuota oli kehuttu me naiset lehdessä ja oli ihan pakko kokeilla. On meille kyllä tulossa mummu ja pappa kylään joten onpahan sitten mitä tarjota ja saavat antaa kommentteja onko oikeasti niin hyvä mitä kehuttiin.

Millillä, tosi hieno takka.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tytteli; :hug: toivottavasti asiat nyt järjestyy kuitenkin sille mallille ettei tarvitse eriteille lähteä :hug: Tiedän tuon tunteen kun tuntuu siltä että seinät kaatuu niskaan ja sen hetken kun pääsee niin toinen on heti ilkeä.
Niinpä

:( Aina itse mulle sanonut, että menen käymään jossain tms. ja sitten kun saan täältä lähdettyä, mulle tulee heti huono omatunto tuollaisesta. Enkä todellakaan ollut missään väärillä teillä, ensin piipahdin nopeesti lastentarvikkeessa, jossa näin yhden hyvän tuttavan, jota en ole nähnyt moneen moneen vuoteen (asuu nykyisin Ruotsissa). Oli käymässä kotikonnuilla ja tottakai minä sanan parin vaihdoin hänen kanssaan =) Hänkin odotti vauvaa, esikoistaan jolla la lokakuussa.

Sitte minun isä soitti, että oli kuullut mieheltäni, että olen Kemissä käymässä. Isä oli ollut sairaalassa ja pääsi silloin kotiin ja tarvitsi kyytiä. Tottakai hain hänet kyytiin myös ja vein kotiin. Ensin piti hakea miehen poika kyytiin kotoa ja hakea se mummokin ja välissä vein sen papankin kotiin... sitte menin ruokakauppaan. Ja meni sielläkin niin joku hetki, kärryllinen kun ruokaa oli matkassa kun tulin kotiin.

Olin jotenkin niin hyvällä mielellä, kun palasin kotiin, otin mummonkin käymään meillä Eemiliä katsomassa ja sanoin että jompi kumpi meistä sitten heittää kotiinsa. Hyvä mieli loppui melkein siltä seisomalta kun pääsin kotiin :'( sain kuulla taas koppaa ja lautaa. Siinä hössäkässä minun siskokin soitti, että he grillaa illalla, että tultaisiinko mekin käymään heillä syömässä. Ja tuo ukko kehtasi sanoa, että hän ei lähde, kotonakin on ruokaa :snotty: :kieh: :headwall: mulla ihan hävetti... oli jotenkin minusta niin epäkohteliasta että.. Noh niin siinä kävi, että minä lähdin lasten kanssa ja ukko oli kuulemma nyt "kaupassa" missä lie. En minä voinut noita isompiakaan kotiin nyt jättää, nälkä heilläkin oli. Mutta sieppas, että jätti nekin tänne ja itse häipyy "tuulettelemaan". En minä periaatteessa heistä vastuussa ole. Ukko ei vastaa puhelimeen yms.

Mulla kuulkaas alkoi niin tympimään eilen, että se on enää niin ihan pienestä kiinni, että kytkin nousee :kieh:

Hitto ukko mua 10v vanhempi melkein ja koskaan mulla ei ennen ole ollut noin "vanhaa" miestä ja lapsellisin kuin mikä :eek: Kyllä ukon äitikin katto huuli pyöreenä poikaansa. Hällekkin jotakin päkätti ja häipy. No minä sitte Eemilin kanssa vein mummelin kotiin. Ajattelin ja toivoin vaan ettei nuku vielä autoon, kun ei sitten nuku kunnolla päiväunia, pitäisi autolla pyöriä kylillä muuten tovi. Enhän minä tienny, ettei se ukko edes omaa äitiään voinut ottaa kyytiin :headwall: En tiedä mikä tuolla on... maananataina alkaa taas työt ja saas nähdä kuin pitkiä päiviä taas tehdään. Niin ja kaiken huippu oli, kun oli unohtanut antaa Eemilille välipalan! Siitäkin minä taisin mainita :snotty: Sanoi, ettei ole pyytänyt ruokaa... noh en minä tykkääkään siitä, että pitää kiljuva nälkä tulla ja meillä omat tietyt rytmit näissä päivissä ja homma toimii. Hitsit miten uskallan lähtee synnyttämään, jos ukko on noin hajamielinen |O
 
Minäkin kävin tuolla odotuspuolella heinäkuisissa :'( :'( ja itken täällä ihan että vedet vaan lentää silmistä... miten tuollaista voi tapahtua :'( Normisti siis olivat lähteneet synnyttämään ja lapsi eli 6 tuntia. Kaiketi vielä jostain hoitovirheestä kyse..

Mun murheet tuntuu nyt tosi pienille :'( :'(
 
Tytteli; mulle kävi yks kerta ihan samalla tavalla. Täällä valitin ensin jostain ihan tyhjänpäiväisestä pojan kitisemisestä tai ukosta, en nyt jaksa muistaa, mutta kuitenkin sitten eksyin johonkin odotuspuolella ja siellä oli jollain äitillä vauva kuollut. Oli aivan kamala tunne sen jälkeen ja omat murheet tuntui todellakin pieniltä. Vauvan kuolema on jotain niin kamalaa ettei sitä voi käsittää. :'( Mutta ei sitä aina väsyneenä vaan jaksa ajatella positiivisesti ja sekin on ihan suotavaa että välillä pitää vähän marmattaakin. ;)
 
heissan!

työpäivä takana :D ja kyllä mie viimeyönä näin painajaisia töihin menosta..ja sit tyty keikku klo 05 tänä aamuna miun kanssa täällä ylhäällä..no mies tuli klo 6 töistä,niin jäi sitten tytyn vvvvvvvvvc(=venlan terveiset) kanssa tähän valvomaan.ei ollu tainnu sit nukkuu ku vajaan 2h aamupäivästä kun tyty nukku..

nyt tyty kiukkuaa sylissä..joten taidan lähtee sille tekemää ilta pesut ja antamaan puurot ja painuu,sen kanssa pehkuihin.

niin tosta työhommasta vielä..jotenkin tuntu kivalta kun vastaava sairaanhoitaja sanoi että homma joutu,vaikka meitä oli mie ja sit yks toinen vasta opiskeleva lähihoitaja joka oli minuu ennen yhen päivän ollu..ja sit huippujuttu..siellä oli yks sairaanhoitaja jonka kanssa oltiin samassa vanhainkodissa töissä vuonna 90! :D en ollut häntä varmaan 15v nähny..kyllä se elo heittelee.

tuutilulla hyvä kun ei tullu rapsakkaa :D miulla se olis ens sunnuntaina jännitys..pystyykö sitä ees lauantaina mitään ottamaa..mie täällä intoilen et vejän perskännit..mutta sitten miun juomingit kuihtuu kuitenkin pariin kolmeen situkkaan :eek: :headwall:

niin ja pitää miunkin tuota ukkoo kehuu..oli täällä imuroinut ja tiskikonekkin oli tyhjä,kun mie tulin töistä tänään.

jep mut nyt on sellanen parku et mentävä on..

ja kiva kun heidikin kertoi kuulumisiaan.
 
Iltoja kaikille!

Täälä hiukan väsynyt mamma.. käytiin eilen tuossa parissa paikallisessa,en juonu kun muutaman kaljan joten ei huonoo olookaan tullut. 01.30 aikaan olin kotona,väsyttää nyt!!

Ei tuu tääläkään puhetta vielä,omaa höpinää kyllä senkin edestä. Pessi osaa taputtaa,heiluttaa heipat,käsi nousee ylös kun sanoo moi :D ja puhelimen laittaa korvalle kun sanoo haloo :D ja tuolla pikkumiehellä kyllä näyttäs tulevan aikamoinen oma tahto myös. Kun jotain kieltää (ymmärtää selvästi ei sanan) puree hampaita yhteen ja nyrkillä hakkaa maata,oikein sillain ä-ä-ä-ä-ä.... :LOL: Ihana... ja mä vaan alan aina nauraan kun on niin hassu.. ;)

Peetu kaatu tänään pihalla,tuli ensimmäistä kertaa kunnon verta vuotava haava polveen.Ei ollu siis mitenkään iso,sellasta asfaltti-ihottumaa. Mutta voi kun tuo poika oli surkeena :D
Ei voinu kävellä enään loppu iltana,koko ajan "ai,ai,ai,sattuu..." Mun äiti oli käymässä meillä niin Peetulle piti laittaa side jalkaan ja kaikkee.. :LOL: ihana!!! Ei oo ikinä ennen ollu tuollanen kyl,kaipas vissiin vähän hellyyttä ja hoitoa.

Jahas,jos menis lakkaan kynnet :wave:
 
Heidi :flower: :heart: ihanaa nimipäivää..
meidän poitsu onkin kaipaillut annikan kuulumisia ;) tässäpä pari tuoretta kuvaa morsian ehdokkaille :whistle:




poitsu osaa sanoa äiti,isi,äitin tyttö :LOL: (mistä lie oppinu) , auto ja oujee :D

onpas viikonloppu saanut mammat lähtemään viihteelle,ihanaa kun pääsee itsekukin välillä tuulettumaan :saint: itsekkin olin eilen naapurissa grillaamassa ja juotiin muutama siideri..ukkoki oli vähä aikaa siinä ja söi myös,itkuhälytin oli pojan luona ja meillä toinen..meillä kun ei oo välissä ku 1 asunto :D

tyttelille :hug: ja kovasti jaksuja..voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu..
niinukalla ollut mukava työpäivä :D

hipkukka meillä on just toistepäin että sanoja tulee jos jonkinmoista ja kommunikointi muutenkin on helppoa,ja meillä opittiin vasta torstaina ryömimään..on se hassua miten nämäkin asiat on yleensä näin että toinen oppii aikanaan liikkumaan,toinen kommunikoimaan/puhumaan =)
millillä kivan näköinen takka..

mä taidan hakea tässä välissä nenäsuihketta,ihan tukossa nenä jostain syystä :snotty:
 
niin ja meillä kans taputetaan,vilkutetaan,ja jos sanoo kuka tuli tai että joku on tulossa niin poika kurkkii ovelle päib..sekä jos kieltää tai sanoo EI niin johan tulee älämölöä takas,ei tykkää yhtään kun kielletään joku,no kukapa tykkäis :saint:
ja puhelimessa on puhunu isin ja joskus mummojen kanssa :LOL: ja hienosti istuiltaan jo menee itse maahan,ei tarvi enää vahtia sitä..ja melkein pääsee istumaan :D
ja pojan komento sana on öh! tuota se hokee jos komentaa..ja jos suututtaa niin huutaa äiti :LOL:
 
on muuten ollu hiljanen viikonloppu..onkos kukaan muu huomannu miten ahkeria helmet on kirjottamaan?ihan ku me aikoinaan..varmaan siinä iässä missä noikin,joskus 5-6kk vaiheilla tais olla ahkerinta kirjoitusta ja niinhän noillakin on suunnilleen :LOL:

*äitien puolen vuoden villitys* :LOL:
 
iltoja!
"puhumisesta": äittä tulee ihan selvästi(no tietysti :D ), jankkaan aina syönnin päälle kiitti kiitti niin nyt on pari kertaa tullu vastaukseksi tiitti :heart: , ja kovasti tapailee jo peppiä,on nääs tuon koirulin nimi!

ja meillä kans moikkaillaan toooodella ahkerasti :D ! isäntä sen opetti ja tosi nopeesti tarttu pojalle ja nyt nousee käsi tiuhaan! aamullakin pinniksestä painaa reunasuojan alas ja moikkaa :heart: ! hassu ipana :heart:

ihana viikonloppu takana; perjantaina käytiin ukon kans syömässä ravintolassa tulevan hääpäivän kunniaks, vedettiinkin semmonen menu ettei maha oo vieläkään laskenu :D ! ja tänään käytiin kotieläinpuistossa! ensiviikonlopun oonkin pojan kaa kahelleen kun ukot lähtee perinteiselle rallireissulle :| ......nooh,me tytöt lähetään sitte lauantaina baarikierrokselle,on kuski varattu ja kaikkee :D !! miestä tulee silti ikävä,ihan hölmöö näin monen vuoden jälkeen.......

mut nyt :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
on muuten ollu hiljanen viikonloppu..onkos kukaan muu huomannu miten ahkeria helmet on kirjottamaan?ihan ku me aikoinaan..varmaan siinä iässä missä noikin,joskus 5-6kk vaiheilla tais olla ahkerinta kirjoitusta ja niinhän noillakin on suunnilleen :LOL:
Meillä on tuo kirjottelu ollu yhtä ahkeraa odotuksen alusta asti...toivotaan ettei ihan heti lopahda ;) :whistle: :p

Jahve Helmistä :wave:
 
Tervehdys..

Tänne ei taaskaan mitään uutta :D
Tosin viime yö taasen meni persiilleen :kieh: en edes jaksanut laskea kuinka monesti heräiltiin.

Meillä tuossa yhteen aikaan "juteltiin"..äiti,tyttö,pappa ja mamma,mutta nyt ei hetkeen ole sanoja tullut ihan vaan jotain tavuja.
Lamppua kun moneen kertaan näyttää ja sanoo lamppu niin välillä tuntuu,että tyttö sanoo puh :D enpä sitten tiedä...

Missä milli?? :attn: kun ei mesekään koskaan auki :ashamed:
Täällä jo kovasti kaffe seuraa kaivataan :wave: niin ja takka oli hieno!

Oli mukava kuulla taas heidistä ja annikasta :)
 

Yhteistyössä