Lokakuun herhiläiset, viikko 35

Milli, ihana tuo sun ystäväs. Mutta jos niillä ei oo aiemmin kukaan ulkopuolinen ollu mukana juttelemassa niin voihan sillä olla paljonkin merkitystä. Juuri noin kun on ihan tuntematon niin voi avata paljon uusia näkökulmia asioihin :heart:
 
:'( :'( :'( :'( :'( poika turpos tosi paljon,ei enää erottanu edes näppyjä :'( :'( :'( :'( oksenti tosi paljon ja mä soitin LÄÄKÄRILLE itselleen suoraan,se onkin allergia reaktio amorion kuurista korvatulehdukseen,minä kun oon penisilliinille kans allerginen..nyt pitää vaan seurata ja jos alkaa ahdistaa tai imusolmukkeet turpoo niin ambulanssilla kysiin..aamulla sit lääkäriin jos kaikki menee hyvin..
hitto mua itkettää ja nään jo kauhu kuvia siitä kun poika on kuolleena mun sylissä :'( :'( mistä mä sen ahdistamisen huomaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
dogtor onko teillä pitkä matka lekuriin? Jos vaan lähtisit nyt viemään näytille että arvioivat tarvitseeko jäädä seurantaan?!
Ihan samaa mieltä millin kanssa. Menekää näytille jos suinkin voitte. Voimia tohtori ja Simpalle mielettömästi haleja :hug:
 
tk on kiinni ja lähin päivystävä kuopiossa..ei se lääkäri sanonu ku että seurata nyt..eikä uskonu että pahemmaks menis mutta kun ikinä ei voi sanoa varmaks,aamulla vien kyllä heti ku ovet aukee nii pojan sinne vaikka väkisin että saa sitä antihistamiinia..tää on ihan hirveetä
 
Toktori just tuon matkan takia lähtisin nyt just tältä istumalta ajamaan Kuopioon. :hug: Toivottavasti kaikki menee hyvin :hug: :hug:

milli tuo se ystäväs meillekin välillä kahville... ei tässä avioeroa olla ottamassa, ei lähelläkään, mutta voisi olla ihan hyvä saada välillä joku tähän väliin erotuomariksi :saint:
 
APUA :eek: Olin täs alkamas kirjoittamaan, kun luin dogtorin kirjoituksen :eek: Mulla sydän hakkaa ja kylmät väreet menee :'( Mä veisin kyl heti lekuriin!!! Joskus tosta lääkkeestä jossain asianyhteydessä tääl mainitsinkin et se on aika hurja lääke... Mulle meinas joku lekuri joskus sen määrätä, ni sanoin et sitä en ota! Ja jos lapsille kuuria meinaavat, ni sanon et ei amorionia!!! Tsemppiä simpalle ja vanhemmille!!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug:
 
Tohtori ootkos muuten varma siitä vesirokkosta? Miä tossa googletin taas :ashamed: niin lääkeaineallergiaankin voi liittyä paukamat. Muoks. vissiin se lääkäri niin sanoikin *pitkät piuhat jos taaskaan ymmärsin oikein*
:ashamed:
 
ei oo pahemmin tuttuja,karttulassa ois isä mut sieltäki melkein sama matka..
simppa on hereillä,nyt ukko yrittää nukuttaa sitä ja me valvotaan koko yö ja seurataan,kun iloinen tuo on,nauraa vaan itselleen kun peilistä kuvansa näkee..

hitto ku en tiiä lähtiskö vai ei?kun kuitenkin meillä on matkaa sinne se 60km,entäs jos se matkalla pahentuukin?ja me ei varmasti osata siinä hötäkässä mitään ambulanssia neuvoo missä ollaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Heips, jospä mäkin kirjoitan B)
Päivällä meillä nukutaan viel joskus kahet päikkärit mut yleensä jo yhet.
Nyt ajattelin kans siirtyä tavallisen puuroon ja keitän sen ihan tavallisen maidon kanssa =)

Meidän tyttö konttaa :D yks kaks lähti liikenteseen ja nyt ei pysäytä mikään :headwall:
Pari päivä sitten oppii nousemaan ja nyt nousee koko ajan pystyyn :heart: Tänään jopa päästi rahista irti kun mä pyysin et tulee luokseni :heart: :heart:
Meidän rinsessan lempi puuha on tanssimminen :LOL: sillä on jopa omat lemppi kappalet,on kyl niin hauskaa tapaus että =)
Sie saat pian kuoren postissa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
ei oo pahemmin tuttuja,karttulassa ois isä mut sieltäki melkein sama matka..
simppa on hereillä,nyt ukko yrittää nukuttaa sitä ja me valvotaan koko yö ja seurataan,kun iloinen tuo on,nauraa vaan itselleen kun peilistä kuvansa näkee..

hitto ku en tiiä lähtiskö vai ei?kun kuitenkin meillä on matkaa sinne se 60km,entäs jos se matkalla pahentuukin?ja me ei varmasti osata siinä hötäkässä mitään ambulanssia neuvoo missä ollaan..
Mutta jos matkaa on noin vähän, voittehan lähteä käymään? Tuutte sit takaisin jos oli "turha reissu". Mun sairaalakäynnit on aina olleet "turhia", mutta aina käynnin jälkeen olen ollut onnellinen että menin, saa huokaista.
 
ensinnäkin dogtor kyllä mie pojan lekuriin veisin,vaikka matkaa onkin.kaiken varalta.vaikka hullulta saattaa tuntuakkin kun matkaa paljon,ja jos sanoovatkin että menkää vaan kotiin..tai soita kuopioon päivystyksen ja kysyt et kantsiiko lähtee..
 
dogtor seuraa sitä hengitystä että hengittääkö sillai kuin normaalisti, ettei tee ylimääräistä työtä sen hengityksen eteen. En nyt muista mikä on n.1v hengitystiheys, mutta voit soittaa vielä sinne KYS:iin ja kysyä.

Voin varmaan kohta antaa mun ystävän numeron jos joku tarvitsee sitä :D Olis kyllä todella hyvä parisuhdeneuvoja. :D
Mammoliinolle meinasin jo silloin taannoin hätäpäissäni antaa kun tuntui niin kurjalle mammon puolesta :ashamed:

Huomasin just että Sara on vaan enemmän ja enemmän räkänen ja köhii hulluna :| Taitaa sekin tulla nyt kunnolla kipeäksi :| Nousi äsken unissaan istumaan ja yskimäänkin tuonne sänkyyn. :|
 
Dogtor, hui että!!
Kyllä minäkin lähtisin, varsinkin jos vaisto sanoo jo jotain, että ei hyvin käy. Ja varsinkin jos Anttonilla jalatkin jo jossain välissä sinersi, eikö se sillon kerro sitä, että ei kunnolla kulje happi tai veri ei pääse kunnolla kiertämään.
Ihan hirveesti jaksuja teille sinne!! :hug:
 

Yhteistyössä