~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

Nyt on mennyt ruokavalio oudoksi. Lähes kaikki tekee pahaa. Alas menevät vain kasvikset ja sokeriton suklaarahka. Onneksi kermasta saa energiaa. Hedelmätkin menisivät alas, mutten niitä voi rd:n vuoksi kovin monta päivässä syödä. Onko muilla alkanut esim. liha- ja kalaruuat ällöttää? Tämä on hiukan samanlaista kuin alkuraskaudessa. Huhhuh jos jatkuu loppuun saakka.

32+0 rv
 
Täällä on jatkuva väsymys ja päänsärky...koko ajan semmonen olo kun ois flunssaa pukkaamassa: /

Makkarin remonttikaan ei ole valmis, elättelen toiveita et alkuviikosta tulis valmista. Miehellä ois keskiviikkona vapaata, jos vaikka sais pojan mummulle ja laitettua sit ees vaatekaapit kasaan ja sängyn paikoilleen=) Tekis niin kovin jo mieli päästä pesemään vauvan vaatteita ja laittamaan muutenkin kaikki tavarat paikoilleen.

Kävin viime viikolla äitini kanssa vähän ostoksilla, lähinnä pojalle shoppailtiin vaatetta mut pitihän sitä jotain ostaa tulokkaallekin:p Vaatteita lähti ihan hulvattoman halvalla, ku oli alennetuista hinnoista vielä puolet pois. Pojalle esim. huppari 2,50e, sukat 0,25e ja vaaville toppahaalari 5e. En voinut vastustaa kiusausta, vaikka oltais ehkä pärjätty esikoisen vanhoillakin haalareilla:)

Pirpana myllää masussa mahottomasti, ja usein mylläämisen päätteeksi tulee hikka. Mutta edelleen on neiti perätilassa:O Toivottavasti ens viikolla soittaisivat sitä aikaa sinne synnytystapa-arvioon!

Eipä oikeestaan mitään asiaa ollut, mutta tulihan sitä taas sepustettua turhanpäiväisiä:D

Nipsuliina ja Sindi 34+5
 
Thyme, mulla tahtoo etoa suurin osa liharuuista. :x Viime viikollakin tuli elettyä melkein keitoilla, kun ei vaan uponnu.

Nyt on taas joku pesänrakennusvietti potenssiin kymmenen päällä, kun koko ajan tekisi mieli siivota ja puunata ja sisustaa. Eilenkin makasin koko iltäpäivän ihan reporankana selkäkivuissani sängyn pohjalla kun koko aamupäivä meni touhutessa lastenvaatteiden kimpussa.
Mitähän sitä tänään keksisi...
 
Pesänrakennus vimmaa edelleen menossa:) Eilen esikoinen vietti päivän mummolassa ja minä siivosin koko hela keittiön kaapit vain rapiat 20kpl. Kaikki pihalle ja pyyhkimään! Putsasin kavinkeittimen ja vedenkeittimen ja uunin. Sitten siivosin vessan kaapit, olisin vielä pessyt ikkunat mutta satoi vettä niin piti jättää se homma. Mutta ehdin aloittaa kutomaan esikoiselle kaulahuivia talveksi vielä ennen kun apuri palasi kotiin. Nyt sitten ajattelin vaihtaa verhoja ja tyynyjä yms syksyä sisälle ;) Äiti kysyi eilen puhelimessa että mitä sä oikein hääräät, sanoin että Joulu-siivousta:LOL: höpötti toisessapäässä tytölle että äitis on ihan sekasin. Mies kattoi hieman kieroon kun käskin sen tuoda kynttilöitä ja värilista sopivasta mukaan. No eipä löytynyt, niin pitää käydä alkuviikosta hakemassa.. ja viherkasvaja kun joku hortonomi on tappanut läheskaikki kesän aikana..

Kaiken jälkeen iskias taas "hieman" vihoitteli, hyvä että pystyi kävelemään mutta kun teetättää..:whistle:

Taikamyrsky
 
Thyme, mulla on kans alkanu muutamat ruuat äklöttää ihan vaan ajatuksena, siis sellaset mitä en voinu edes kattoa päin alkuraskaudesta. Ja alkuajan väsymys on koko ajan päällä, tosin yöt menee vähän miten menee. Ja niinhän se normaaliiin raskauteen kuuluukin että kroppa alkaa valmistua vähäisiin yöuniin :)

Mä olen myös ottanu "verta selkään"-projektin eli käytännössä koitan vähän kävellä jotta toi selkä verttyis ja ei olis niin jumissa kun H-hetki tulee. Mihinkään muihin megaluokan suorituksiin en pysty tällä hetkellä... Tossa viikolla touhusin koko päivän kaupoissa ja kylillä ja sitten täytyykin sanoa että alko vähän supisteleen.

Omalla tavallani olen jo aika kypsä synnyttämään tän lapsen, mutta kyllä se synnytysjännitys sieltä nostelee päätään ja saa toivomaan että näitä odotusviikkoja olis vielä paljon enemmän : /

Esikoinen aloittaa kesän jälkeen taas päiväkodissa ja isäntä loman jälkeen töissä. Vähän jännittää miten meillä menee toi arki esikoisen kanssa (tarkoitus siis olla hoidossa tässä vaiheessa vajaita viikkoja), koska poika on tällä hetkellä niin isänsä perään ettei se ressukka voi edes roskapussia viedä ilman esikoisen krokotiilikyyneleitä. No ehkä tilanne tasaantuu, toivottavasti itellä vaan fysiikka kestää :LOL:

Mutta nyt sunnuntain viettoon.

Keukeu ja Tirppi 33+5
 
Heikku, niin se taitaa olla, että enempi jutustellaan fb:n puolella : / Täytyy myöntää, että kyllä siellä tulee enempi roikuttua ja jotenkin sinne on helpompi kirjoittaa...

Täällä myös pesänrakennusvietti valloillaan =) Viime viikolla vaihtui olohuoneessa järjestys, äiti oli auttamassa ikkunan pesussa ja pitihän ne uudet verhotkin saada... Makkari on melkein valmis, vaihdettiin siis joku aika sitten yläkerrasta alakertaan. Sieltä puuttuu muutama valokuva seinältä ja matot lattialta. Ne on kyllä valmiina, mutta en halua laittaa lattialle, kun ne antaa viitettä vauvan sukupuolesta ;) Niin ja vauvan tavarat on laittamatta, en halua sänkyä pedata vielä, kun lakanoista näkee kumpi on tulossa... Ja muutenkin, minusta on vielä kovin aikaista laittaa vauvan tavaroita valmiiksi.
Huomenna kun mies lähtee töihin, niin minäkin taidan aloittaa kaappien siivousta.

Nyt odottelen, että mies ja koira tulis reissusta, että minä pääsen lenkille. Jos se koira jaksaa viikonlopun juoksujen jälkeen mitään lenkkeillä :D Olen yleensä haaveillut käyväni yksin lenkillä, ilman koiraa siis, mutta en ole raaskinut jättää sitä kotiin, kun kyseessä kuitenkin iso koira, joka tarvitsisi paljon liikuntaa. Nyt kun se ei ole ollut kotona, niin en ole jaksanutkaan lähteä lenkille, tuntuu jotenkin typerältä kävellä yksin. Huoh, ei ole siis hyvä mitenkään päin :p

Heilo 35+0 :heart:
 
tän aamuinen kirpparikierros ei oikein tuottanut tulosta. käytiin vekarakirppiksella tai jollain sellaisella. siellä oli kyllä ihan ok tarjonta ja kivasti pääsi muutamassa minuutissa bussilla. ostin kuiteskin vaan yhden 56cm punaisen bodyn (1,20e), oli vähän isommille lapsille paljon kaikkee mukavaa mut ei nyt sit mukaan muuta tarttunut. sen jälkeen jostain syystä päätettiin että käydään valtterilla ja ei ois kyllä pitänyt... siellä menee vaan hermot siihen väentungokseen ja ärsyttävään roinaan mitä yritetään kaupata.ei ollut yhtään energiaa alkaa käymään läpi niitä roskakasan näköisiä pöytiä :x
aika paljon sain "nauttia" kivuttomista supistuksista matkalla ja sit oikea lonkka alkoi ärtyilemään, onneks pääsi ratikalla kotiin :whistle:

joo onhan se niin että siellä fb:ssä enemmän useesti tulee vietettyä aikaa, tää sivu-uudistus ei ainakaan houkuttele täälä hillumaan kauheesti,ainakaan vielä : /
 
Musta tuntuu, että FB ryhmällä ei ole mitään tekemistä tän hiljaiselon kanssa... Ihmiset on vaan vähemmän aktiivisia that's it... Varmaan taas vilkastuu kun viikot alkaa vähenee, kun kaikki jää äitiyslomalle jne...

Koittakaas nyt edes pitää meitit etusivulla :)

Lara 36+
 
mökiltä kotiuduttu....se olis taas yksi kesä päätetty saarikaudenpäättäjäisillä....pojat räiski pommia ja rakettia isänsä kanssa myöhään yöhön....mä taas tykkään sen takia kyseisestä juhlasta kun saa laittaa oikein urakalla patoja ja kynttilöitä palamaan.....vielä kun on ihan pimeetä tuolla saaristossa eikä näy ku ulkotulia ja aah.....se vaan on jotakin....

toki selkä tuli taas kipeex ku innostuin puiden kanssa hillumaan....ei ois saanu....

tiistaina olis taas neuvola......

sutulii 32+4
 
Heip!
Minen jaksa kun toinen puolisko naamaa ihan kipeenä ja nokka tukossa. Pitää yrittää saaha huomiseks yksityiselle l-asemalle aikaa ihan erikoislääkärille.. Arvattavaksi en viiti lähtee, siellon kuiteskin taas joku aloittelija:mad:

Mä oon ihan intona kans kutonut täällä. Nyt on pikkunen nuttu työn alla. Mies mukamas mököttää vieresä ja valittaa miksen mä sille sukkia tee: / No ehkämä sitten aloitan, kunhan pikkuihmisen garderoobi on valmis.

Nyt tuntuu, et on jotenkin seesteinen vaihe menossa. Helteiden aiheuttamat vaivat on ohi, toki nytkin suppailee aika ajoin, mutta nyt kun viikkoja on hyvin, niin en viiti enää niistä välittää. Ihan ilolla otan joka supistuksen vastaan.

Kauhee hinku laittaa kaikkee vauvaa varten valmiiksi olisi, mutta ehtiihän tuota. Joitain tavaroita vielä puuttuu ja tietty ne pitäis jotenkin kivasti laittaa esille.. Ts. vaatii pientä shoppailua korien yms. suhteen

Ihanan raikas ilma, olin jo kerran koirien kanssa metsässä. Pitää enempi pysyä poluilla, oksien yli hyppiminen ei käy enää niin ketterästi;) Ehkä voisi vielä käydä tossa lähipellolla juoksuttaa tyttöjä, nenäkin aukee tuolla vilposassa ulkoilmassa..

Ensi viikkoon!

:wave:puskajussi ja Onni 34+5:heart:
 
Täällä poksutaan rv 34. Olin lauantain töissä, kun henkilökuntaa oli saikulla. Koville otti jatkuva ylösnouseminen ja kiikkuminen. Alapää alkaa olla aika kipeä jo. Välillä supistelee tehokkaammin. Toisaalta hyvä, jos siellä jotain tapahtuu. Kohdunkaulassa (5cm) on lyhenemistä. Tänään on tullut vähän verensekaista vuotoa. Mitähän lie. Mies olis jo vienyt näytille.

Käsi on helvetin kipeä. Eipä juuri nukuta ainakaan montaa tuntia yhtäjaksoisesti. Synnytys ei pelota. Tulis jo. Vähintään kahden viikon päästä. Silloin olis yhtä paljon viikkoja kuin pojilta eli 36.
Seuraava näytille meno 35+3. Seuraavana päivänä poikien 4-vuotissynttärit, jotka vietetään "sattuneesta syystä" Hop Lopissa. Teema on merimiesaiheinen. Ostin keväällä pojille Disneylandistä merirosvokamaa. Näihin sankarit pukeutukoon ja samaa teemaa kattaus.

Me poikien aikaan kirjoiteltiin Yahoon suljetussa ryhmässä. Näistä lokakuisista 2006 osa kirjoittelee edelleen. Hmm ! Toivottavasti toisaalta ei tulis kolmatta neitsyttä. Mitenkähän se vaihtuukaan vaakaan.

Discovery 34+0
 
Viimeksi muokattu:
Piti tulla poksumaan eiliset täydet viikot eli 31 tuli täyteen =) Nyt tuntuu tosiaan olevan mukavat ajat menossa; helteet ohi ja huomattavasti helpompi olla kaikin puolin ja muutenkin olo mukavan seesteinen. Tosin väsymystä edelleen on sen verran että nukun yöt kuin tukki siihen asti kunnes täytyy käydä vessassa jossain vaiheessa yötä. Myös päiväunia on tullut otettua useamman työpäivän jälkeen... Mutta touhutakin jaksaa!

Viikonlopun aikana olen pikku hiljaa katsellut pojilta jääneitä vaatteita ja osan niistä pessyt ja silittänyt kaappiin. Olen kierrättänyt vauvan vaatteita kavereiden kanssa melkoisesti, joten sillekin tielle on lähtenyt paljon kaikenlaista vauvan vaatetta ja -tavaraa. Olen myös pikku hiljaa hankkinut jotain uuttakin kuten muutaman tuttipullon, tutin, pari bodyä... Vaippoja olen myös ostanut pari pakettia valmiiksi niitähän alussa menee kovasti. Myös liivin suojuksia, vauvan topseja, yösiteitä on ainakin tullut hankittua. Jopa sairaalakassille soin sen verran ajatusta, että ostin pesuaineet ja vartalovoiteen jo valmiiksi sitä varten, kun kerran muutakin asiaan liittyvää tavaraa tuli hankittua :whistle: Nyt näyttää siltä, että pitää hillitä itteään jonkin verran ettei ihan lapasesta lähde hankinnat ;)

Discovery neitsyen ja vaa'an raja menee yleensä 23.9. eli tuon jälkeen syntyneet vaakoja. Ketkäs kaikki teillä on neitsyitä? =) Horoskoopeista kiinnostuneena utelen ja itsekin ko. merkkiä edustaen ;)

Mulla on tulevana torstaina neuvola, joten sitte taas uusia kuulumisia. Mitään muuta uutta tuskin on, mutta paino näyttää nousevan ihan omaa tahtiaan. Kaikki ruoka vaan maistuu niin kovin hyvältä ja herkutkin maistuu... :ashamed: Moni on kyllä sanonut, että mulla ei oo tainnu tulla painoa paljoa, että maha vaan kasvanut vauvan myötä. Kiva, jos ees vaikuttaa siltä! Mahaa onkin aika komeasti :D Edellisessä raskaudessa tarkkailin painoa huomattavasti enemmän ja se nousikin aika maltillisesti 10-11kg. Nyt en oo jaksanut vaivautua "turhaan" säännöstelemään. Koitetaan sitte taas raskauden jälkeen palautua jonkinlaiseen kuosiin!

Aika villiä, että töitä on enää vajaa kuukausi jäljellä! :O Jotenkin aika on mennyt yhtäkkiä tosi nopsaan! Tuntuu että vasta mentiin raskauden alkumetreillä ja nyt mennään viimeisiä viikkoja. Kohta aletaan saamaan säännöllisesti vauvauutisia tähän pinkkaan :heart:
 
Pitkästä aikaa :wave:

Ihan aluksi: Onnea pokermama! :heart:

Mua alunperin harmitti se etten heti päässyt sinne fb ryhmään, koska juuri silloin alussa odotteli liikkeitä, odotteli mahan kasvua, jännitti ultria, jännitti neuvoloita ym. ja olisi ollut mukava turista siellä naamakirjankin puolella. Nyt sillä ei enää ole väliä, aika tasaista tää loppuodotus ja toisen palstan kautta oon yhdessä lokakuisten fb ryhmässä jo.

Täälläkin tykätään ilmojen viilenemisestä. Ihanaa kun viilenee ja pimenee ja saa polttaa kynttilöitä sisällä ja parvekkeella, voi juoda iltateetä ja nököttää sohvalla villasukat jalassa :heart: Oon ihan syysihminen, talvestakin tykkään. Loskakelit vois skipata kyllä siitä välistä :whistle:

Viimeksi neuvolassa ei mitään uutta, hb oli noussut 105->108 eli mun mielestä aika vähän jokapäiväisellä raudan popsimisella. Vauva oli raivotarjonnassa, mutta tuntuu jonkin verran pyöriskelevän vielä massussa. Kontrolliultra on torstaina, saadaan kurkistella vauvaa ja saadaan ilmeisesti jonkinmoista kokoarviota siinä sitten. Varsinaista synnytystapa-arviota tai koon ultraamista meillä ei muuten olisikaan enää. Tai sellainen synnytystapa-arvio että se lääkäri viimeisellä lääkärineuvolakerralla tunnustelee mahaa ja ronkkii alapäätä ja joko sanoo et mahtuu kait se tulemaan tai laittaa äitiyspolille jatkoon. Aika hurjaa ettei vauvan kokoa muuten katsota edes ensisynnyttäjillä, samoin kuin se ettei täällä ole mitään synnytysvalmennuksia enää :kieh:

Meillä on muuten vauvan hankinnat ok, paitsi ne vaunut... Ensi viikolla pakko mennä katsomaan kunnolla ja valkkailemaan että ehtii saada ne ajoissa. Ensisängyksi meillä tulee semmonen vaavi-sänky( Vaavisänky - Turvallinen, ergonominen, käytännöllinen ja helppo vauvansänky ) kun saatiin se miehen työpaikan kautta ilmaiseksi, ei siis vuokrata sitä tuolta. Kuumemittari, nenä-frida, tuttipullot ym vielä uupuu, mutta ne ehdin kyllä vielä hommaamaan ennen vauvantuloa.

Kolme viikkoa töitä :D

MinkuK ja Möttönen 32+0 Poks!

Muoks: Täälläkin hinku laitella vauvalle kaikki valmiiksi, mutta pinnasänkyä ei oo vielä saatu kaverilta, hoitoalustaa ei löydetty haluamaa, ja hoitoalustan alle pitäisi tulla puinen kehikko, jonka miehen sisko tekee ööö joskus. Ammetta ei oo ostettu kun anoppi sen aiko ostaa. Vaavisänky on vielä varastossa. Pesänrakennusvietti on kyllä kova ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys!

Puskajussi:
Th oli kyllä kanssa sitä mieltä, että siksi mun sf-mitta olisi just laskenut, että vaavi olisi kääntynyt raivotarjontaan mut kiinnittynyt se ei vielä ole. Musta kuitenkin tuntuu, että se viihtyy mielummin tollai viistossa, mut siitä en ole varma ollenkaan onko se pääalaspäin vai perätilassa, kylkiluissa ylhäällä en tunne potkuja vaan lähinnä alempana... mut ylihuomenna olisi se lääkärin tekemä ultra että siinä sitten selviää miten päin ollaan ja minkä kokoinen. Kiitos sulle kommentista =)

Mulla ajatukset jo tosi paljon synnytyksessä ja vauva ajassa. Pienimmät vaatteet olen jo hankkinut, isommista olisi hieman pulaa mut luulen että niitä tulee saamaan lahjaksi ja kerkee sitten myöhemminkin hankkimaan... Tarvikkeetkin on melkeen kaikki kasassa. Tarkoitus olis vielä toi kantoliina hankkia. Milloin muuten noi tuttipullot ja tutit kannattaa steriloida? Tää on mulle niin uutta et mietin et kerkeekö ne jotenkin "likaantua" siis mennä epästeriiliksi jos nyt jo steriloi vai pitäskö jättää sit myöhemmäksi?!
Kuulin vasta nytten yheltä tutulta noista joidenkin tuttipullojen BPA-pitoisuuksista...kuulostaa hieman hysteerisoinnilta...vai onko näin? Mitä mieltä te olette?!

Mukavaa ensiviikkoa!!!

T. Kultasiipi ja Pikku-Neiti Ilmari 34+2
 
Maanantai 30.8.2010 aamupaino näytti 88,2 kiloa joka vielä +2,2 kiloa yli edellisen neuvolakäynnin, tosin juotuani vettä ja otettuani raskausvitamiinin, oksensin reilusti 3x peräkkäin. soitin neuvolaan ja siirsin neuvola-aikaani torstaille 3.9.2010 klo 13:00. Jospa olo olisi siihen mennessä helpottanut. Paino ensimmäisellä neuvolakäynnillä 74 kiloa. Joten raskauskiloja voi laskea saaneensa AINAKIN 14,2 kiloa viikkoon 33+0 mennessä. Jospa tässä pysyttäisikin, ettei ainakaan enää kamalasti enempää. HB arvosta ei ole edes aavistusta, alussa oli n140 ja viimeksi kontrolloidessa 114, jonka jälkeen tuota ei olekaan katsottu, kuitenkin olen aika-ajoin ottanut omatoimisesti rautaa 1x vrk, ei se huonoksikaan voi olla. Turvotusta edelleen paljon vaikka helteet ovatkin menneet, mutta muuten olo on huomattavasti helpompi ilmojen viilennettyä. Tänään siis rv 33 POKS!

Neila rv 33
 
Hei kaikki taas!

En ole näköjään ehtinyt pitkään pitkään aikaan käymään täällä.. Kaksi vauvaa on syntynytkin jo! Mitä vauvoille kuuluu? Kovin ovat pieninä tulleet maailmaan. Onneksi olkoon perheille ja paljon voimia ja jaksamisia! :heart:

Itsellä alkoi äippäloma virallisesti tänään eikä hetkeäkään liian aikaisin. Kyllä melko tuskainen olo on ollut. Eilen ystävät pitivät mulle yllätysvauvakutsut ja antoivat ihania lahjoja ja keksivät kivaa ohjelmaa. Oli todella ihanaa hemmottelua!

Täällä on kaikki hankinnat tehty, rattaat , pinnasänky, hoitopöytä, sitterit, turvakaukalo ym. Vielä pitäisi se isompi asunto löytyä mutta mahtaakohan ehtiä ennen laskettua aikaa.

Mites muilla onko ollut kovin kipuiluja? Itsellä kramppaa maha ja sattuu hyvin useasti. Nyt on pari päivää pistänyt kyljestä vähän samaan tyyliin kun syönnin jälkeen olisi lähtenyt urheilemaan tms. Tosi tuskainen olo kun välillä ei meinaa pystyä kävelemään tai istumaan tai mitään. Onko muilla ollut samaa? Mietin mistä johtuu ja pitäiskö soittaa neuvolaan? Liikkeet kyllä tuntuu kuitenkin ja pystyn toimimaan eli en jää sängyn pohjalle kuitenkaan makaamaan.

Painonnoususta, 20kg on tullut tähän mennessä. On se jännä kun koskaan en ole painanut yli 60kg, en ikinä. Ja nyt mennään jo yli 70 kg lähempänä 80 kiloa :D

Kultasiivellä hyvä kysymys noista tuttien ja pullojen keitosta. Eilen sain ensimmäiset ja mietin kanssa että koska niitä voi keitellä. Ei varmaan vielä mutta.. koska sit?
 
Heippa Limeee! Minä sinua jo huhuilinkin yks kerta... :whistle: Kiva siis kuulla susta :)
Itseasiassa vauvoja on syntynyt 3, tuo etusivu ei pidä paikkaansa, kun nää sivut muutti ulkoasua ja mama-L ei ole saanut sitä oikein toimimaan...

Mä olen jo keittäny tutit ja pullot... Ei kai ne mitenkään likaannu jos säilyttää puhtaassa paikassa? Enpäs tiedä...

Lara 36+
 
Kiva että joku muistaa olemassaolon :D En tiedä mihin palstailu on jäänyt, kun koneella olen kuitenkin kerennyt jonkin verran olemaan.

Yks päivä mietinkin et monikohan on tullu jo ulos kun ei tässä enää paljoa oo jäljellä! :) No toivottavasti tällä kolmannella on myös kaikki hyvin..

Mä vasta eilen tosiaan sain tutit ja pullot, kattoo jos kohta alkais keittelemään. Pitäis vaan saada ensin kämppä kuosiin, kaikki vauvan tavarat on vielä yhdessäa kasassa ja hoitopöytä ja pinnasänky kokoamatta. Odotellaan että saan vanhan kirjahyllyn pois. Kivaa olis kun löytyis uus isompi asunto mutta ei oikeen tahdo löytyä :(
 
Kyllä kai ne tutit ja pullot jo voi keittää, jos sit tosiaan säilyttää puhtaassa paikassa. Itse olen miettinyt voiko esikoisen tuttipullojen tuttiosia käyttää keittämisen jälkeen tulokkaalla, vai pitäiskö ostaa uudet?
Mulla on viikonloppuna serkun häät ja pähkäilen mitä ihmettä puen sinne päälleni. Pitää tänään lähteä katsastamaan jos jotain löytyisi, kun poikakin menee mummulle:) En vaan viittis ihan hirveitä summia vaatteisiin panostaa, kun ei niille sit jatkossa kuiteskaan hirveesti ole käyttöä.

Meillä onneksi makkariremppa etenee, parhaillaan maalataan toista kerrosta maalia seiniin. Sit enään listoitus niin pääsen siivoamaan ja mies kokoamaan uudet kaapit. Se kun sitä kokoamista niin rakastaa:D

Mä alan täällä ihan malttamattomana odottamaan sitä soittoa äipolilta et millon ois aika synnytystapa-arvioon. Ymmärrän jos on ruuhkaa ja vähän venyy, mut eikös ne nyt jo vois antaa mulle jonkun ajan vaikka sit sinne kahen viikon päähän:kieh: Alkaa vahvasti tää loppuraskauden malttamattomuus nostaa päätään.

Viikon päästä saan synnyttää jo Lohjalla jos vauva jostain syystä päättäis tulla, ja kahden viikon päästä on vauva jo virallisesti täysiaikainen. Hurjaa!! Niin ne viikot vaan vierii =)

Nipsuliina ja Sindi 35+0
 

Yhteistyössä