~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

Mudelle ja Minttumaarialle :hug: ja osan ottoni :(

Joku kyseli tukivyöstä,minulla oli edellisessä raskaudessa se anitan babybelt ja oli tosi hyvä ja tarpeellinen! Nytkin olen muutaman kerran sitä käyttänyt ja pian alan käyttään taas ihan joka päivä,kun masu alkaa vastaamaan selkään. Joten suosittelen sitä lämpimästi kaikille :)

Neuvolassa käyty,hemppa noussut pikamittauksella 93:sta 103. Rautakuuria jatkan edelleen 2tbl päivässä. Huomenna saan vielä labrasta hempan tarkan tuloksen. Kävin siis jo toisen kerran otattamassa suoniverinäytteen alhasen hempan takia.

t 77 ja poika 20+3
 
Kiitos kaikille osaa ottaneille ja oma osanottoni jokaiselle saman surun kokeneelle..
Vauva lähti tutkimuksiin helsinkiin,kuolinsyystä ei vielä tietoa,ehkä joku kehityshäiriö ettei vain enää jaksanut elää.. niin kauheaa tuskaa!
MAMA-L,Saa laittaa meidät muistolistalle.

niin kipeää tekee luopua kaikesta tästä..näin se pienen pojan,niin täydelliset pienet sormet,varpaat,korvat,kaikki.. ei jaksa hyväksyä että miksi piti käydä näin.

mutta jaksakaa te luottaa kaikki onnelliseen raskauteen,pienen lapsen syntymään.
Elämä on joskus näin raakaa. :'(

mude 79 ja enkelipoika sydämessä
 
Mudelle ja Minttumaarialle syvimmät osanotot! :'( :'( Ei teidän tuskaa voi tajuta. Elämä on hauras. Ensin annetaan jotain todella ainutlaatuista ja sitten se viedään kuin varkain pois. Toivottavasti löydätte voimaa jaksaa eteenpäin.
 
Tuli itku kun luin noista sormista ja varpaista ja oli pakko mennä halimaan ja pusimaan tota meijän 1 veetä. Kiitos mude kuiteskin kun meitä jaksat tsempata vielä kaiken keskellä luottamaan onnelliseen raskauteen :heart:
 
Mude79, syvimmät osanottoni minultakin suureen suruunne!

Kyyneleet vierii poskelleni, kun ajattelen teidän tilannettanne. Hautajaisten järjestely on varmasti elämän raskainta aikaa ja niin luonnotonta. Kuitenkin sen haluaa tehdä omalle, rakkaalle lapselle, jota ei saanut koskaan syliin. Niin ei saisi kenellekään käydä!
Voin arvailla tunteitasi ja ajatuksiasi oman kokemukseni perusteella, ne ovat syyttävät, raastavat ja sekaiset. Monet miksi-kysymykset nousee varmasti mieleen. Yksi asia, mikä kannattaa pitää mielessä, on se, että elämän on kuitenkin jatkuttava. Ilman sitä ei jaksa jatkaa eteenpäin.

Voimia tuleviin viikkoihin, kuukausiin ja seuraavaan vuoteen!

-Nietos-
 
Mude ja Minttumaaria: omat sanat ei riitä siksi lainasanoin. Toivottavasti ette pahastu.

Lapsen laulu äidille

Äiti, minun täytyy jatkaa.
Joku kutsuu kulkemaan.
Täytyy taittaa taival matkaa,
vaikken tietä tunnekaan.

Siellä missä toisiansa
aallot vievät tansseihin,
siellä, veden loiskinassa,
siellä olen minäkin.

Siellä, missä korkealla
siintää pilvi sulavin,
siellä, sinipilven alla,
siellä olen minäkin.

Äiti, katso, kuinka kasvan !
Kuule, kuinka kohisen !
Minkä kasvoin viime vuonna,
tänään kasvan ohi sen.

Avara on taivaan syli.
Tuulen teitä purjehdin.
Pääsky lentää pääsi yli,
siinä olen minäkin.

Älä pelkää. Tulen kyllä.
Tulen kyllä takaisin.
Iltatuulen hyväilyssä:
siinä olen minäkin.

(Anna-Mari Kaskinen)


"Ei ollut lapsonen tänne luotu
maailman virtojen vietäviin,
vain taivaan lainaksi maille suotu,
ja siksi muuttikin taivaisiin."


sanattomana suureen suruunne osaa ottaen.

Neila
 
Mude ja minttumaaria :hug: syvä osanotto :hug:
kyllä taas tuntuukin omat murheet pieniltä tällaisen rinnalla....

mutta valoa täälläkin,sopimukseen päästiin ja hyvä hinta saatiin,uusi koto nousee tuohon viereiselle tontille sitten eli kotimaisemat pysyvät,huomenna huudattamaan talopaketti myyjiä sitten ja saadaan asua tässä vanhassa tuvassa puoli vuotta.....

sutulii 19+1 :heart:
 
suurimmat osanottoni niin mude79 kuin minttumaarialle :hug:

"Hetken viipyy, aavistuksena ajanvirralla
Sitten häviää kuin unta nähnyt ois,
sitä koskaan unohtamatta"
S.R


Tulin pikaisesti ilmottautumaan, mukana vielä olen. Yritän lukea kirjoituksianne parin päivän välein, mutten ole yksinkertaisesti kerenyt kirjoittelemaan. Töissä menossa hektinen kausi, yrittäjä kun olen, niin töitä yritän tehdä niin pitkään kuin pystyn.

Vointi on onneksi ollut mitä mainioin (sitä pientä virtsaumpi episodia lukuunottamatta), massu on kaunis pieni kumpu ja sisältää meidän kolmannen pojan viikareen : ). Viime viikon keskiviikkona oli rakenneultra ja kaikki oli hienosti. Poika on vilkas masuasukki ja illalla pistää villisti polkaksi kun hetkeksi kerkiää rauhoittua paikalleen. Tiedän, että pitäisi vähän enempi keretä nauttia tästä tod.näk viimosesta raskaudesta, mutta toisaalta nautin niin kovasti myös työnteosta :)

Todennäköisesti edelleenkin taustailen enempi, mutta toivon ettei haittaa... ehkä sitten loppuraskaudesta on enempi aikaa. Olisihan se hauska jakaa ajatuksiaan samassa ihanassa tilanteessa olevien kanssa. Kaikille hyviä vointeja ja nautinnollista keskiraskautta :heart:

sannri ja pikkuinen 21+1
 
mude79: :hug: :'( :'( :'( Otan osaa suureen suruunne! :'( En osaa sanoa enempää, mitkään sanat ei tunnu nyt sopivilta..

Minttu-maarialle myös jaksamista surun keskellä :hug:

Ei tällaista pysty käsittämään.. :'( :'( :'(

-Hoikkis-
 
Voihan hormoonit!!! Oli pakko tulla tänne kirjottaan ku katoin äsken kymppi uutiset ja ku se uutisankkuri(upi?) jäi eläkkeelle ni pitihä siinä muutama kyynelki vieräyttää :'( :LOL: !!!

eipäs siis muuta :LOL:

j-22 ja Mini 21+4
 
Täytynee välillä ilmoittautua, täällä siis ahkera taustailija..
Monesti pitänyt itsekin kirjoitella mutta on ollut (muka) jotakin tekemistä ettei ole kerinnyt kuin teidän juttuja käydä lukemassa.

Ensinnäkin: Suuret osanotot kaikille suuren menetyksen kokeneille etenkin mude79 ja minttumaaria :'( oikeita sanoja en varmasti osaisi sanoa joten sanon vain: otan osaa...


itsestäni: tähän asti raskaus edennyt "ongelmitta" vaikka välillä on ollut omat pelot pinnassa, sairastelua itsellä ollut mutta ei varsinaisesti sairauteen liittyen mitään (siis pahoinvointeja sekä ajoittaista lonkan särkemistä lukuun ottamatta)
Suuri väsymys ollut välillä sekä harjoitussupistuksia mutta ei onneksi mitään vakavampaa.

Esikoinen meille tulossa ja tänään päästään rakenneultraan pikkuista ihastelemaan :heart: ammatiltani olen lastenhoitaja ja toivon että äitiysloman alkuun asti pystyisi töitä tekemään :)
Tällä kertaa ei enempää, koitan olla hieman aktiivisempi jatkossa :ashamed:

Niin ja tänään poksahtaa 20 viikkoa täyteen POKS

Tähtynen 20+0
 
Voe perä mikä keli... Brrrrr. Sataa ja +7 astetta. :kieh:

Loistava päivä siis pyykinpesuun, imurointiin... Keittiön pintojen hinkkaukseen. Jippii. Noo, ennen kotihommia taidan piristää itseäni ja käydä neidin kanssa tossa vieressä VauVauva-liikkeessä missä kaveri on töissä, typy tarttis ainakin uuden Kimperin pipon ja jos sitä sit vaikka tarttuis vaavillekin jotain mukaan...

mama-L ja :heart: 21+4
 
Harmaata huomenta täältä pirkanmaan suunnaltakin =)
Aattelin tulla teillekin voivottelemaan tätä liitosten venymistä...siis piru että se vaiva alko jo nytten (toiveissa toki on ettei se ihan loppuun asti tästä vielä jatkuis).
Eli siis kävely on ihan hirmu hankalaa, kyykistyyn ei pääse ollenkaan ja pelkkä tuolilta ylös nouseminen on vaikeeta.
Mulla tuo häpyluunliitos venähtäny nyt edellisessä ja näköjään tässä raskaudessa aivan liian paljon, nyt jo selvästi tuntee että on reilusti sormen leveydeltä levähtäny tuo liitos ja siis viikkoja kuitenkin vasta huomenna 19 täynnä.

Noh, mutta eiköhän tämä(kin) vaiva vielä hiukan edes helpota, jollei aiemmin niin sitten viimestään synnytyksen jälkeen :)
Meidän poppoo pakkaa tänään tavarat autoon ja lähtee asuntovaunulle viettään viikonloppua.

merette ja masuvaavi 18+6
 
Niin harvoin kun täällä käyn niin kauhistuttaa lukea tuollaisia suruviestejä. Mude ja Minttumaaria, te olette joutuneet elämään meidän pahimman painajaisen, ja vielä nähneet sen enkelin ja joudutte sen saattamaan viimeiselle matkalle. Itkuhan tässä tulee teidän surusta. Voimahalit teille ja perheillenne.

Tuntuu hullulta perään kertoilla omia kuulumsia...palaan toiste.
 

Yhteistyössä