~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

Heissan!

Ihania ultrakuulumisia jo paljon,onnea kaikille! :) Itellä ultra vasta kesäkuun alussa,ois kyl kiva jo mennä vaik heti!
Neuvolassa äänistä epäili poikaa mut niihin en luota,meillä menny täysin erillain mitä uskomukset on:)
Liikkeitä tuntenu aika huonosti viel,jotain satunnaista hipaisua joskus,heikentää viel edessä oleva istukka.
Lopetin työt viime viikolla,alko tekemään jo tuskaa nostella täysin autettavaa yksin ison mahan kans..mulla pötsi jo sitä luokkaa et voisi luulla olevan 7kk.. :whistle:

Ihania ilmoja pidellyt,nautitaan kesästä!

mude 17+6
 
:heart: :heart: :heart: Rakenneultra takana :heart: :heart: :heart:

Vauva voi oikein hyvin, kasvu vastasi täsmälleen viikkoja =)
Aivan huikean ihanan kasvokuvan sain mukaan, meinaan pakahtua onnesta!!
Tulokkaalla on täsmälleen samnalainen nenä kuin isällään ja isoveljellään :heart:

En mä muista enää yhtään mitä mun piti kirjoittaa..

Oon ihan äimänä vieläkin..
Mahtava kokemus!!

Hoikkis ja rusina-pottunenä 20+3
 
Hoikkis, sä ilmeisesti maltoit olla kysymättä vielä sitä sukupuolta? =) Ihanaa että kaikki oli hyvin!! :heart: :heart:

Pinklady81, mulla on järkkäri ja otin kuvat niistä uä-kuvista ilman salamaa... Täytyy kyl sit olla tarkkana ettei tärähdä. Hyvässä luonnonvalossa onnistuu varmaan parhaiten ettei ylivalotu. Ja sit voi kuvankäsittelyohjelmalla lisätä vähän tummuutta sinne aika helpostikin...
 
Onnea sutinaa :heart:

Mama-L: Mä maltoin tosiaan olla kysymättä, vaikka mun poikaoloni vaan vahvistui kun näin pienet kasvonpiirteet :heart: Minusta tulokas näytti jo nyt aivan veljeltään!!
Vahvalla "poika-ololla" mennään edelleen.

Nyt töihin...

Hoikkis ja rusina 20+3
 
onnea hyvistä ultrakuulumisista hoikkalori ja sutinaa :) ihanaa että kaikilla on rakenneultrissa näkynyt vain terveitä lapsia :)

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ T77!
me käytiin tytsynkans kaupungilla kelassa ja pankissa ym lapsille tosi mielenkiintoisissa paikoissa,ja kun meidän Bella ei ole mitenkään kärsivällistä sorttia,niin nyt on näidenkin paikkojen lattiat tulleet meidän neidille tutuiksi...etenkin kelan lattia jossa pyörittiin ihan kunnolla. arvatkaa hävettikö kun en saanut millään kuriin tuota!!aaarrrgh!tahtoikä on niiiiiin ihana.
nyt oon ihan väsy tosta reissusta,ei jaksa muuta kuin maata.
kauheesti tuntu muuten olevan raskaanaolevia kaupungilla!? Tuli ihan mieleen että"mistä näitä vauvamasuja oikein tulee??"
joooo! Ja me nähtiinkin Innon marko paananen :D

Emmabella ja pikkujansku 20+4

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnu-87:
mistä te näätte, et jollai on yv- laatikko täynnä?? täh? :eek: laitoin Pikku Prinssille yv:tä fb ryhmästä, mut en mä huomannu lähetyksessä mitäänoutoo...
Jos yv laatikko on täys niin tulee ilmoitus, että viestiä ei voitu lähettää, koska laatikko on täys... PikkuPrinssi on varmaan jo ehtinyt tyhjennellä :)

Me muuten sovitaan välillä noista hyväksymisistä yhdessä, joten älkää hermostuko jos kutsua ei heti kuulu!!
 
Uutta viikkoa pukkaa! Se niukka vuoto, mitä mulla oli, loppui onneksi seuraavana päivänä ja jotenkin olen alkanut enemmän tuntea jonkinlaista ylimääräistä menoa vatsassani. En kuitenkaan mitään selkeitä potkuja, enemmän sellaista tunnetta, että jokin liukuu sisälläni paikasta toiseen. Esikoisestakin tunsin selkeitä potkuja vasta pari viikkoa rakenneultran jälkeen.

Rakenneultraa (ensi viikon ke) odotellessa,
Cleopatra 19+0.
 
iiiih enää kaks päivää ultraan :D en millään jaksais odottaa! tylsää kun mies on työmatkalla ja tulee vasta tosi myöhään huomenna ja nyt sit pitäis kehitellä kokopäiväisesti viihdykettä tolle pikkumiehelle... ja nyt vielä pojan päivärytmi näyttää kääntyneen ihan pyllylleen, heräs tänään vähän ennen kymmentä, päikkäreille suostui vasta runsas tunti sitten ja ilmeisesti nukkumaan ajatteli mennä joskus ihan liian myöhään (eilen sammui vasta melkein 23!)
ja siis kaikki nukutuskeinot kokeiltu ja jos käyn etukäteen herättään päikkäreiltä että nukkuis aiemmin illalla, aloittaa sen päiväisen itkukirkunahuutokonsertin joka ei lopu millään (nimimerkillä kokemusta on...) pitänee siis vaan aamulla yrittää herättää aiemmin jollain konstilla ja pistää poika vaik sitten rattaisiin ja pihalle leikkimään suitsait jos huutokonsertiks meinaa yltyä :/

tulokkaan ja omaan olotilaan ei kuulu mitään uutta, aika hyvä olo mulla,ei pahemmin nyt oo paikatkaan kipeytyneet.vähän meinas aamulla tuntua että lantio olis aloittanut vihoittelun mut meni sit ohi.

mukava päivä muuten,mun sisko oli kylässä ja mentiin ulos piknikille ja ottamaan vähän aurinkoa samalla kun Vilho leikki omia juttujaan hiekkalaatikolla ja ympäri leikkipuistoa.

noonie 20+3
 
Heippis!! Kiva kuulla muiden ultrakuulumisia!! :heart: Mä meen torstaina,jänskää!!

Neuvolakuulumisia: Verenpaine 120/52
Paino 69kg ,kuukaudessa ei ole paino noussut yhtään :eek:
Hemppa 98.
SF-mitta: 17cm.

Huomenna odotan Tyksistä soittoa tuloksista..Mutta mieli ja olo on ollut virkeä että oisin luullut hempan olevan jo yli 100 :D Neuvolan täti käski syömään pähkinöitä ja nokkosta :D

Nyt istuttamaan kukkasia pihalle kun arska paistaa,ihanaa kun on lämmin!!!

B)

MUKSU ja pötkö 20+2
 
tänään neuvolassa eikä löydetty sykettä. Sieltä suoraa äitipolille ja todettiin vauvan kuolleen kohtuun.hyytymä tilanteen selvitys ja varmaan to alkaa tyhjentäminen. Enemmän kuin surullinen kun 18+5 oli jo viikkoja.....

Minttu-maaria joka poistuu itkemään
 
Ei voi olla totta!!!!!!!!! Voi Minttu-Maaria, otan osaa menetykseenne! :hug: :'( Ihan hirveää kuulla tämmöisiä uutisia, varsinkaan tässä vaiheessa niitä ei enää kuuluisi yhtään tulla!

Halauksin, Mintukas
 
Voi Minttu-Maaria, voimia menetykseenne!

Vaikka vielä puhutaankin lääketieteessä keskenmenosta, on menetys varmasti rankka. Itse kohtukuoleman kokeneena viikolla 32, voin kuvitella, millaisia tunteita käyt nyt lävitse.

Jaksamisia!

 
Minttu-Maaria,

"Linnunpojan untuvaisen hennon,
kämmenelläin vielä pitäisin.
Estää voisinko sen vapaan lennon?
Kauas luotaniko päästäisin?
Silmissäsi lintu näen kaipuun,
unelman ja toiveen ikuisen,
nousta pilviin ylös avaruuteen,
lentää omin voimin aikaan uuteen.
Päästän irti, lasken lentoon,
Luotan lintuun pieneen hentoon."

-Maija Baric-

Voimia koko perheelle ja turvallista matkaa linnulle,

Noora
 
Hei!

Minttu-Maarialle
paljon jaksamista ja voimia...todella surullista... :( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Kiitti Pikkuprinssi tosta vauvarokko tiedosta, hyvä tietää ettei pitäs olla vaaraksi!

Sofiia:
Myyräkuumetta yleensä loppukesästä esiintyy... ja toki koko kesän aikana mut ei se tartu ihan tosta vaan... se on yleisempää miehillä kuin naisilla ja syy siihen varmaan se että miehet usein viihtyy verstaissa ja varastoissa, joista sen voi saada jos siellä siivoilee ja siellä ollut myyriä... Suosittelen näin raskaana käyttämään hengityssuojaa jos siivoot jotain ulkovarastoa tai kellaria! Muutoin ulkona raikkaassa ilmassa sitä ei oikeastaan tartte pelätä... niin ja kuolleisiin myyriin ei kannata mennä koskemaan jos niitä osuu eteen...

Onneksi olkoon Mama-L, Hoikkalori, Heikku ja Sutinaa ultrakuulumisista...ihanata :heart:

Minkuli
kyselit milloin lääkäriin jos kivuttomia supistuksia... kysyin tota terkkarilta kun itselläni lähes päivittäin ja mulle sanottiin että se täysin normaalia. Multa myös kohdunsuu tarkistettu ja kaikki kunnosa. Kivuttomia harjoitussupistuksia voi joillekin tulla jo tässä vaiheesa päivittäin ja useita... Mut jos mietityttää niin kannattaa vaikka neuvolasta vielä kysyä!

Vauvan asettuminen.
.. 30 viikon jälkeen ruvetaan tosiaan neuvolassa sitä asentoa kattomaan, et onko pää alaspäin...

Arska:
Mä kysyin noista aurinkorasvoista teratologisesta tietopalvelusta ja sanoivat et siksi fysikaalista suojaa suositellaan, koska pyritään välttämään turhia kemikaaleja. Ostin itse apteekista lapsille suunnattuja korkean suojakertoimen omaavia fysikaalisia aurinkorasvoja 2kpl, yhden vartalolle ja toisen kasvoille. Kysyin sit vielä neuvolasta ja siellä sanottiin et normaaleja auronkovoiteita voi käyttää... et tälläistä tietoa olen saanut...

Vitsit olen kateellinen teille joilla noita ultria tarjotaan noin monta!!! Täällä tosiaan se np ja rakenne kuuluu... me käytii varhaisultrassa yksityisellä ja sit olen pari kertaa joutunut käydä noiden vaivojen vuoksi äitipkl:llä ja siellä ultrattu... Nyt harkitsen sitä 4D-ultraa...olis kyllä kiva mut niin kallis...!

Ollut viime päivät vähän tukalaa kun kotona ollu ongemia ilmanvaihdon kanssa nyt helteillä... parhaillaan meillä oli lauantaina sisälämpötila +32C, voitte kuvitella miten tuskallista oli kun ulkonakin helle.... no onneksi nyt jo viileämpää!!!

-Kultasiipi + Pikkuruinen Ilmari 19+4 =)
 

Yhteistyössä