~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

kiitos kaikille. Näin kyyneleiden keskellä on hienoa huomata että joku on pahoillaan mun puolesta. Tämä päivä on mennyt itkiessä, silmäluomet on kuin makkarat turvoksissa. Aamulla labraan ja polille että aletaan miettimään mitä tehdän kun on tuo verenvuototautikin. Suru on kyllä jotain käsittämtöntä kun ajatteli kaikkien riskiviikkojen olevan ohi jo aikaa sitten, eipä tuo mieskään ole kun kerran ennemmin itkenyt ja tänään useamman kerran.. :'( :'( Luojan kiitos ne tuplavaunut jäi vielä kauppaan eikä ole tuossa eteisessä..
Vauva pitää kuulemma synnyttää että saadaan kokonaisena patologille, josko syy selviäisi miksi kävi näin, näin myöhäisillä viikoilla.

KOittakaahan jokainen nauttia liikkeistä ja sykkeistä ja viettää turvallinen loppu odotus!!

Toivottavasti minä olin tämän listan viimeinen enkelikerholainen. :'( :'( :'(
 
Heippa pitkästä aikaa!

Voi Minttu-Maaria :'( :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Sanat eivät riitä kertomaan miten pahoillani olen puolestasi! syvimmät osan otot siis ja jaksamista!

viime viikolla oli neuvola ja rakenneultra.
neuvolassa:
19+5
paino 60,5kg
SF 17
Syke +

HB ei otettu täl kertaa, koska kuulemma mun verikoikeiden ottoa pitää rajoittaa nyt sen lääkityksen takia.

Ultrassa:
Rakenne VÄ H20+0
BPD 48 (20+4)
FL 32 (20+1)
Istukka taka ja ETUsein.

Viime perjantaina oli rakenne ultra ja sielllä kaikki oli kunnossa. Pikkuinen vain oli päättänyt tunkea naamansa istukan taakse joten ei sitten sitä kunnolla nähty. paino arvio oli huimat 345g. Ultraaja oli mitä ihanin. Saatiin ihastella tulokasta varmaa 20min rauhassa, kun viimeks oli sellanen 10min pika kurkkaus. Suloiset kuvat saimme mukaamme. Liikket ei siis tunnu kovin hyvin siksi kun vauvan oli jossain hassussa asennossa siel.

Nyt siis saa vain nauttia raskaudesta hetken aikaa!

Mä rakastan niin kesää kun saa olla ulkona ja touhata puutarha juttuja. Ei paljon sisällä kerkiä oleen. Saa lapsen vain kipata sänkyyn niin nukahtaa heti. Siks vähä tää kesä saattaa mennä netti hiljaisuudella, mutta koitan kirjoitella useammin tänne nyt kun saimme takas netin kotiin.

Lauantaina pääsen kaupunkiin kattomaan josko löytääs jotain mamma-kesävaatetta. Menee hermo kun ei oo ku yhet caprit ja ne on mustat. T-paitoja haluan ostaa, kun kaikki on niin lyhyitä nyt.

Jakselkaa naiset niin isojen kuin pienten mahojen kanssa! meille taitaa olla tiedossa kuuma ja tuskainen kesä! mut me selvitään eikö jee!

auroora ja masu-asukki elmeri 20+6
 
Hei pitkästästä aikaa!

Minttu-Maaria75, pahoittelut myös täältä! Jaksamisia sinne suuntaan! :hug:

Täällä ootellaan malttamattomana jo rakenneultraa, joka ois 4.6 Ihanaa päästä näkemään pikkunen. Ollaan nyt päädytty siihen tulokseen, ettei kysytä sukupuolesta, koitetaan ite arvailla ja jännätä aina sinne synnytyssaliin asti :)

Vielä puolitoista viikkoa koulua(opiskelen siis sairaanhoitajaksi) ja sitten alkaa työt, ensin terveyskeskuksessa oon kuukauden koulun työharjottelussa ja sitten lomailen heinäkuun ja elokuuksi meen mun vakityöpaikkaan ( teen siis koulun ohella töitä joskus ). Heinäkuussa lomalla ois tarkotus lähteä käymään Latviassa muutaman päivän reissu miehen, äitin ja pikkuveljen kanssa :)

Nyt äkkiä jotakin kevyttä vaatetta päälle ja sitten ahertaan koululle viimesiä tehtäviä piiitkään aikaan :)

miraaz ja vaavi 18+0
 
Minttu-Maarialle osanotot ja halaukset. En pysty kuvittelemaankaan tuskaasi :'(

Itse olen viettänyt netti hiljaisuutta, palstan lukeminenkin jäänyt vähiin. Hieman silmäilin kirjoituksianne ja monet ovat saaneet hienoja ultrakuulumisia :flower:

Itsellä r-ultra on viikon päästä pe, ja mulla onkin koko päivä onneksi vapaata sitten, jos uutiset hyviä niin voisi juhlistaa jätskillä :D

Meiän vaavi kovasti potkii ja liikkuu joten saa olla huoleti..... :heart: :heart: :heart:

Oma siskoni oli eilen nt-ultrassa ja hänelläkin kaikki hyvin :heart:

Hanknnoista
, ostettiin kavereilta vähän käytetyt rattaat kaikkine lisäosineen yms. sekä turvakaukalo, leikkimatto ja sitteri. Muuta en oo ostanut, paitti kirpparilta valkosen bodyn ja fleecehaalarin :)

Mama-L, minulla poikaolo


Jaksamisia kaikille! :flower:
T: Murmu ja Muru rv 19+3

ps. Vihdoin masu näkyy :)
 

Yhteistyössä