Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

Terve vaan kaikille ja tervetuloa uusille, jäi viime kerralla toivottamatta. :)

Älkää nyt kaikki karatko sinne naamakirjaan, tänne ei jää enää ketään kirjoittelemaan kohta. :(

Viikkoja 16+ tällä hetkellä ja olo on ku etanalla. Välillä joutuu pysähtelemään ja toisinaan tiheämpään syömäänkin jotain pientä nälkää tappavaa. Painoa tullut lisää(vaan?? muilla oli enemmän mitä lukasin tuossa sivuja) 1,3 kg, tiedä sitten pitäisikö huolestua etä jokin olisi vialla vai vaan luottaa että pieni siellä olla möllöttää, sen näkee ensi viikolla kun on neuvola aika ja toivottavasti ultrattaisiin taas että näkisi nappulan elonmerkit, kun en liikkeitä vielä tunne. Tosin näillä muutamalla seuraavalla viikolla niiden kai pitäisi jo tuntua? o_O

Töissä käyminen tuntuu välillä NIIN ylivoimaiselle että voisi vaan olla kotona peiton alla ja nukkua tunti kaupalla eikä sekään varmaan riittäisi. Ehkäpä tämä tästä tasottuu pikkuhiljaa, kun välillä on jo hyviä päiviä ja jaksaa enemmän touhuta sitten seuraava päivä saattaa olla jo niin unelias ettei kuulekkaan mitä muut juttelee. :D

Masukka näkyy hienosti, ja ylpeesti kannan sitä vaikka töissäkin supistaan ja mietitään oonko lihonnu vai raskaana.:LOL: En siis ole julistanut sen kummosemmin vaan antaa ihmisten miettiä omikseen oonko lihonnut vai raskaana, eipähän hetkauta mun elämää työmaalla. ;)

Mietittiin miehen kanssa jotta haettais kesällä vaunut haaparannasta kun siellä suunnilla ollaan käymässä, nyt vaan pohdin sitä että mahtaako joku olla käynyt siellä ja jos on niin millaisella hintapolitiikalla siellä liikutaan, säästänkö roposia emmaljungia etsiessä sieltä vai onko saman hintasta kuin täällä etelä-suomessakin? :eek: Kauhea miettiminen mitä tarttee ja mitä ei ja vaunuja on ajateltu uusina siksi että ne olisi sitten loppu katraallekin joka toivottavasti vielä on tullakseen. =) <3 Kyllä näistä vaivoista kärsii sen verran. :D

Meillä muuten koirat tainneet aavistaa että jotain tapahtuu jossakin vaiheessa kun kovin varovasti mun kans pööpöilevät ja touhuilevat. Lenkitki sujuu rauhallisesti ku kumpakin on nii varovaisia paitsi jos näkyvissä on jänis tai fasaani.. sitten vauhtia on riittämiin ja joutuu mieheltä apuja pyytämään että pysyy naru käsissä. :p :D

Jos haaparannasta kokemuksia löytyy niin ilmoitelkaa! Tosiaan siellä ollaan sukuloimassa kesällä niin siksi sieltä ajateltiin vankkurit jne muut roippeet hankkia. :)

Addoda & Masuasukki <3 16+ <3
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!!

Anteeksi niille jotka ovat joutuneet odottaan liittämistään FB ryhmään. Mä tänään kuittasin mulle tulleet pyynnöt ja lisään väen ryhmään kunhan hyväksyvät kaveripyynnöt.

4+1 kelle laitoit pyynnön? kirsikka on tänään kans käyny tsekkaan pyynnöt eli varmasti pian lisätään. Meitä onneksi vähän häätyytettiin FB:n puolella niin hoidettiin asiat kuntoon!

Maana + matkustaja 17+4
 
Viimeksi muokattu:
Addoda Voipi tulla pian kalliimaksi hakea Hapitsulta rattaat, tällä hetkellä ruotsin kurssi on liian voimakas euroon nähen, eli siis todellakaan ei säästä satasia rattaissa. Asutaan täss rajan pinnassa, niin tulee usein vertailtua hintoja.

Täällä voidaan yhä pahoin, viime aikoina pitkälti oon kirjotellut vain tuonne Fb:n puolelle. Kärsiikö kukaan muu vielä pahoinvoinnista/oksentamisesta? Nyt menossa jo 16+5.

Dana88 ja sala-asukki 16+5
 
Mullakin on vähän tällainen rauhallisempi vaihe menossa. Pahin väsymys on ohi, paha olo samoin, liikkeitä ei vielä tunnu, np-ultrasta on aikaa jo reilu kuukausi, ja rakenneultraan on vajaa 3 viikkoa. Ainut "uusi" asia on sokerien mittailu kotona. Arvot olleet kotona todella hyvät ja kyllästyttää jo se pistely. Se on mulle niin vastenmielistä :/

Masunimeä ei meilläkään oikeastaan ole. Varsinaisia nimiä ollaan hiukan mietitty, mutta ei vielä "tosissaan". :)

Päiväkodissa sijaisena ollessa huusi selkä aikomoista hoosiannaa, eli selkäkipuja odotellessa.. Ja vatsaa käy painamaan, jos pidemmän aikaa kävelee tai seisoo.. Saas nähdä, missä kunnossa sitä on kesällä..

Nimia 18+4 (17+4)
 
Kukahan meille tekisi toukokuun pinon? Itse oon niin huono yleensäkin tietokoneiden kanssa ja keltanokka tälläkin palstalla niin en taida tohtia siihen hommaan... toivottavasti joku ehtisi =)

Tervetuloa uusille ja toivotaan teidän myötä keskustelujen lisääntyvän... kovin on ollut hiljainen palsta viime aikoina =(

(.) Neuvolakuulumiset:

- hb 138
- verenpaine 109/76
- pissa puhdas
- paino 70,8 (+250 g/vk) Nyt meni 70 kg rajakin rikki... täällä taisi olla muitakin samankokoisia =)

Seuraava neuvola vasta 12.6 ja se onkin sitten jo kela neuvola =)

Linnea ja manu 17+3
 
Vihdoinkin perjantai! Tervetuloa kaikille uusille! Ainahan tänne lisää mahtuu :).

Töissä ollut kauhea kiire tänään ja tuloksena sitten harjoitussupistukset. Maha kovettuu inhottavasti eikä se meinaa millään laueta. Pitäisi päästä kotiin makuulle :|. Mietinkin että lähtisin aikaisemmin kunhan saan kaikki paperit pois alta. Tää tilanne on niin tuttu edellisestä raskaudesta. Silloin kärsin tosi usein kivuttomista supistuksista ja oli inhottavaa istua koko päivän. En odottanut niitä näin aikaisin jo, mut näköjään stressi laukaisee niitä :(.
Liitoskipuja olen valitettavasti myös bongannut. Eilen vihlaisi alaselkää inhottavasti kun kävelin ja tänä aamuna tuntui häpyluussa vihlaisua. Tästä se sitten lähtee...

Onko muilla vaivana harjoitussupparit ja liitoskivut nyt jo?

Viikonloppuna pitää rentoutua ja yrittää nukkua hyvin. Viime yönä nukuin tosi huonosti ja sekin varmasti vaikuttaa tuohon mahan tilanteeseen.

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti =).

Misu78, rv 17+1
 
Toukokuun pino avattu! :)
Jos pino on ehtinyt laskea niin alas ettei näy etusivulla niin varmasti löytyy sitten seuraavalta. Joten jatketaan juttua sinne, tänne ei kannata enempää kirjoitella ettei tämä huhtikuun pino turhaan nouse listalla ylemmäs ja hävitä toukokuun pinoa näkyvistä. :)

Emskis 17+1
 

Yhteistyössä