Lokakuun lapsoset 2016

Sandymama, voi ei :( pidän peukkuja että kaikki kääntyy vielä parhain päin! <3 Jostain kumman syystä en pääse selaamaan aikaisempia viestejä, niin tuliko sinulla aivan yllättäen selkäkipu, vai pikkuhiljaa? Oliko muita oireita´? Teitkö ne testit silloin kun alkoi vuotoa tulemaan? Ymmärrän, jos et jaksa vastailla.
 
Minäkin aloin nyt kaivelemaan noita sovelluksia ja latasinkin ton saman pregnancy plussan, mut olis kiva jos se olisi suomeksi. Raskaus on kuitenkin aiheena sellainen, etten ihan koko sanastoa kyllä osaa. Olisko jollain joku hyvä sovellus mielessä? Sais vähän todentuntua tähän oireettomaan odotukseen
 
Pahoittelut keskenmenon kohdanneille ja voimia uuteen yritykseen kun sen aika on.

Sandymamalle pidetään vielä peukkuja!

Mäkin palelin ekassa raskaudessa alkupuolella ihan hirveesti, nyt ei vielä oo alkanut... Lämpöjä en kyllä tainnut silloin mitata, mutta jostain just eilen luin että raskaus voi nostaa lämpöjä muutenkin.
 
Sandymama, voi ei :( pidän peukkuja että kaikki kääntyy vielä parhain päin! <3 Jostain kumman syystä en pääse selaamaan aikaisempia viestejä, niin tuliko sinulla aivan yllättäen selkäkipu, vai pikkuhiljaa? Oliko muita oireita´? Teitkö ne testit silloin kun alkoi vuotoa tulemaan? Ymmärrän, jos et jaksa vastailla.
Joo pari päivää sitten alkoi yhtäkkiä särkemään. Luulin että on vaan jumissa mut sitten särki myös munista ja alavatsaa vaan oikealta niin tajusin että ei oo jumissa. Ei oikeestaan ollu muita oireita ollenkaan. En tehnyt vielä, teen huomenna.
 
Hei, täällä ilmoittautuu myös yksi plussannut. :) esikoistani aloin TOIVOTTAVASTI odottaa nyt, joten olo on epävarman pelonsekaisen maaninen. :D eilen tein testin ja sain selkeän plussan. Nyt pitäisi olla 4+1, ja tänään alkoi omituiset epämukavuuden ja kivistyksen tuntemukset alavatsassa. Kai tää on ihan normaalia, kun mitään veristä vuotoa ei ole tullut? Miten ihmeessä muka voin vain elää normaalia elämää ennen varhaisultraa (jonne todellakin aion mennä heti kun se on mahdollista)?!?! Kaikki ajatukset pyörii mahan ja kohdun alueen tuntemuksissa.

t. Hullu plussaaja

Salapoliisitar/29/esikoinen/LA 24.10.
 
Viimeksi muokattu:
Minun tietoihin voi lisätä 30/2.lapsi/KOS

Fb-ryhmän kannalla olen minäkin. Meillä on todella tiivis ryhmä esikoisen osalta. Ehdottomasti vain omalla nimellä olevat profiilit mukaan, minä voin lähteä perustamaan ryhmää jos löytyy toinen innokas mukaan Voidaanhan ryhmä laittaa pystyyn salaisena, tuskin sinne niin paljon eksyy silloin porukkaa, että tarvitsisi sulkea
 
  • Tykkää
Reactions: SahramiS
Täällä viime yö taas meni oksentaessa, mut onneks aamulla oli hyvä syy herätä ja tsempata ittensä liikkeelle pahasta olosta huolimatta! :)

Ultrassa näkyi pikkuinen sydämen syke oikein vahvana ja muutenkin kaikki hyvin! <3 Nyt olo on niin onnellinen ja sai voimia jaksaa nää kamalat pahoinvoinnitkin!

Sophi4 & Nene 7+2
Ääää vahingossa painoin peukun alaspäin ku piti toi peukku ylöspäin laittaa Sori sori!! Mut ihana kuulla että kaikki hyvin!
 
Mulle kyllä sopii se fb-ryhmä nyt jo, kuhan on salanen ja sinne sais tulla kaikki loputkin lokakuulaiset ketkä ei oo vielä välttämättä edes plussannu? Eli ei suljettais sitä niiltä ketkä haluaa siihen tulla (y) ja nekin sais tulla vielä ketkä liittyis vasta np-ultran jälkeen?
Joo, kiva ois jos pääsis np-ultran jälkeenkin mukaan. Mie en nimittäin alkuraskauden ultraan meinannu mennä..
 
  • Tykkää
Reactions: Hetelmä16
Heips! Minäkin ilmoittaudun joukkoon mukaan, vaikka vielä onkin pelko persuuksissa koko ajan, kun näin alussa ollaan! Mutta päivä päivältä helpottaa. :) Odottelen toista lastani, miehelle tämä on ensimmäinen. Esikoinen menee syksyllä jo kouluun, joten tuntuu kuin ensimmäistä kertaa odottaisi, ei meinaa muistaa näitä juttuja enää! Laskettu aika on siis netin laskureiden mukaan 20.10. FB-ryhmä kuulostaa hyvältä! Kyseessä olisi siis salainen ryhmä, joka ei näy muille kuin käyttäjille?

puhuriina/28/2. lapsi/K-SKS
 
Pahoittelut Sandymama ja hetelmä :( ja kaikille muillekin menetyksen kohdanneille tsempit!

Tää palelu on jäätävää :ninja: töissä istun jalat kiinni lisäpatterissa, villasukat ja villatakki päällä. Kotona nyt ollut paksu huoppari ja siltikin tärissyt viltin mutkassa. Ja väsymys! Tuntuu, että arkiaskareet on aivan ylitsepääsemättömiä! :eek: Esim tiskikoneen tyhjennys on aivan liikaa energiaa vaativaa.

Syödä tekis mieli koko ajan, mutta sitten taas ei tee mieli oikein mitään mitä kaapista löytyy..
 
Isot pahoittelut Hetelmä16! :(
Sandymama pidän sulle vielä sormia ristissä, jospa ois kuitenkin harmitonta. Toivottavasti pääset ultraan!

Lisistä en syö foolihapon lisäksi muuta kuin D:tä. Ja rautaa sitten jos neuvola niin komentaa.

Liikun varmaan liian vähän, mutta enemmän kuin ekassa raskaudessa. Oisin varmaan jaksanut paremmin jos olisin liikkunut. Ei mulla ois mitään liikkumista vastaan, en vaan keksi mitään mieluista liikuntaa jota voisin harrastaa riittävän edullisesti ja lähellä :( tällä hetkellä työntelen vaunuja päivittäin ja en sitten mitään muuta, ikinä. Lumet kun lähtee niin voisin juosta jos vielä jaksan. Oon ihan hyvissä mitoissa, mutta kunto lienee melko heikko :/ oon lisäski miettinyt jos lantiopohjanlihaksia vois vielä treenata, ehkäpä apuvälinein?

Facebookille oon avoin heti jos joku sinne ryhmän perustaa. Itse en luota että osaisin tehdä oikeenlaisen :D ja ehottomasti kaikki ootetaan mukaan!

Wbä 4+2
 

Yhteistyössä