Lokakuun lapsoset 2016

Theran, mää testasin dpo 12 ja dpo 14 eikä niissä viivoissa ollu mitään eroa. Sitte tänään (4+4) en voinu vastustaa pregcheckkiä ja sain tunnin lirusta ihan tumman vahvan viivan :)

Mun mielestä sulla on hyvät viivat, elä huoli :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Osais olla murehtimatta ja pelkäämättä. Sitä etsii kaikenlaisia merkkejä mitkä olisi erilaisia kuin km raskauksissa. Kyllä on pitkä aika varhaisultraan... :/ mä yritän olla sekoamatta huolesta. Mä olen ajatellut että 4 keskenmenoa olisi jo riittävä että en enää uskalla yrittää.
Johtuukohan unien vähyydestä että ahdistelee tänään enemmän.
Eli ei ihan oireeton...unettomuus.
 
Pääsisikö mukaan joukkoon? Plussasin viime tiistaina, ja menkkojen perusteella laskettu aika olisi 6.10.16. Tulin raskaaksi ensimmäisestä kunnon kierrosta hormonikierukan poiston jälkeen. Kyseessä toinen lapsi, ja vähän jännittää, miten tulen päräämään, kun vanhempi on kuopuksen syntyessä alle 3 v. Lisäksi amk, jonka aloitin juuri syksyllä äippäloman jälkeen, jää pahasti kesken. Mutta pitänee uskoa että meille ei suoda sellaista, mistä emme selviäisi! Tällä hetkellä vaivaa järkyttävä väsymys ja impulsiivisuus. Se koettelee hermoja, ja tuntuu, ettei voimat riitä hoitamaan koulua, kotia ja lasta.

Plussaplussa (22 v.) / 2. lapsi / la 6.10.16
 
Minäkin voisin liittyä joukkoon, toissapäivänä selvä plussa tuli, "vähän" yllärinä kun ehkäisy ollut käytössä.. Esikoispoika pian 8kk:)
Laskujen mukaan laskettu aika ois 6.10.
Tietoihin voi laittaa miiula 27/2.lapsi/OYS
 
Rfsu:n testeillä. Sellaisiakin vielä on ni aamulla varmaan taas :D Ja kiitos!
Ei kannata niillä rfsu testeillä menettää yöuniaan. Ne on aika huonoja antaa viivaa. Jos haluat seurata vahvistuuko niin käytä PC. Ei ihme että on sitten antanut sulle vaan haamuja kun olitkin käyttänyt rfsu:ta. :giggle: Luota siihen pc viivaan mieluummin.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: January Sky
Niin ja onnea muillekin plussista! :love: Pysyköön ihmistaimen matkassa lokakuuhun asti.:love:

Mä tein tänä aamuna taas testin ja tuleehan se viiva päivä päivältä nopeampaa siihen. Mutta ei vielä tasavahva ole.:oops:
http://aijaa.com/oxnTLf

Anteeksi omanapa mut yritän järkeillä asiaa "ääneen" etten ala taas maalailemaan piruja seinille. Voihan olla että onkin vasta dpo15 koska vielä 14.1 sain plussaa ovistestiin eli ei olisi irronnut silloin 13.1 minkä mukaan olen laskenut. Lapset..aiheuttaa huolta vaikka ei ole kuin parin millin kokoisia.:rolleyes:
 
Mulle on iskenyt huimaus:eek: ei oo ollu koskaan aiemmista raskauksista tämmöstä..kun nousen istumasta huippaa, jos nousen sängystä huippaa, autosta jne. todella ärsyttävä vaiva..o_Osit on nälkä, vähän välii pitää syödä..tai sit tulee huono olo..mahakin oli sekasin tänä aamuna:( mä toivosin et tää eka kolmannes menis ohi hetkessä, mä en oo ikinä nauttinu raskaana olosta:(aina yhtä tuskallista, en viihdy kropassani, sit tulee painoa jne. jotkut hehkuu raskaudessa mut mulle se on yhtä kärsimystä..pahoittelut jos joku vetää tästä herneet nenään mutta mä en vaan nauti tästä raskaana olosta..sit kohan vauva syntyy on elämä helpompaa..:) tosin eka puolvuotta sekin on musta helvetin raskasta..on tuntunu kummanki lapsen kohdalla siltä että mä kuolen, mut siintä on jotenki selvitty,,,unettomuus meinaa tappaa mut aina vauva aikana..se on kamalaa..

pahoittelut nyt tuli kunnon vali vali viesti...(n)

Täällä on vilkasta:D paljon tulee plussia:LOL: onnittelut kaikille!

ja noista testaamisista, niin mäkään en saanu ku joka toinen päivä vahvemman viivan, hcg tuplaantuu joka toinen päovä, joten ei huolta(y)
 
o0o
PC testillä taas entistä vahvempi mutta ei lähellekään tasavahva. 4+2 nyt ja koska sain vahvan näytteen, tein jo samasta näytteestä viikkotestin: 2-3 :) Oikein tyytyväinen olen. 5+2 - 5+4 teen sit uudestaan ja toivon 3+
 
  • Tykkää
Reactions: Cembalo
Mulle on iskenyt huimaus:eek: ei oo ollu koskaan aiemmista raskauksista tämmöstä..kun nousen istumasta huippaa, jos nousen sängystä huippaa, autosta jne. todella ärsyttävä vaiva..o_Osit on nälkä, vähän välii pitää syödä..tai sit tulee huono olo..mahakin oli sekasin tänä aamuna:( mä toivosin et tää eka kolmannes menis ohi hetkessä, mä en oo ikinä nauttinu raskaana olosta:(aina yhtä tuskallista, en viihdy kropassani, sit tulee painoa jne. jotkut hehkuu raskaudessa mut mulle se on yhtä kärsimystä..pahoittelut jos joku vetää tästä herneet nenään mutta mä en vaan nauti tästä raskaana olosta..sit kohan vauva syntyy on elämä helpompaa..:) tosin eka puolvuotta sekin on musta helvetin raskasta..on tuntunu kummanki lapsen kohdalla siltä että mä kuolen, mut siintä on jotenki selvitty,,,unettomuus meinaa tappaa mut aina vauva aikana..se on kamalaa..

pahoittelut nyt tuli kunnon vali vali viesti...(n)

Täällä on vilkasta:D paljon tulee plussia:LOL: onnittelut kaikille!

ja noista testaamisista, niin mäkään en saanu ku joka toinen päivä vahvemman viivan, hcg tuplaantuu joka toinen päovä, joten ei huolta(y)
Mulla oli huimausta jo ennen plussaa. En yhdistäny sitä kyllä raskausoireeksi, mutta miehelle valitin, että on varmaan matalat verenpaineet kun näin huippaa. Mulla oli viime raskaudessa aika raju pahoinvointi ja oksentelu. Kun se alkoi vähentyä, niin että tarvi oksentaa enää vain kerran aamulla niin alkoi olla oikein kivaa. :D Sitten taas viimeinen kuukausi oli vähän hankala liitoskipujen kanssa, mutta ehkä rv 15-35 oli ihan jees. :) Vauvavuosi oli kyllä rankka. Vähän kauhulla odotan mitä tulee olemaan taaperon ja vauvan kanssa jos niin hyvin käy että se vauva saadaan. Toisaalta yksi kaveri on sanonut, että toisen vauva-aika meni paljon helpommin, kun ei ollut niin iso shokki ja jotenkin sai enemmän aikaiseksi vaikka olikin kaksi lasta hoidettavana. :)
 
Toisaalta vähän myös odotan sitä pahoinvointia, niin olisi enemmän raskaana oleva olo. Tämä oireettomuus on vähän pelottavaa. Mutta eiköhän tässä jo parin viikon päästä ole ihan riittävän paha olo...
 
Theran mulla tuntui viivat haalistuvan päivä päivältä, mutta samoina päivinä otettujen verikokeiden mukaan hormonitasot oli tuplaantuneet. Eli viivan vahvuus saattaa kertoa enemmän pissan vahvuudesta kuin raskaushormonin määrästä. ;) Ja mulla siis ei ole lähelläkään noita sun viivojen vahvuuksia ja silti ihan todistettavasti olen raskaana.

Mä varovasti siirryn lukemaan tätä ketjua, mutta en uskalla vielä "virallisesti" liittyä. Ollaan siis ihan alussa, 4+jotain ja takana yksi kkm viime syyskuussa. Nyt siis vaan lähinnä yritän olla hermoilematta liiaksi ennen varhaisultraa. Voi olla, että käyn sitä ennen vielä yksityisellä verikokeessa, jos alkaa ahdistaa oikein kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Theran mulla tuntui viivat haalistuvan päivä päivältä, mutta samoina päivinä otettujen verikokeiden mukaan hormonitasot oli tuplaantuneet. Eli viivan vahvuus saattaa kertoa enemmän pissan vahvuudesta kuin raskaushormonin määrästä. ;) Ja mulla siis ei ole lähelläkään noita sun viivojen vahvuuksia ja silti ihan todistettavasti olen raskaana.

Mä varovasti siirryn lukemaan tätä ketjua, mutta en uskalla vielä "virallisesti" liittyä. Ollaan siis ihan alussa, 4+jotain ja takana yksi kkm viime syyskuussa. Nyt siis vaan lähinnä yritän olla hermoilematta liiaksi ennen varhaisultraa. Voi olla, että käyn sitä ennen vielä yksityisellä verikokeessa, jos alkaa ahdistaa oikein kunnolla.
Siks oon tehnyt aamupissasta ja vaan sen yhden päivässä että olis suht samat olosuhteet. Yöllä en juo enkä käy pissalla. Mutta nää on näitä.. Kun ei oo oireita juurikaan mistä tietäisi olevansa raskaana niin testejä sitten. :p olisi kiva vaan saada edes joku merkki sitten jos kaikki ei oo hyvin.

Tervetuloa! Ja onnea plussasta. Toivotaan että nyt pysyy matkassa :)
 

Yhteistyössä