+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

:wave: tulin tsemppaamaan teitä tuolta odotuspuolelta.
mulla tärppäs vasta yk 10:ssä,muistan ne joka kertaiset pettymykset.
ja vieläki välillä tulee epätodellinen olo,et onko se edes totta. mut mulla on ultrakuvat todisteena ja pikkunen alkaa jo vähä liikuskellakki :D
pitäkää siskot lippu korkeella :hug:

tombatar ja pillipiipari 15+5
 
Kolmannen haaveilija ja kaneli83 tervetuloa!

ON: Mulla on yliajettu olo oikeesti. Jotenki lihaksetki kipeet, semmonen olo et iho on hellä. Mittasin korvakuumemittaril toisesta korvasta 36.9, toisesta 37.3. Tommosta lukemaa se on kyl oviksen ja menkkojen välissä aina. Kurkkukipu tullu yön aikana kans. Sit jotenki kauheen väsy olo, semmonen et jalat painaa tonnin. Yöllä muistan et moneen otteeseen kun heräsin oli oksettava olo, mitä ei oo tapahtunu ikinä! Piti käydä banaania haukkamassa. Eilen illalla tuli taas paha olo, se on nyt semmosta ollu et aamupäivällä ja sit illalla about 19-20 aikaan. Muistaakseni esikoisen kaa pahoinvointi meni juuri noin...Mahassa yöllä ja nyt koko aamun ollu kovempaa juilintaa mahassa, semmosta niinku yleistä kramppimaista painetta, ei kovaa mutta ärsyttävää. Maha pullottaa edelleen, aamusin hieman pienempi mut oikeesti ei mee normi farkut kii miellyttävästi, ilmaa maha täynnä ja välillä tuntuu ettei edes ilmaa tule, on vaan pallona. Mulla on oikeesti niin olo et tän on pakko olla SITÄ, mutta voi vitsi kun vielä viikko pitäs ainakin odottraa et luotettavaa testata...IHmettelen myös et voiko tosiaan olla näinselkeet oireet näin aikasin? Siks alan epäillä et jos oonki vaan ihan pöpi :LOL:
 
lumihiutale85 > Jotkut ovat hormonien vaikutuksille herkempiä, joten oireita voi tuntea melko aikaisinkin. Paljonko sulla on dpo? Kiertopäivien perusteella ei varmaankaan vielä testissä näy, mutta toivottavasti jo muutaman päivän päästä plussa pärähtää ruutuun selvänä. :)

Omasta navasta täytyy vähän valittaa. :ashamed: Vihlaisuja tuntuu samassa kohtaa kohtua kuin viime kierron lopulla. Myös vasenta munista juilii välillä, mutta kivut eivät ole kovin voimakkaita. Häiritsevät välillä ja tuntuvat pahalle, mutta ei särkylääkemittakaavassa kuitenkaan. Teroluteista tulee etova olo ja koko ajan tuntuu, kuin olisin lievässä krapulassa. Inhottavaa. :x Pkkausselosteen mukaan on harvinainen oire, mutta tokihan se minulle tuli. Osasin vähän odotaakin jotain tämmöistä, kun hormoneihin herkästi reagoin. Onneksi saan syötyä eikä ole tarvinnut käydä yökkimässä. Hieman myös olen toiveillut raskausoireita, mutta yritän pysytellä jalat maassa. Tämä saattaa olla ovuloimaton kierto enkä halua stressillä kiertoa pitkittää, joten koitan aktiivisesti puuhailemalla pitää ajatukset muualla.

Listan kärkipäässä on henkilöitä, joiden en muista kirjoitelleen pitkään aikaan. Pian siirrän heitä taas taustalle. Jos kuuluu tuohon yli kp60 porukkaan, niin kannattaa kirjoitella kuulumisia ja päivittää tiedot ajantasalle. En sitten suotta siirrä taustailijoihin, jos vaikka on ehtinyt käymään vain lueskelemassa tai ollut nettipimennossa. :)
 
Macy Gray: minä en noista Teroluteista yms tiedä mitään, mutta ikävää jos niistä tulee pahoinvointia yms : / MInä olen hirmu herkkä kaikille hormoneille, esim Cerazette pillerit aiheutti kakomista ja maha turpos ihan ku oisin raskaana. E-pillereistä saan sit migreenin...Noista testeistä, mä yritän odottaa ainakin ens vkl testatakseni, koska lauantaina viikon päästä pitäis alkaa aikasintaan menkat (jos 27 kierto). Oireet alko jo joskus kp 17, sillon tuli sitä vaalenpunastaki. Oletin sit et ovis ollu kai aika ajoissa? Limoja tuli sillon kp 10 eteenpäin.

ON: Ihmettelin huonoa oloa ja mittasin uudestaan lämmön. Nousi tossa päivällä yli 37, toisesta korvasta 37.5 jopa. Liittynee kurkkukipuun. Kärvistelin etten ota särkylääkettä jos johtuukin raskaudesta (eikös korvamittari näytä ainakin 0.5 astetta enemmän kuin kainalosta?), mutta illalla meno niin otin parasetamolia. Mahassa ollu aika paljon kipua, ihan siihen asti et voisin jopa valittaa et alkaa ärsyttää. Ainii yks mitä eilen ihmettelin, on se että mun atooppinen mutta finninen naama on alkanu kuivahtaa. Siis yleensä oviksen jälkeen alkaa kiiltää eikä oo ihottumaa sillee ollu mut eilen oli ihan kunnon kuivia läikkiä. Tuplasin kalaöljyannoksen kun en halua kaameeta kutinaa!
 
Kiitos uudesta pinosta MG:flower:

ON:Viime kierrossa ei ollenkaan yritystä, kun ei ollut ukko paikalla ja nyt jäi yritykset pelkän kp9 varaan, että eipä ole toivo korkealla:headwall: Piti huomenna tulla kotiin, että olis vielä saatu hyödynnettyä tätä kiertoa, mutta ei:mad: Olen raivona ja pettynyt samaan aikaan. Tähän asti mennyt melko leppoisasti yritys ja km:n jälkeenkin ihan ok fiilarit, mutta nyt on näköjään tultu siihen, että tämä muuttuu mulle raskaammaksi. Itkenyt tänäänkin taas jo tätäkin niin että silmät näyttää tältä:rolleyes:

Onhan mulla sentään kolme ihanaa ennestään eikä nytkään mahdottoman pitkää yritystä, mutta kunhan nyt SAPETTAA:':)headwall::mad: Huh, kun helpotti kun sai täällä vähän "huutaa"!!!
 
Aurinkoista lauantaita!

Onpas täällä jänniä oireita ja fiiliksiä monilla! =)

Uusi pino on ihanan Halloweenimainen ja mysteerimäinen! :flower:

ON: Samaa haaleaa näyttää ovistikut ja lämmöt vielä alhaalla (36,3->35,6). Huomenna aloitan terot varmankin, ettei kierto veny kamalasti. Toivottavasti lämmöt ehtis nousta kuitenkin ennen aloitusta niin vois toivoa oviksen kuitenkin olleen. Eilen ja tänään on ollut tärinä ja lemmiskelykipuja alavatsalla MOLEMMIN puolin ja oksettava olo ja vilu. Aika kumma juttu noi tikut, kun viime su ekassa ovistikussa testiviiva oli huomattavasti tummempi, kuin sen jälkeen. Inhottavaa, kun ei voi 100% tietää ovuloiko edes vai toivooko plussaa ihan turhaan : /

Plussatuulia!+++++++++
 
Voi jösses te olette kovia kirjoittamaan :D

Joka ikisen tekstin luin, mutta olen päivän opiskeluista ja tästä nyt niin täynnä tekstiä, etten osaa kenellekään kommentoida mitään. Itseäni toistaakseni onnea kaikille onnellisille, plussatuulia kaikille muille ja isot halit niitä tarvitseville!

Oma kierto on mennyt iihan höpö höpö ohitse. Listasta kurkkasin, että nyt on tosiaan jo kp21 ja ovulaatio luultavimmin mennyt jo, tai sitten kierto venyy ja se on vasta tulossa. Menkkoja odottelen kuitenkin alkavaksi joskus 10-12. päivä ja tällähetkellä silmissä siintää lapsettomuuspolikäynti ensi torstaina.
Pahoinvointia on pidempien ruokataukojen aikana ja väsymys on ihan hirmuista. Samoin palelee vaikka lämpötila sisällä olisi yli 25. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta johtuu mistä johtuu, niiden kanssa on elettävä.
Lapissa oli ihanaa! Sai kerrankin rentoutua ihan rauhassa ilman kiirettä!
Palailen taas huomenna ja jatkan kommentointia siitä eteenpäin...

Kiitokset MG:lle ihanasta pinosta!

Sen verta pitää vielä loppuun kommentoida. Ymmärrän hyvin mg:n pointin tuossa kateusasiassa. Kateus riipii omaakin sydäntä aina kun kuulee toisella tärpänneen edes suht nopeasti. Silti olen iloinen heidän puolestaan, ja sitä sietääkin hehkuttaa, jos nopeasti tärppää. Omat tuntemukset saa tuoda julki, sitähän varten tämä palsta on :)
Että onnea vaan kaikille matkaan, ei tätä pitkää odottamista toivo kenellekään!
 
Tarot kortit Pitihän munkin niitä käydä tutkimassa... Hassua ja jännää katsoa, mitä tarkoittavatkaan.
Kysyin koska onnistunut raskaus alkaa ja ympäripyöreesti summattuna siellä oli mm. että irtiotto arjesta tekee hyvää, kannattaa matkustaa mihin vain, joka poikkeaa kotioloista, se tekee hyvää (olimme juuri viikon lapinmatkalla) Toinen oli, että unista paljastuu totuus. Olen nähnyt pitkään unta raskaudesta ja plussatesteistä. Kolmas mieleenjäänyt juttu oli, että tapaan ihmisen, joka antaa avun ja vastaukset, Hän on minulle kultaakin arvokkaampi; olemme menossa hoitoihin ensi viikolla...
Sopii siis aika hyvin toivottuun lopputulokseen :) Nyt vain jännäillään, onko se lopputulos todella se toivottu :)
 
Kävimpä minäkin kortteja luetuttamassa ja aikalailla ympäripyöreetä tuli vastaukseksi. Tulevaisuudessa kuningas, esimies joka saa hyvän työyhteisön tms aikaan. Menneisyydessä kohtuuden enkeli (?) ei ole todellakaan ollut kohtuullinen. Nykyisyydestä ei jäänyt mitään mieleen. Toisista korteista tuli numerosta 7, että johonkin hyvään ja onnistumiseen liittyy. Jotain menettämisestä ja sen määrästä riippuen osaa arvostaa nykyistä tilaa... Hmm.. :confused:

Lämmöt on nyt nousseet normaaliin eli siitä jos pohtii dpo? MG? Nyt mulla on hiki.. :O
 
Mimmimami > Oliko sulla siis lämpödippi ja sen jälkeen lämpöjen kohoaminen normaalin yläpuolelle vai normaaliin? Mulla lämpödipistä koholle nousuun menee noin vuorokausi ja samalla limailu vaihtuu kuivuudeksi. Lämpödippi on ovispäivä ja kohoaminen kertoo oviksen tapahtuneen. Nyt on vain iltalämmöt olleet koholla ja päivälämpö aika normaali, joten en uskalla luottaa oviksen tapahtuneen Terojen takia. Olisin varmaanjoutunut lykkäämään aloitusta viikolla, jos ovis oli vasta tulossa eikä lääkkeet sitten enää olisi tehneet tehtäväänsä kieron säännöllistämisen osalta. Elän silti toivossa ja siksi olen tuolla piinailijoiden listalla. :D Oletko aikaisemmin voinut luottaa ovistikkuihin? Anteeksi, etten muista mitä olet kirjoittanut aiheesta aikaisemmin. :ashamed:

Kristen > Peukut vahvasti pystyssä, että nyt tärppää ja pysyy mukana synnytykseen asti! Sen verran haluan tuohon viimeisintä edelliseen viestiisi tarkentaa, etten minä kateellinen ole nopeista onnistumisista. Iloitsen kyllä muiden onnesta. Toivon kuitenkin nopeasti raskautuvien ymmärtävävän myös niitä, joilla toistuvat pettymykset aiheuttavat mielipahaa. Jokainen toivoo nopeaa raskautumista, mutta koettelemuksia kokeneelle pettymykset ovat tavallaan riipivämpiä pitkästä odotuksen odotuksesta johtuen. Jokaisella on silti vapaus ilmaista tunteitaan täällä eikä kenenkään tuntemuksia ole aihetta väheksyä. Ei vähän aikaa kuumeilleen myöskään tarvitse jättää asioita jakamatta sen vuoksi, että jollakin on yritystä ollut jo ehkä useamman vuodenkin ajan ja aihe muodostunut araksi. En oikeastaan edes ymmärrä sellaista pään silittelyä, sillä asioiden kokeminen on yksilöllistä ja jokaisella oikeus tunteisiinsa. Mielestäni kutenkin epätoivon tunteet ovat erilaisia kuumeilun alussa kuin yrittämisen pitkittyessä. Tämä on minun näkemykseni ja oma kokemukseni.

Minua harmittaa, että tämä kyseinen keskustelu näin venyy, mutta onhan se toisaalta hyvä asia. Keskustelun jatkuminen on merkki siitä, ettei aihetta lakaista maton alle ja jatketa niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Oikeiden sanojen löytäminen on välillä vaikeaa ja väärinkäsityksiä syntyy helposti, mutta keskustelemalla ne selviävät. Uskon ja toivon tälläisen nostavan porukan yhteishenkeä entisestään. Täällä selvästi uskalletaan kirjoittaa avoimesti ja sehän on tämän pinon tarkoitus. :)

Viulu > Onpas turhauttavan oloinen tilanne. :( Toivottavasti ajoitus on täsmännyt ja toivoa on tässäkin kierrossa. Voihan olla, että nyt sitten tärppääkin, kun pidät plussaamista epätodennäköisenä. :D Toivotaan kovasti. Plussatuulia!

lumihiutale85 > Monille tulee flunssa plussakierrossa. :D Itsekin muistaakseni tulin kipeäksi niihin aikoihin, kun esikoisen kohdalla plussasin ja tässä yrityksenkin aikana on niin käynyt vaikka ei sitten mukana olekaan pysynyt. Raskautuminen laskee vastustuskykyä, joten pöpöt yllättävät herkästi. Toivotaan tuon hiipivän flunssan olevan hyvä merkki. bd

Nyt taitaa olla hyvä aika syventyä tarottien ihmeelliseen maailmaan. :rolleyes: Tulen kertomaan mitä kortit sanoivat, jos niillä on jotain kerrottavaa. :)
 
Sauvojen 2 kohdassa menneisyys.
"Joku yrittää kovasti määräillä mutta kannataa pitää oma linja. Joku ulkomaalainen on tulossa tutuksi."

Mielestäni kukaan ei konkreettisesti määrää, mutta elämässäni on manipuloiva henkilö. En usko hänen tekevän sitä tarkoituksella, mutta usein huomaan pohtivani mitä tämä ihminen asiasta ajattelee. Pyrin kuitenkin välttämään hänen mieltään myötäileviä ratkaisuja, koska ne eivät olisi minulle oikeita ja vahvistaisivat hänen käytöstään. Ulkomaalaista koskeva lause on minulle täysin mysteeri.

Miekkojen 9 kohdassa nykyhetki.
"Yritä löytää rauhallinen keidas kaiken melskeen keskeltä! Olosuhteiden uhrina oleminen ei ole viisasta. Ota hyvät neuvot vastaan ystäviltäsi."

Rauhoittumista minä kieltämättä kaipaan vaikka vasta olimme mökillä rentoutumassa. Rauhaa ei ole juurikaan (ehkä ollenkaan) luvassa ennen joulua, mutta muuta ajateltavaa kyllä. Ehkä se kuitenkin on vain stressiä lisäävää, joten vastapainoa täytyy koittaa järjestää.

Ystäväpariskuntani on kokenut kovia lapsihaaveissaan. Olen heille tilanteestani avautunut ja suunnitelmissani on ollut käydä juttelemassa lisää. Tunnen myös pari muuta apuja tarvinnutta, joilla varmasti on minulle hyödyllisiä neuvoja.

Rakastavaiset kohdassa tulevaisuus.
"Kohtalo kuljettaa jokaista ihmistä tienhaaraan. Siellä sitten täytyy valita suunta. Voi valita helpon, kevyen menestyksen. Tai kamppailun jossa omatunto on mukana. Olisiko nyt niin, että tulossa on merkittäviä romanttisen rakkauden tunteita ?"

Tätä en ymmärrä. Kysymyskentässän toivoin vastausta seuraaviin kysymyksiin:
Kasvaako perhe pian?
Toteutuuko yhteinen haave?
Eteneekö ura?
Valintani uraa koskien olen jo tehnyt eikä se koettele omatuntoa. Kevyeen menestykseen olisin hyvinkin tyytyväinen, jos asiat etenisivät siihen asti. Romanttisien tunteiden osuutta en osaa rinnastaa elämäni muuten kuin jos plussaan (ja pysyy mukana), niin todennäköisesti suhteemme vahvistuu entisestään. Tällä hetkellä on laimea vaihe halujen osalta (kierrosta johtuen), mutta tunnetasolla vahva. Uusi huumavaihe olisi silti tervetullut, koska ollaan miehen työn takia osa viikosta erossa. Osa viikonlopusta menee väsymyksen tasaamiseen eli enemmänkin hehkua voisi olla. Olen kyllä onnellinen ja tyytyväinen parisuhteeseeni, mutta liian moni asia stressaa ja nukun huonosti. Väsymys vaikuttaa välillä parisuhteeseen ja se harmittaa.

Tämmöisiä asioita kertoi kortit ja niistä nousi mieleen. Saa kommentoida ihan vapaasti, jos nuo herättävät ajatuksia. Yritän huomenna päästä keskittymään muiden vastauksiin uudestaan ja kommentoida, jos jotain nousee mieleen.
 
MG: Sehän tässä mietityttääkin, kun lämmöt (mitattu samoihin aikoihin illalla) ovat olleet 36,3 kp 11 asti, sitten 36,2, 35,9, 35,8, 35,7, 35,6 ja tänään taas kp17 36,3. Viimekierrossa meni samalla tavalla, eli alhaalla monta päivää ja sitten nousi, tosin korkeammalle.
Ihan ekaa kertaa tikuttelin ,mutta vahvin viiva oli kp11 ja se oli eka testitikku. Tänään on ollut aika kipeät molemmat munikset ja tuli venyvää limaa ihan kunnolla. Anteeksi tarkat kuvaukset :ashamed: Eipä oikein muuallakaan tule kysyttyä opastusta tällaisiin..

No niin, nyt pääsee nukkumaan, kun on boxilta katottu kaikki pois!
 
Kokeilin uudestaan ja kysyin vain olenko raskaana. :D Tulos oli seuraava:

Lanttien Kuningatar kohdassa menneisyys.
"Tämä nainen rakastaa luontoa, metsää, viljapeltoja, lintuja, muita metsän eläimiä. Masennus hiipii pitkinäsyysiltoima ja valtaa mielen mutta käytä apuna mäkikuismaa. Tämä nainen voi olla planeetan palvelija, henkinen opettaja, parantaja, psykologi. Hän voi olla Vesimies tai Härkä horoskooppimerkiltään."

Ystävä, henkinen opettaja, parantaja ja psykologi. Tuo kuvaus tuo heti mieleen edellisen anoppini. :D Horoskooppikin (härkä) täsmää. :LOL: Hän on siis merkittävä osa menneisyyttäni, mutta myös osa nykyisyyttäni ja tulevaa myös. Hän on antanut minulle paljon ja välimme ovat edelleen lämpimät. Saan häneltä voimaa.

Lanttien 9 kohdassa nykyhetki.
"Kurinalaisen elämän ylistys. Joskus on oltava yksin ja harkittava asioita. Luonnon keskellä kulkeminen on hyvää lääkettä."

Olen haaveillut lenkkeilystä metsäpoluilla ja luonon valokuvaamisesta. Samalla saan omaa aikaa ja mahdollisuuden pyöritellä asioita mielessäni. Tuollainen ajan viettäminen on mulle tavallista ja tärkeää. Kurinalaisuus voisi viitata karppaamiseen, joka on nyt ollut tauolla, mutta jota olisi syytä jatkaa tunnollisesti noudattaen.

Miekkojen 5 kohdassa tulevaisuus.
"Mitenkähän tässä nyt käynee? Elämänhallinta voi olla hukassa. On vain mentävä vaikeuksia päin."

Todellakin elämänhallinta voi olla hukassa, kun näistä tunteista taistelee yli ja koittaa tsempata tulevaan! Harmillisen epämääräisen vastauksen antoi ja jäi sellainen mielikuva, että lisää vaikeuksia on luvassa. :( En silti vaivu epätoivoon. Hieman kyseenalaista tämmöisiä nettipöytiä. Tunnen yhden tarotteja hyvin tulkitsevan, joten ehkä pyydän häneltä korttien nostamista. Olen ennenkin hänen kanssaan kortteja katsonut ja ovat ne täsmänneet.
 
Mimmimami > Onpa pitkä lämpödippi. :O Ihmetyttää myös se, kuinka alhaalla sulla on iltalämmöt. Mulla on normaalilämpö iltaisin noin 36.6 ja lämpödipin aikaan noin 36.1. :D Normaali päivälämpö on 36.2-36.4. Kuvailusi perusteella en osaa oikein sanoa milloin ovis olisi voinut olla, kun lämmöt ovat olleet noin kauan alhaalla. Limoihin ehkä nyt luottaisin enemmän. Onko jotain pieniä kipuiluja tai muita oireita, joista voisi saada vihjettä?
 
Huomenta!
Oho, olipa monta postausta luettavana...tulee ihan huono omatunto kun itse niin harvoin täällä kirjoittelen :(

ON: Nyt menossa kp29/30(?) ja jännitystä ilmassa...kohta se täti pitäisi tulla kylään mutta kieltämättä elättelen tässä toivetta ett jos sittenkin jättäisi tulematta (iik ei malttaisi odottaa, tahtoisi jo tuhota yhden raskaustestin :headwall:). Mutta olen nyt päättänyt että en testaile ennen kun täti on myöhässä pari päivää, eli aikaisintaan tiistaina...
 
taitaa taas maitojuna odottaa Minnäitä :'(
Vuotoa jo perjantaista lähtien. Varmaa huomenna soittelua että minne pääsee tarkastaa tilanteen, saa saikkua ja jospa sais ne lääkkeet sitten nopeuttaa tätä hommaa. Mut eiköhän tämä tälläkin kertaa sitten ollu tässä.
Oon vaan niiiin hajalla, en todellakaa tiedä mitä tän jälkeen...

-koko viikonlopun vollottanut Minnäi-
 
Voi ei Minniäi! :( :hug: Tovottavasti ei nyt kuitenkaan olisi mitään vakavaa ja pikkuinen pitäisi kovasti kiinni! Katselin, että teillä ilmeisesti oli jo yksi km takana... Se pistää varmasti vielä herkemmin ajattelemaan, että kaikki ei ole kunnossa. Kovasti voimia sinne! Toivotaan parasta! :hug:

).( Täällä saatu vihdoin OIVISPLUSSA! Davidin liuskalla ja CB:n digillä varmistus. Hymynaama! :D Toivottavasti vielä lämmöt nousee ja ovis todella tapahtuu! Eiku hommiin... :p
 
Hiipu1 taas kerran kyselee teiltä viisaammilta, että miten toi dpo taas nyt sitten alettiinkaan laskemaan? Mulla oli eilen kivuista ja limoista päätellen ovis... Saa vääntää rautalangasta että tälle menis perille... :ashamed:
 
Hiipu1 > Ovispäivä on dpo0 ja sitä seuraava dpo1 jne. Ovista tikuttaessa plussapäivä on dpo-1, seuraava dpo0 jne. Sulla on siis tänään dpo1. :)

Minnäi > :hug: Tehokasta vauvaliimaa sinne, että pienokaisella olisi kaikki hyvin ja pysyisi tiukasti kyydissä mukana! Toivottavasti pääset tarkistukselle ja kaikki on hyvin vuotelusta huolimatta.

iines83 > Laitanko sulle jo dpo-1 vai odotteletko oviksen varmistumista? :) Pupuiluiloa! :whistle:

Kaneli83 > Älä suotta tunne huonoa omatuntoa. Jokainen kirjoittaa sen verran kuin itsestä hyvälle tuntuu. Aina ei jaksa tai ehdi. :) Pääasia mielestäni on, että suunnilleen pysyisi nuo tiedot ajantasalla enkä turhaan siirtäisi taustailijaksi. :)

Olen nyt asennoitunut ovistestien tilaamiseen ja olen miettinyt mistä tilaisin. Missä on edullisia, mutta hyviä liuskoja? Mielestäni kaikki ovat aika hinnakkaita, varsinkin kun mulla todennäköisesti menee niitä tavallista enemmän kierto-ongelmien takia.

Lapsi on kipeänä, joten yö oli katkonainen. Väsymys on onneksi kohtuullista, mutta päänsärky häiritsee jaksamista. Olen erityisen itkuherkkä ja kaipaan läheisyyttä, mutta seksiä ei tee oikeastaan yhtään mieli. Turhauttaa taas tämä kehoni temppuilu. Terolutteja on vielä kolme päivää jäljellä ja sitten jään odottelemaan vuodon alkua. Toivottavasti alkavat muutaman päivän sisällä, jos en tästäkään kierrosta ole raskautunut.
 
hei vaan kaikille! Nyt vasta kp 10/28 on mieli alkanu piristymään menkkojen jäljiltä ja uutta yritystä taas laitetaan kehiin..
Mitään liikoja en odota, onhan sitä jo pudottu niin monesti korkeelta ja kovaa. Tsemppiä teille kaikille tähän kiertoon ja toivotaan parasta!
 
Kp 23 dpo 7 Täällä yritetään tällä kertaa ottaa vähän iisimmin tämän kuumeilun kanssa, jottei pettymys olisi taas niin kova :snotty: Mitään muuta ei tunnu kehossa tapahtuneen kuin järjetön rintojen arkuus ja turpoaminen, mutta niin on aina ennen tätiä muutenkin :LOL:
 

Yhteistyössä