+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +



perjantai 1.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84............kp72/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp51/25
miimii10..............kp51/?..............................1. lapsi....yk5
marika 83............kp44/35-55.......................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp44/35............................3. lapsi....yk10
angelfish.............kp40/30-34.......................4. lapsi....yk2
Joko....................kp39/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
Gabrielle..............kp36/32.................28v......1. lapsi....yk1
Huldasharks.........kp34/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87................kp34/30...........................................yk4
Viola30................kp30/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07..........kp29/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli..........kp29/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki...............kp28/30....................28v....2. lapsi....yk2
JiiMii82...............kp26/30?....................27v....2. lapsi
vimmu.................kp26/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu..................kp25/32-35........................................yk5
Millukka...............kp25/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar..............kp21/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10.............kp21/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi...................kp21/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp20/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen.................kp20/~30..................22v....2. lapsi....yk14
lumihiutale85.......kp20/27-29..........................2. lapsi....yk1
bluebaby..............kp20/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83................kp19/26-32...........................2. lapsi....yk3
MolliMelooni.........kp19/28?.................32v.......2. lapsi...yk3½v
Okaasan..............kp18/28-30..............33v.......4. lapsi....yk7
An-nie.................kp16/30-35........................................yk5
Mimmimami.........kp16/29-120........................4. lapsi....yk4?
tirpula.................kp14/30-32..............31v.......2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.......kp13/?..................................3. lapsi....yk2
Manzu.................kp12/31-33...............26v.......3. lapsi....yk10
Hiipu1.................kp12/27-29................27v.......1. lapsi....yk4
Viulu...................kp11/28-30...........................4. lapsi....yk3
hemari................kp10/36................................2. lapsi....yk2
MiiJane76............kp8/27-34
MyDream............kp8/28................................1. lapsi....yk10
Pikku-Saara.........kp5/35...................27v........1. lapsi....yk2
karvatonkoira....................................32v.......4. lapsi.....yk2
sandemar.....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v......3. lapsi
inspire..........................................................1. lapsi
Viuhti10........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka



PIINAILIJAT
Viola30.............dpo16
skorpioni07.......dpo12
vimmu..............dpo12
Huldasharks......dpo8
macy gray........dpo7?
MolliMelooni......dpo6
Mischa10..........dpo5
bluebaby..........dpo4
iloksi................dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija.....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli......26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Piti vain tulla sanomaan näin aamusta ennen töihin lähtöä, että kiitos macy gray jälleen päivityksistä. Teet mielestäni melkoisen työn tämän listan kanssa... =)

Omaan napaani sen verran, että näyttäis ovis tekevän tuloaan jotenka tietää miten meillä vietetään viikonloppua... :D Tuntui, että tämä alku kierto meni taas kamalan nopeaan mutta tiedän, että taas kohta päivät menee vallan kituuttaen kun alkaa jännitys tiivistymään kera tulevien piina päivien..

Nyt suunta töihin. Kaikille oikein mukavaa syksyistä viikonloppua. =)

Hiipu1
 
Kiitokset MacyGraylle :flower:, mä olen samaa mieltä että teet todella ison työn tämän listan kanssa, meillä on huippupävittäjä :)!

ON: jännittää kovasti, sunnuntaina pitäisi siis menkat alkaa. Vahva tunne on minulla että nyt on tärpännyt, vaikka niin se on tainnut olla joka kuukausi :ashamed:... Alavatsassa tuntemuksia paljon; munasarjoja pistelee ja koskee ja repäilee, jossain kohdun seutuvilla välillä tylppää pistävää kipua/särkyä. Alavatsaa muutenkin kiristää ja vatsalihakset tuntuu siltä kun olisi tehnyt hullua vatsalihastreeniä :D. Tissit edelleen ihan-hullun-kipeät varsinkin sivuilta, ei ikinä ole olleet näin kipeät. Kävelykin sattuu! Ja sit niitä sillain kihelmöi jännästi, en oikein osaa kuvailla sitä...
Tällasia tuntemuksia ei ole aikaisemmin ollut, eli toiveet on korkealla :)!!!
 
Ihana uusi ketju, kiitos!

Jos tulee vahvoja oireita, eikö testin pitäis näyttää plussaa? Oon hämilläni, kun mulla vasta viikon päästä lauantaina aikasintaa pitäs alkaa menkat mut kävin eilen ja tänää kakomassa veskissä, tänää jopa julkisella paikalla et voiko muka ollu psyykkaamista vauvakuumeen takia?! Eilen olin pirun äkänen ja itkinki. Tissit ei perinteiseen tapaan oo turvonnu, jotenki erilaista. Mahassa juilii usein, erilail ku yleensä. On vaan niin eri olo. Mutta jos tää paha olo vaan pahenee, pitääkö silti oottaa tyylii ens torstaihin et voi edes näkyä? Eikös se tarkota että on raskaushormonia jonku verran jos oireet on selvät?
 
Pönttö menin testaamaan, nega testiajan sisällä ainakin. En siis ole ainakaan viime kierrolla raskautunut mitä myös mietin. Joten ensi viikonloppua odottelemaan nyt kiltisti vaan etomisesta huolimatta Ja mä niin sovin itteni kanssa että en varmana testaa ennenku menkkojen pitäis alkaa...
 
Kiitos positiivisesta palautteesta! =) Päätin tehdä tämmöisen halloweenaiheisen pinon tässä kuussa, kun edellinen oli hieman syysteemainen. :) Tulen myöhemmin kommentoimaan, koska nyt täytyy mennä laittamaan ruokaa. Mukavaa, että useampi on jo löytänyt tänne uuteen pinoon. Toivottavasti pian tulee paljon uusia kuulumisia ja keskustelu jatkuu aktiivisena. :)
 
Minä nopsasti pyörähdän, sitten on mentävä...

Macy Graylle suuri kiitos upeasta päivityksestä! Ihan mahtava :) Tässä lokakuussa on taikaa! Ja kiitos siitä, että olet niin aktiivinen ja säntillinen päivittäjä! :)

vimmu kiitos :) On tässä nyt piinailtavana vielä monta päivää. Kyllähän tämä usko tästä loppukiertoa vasten sitten hiipuu, mutta... vielä on toivo korkealla. :)
Sinulla jännät paikat on jo nyt! Voi sentään! Oireet ainakin kuulostavat erittäin lupaavilta! Sovitaanko, että jos sinä nyt lähdet tästä odottajiin, niin minä tulen sitten perässä joskus parin viikon päästä ;)
Plussatuulia ja vauvaliimaa ja teippiä ja erikeepperiä ja kaikkea hyvää, että siellä nyt olisi pieni alku lähdössä :)


Muillekin kovasti plussatuulia ja mukavaa viikonloppua!
 
Hei kaikille :)

Voisin nyt sitten liittyä teidän seuraksi tähän pinoon...vaikuttaa mahtavalta porukalta!!!:heart:
Täällä päästään "vasta" kuun puolessavälissä tosi hommiin, tuntuu iäisyydeltä mutta jaksettava vain on odottaa... Jännä miten mies sai vauvakuumeen tarttumaan minuun näinkin kovaa...kaiken pitäis tapahtuu ihan heti just nyt, mutta olenkin luonteeltani tyyppiä minulle-kaikki-nyt- heti!!! :p

Elikkäs siis...tosiaan kolmatta lasta toivotaan ja nyt yrityskerta 1....kierto vaihtelee 28/30 ja ikää minulla 28v. =)

Kaikille paljon plussa-onnea!!!!:heart::heart::heart:
 
Heips, mahtuisko uusi kuumeilija joukkoon?

Ikää 27 ja esikoinen haaveissa. Yk 1 ja kp 27/30? (tarkkaa tietoa ei ole, koska eka luomukierto kymmeneen vuoteen.) Pillerit jätetty pois syyskuun alussa ja nyt odotellaan olisiko jo tärpännyt (epäilen) vai tuleeko täti kylään jo alkuviikosta: /. Kauhea vauvakuume ja olen niin malttamaton jo tässä vaiheessa vaikka "projekti" vasta alussa (tahtoo kaiken nyt ja heti) :headwall: . Erillaisia raskausoireita tietysti löytyy, vaikka muille jakaa...onko kuviteltuja vai oikeita hmmm siinä vasta kysymys :confused: . Ei auta muu kuin odottaa ja olla kärsivällinen vaikka tiukaa tekee, houh!
 
macy gray: Kiitokset mun lisäämisestä! Waude miten hieno tää uus pino, todellakin toivotaan että lokakuussa on taikaa meille kaikille!

vimmu:
Maltatko odottaa maanantaihin kun menkat on myöhässä vai testaatko jo viikonloppuna? Mullakin on ollu niin erilaisia tuntemuksia kun koskaan ennen et olin ihan varma et olisin raskaana mut ikävä kyllä tänään tuntemukset jotenkin laimentunu. Tosin en varmaks tiedä kiertoni pituuttakaan, heitelly niin paljon siitä lähtien kun pillerit jätin pois helmikuussa. Pidän sulle peukkuja että plussaisit jo vaikka viikonloppuna!

lumihiutale85: Kyllä se sieltä plussaks muuttuu kun kierto lähestyy loppuaan!!

iloksi: Mä kans jännitän sun puolesta ja toivon sulle vahvoja plussia!

ON: Vahvat tuntemukset ollu kaks ja puoli viikkoa että olisin raskaana kun ollu paljon oireita mitä ei koskaan ennen (jatkuvaa kipua kohdun seudulla ja munasarjoissa, huonoa oloa, hajut tuntuu voimakkailta). Tänään harmi vaan jotenkin laimentunu, tulispa takasin!!
 
kolmannen haaveilija ja kaneli83 Iloiset tervetulotoivotukset teille ! Ja Iloiset tervemenotoivotukset odottajien puolelle pikapuoliin ;)

Gabrielle Kiitos <3 Minä tässä ihmettelen, että millä ilveellä selviän seuraavat 10 päivää, kun nämä kaksi päivää olen jo ollut kuin tulisilla hiilillä...
Toivottavasti nuo sinun lupaavat oireet nyt ennakoivat plussaa testissä. Voi näitä jännittäviä aikoja. Kuinka tässä oikein päät kestää ;)

ON.
Aamulämmöt ovat hieman nousseet, tänäaamuna 36,5 astetta. Iltalämmöt ovat koholla selvästi, nytkin näyttäisi olevan 36,9 astetta.
Ihmeellisiä ovisoireita tuntuu edelleen. Sitä nk. tylppää jomotusta tuossa oikealla puolella. Ihme juttu. Oviksesta on kuitenkin jo pari päivää.
PMS oireita tuntuisi olevan. Rintojen arkuus jäi ovulaatiosta päälle(normaalia), vaikkakin ehkä vähän on helpottanut. Posket helottaa kuumana ja punaisena(ei normaalia kai). Paleltaa vähän väliä (no tämä johtuu kyllä dietistä ja pienistä kalorimääristä).
Siis missään nimessä nämä eivät mitään raskausoireita voi olla, mutta hassuja tuntemuksia kuitenkin.
......
muutama minuutti myöhemmin.

Kävin tuolla rajatieto.org sivuilla katsomassa, mitä nuo tarot-kortit lupaavat minulle.
Halusin korteilta vastauksen kysymykselle Olenko raskaana?

Sain seuraavanlaisen viestin:

Miekkojen 9-kortti kohdassa menneisyys.

Yritä löytää rauhallinen keidas kaiken melskeen keskeltä! Olosuhteiden uhrina oleminen ei ole viisasta. Ota hyvät neuvot vastaan ystäviltäsi.

Lanttien Prinsessa-kortti kohdassa nykyhetki.

Tämä on hedelmällisyyden kortti. On pidettävä hiolta kehostaan että uusi elämä saisi voimia. Myös luovuus lisääntyy ja murtaa tavanomaisuuden. Voi helliä itseään kaikella kauniilla.


Kuolema-kortti kohdassa tulevaisuus.

Vanha loppuu, uusi alkaa. Jokaisella ikäkaudella on omat jaksonsa. Kun elämän syvällisesti tajuaa,huomaa että se on ikuinen. Tuttu tilanne voi johtaa ystävyyden loppumiseen. Uusi kausi alkaa.

:O:eek::rolleyes:

Mitähän sitä tästä oikein päättelis...

Oottekos muut käyneet tuolla lukemassa horoskooppeja tai katsomassa mitä kortit kertoo?

Plussatuulia :)
 
Lämmin kiitos teille kaikille onnitteluista, olette ihania! :heart:

On ollut niin hienoa seurata teidän muiden tuntemuksia ja samalla on saanut itse vertaistukea! :flower: Välillä on tullut tirautettua kyyneleitä juttujanne lukiessa ja välillä taas olette saaneet hymyn huulilleni!

Taidanpa tulla jatkossakin lukemaan, mitä teille kuuluu.. Tahtoisin niin, että plussaisitte kaikki oikein ropinalla ja saisitte omat pienokaiset syliin! :heart:

Kiitos, naiset!! (Jospa tämä uskaltaisi varovasti jo kurkistella tuonne odotuspuolelle)

Ai niin, noista enneunista.. Näin ennen ensimmäistä testausta, viime la-su välisenä yönä unta, että tein positiivisen raskaustestin. Tiedä sitten, pyörikö raskausjutut vaan päässä vielä illalla, että tuli sitten uniinkin, kiva muisto silti =)
 
iloksi: En ole käynyt tuolla, mutta täytyypä käydä kurkkaamassa. Mä harvemmin luen kortteja yksikseni, vaikka mulla onkin pari pakkaa - luennat ovat profiloituneet mulla vahvasti tiettyihin tilanteisiin ja henkilöihin, enkä oikein itselleni osaa katsoa. Kiitos vinkistä!

**

Kävin kysymässä saman kysymyksen kuin iloksi:

Lanttien 3 kohdassa menneisyys.

Käsityöläisen osaaminen on arvostettua. Mestariteos on aina ankaran työn tulos. Vaadi arvostusta työllesi!

Aurinko kohdassa nykyhetki.

Rakkaus ja ystävyys tuovat tyytyväisyyttä. Myös yhteinen työ ja ponnistelu ovat vaivan arvoisia. Uusi ystävyyssuhde voi johtaa avioliittoonkin. Kuvassa on myös hauta-anthnoora, joka tarkoittaa alkemistien kullan polttouunia. Täällä hauta-anthnoorassa tapahtuu jotain tärkeää : Tavallisesta ihmisestä tulee maaginen ihminen. Henkinen aurinko luovuttaa oman voimansa ja samalla se on viittaus salaisiin harjoituksiin. Henkisesti kehittynyt ihminen osaa tehdä niitä auttaakseen omaa kasvuaan.

Maljojen Kuningatar kohdassa tulevaisuus.

Tämä Maljojen kuningatar on useimmiten Skorpioni horoskooppimerkiltään ja ammatiltaan akupunktiolääkäri, hammaslääkäri, näytelmäkirjailija tai rajatiedon ammattilainen. Hänen tunteensa ovat voimakkaita ja herkkyys, intuitio käsinkosketeltavaa.
 
Viimeksi muokattu:
iines83 minä olen pohtinut samaa, että entä jos MG joku päivä plussaa.. mitäs sitten tapahtuu...
Mutta tietysti siis kaikki toiveet sen puolesta, että se plussa löytää MG:n luo :)

Minä huomasin täss, että on tainnut tällä rouvalla pikkusen mennä tämä homma hurahduksen puolelle. Tästä piinailuajasta tulee pitkä ja piinallinen, kun nyt jo olen näin tuli perseen alla-meinigillä.
Täytyisi rauhoittua ja poistua vaikka taustalle hetkeksi. Keksiä viikoksi niin paljon tekemistä, että ei ehdi palstaa saatika mahdollista raskautta edes ajatella.

Ai nii, edelleen jomottelee tuo oikea munasarja. Ihme juttu, että näin pitkään kestää?
 
Onnittelut plussanneille ja MGlle kiitokset hienosta listasta.

Mä oon ollut nettipimennossa, keskiviikkona oisin tullut ilmoittamaan et sain haamun ja eilen kans, mut tänään sit alkoikin menkat -3 päivää myöhässä. Oli varmaan kemiallinen. Kerittiin jo miehen kanssa innostua.. Mulle voi siis päivittää yk3 ja kp1.
 
Kiitos MG ihanan näköisestä uudesta pinosta! :flower:

ON: Menin sitten tänään tekemään testin, kun piti apteekista hakea pojalle panadolia ja tulin ostaneeksi parikin r-testiä, apteekin oman ja digin. Päätin etten testaan ainakaan ennen sunnuntaita, mut ollaan lähdössä viikonlopuksi mun porukoiden luo kylään ja testi "huuteli" vessan kaapissa siihen malliin, että pakko oli muka testata! Ja ihan puhdas nega tuli, tein sen apteekin oman testin. Digi saa vielä rauhassa odotella kaapissa, nyt keskityn rauhassa odottelemaan menkkoja ja jos niitä ei kuulu ensi viikolla niin sitten saatan tehdä sen diginkin (kuten todennäköisesti käy). Tulis vaan nyt ne menkat viikonloppuna, niin saisin varmuuden kierron pituudesta, hormonikierukan aikana mulla ei tosiaan ollut tätiä kylässä ollenkaan, joten tää on nyt vähän hakuammuntaa, kun vielä ei oo käytössä ovistestejäkään, kun en tiedä missä vaiheessa ovis vois olla. Olevinaan bongasin sen kierron puolivälissä limoista, mut mene ja tiedä sitten...
 
Mä oon niin hemmetin surullinen ja vihainen tuon vuodon takia!!!|O :'( Maanantaina soitto sairaalaan,tuskin mun lähete on enää voimassa....Eli 2kk taas jonottaa ensin terkkarille ja sieltä lähete vasta...:ashamed: Pari päivää oli vuodotonta ja taas alkoi. Anteeksi purkautuminen.
 


lauantai 2.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84............kp73/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp52/25
miimii10..............kp52/?..............................1. lapsi....yk5
marika 83............kp45/35-55.......................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp45/35............................3. lapsi....yk10
angelfish.............kp41/30-34.......................4. lapsi....yk2
Joko....................kp40/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
Gabrielle..............kp37/32.................28v......1. lapsi....yk1
Huldasharks.........kp35/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87................kp35/30...........................................yk4
skorpioni07..........kp30/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli..........kp30/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki...............kp29/30....................28v....2. lapsi....yk2
JiiMii82...............kp27/30?....................27v....2. lapsi
kaneli83..............kp27/30?....................27v....1. lapsi....yk1
vimmu.................kp27/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu..................kp26/32-35........................................yk5
Millukka...............kp26/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar..............kp22/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10.............kp22/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi...................kp22/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp21/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen.................kp21/~30..................22v....2. lapsi....yk14
lumihiutale85.......kp21/27-29..........................2. lapsi....yk1
bluebaby..............kp21/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83................kp20/26-32...........................2. lapsi....yk3
MolliMelooni.........kp20/28?.................32v.......2. lapsi...yk3½v
Okaasan..............kp19/28-30..............33v.......4. lapsi....yk7
An-nie.................kp17/30-35........................................yk5
Mimmimami.........kp17/29-120........................4. lapsi....yk4?
tirpula.................kp15/30-32..............31v.......2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.......kp14/?..................................3. lapsi....yk2
Manzu.................kp13/31-33...............26v.......3. lapsi....yk10
Hiipu1.................kp13/27-29................27v.......1. lapsi....yk4
Viulu...................kp12/28-30...........................4. lapsi....yk3
hemari................kp11/36................................2. lapsi....yk2
MiiJane76............kp9/27-34
MyDream............kp9/28................................1. lapsi....yk10
Pikku-Saara.........kp6/35...................27v........1. lapsi....yk2
Viola30...............kp2/27....................30v.......2. lapsi....yk3
kolmannen haaveilja..........................28v.......3. lapsi....yk1
karvatonkoira....................................32v.......4. lapsi....yk2
sandemar.....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v......3. lapsi
inspire..........................................................1. lapsi
Viuhti10........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka



PIINAILIJAT
skorpioni07.......dpo13
vimmu..............dpo13
Huldasharks......dpo9
macy gray........dpo8?
MolliMelooni......dpo7
Mischa10..........dpo6
bluebaby..........dpo6
iloksi................dpo3



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija.....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli......26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
kolmannen haaveilija > Tervetuloa! =) Ymmärsinkö oikein, että sulla on kiertopäiviä nyt 28 ja kierron kokonaispituus 30 päivää? Varmistan vielä, että saan siirrettyä sinut listalla oikeaan kohtaan. :)

Kaneli83 > Tervetuloa! =) Lisäsin sinutkin listalle.

mimmimami > Vaikutit epävarmalta yrityskiertojen määrän suhteen. Aloitusviestin alaosassa on ohjeet kuinka ne lasketaan. :) Ei se haittaa, jos ei ihan oikein ole, mutta voin korjatakin tarvittaessa. :)

Sannikki > Hyvä, että sait tutkimustulokset ja patti osottautui vaarattomaksi. =)

bluebaby > :hug: Toivottavasti pääset pian vuotelusta eroon ja lähete on voimassa. Sinun olisi korkea aika päästä odottajiin ja sieltä suoraan vauvapuolelle. Maagisen vahvoja plussapuhureita siis sille suunnalle! Korjasin dpo:n. Edellisestä pinosta tietoja poimiessa oli tapahtunut jokin virhe. Kiitos, kun huomautit! =)

Viola30 > :hug: Onnea uuteen kiertoon!

iines83 > Kiitos imartelevista sanoista! =) Ei nämä saappaat kovin suuret ole, varsinkaan jos ei sellaisiksi tee. Päivittelen ihan mielelläni ja pinon ilmettä on mukava uudistaa uusilla kuvilla. Toki tähän hieman menee aikaa, mutta mielestäni on sen arvoista. =) Sitten joskus plussatessani voin kyllä neuvoa uutta päivittäjää, jos tarvetta on. Saa seuraajani sitten tehdä pinon näköisekseen ja pärjää varmasti hyvin. :)

iloksi > Kiitos vinkistä! Itsellänikin tarot-kortit on, mutta en osaa niitä lukea. Taidan käydä tuolla katsomassa mitä sanoo minulle. Ystäväni tekemät pöydät ovat aina hyvin täsmänneet todellisuuden kanssa. :)

Palaan myöhemmin kommentoimaan edellisen pinon juttuja, mikäli siellä jotain ajankohtaista vielä löytyy. Täytyy nyt päästää mies koneelle. Mukavaa syyspäivää!
 

Yhteistyössä