Lokamassujen 2009 oma pino:)

Täällä ois yksi uusi lokamassu, eli laskettuaika on 26.10.09. Ennestään jo tyttö kohta 8kk, joten aika pienellä ikäerolla on pikkusisko tai -veli tulossa :) Mutta kivahan se on että saa neiti leikkikaverin. Mulla on synnytyssairaalana OYS.
Tarkoitus ois mennä kesällä joksikin aikaa töihin, jotta jaksaa sitten taas tätä kotiäitin elämää. Ihanaahan se on, mutta vaihtelu virkistää :) Jotenkin mukamas tuntuu että poika ois tulossa (ja mieskin sitä tietenki toivoo), mutta yhtälailla tyttökin on tervetullut. Rakenneultrassa se toivottavasti selvinnee...
Mutta pitääpä sitten ajan kanssa tutustua tähän ketjuun ja lueskella teidän muiden kuulumisia, nyt pitää lähteä ruuanlaittoon ennenku tuo päiväunilainen herää.
 
Taalla kanssa yks uusi odottaja ilmoittautuu. Olen 31v just tayttanyt odottaja. "Itua" (hi hi) on yritelty jo puolitoista vuotta ja ihka ensimmainen on.
Anteeks jo etukateen - multa puuttuu taalla ulkomailla A:n ja O:n pisteet kokonaan. Toivottavasti seuraan sovin silti, vaikken kotomaassa olekaan.

Menkat oli jo 7 paivaa myohassa ja oklotelty oli jo kauemman aikaa, tai siis viikon kaksi. Kun tein testin, naytti se negaa (iltapaivapissista). Muutama paiva siita eteenpain, enka malttanut olla kokeilematta uudelleen ja tein aamupissista komean, punaisen viivan joka ilmaantui heti! :)

Verikoeajan sain vasta perjantaiksi ja tulokset siita maanantaille, joten viikonloppu menee karvistellessa laskettua aikaa, jonka siis luulen olevan 21.10 kaverin suomalaisia opuksia tulkittuani?? Olen auttamattoman pihalla mutta onnellinen ukkoni kanssa . :heart:

Mutta hei, hirveesti heti kysyttavaa: mulla oli tammikuussa viimeset menkat jotka olivat vain vahan kivuliaat (yleensa niista ei selvia popsimatta kourallista pilsuja) ja niukat. Voiko olla mahdollista etta se ois jo sillon lahtenyt alulle ja nuo olisivat vain olleet valemenkat? Mitas ne kivut? Naa menkat oli siis 4 paivaa myohassa, mutta testi naytti negaa.

Poden hirveeta syyllisyytta sitta, etta helmikuulla, tarkemmin ottaen 12.2. otettiin siskon kanssa aikamoiset kannit. Siis paljon, muttei mitenkaan ryomimiskuntoon. Seuraavana paivana koin arvatenkin pahimman mahdollisen (ikina ennen kokenut sellaista) krapulan ja laatoitin koko naapuruston puistoineen. Tama tietysti siks,etta silloin olin jo hyvinkin raskaana. Mutta pitaako mun nyt olla ihan kamalan huolissani tasta?Koska virittelen jo kauhun tunteita kaikenlaisista vaurioista joita olen itse Itulleni aiheuttanut...

Hups, tasta tuli kamalan pitka :ashamed:
 
moi Itun emo!
Onnea plussasta ja tervetuloa lokakuisiin mukaan!
Ollaan aloitettu jo uusi viestiketju maaliskuulle, joten tulehan sinne kirjoittelemaan, saat varmaan sinne nopeammin vastauksia!
Ketjun löydät ylempänä olevasta linkistä!! :wave:
 

Yhteistyössä