Lokamassujen 2009 oma pino:)

HUOMENIA KAIKILLE !!

Ada: :hug: :hug: toi on justiinsa se mitä eniten itsekin pelkään,että kun mennään ultraan niin paljastuukin tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno.Voimia sinulle ja tsemppiä ja onnea jatkoon.

Täällä on valkovuoto runsastunut niin paljon että juoksen vähänväliä vessassa kurkkaamassa kun lorahtaa ja luulen että verta tulee :p
Voi luoja että meitin jääkaappikin haisee sitten PAHALLE !! ei tosin kenenkään muun perheenjäsenten mielestä :LOL:

Kerhosta vielä kyselisin, kun kävin eilen laittamassa sen hakemuksen jäseneksi , niin tuleeko mulle sitten joku ilmotus että mut on hyväksytty jäseneksi sinne ja sitten pääsen kirjuuttelemaan vai mitenkä tuo toimii ??.....kyselenköhän ihan tyhmiä :headwall:

Miukkelis tuuthan sitten heti kertoo ultra kuulumiset :hug:

Nyt en muista enää nimimerkkejä ketkä oli saanut ihania ultrakuulumisia,mutta tasapuolisesti onnea vaan kaikille :heart:

Joko olette kertonut kelle kaikille raskaudesta ??
Me ei olla vielä kerrottu kuin mun parhaalle kaverille , ajateltiin tuon ekan neuvola käynnin jälkeen kertoa mummoille ja papoille ja ultran jälkeen vasta lapsille ja kaikille muille...jos nyt maltan pitää suuni kiinni niin kauan =)
oon toukokuuhun asti vielä äitiyslomalla ja kohta pitäisi ilmotella töihin jatkanko hoitovapaalla vai palaanko töihin , eipä taida olla paluuta vähään aikaan :LOL: Pidän kesän alussa pois kertyneet lomat ja sitten jään pariksi kuukaudeksi hoitovapaalle kunnes syyskuussa alotan uuden äippäloman .

- kaurisäiti-
 
Adalle iso hali :hug:

Itsellä vuotaa edelleen ja ei oo varmaan toivoa päästä polille ultraan?! Tai ainakin luin, että aika nihkeetä on :/ No jos ihan pahaksi äityy niin sitten soitan sinne.

On aika huonoa tuuria meikäläisellä, kun hammastakin alkoi yöllä särkeä.. :x No tuloksena se, että viisaudenhammas pitää poistattaa pian ja nyt lääkekuurilla :(

Onneksi mummi hoitaa nyt tyttöä ja saa itse hiukan levätä |O

Fiona
 
kaurisäiti

Kyllä mä sun kerhohakemuksen tossa jo hyväksyin. Ainaki itelle on tullu kerhoon pääsemisestä yv:tä postilootaan...

Fionalle jaksamisia... :hug:



Mulla kans jännittää niin paljon torstain neuvolalääkäri... :kieh:
Kunpa siellä vaan olis kaikki kunnossa...

*Talvicci ja Uuno rv.8+3* :heart:
 
Fionalle :hug:
samoin Miukkelikselle :hug:
Ada olen pahoillani puolestasi! :( Minä myös pelkään tuota niin paljon etten tiedä uskallanko edes mennä sinne ultraan maanantaina, mutta pakkohan se on kun on aika varattu. Voin vaan kuvitella kuinka alan vollottamaan jos se gyne sanoo et on keskeytynyt. :( :( Itellä on vaan jotekin niin sellanen tunne et kaikki ei oo hyvin. Ja kun se pahoinvointikin oikeestaan loppu.
 
Ada :hug: ja tsempit tulevaan! Täytyy yhtyä edellisiin, että ihanan positiivinen jaksat olla! Toivottavasti pian tärppää teillä!

Miukkelis Pidän peukkuja tälle päivälle! bd! Tulehan kertomaan uutisia!

Itellä taas paha olo, menin vissiin vähän turhan aikasin iloitsemaan, ku oli pari päivää jo vähän parempi. Mieskin sanoi tänä aamuna, että oon kyllä tosi kalpee. Alkaa varmaan verenpainekin laskea, mulla sellanen vaiva aina raskaana ollessa, että paineet on luokkaa 85/45, pitää aina seurata tarkasti. Onko teillä muilla muuten sellasta, että ei voi kahta kertaa syödä samaa ruokaa? Kun mulla on nyt niin, että jos tänään syön esim. spagettia, niin edes viikon päästä ei uudestaan tee samaa mieli. Ihme juttu! Ja välipalojen kaa sama juttu. Menee vaikeeksi tää ruokien miettiminen! No mies teki ihanan yllärin ja sanoi tekevänsä tänään meille kunnon illallisen, pippuripihviä, sienimuhennosta ja valkkariperunoita. Mutta lisäsi perään, että punaviini jää nyt kynttiläillallisesta pois! :D

Osaiskohan joku muuten sanoa noista verenpaineista, kun mulla oli eilen 87/78, että onko jotain haittaa kun noin lähellä toisiaan, tai kun tuo yläpaine noin alhanen? Alapaine kun mulla yleensä on tosi alhanen, niin munuaisiin ainakin se vaikuttaa.

Oikein aurinkoista ja mukavaa lauantaita kaikille!

Miltski ja papu 7+4 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muisku78:
Minä myös pelkään tuota niin paljon etten tiedä uskallanko edes mennä sinne ultraan maanantaina, mutta pakkohan se on kun on aika varattu. Voin vaan kuvitella kuinka alan vollottamaan jos se gyne sanoo et on keskeytynyt. :( :( Itellä on vaan jotekin niin sellanen tunne et kaikki ei oo hyvin. Ja kun se pahoinvointikin oikeestaan loppu.
Ihan sama fiilis. Mulla on tiistaina ultra ja jotenki tuntuu, ettei tuu hyviä uutisia...Musta tuntuu, et koko ajan oireet alkaa kadota ja pahoinvointi puuttuu edelleen, vaik esikkoa odottaessa oksensin jo päivittäin tässä vaiheessa... Mulla on molemmat km johtaneet raskaudet ollu oireettomia ja siks hieman mietityttää, et mihinkäs tämäkin päättyy....
 
Talvicci : Kiitos , olihan se hyväksymis ilmoitus siellä postilootassa,en vaan hoksannut ensin käydä sieltä katsomassa ennen kuin kyselen :LOL:

Miltski HUI , miten sulla on alhaset verenpaineet , mahtaa huipata ja olla heikko olo ??
Onkos sulle koskaan sanottu mitään millä paineita voisi nostaa,kun yleensähän on ongelma että on liian korkeet paineet raskaudessa ja niihinhän on kyllä verenpaine lääkkeet mutta onko lääkettä alhasiin paineisiin??

me lähetään kohta koko perhe rossoon herkuttelemaan , nammmm !! Meitin kakkosella oli synttärit viikolla ja siskon tyttö on ollut hiihtolomaa viettämässä meillä , ja lähtee tänään junalla kotiin , niin aateltiin mennä näitten kunniaksi ulos syömään.

Mukavaa lauantaita kaikille

kaurisäiti ja toukka
 
Päivää!

Ada:
Ihanan positiivinen olet kaikesta huolimatta, onnea uuteen yritykseen :hug:

Meidän poika on 1v...virallisesti klo 23.19 tulee vuosi täyteen...meidän pikku nassukka :heart:

Mitenkähän saan peitettyä mahani...tämä on kammo...jos vedän massun sisään kriittisillä hetkillä tai sylittelen pikkuvieraita ja peitän heillä mahani :LOL:

Nyt pakertamaan astioiden kanssa :wave:

paapelo+poju+Tiuhti *poksista* 9+0
 
Adalle haleja!! :hug: Mä toivon, että pian taas oltais täällä.. Mulla on reilun tunnin päästä se ultra-aika.. todella runsasta vuotoa tullut, joten tuskin enään paljoa toivoa!
Mutta katsotaa, ettei kohtuun jää mitään ja näin vältetään tulehdukset.
Mutta poikkean täällä, kunhan saavun kotiin taas.

Tänään on ollut jo parempi päivä =) Ulkonakin ihana ilma!
 
Voi ei, Ada!! Toivottavasti teillä tärppäisi nopeasti uudelleen, voimia!! Miukkelis tsemppiä myös sulle!

FiOna Itse menin molemmissa keskenmenoissa naistentautien päivystykseen, vaikka viikkoja oli vähän eikä vuoto ollut kovin runsasta. En vaan kestänyt olla siinä epätietoisuudessa ja yksityiselle en viitsinyt rahoja tuhlata. Kummallakaan kerralla ei ainakaan henkilökunta antanut ymmärtää, ettei olisi pitänyt tulla päivystykseen.

Kaurisäiti Me ei olla kerrottu vielä kellekään raskaudesta, eikä varmaan kerrotakaan. Saa ihmiset sitten itse huomata jossain vaiheessa. Toi km-tausta pistää vähän varovaiseksi ja itse kuulun niihin, jotka ei halua noita keskenmenojakaan jakaa muiden kuin miehen kanssa (niin ja teidän tietysti :D).

Miltski Itse olen myös matalapaineinen, aika samoja lukemia ollut kuin sullakin. Mulla ei ainakaan ole tietoa, että tuosta olisi mitään haittaa. Ainoa haitta mitä siitä minulle koituu, on huimaus, joka nyt raskausaikana on vähän lisääntynyt. Täytyy vaan pitää huoli, ettei nouse mistään liian nopeasti ylös. Esikoista odottaessa nuo matalat paineet ei enää loppuraskaudessa olleet mikään ongelma, kohosivat ihan normaalilukemiin sitten jossain vaiheessa kun verivolyymi alkoi kunnolla lisääntyä.

Onnittelut Paapelon pojalle! Hän on päässyt jo kunnioitettavaan taapero-ikään, eikä ole enää vauva. :)

Valkovuotoa tulee todella reippaasti. Välillä on aika paksuakin, toivottavasti ei olis mitään hiivaa tulossa. Ei ainakaan mitään oireita vielä ole. Tänään pahoinvointi taas vaivannut vähän enemmän. Kaupassa käynti oli ihan tuskaa, miten ihmiset laittaakin niin paljon hajuvesiä!!? Ja se lihatiskin grillatun kanan haju, YÄK! Nyt alkaa etomaan uudestaan, kun vaan ajatteleekin noita (toivottavasti te ette joudu tän takia puklailemaan :)).

Pikki 7+5
 
Juu, eli uä kuulumisia.. Kaikki on ilmeisesti eilen tullut pois :| Toisaalta hyvä näin, etten joudu mihinkään kaavintaan tms. Ja vuoto on nyt huomattavasti niukempaa kuin eilen illalla, jolloin en uskaltanut edes suihkuun mennä yksin, koska pyörrytti. Sitä oikeesti tuli ja mä itkin!
Mutta nyt, elämän täytyy jatkua, ja nuo kaksi ihanaa touhottajaa pitää siitä huolen. Uutta raskautta saa yrittää heti, kun vuoto loppuu. Ei pitäis kestää kauemaa yleensä kuin normit kuukautiset.
Mä toivon, että pääsen tänne odotuspuolelle taas pian =)

Haleja kaikille ja onnellista odotusta!!!! toivottavasti kaikilla muilla menee hyvin loppuun asti!
Käyn täällä kyllä lueskelemassa teidän kuulumisia vielä =)
 
Miukkelis Tosi iso :hug: , kyyneleet tuli, kun sun tekstin luin! Toivottavasti ihan pian pääset uudelleen tänne odotuspuolelle! Voimia jatkoon!

Niin tuosta verenpaineesta, mulla on koko iän ollu tosi alhaset paineet, ja sen kanssa oon tottunu elämään. Ei mua edes huimaa hirveen usein, enkä oo koskaan pyörtyny. Se vaan, ku ne raskauden aikana laskee tuonne 45, niin voi jo aiheuttaa pian jotain munuaisten toimintaan. Lääkäri on mulle sanonut, että kun olo on oikein huono, niin pitää tehdä suolakurkkuvoileipä, tai syödä vähän salmiakkia. Omituinen neuvo raskaanaolevalle, sanoi lääkäri ja nauroi! :D Mutta synnytyksessä mulla onneksi paineet aina nousee, se kuulemma on tosi tärkeetä.

miltski ja papu 7+4
 
Aku
Voi surku Miukkelis ja Ada :hug: :'( Paljon voimia kummallekkin ja tsemppiä jatkoon!

Mies totes mulle tänään et ku esikkoa oottaessa ahmin nektariineja niin nyt on näköjään kiiwit kova sana :ashamed: :D Noku noku ekaa kertaa vuosiin ostin kiivejä ja ne oli niiiiiiiin hyviä :D tästä lähin niitä siis löytyy meiltä aina!
 
Miukkelis

En osaa muuta sanoa kuin että paljon voimia sinne :( :hug:

Aku

Meillä terkkari sano ettei kiiwiä suositella ku on herkästi allergisoiva ja sen kuoresta menee herkästi ne myrkyt läpi. Ite lopetin niitten syönnin mut mulla tuliki jotain ihottumaa niistä vissiin...

DsariaL

Jos mä laitan pinon maaliskuulle niin katotaan sitten myöhemmin miten jatketaan...

Muisku

Mulla kuvotuksen loppumisen jälkeen on ollu samanlaisia aatoksia...
En uskalla edes ääneen sanoa mitä pelkään...


Mulla meni pasmat ihan sekasin töihin tullessa ku tuliki käsky toiselle osastolle kaheks päivää :eek:
Kivaa vaihtelua kuitenki :D

Pitää nyt mennä :wave:

*Talvicci ja Uuno rv.8+3* :heart:
 
Hei! Täällä eka ultra takana ja takana 8+4 päivää tällä hetkellä. LA olisi 4.10. Tarkentuu varmaan sit niskapussiultrassa, joka on sit maaliskuun loppupuolella. Sydän sykki eli kaikki oli hyvin. Mulla todettiin kohtumyooma, ja luulin että se olis joku vakavaki juttu, mutta ei onneksi. Kohtu vaan näyttää suuremmalta mitä onkaan. Onko muilla ollut myoomia?
 
Miukkelis :hug:

Pikki siis menitkö ilman soittamista? Ja en muista olitko Helsingistä?
Husin sivuilta kuin, että Kos hoitaa virkaaikoina ja NKL vain jos on selvästi meneillään oleva km. Soittamallahan tuokin selviäis..
NYt vuotaa ja ei oo epäilystäkään mihin suuntaan mennään..
Mutta vielä en "eroa"ryhmästä vaan kun uä on tehty!

Fi0na
 
Vatukka Toivotaan teille enemmän onnea jatkossa! Halit! :hug:
Mä oon niin kateellinen teille jotka pystyy ottaan ikävät uutiset tolleen täysin lannistumatta. En siis tarkota etteikö se ois varmasti joka ikiselle kova paikka, mutta ite varmaan murtuisin siihen paikkaan jos saisin ne uutiset. Ja pelkään että mä oon seuraava siinä porukassa. Tunne on vaan niin vahva! :( Äsken tein viimesen kaappiin jääneen testinkin ja siihen kyllä tuli sekunnissa vahva viiva, mut kun viimeks se testiviiva oli aavistuksen vahvempi ku kontrolli niin nyt musta näytti et testiviiva olis aavistuksen kyllä haaleempi kun se kontrolli. Eihän tuo nyt vielä välttämättä kerro miten asia on mut mä kyl ootin et testiviiva ois nyt selkeesti vahvempi.
Sori nyt vaan tätä omanapaista ruikutusta, mie inhoon iteeni ku oon nän heikko! :ashamed:
 
Aku
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Miukkelis

Aku

Meillä terkkari sano ettei kiiwiä suositella ku on herkästi allergisoiva ja sen kuoresta menee herkästi ne myrkyt läpi. Ite lopetin niitten syönnin mut mulla tuliki jotain ihottumaa niistä vissiin...



*Talvicci ja Uuno rv.8+3* :heart:
Höh,enpäs oo kuullukkaan.Kaikki kiva aina kielletään :kieh: Mä en oo millekkään ruoka-aineelle allerginen,mutta tietysti jos siitä on pikkuselle jotain haittaa niin... :( täytynee keksiä joku uus lempparihedelmä.
Oli muuten joskus puhetta siitä et Semperin yhessä hedelmäsoseessa on kiiwiä ja se on alkaen 4kk.Ei tulis meinaan ekana mieleen antaa noin pienelle kiiwiä kun tosiaan monelle aiheuttaa oireita.
 
Oikein paljon voimia teille huonoja uutisia saaneille ja pikaista onnea uuteen yritykseen :hug:

Synttärit on ohi...meidän pikku herra se pelasi silmäpeliä ikäisensä tyttelin kanssa :LOL: Kiinalainen horoskooppi pitää hyvin kutinsa...poika on siis rotta kiinalaisittain ja tuon merkin tunnusmerkki on "casanova" jos on poika :LOL:
Olen pulassa tuon kanssa kun pääsee teini ikään :D

Ja tuosta verenpaineesta piti kirjoittaa aiemmin jo, mutta olikin tullut asianosaiselta vastaus, jonka olen itsekkin saanut neuvoksi...eli suolaista syötävää tai lakia ja salmiakkia kohtuudella, jos oikein matalaksi menee :D

Itsekkin harrastan tätä metodia, kun huomaan, että alkaa huimata...venäläisiä suolakurkkuja suukkuun ja jos on tuuria ja kaapista löytyy salimiakki, imeskelen senkin ja jo helpottaa koko päiväksi :D

Tosiaan, viikot poksui tänään.
Nuo huonot uutiset kyllä saa epäileväksi mielen, mutta eipä sitä auta kuin toivoa parasta ja antaa asioiden mennä omalla kaavallaan. Kun ei itse mitään näille asioille voi. Mutta luottavaisin mielin eteenpäin ja innolla kuitenkin ultraa odotan.
Poika pitää kiireisenä aatokset, joten kokoaikaa en ehdi murehtimaan ja kun sen aika koittaa niin jo kohta mennään nukkumaan :D

Nyt menen laittamaan itselleni popparia, ihan kuin ei olisi tullut herkuteltua tarpeeksi jo päivän aikana :LOL:

paapelo+poju+Tiuhti 9+0
 

Yhteistyössä